Mikä siellä alkutuotannossa mättää?
http://yle.fi/uutiset/3-9549949
Jo aika siirtyä vain onnellisiin kanoihin ja luomuun?
Kasvikset korvaamaan?
Kotimainen broileri
7
132
Vastaukset
- pöpöjämasuun
Ei hjelpi, sillä valtaosa emotsikkeneistä tulee ulkomailta ja näin bakteerit tulevat sieltä.
- Luinlinkin
Avaaja lue linkkisi uutinen huolellisesti ja mieti sitten onko avauksesi ihan aiheellinen. :)
- eihätiämitään
Itseasiassa on ihan aiheellinen ja ihmisten on hyvä tietää siitä ja oikeasta ruokahygieniasta, mutta ei tarvitse silti panikoida kunhan vain tekee ruokansa huolella ja hyvin.
Kananlihanvalmistaminen on aina sianlihan ohella vaatinut parempaa puhtautta mutta emme silti ole vieläkään sairastuneet tai kuolleet niihin, joten aivan turvallisesti niitä voi kunhan kypsentää ne hyvin ja noudattaa siisteyttä keittiössään.
Monihan meistä on esim. majoneesia tai tiramisua ulkomailla sairastumatta vaikka tuskin niitäkään oli valmistettu pastöroiduista munista. - Luinlinkin
Ahaa, silloin asian olisi voinut otsikoida ja ilmaista toisin, jos kyse on ruokahygieniasta. Jos uusavuttomat eivät osaa käsitellä broileria, joutaavat sairastumaan. Se on luonnonvalintaa.
- Unohtakaammene
Onneksi ulkolaisten broilereitten tutkimustulokset valmistuvat vasta ensivuonna
- Ihmejakummakaks
Miksi Viranomaisjohtomme vaikenee tästä ja koko testausketju?
- Maantapaeitoimi
Miksi elämme valheessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146