Vaalit ratkaistu - mamuvastustajat hävetkööt

Sivukylän.Suleiman

No miten nyt meni, maahanmuutto- ja pakolaisvastaiset uikuttajat, niin kuin omasta mielestänne? Nytpä tiedätte, että ajatusmaailmanne ei edusta kuntalaisten yleistä mielipidettä. Tokihan kaikki kävitte sentään äänestämässä kun niin mamuja pelkäsitte?

20

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntalaane

      Oli kai vaaleissa vähän muustakin kysymys käsittääkseni.

    • Tilasititse

      Aloittaja on sitten valinnut tiensä ja kaikki ongelmat mitä tulee maahantunkeutujista on vastuullasi ja sinä korvaat asia henkilökohtaisesti. Kiitos kun ilmoittauduit vastuunkantajaksi.

      • tämänytvainontoisin

        Millä perusteella mielestäsi aloittaja on muka vastuussa mahdollisista ongelmista? Onko hän ollut asioista päättämässä? Vai aiheuttaako perustuslain kaikille takaaman sananvapauden käyttäminen rikosoikeudellisia seuraamuksia? Oletko täysin järjissäsi?


      • tietäähänsen

        Siinä hän on järjissään kuin muutkin urputtajat. Ei niillä sen enempää ole niin lillukoot omissa liemissään


      • Itse olet vastuussa. Olisit voinut vaikuttaa nyt asioihin, mutta etpä käynyt äänestämässä. Se on sitten pulinat pois ainakin neljäksi vuodeksi.


      • Livollelaskenluojani
        tämänytvainontoisin kirjoitti:

        Millä perusteella mielestäsi aloittaja on muka vastuussa mahdollisista ongelmista? Onko hän ollut asioista päättämässä? Vai aiheuttaako perustuslain kaikille takaaman sananvapauden käyttäminen rikosoikeudellisia seuraamuksia? Oletko täysin järjissäsi?

        Ainakin Hakkarainen taisi saaha sakot.


      • tyhmiälöytyy
        marivanna kirjoitti:

        Itse olet vastuussa. Olisit voinut vaikuttaa nyt asioihin, mutta etpä käynyt äänestämässä. Se on sitten pulinat pois ainakin neljäksi vuodeksi.

        Marivanna.......Suomen ja Pudasjärven tyhmin ihminen....saavutushan se sekin on.....Kaikkea se maa päällän kantaakin.


    • Livollelaskenluojani

      Nooo vituiksi meni,ei maha mittää. Auttaneeko Siilinjärven kurinpallautus?

    • ibramim

      Hienoa, että löytyi vaalien pohjalta paikkakunta, joka on valmis ottamaan vastaan kielteisen päätöksen saaneita. Kaikki muslimit, tervetuloa Pudasjärvelle.

    • öykyräpaavo

      Vituksihan ne meni.Jotku äänestävät yhtä takinkääntäjää kuka ei ole koskaan tehnyt päivääkään rehellisiä töitä.Tämä itseään "taiteilijaksi" kutsuva henkilö on myös ilennyt hakea taiteilijaeläkettä.Vittuako sitä 45 vuotta painaa töissä saadakseen eläkettä 1500 euroa/kk,kun saman saa laitattamalla rautaromua ristiinrastiin.Minäkin aion tulevaisuudessa kutsua itseäni taitelijaksi.

      Kyllä osa pudasjärveläisistä on pölijä.

    • Ahmadinejad

      Kateuskin täytyy ansaita, säälin saa ilmaiseksi .

      • öykyräpaavo

        Niin myös eläke "pitäisi" ansaita eikä saada lahjaksi.


    • Eivaraalähteäulos

      Ei voinut käydä äänestämässä, kun olisi matkalla voinut mamu iskeä kimppuun ja ryhtyä ryöstämään ja pahoinpitelemään. Ei meilläpäin enää voi ulos lähteä, ei ainakaan yksin, kun aina on vaarana, että joutuu mamun ryöstämäksi tai pahoinpitelemäksi. Ja jos niin käy, niin saa vielä sakot tai ehdollista oikeudessa rasistisesta toiminnasta.

      • pianvaltuustossa

        No ei se ole helppoa sullakaan:

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        missä vain mä kuljen, kuiskii kieli katala.
        sen silmät mua katsoo olutlasin pohjolla;
        sen hymyilevän huomaan vieraan tytön huulilla.

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen, on tuo tunne mukana.
        Kaikenaikaa onneni on vaakalaudalla;
        jos se ei käy sisälle, se oottaa ovella.

        "Tuo varjo aina auringosta osan piilottaa,
        kauneimpiinkin uniin siipinensä liihottaa.
        Tänään kuljen hymyillen vaan tiedä tulevaa.
        Pelimme kun etenee vain päivä kerrallaan.

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen on tuo tunne mukana.
        Alttiina oon silloin kun on mieli apea.
        Rakkaan kanssa helpompaa lie pahaa paeta.

        "Voin elää kuten tahdon, kunhan pysyn varuilla.
        Se ketään ei vie väkisin, saa kukin valita.
        Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita,
        itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita."

        Vai miten se sulla menee?


      • soppiikaitsesulheen
        pianvaltuustossa kirjoitti:

        No ei se ole helppoa sullakaan:

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        missä vain mä kuljen, kuiskii kieli katala.
        sen silmät mua katsoo olutlasin pohjolla;
        sen hymyilevän huomaan vieraan tytön huulilla.

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen, on tuo tunne mukana.
        Kaikenaikaa onneni on vaakalaudalla;
        jos se ei käy sisälle, se oottaa ovella.

        "Tuo varjo aina auringosta osan piilottaa,
        kauneimpiinkin uniin siipinensä liihottaa.
        Tänään kuljen hymyillen vaan tiedä tulevaa.
        Pelimme kun etenee vain päivä kerrallaan.

        "Mua mamu vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen on tuo tunne mukana.
        Alttiina oon silloin kun on mieli apea.
        Rakkaan kanssa helpompaa lie pahaa paeta.

        "Voin elää kuten tahdon, kunhan pysyn varuilla.
        Se ketään ei vie väkisin, saa kukin valita.
        Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita,
        itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita."

        Vai miten se sulla menee?

        Nah! Siehä se ossaat tuon runnouven taijon. Ku meet sinne valtustoon nii pijä mielhessä huumhori ja esitä assiet laulamalha ja runhoilemalha.


      • pianvaltuustossa

        Uusi versio, se menee samalla sävelellä mutta toisin sanoin:

        "Mua pakolainen vaanii joka kulman takana,
        missä vain mä kuljen, kuiskii kieli katala.
        sen silmät mua katsoo olutlasin pohjolla;
        sen hymyilevän huomaan vieraan tytön huulilla.

        "Mua pakolainen vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen, on tuo tunne mukana.
        Kaikenaikaa onneni on vaakalaudalla;
        jos se ei käy sisälle, se oottaa ovella.

        "Tuo varjo aina auringosta osan piilottaa,
        kauneimpiinkin uniin siipinensä liihottaa.
        Tänään kuljen hymyillen vaan tiedä tulevaa.
        Pelimme kun etenee vain päivä kerrallaan.

        "Mua pakolainen vaanii joka kulman takana,
        minne vain mä kuljen on tuo tunne mukana.
        Alttiina oon silloin kun on mieli apea.
        Rakkaan kanssa helpompaa lie pahaa paeta.

        "Voin elää kuten tahdon, kunhan pysyn varuilla.
        Se ketään ei vie väkisin, saa kukin valita.
        Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita,
        itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita."


    • röllipertana

      Vaalit on käyty ja uusi kaarti vallan kahvassa. Mikä on uusien valittujien kepulaisten kanta, jää nähtäväksi. Epäilen, että uudet kepulaiset tuskin ovat iso D:n perinnön jatkajia ???

    • Y_M_Märtäjä

      Ymmärrän täysin koraanin sanoman. Muslimien luonteeseen kuuluu ylivertaisuuden harha. Kun tämä lisätään muslimien aggressiivisuuteen ja väkivaltaisuuteen taipuvaisuuteen, niin ymmärretään paremmin, mihin islam kannattajaansa johdattelee. Tämä oppi tulee puhtaasti koraanista sekä siitä, miten muslimiyhteisöjä johdetaan. Puheet rauhan uskonnosta perustuvat puhtaasti laskelmoituun tapaan tehdä muslimeihin ja islamiin liittyvistä asioista "antirasistisia". Tämä on helposti todettavissa suvakkien kommenteista. Ne nimittäin perustuvat sekulaarien ja modernien muslimien tapaan elää, johon ei kuulu väkivaltaisuus ja aggressiivisuus.

      Totuus islamista ei ole sitä mitä suvakkileiri sanoo, vaan totuus löytyy islamin maailman tapahtumista. Usein "rasisti" yritetään vaientaa myös käyttämällä hyväksi aihetta "vain pieni osa muslimeista on radikaaleja". Mutta "rasisti" vaientaa suvakin latomalla ruudulle faktan, että sadat miljoonat muslimit harjoittaa sitä islamia, mihin liittyy ei-sivistykselliset asiat, kuten julkiset teloitukset, kunniamurhat, eläinten kidutus, naisen alistaminen, ihmisoikeusrikokset, fyysinen väkivalta, aseellinen väkivalta jne. Jokainen koraania lukenut tietää, mitä tarkoittaa suuri jihad ja pieni jihad ja miten ne näkyy elävässä elämässä. Jokainen koraania lukenut tietää, miten koraani opettaa suhtautumaan ei-muslimeihin ja miten se opettaa käyttäytymään ei-muslimeja kohtaan. Jokainen koraania lukenut tietää myös, millaisia kidutusmenetelmiä ja raakuuksia koraani opettaa. Suvakilla on taipumus kieltää tällaisten asioiden olemassaolo. Varokaa siis suvakkeja, jotka aivopesevät ihmisiä uskomaan toisenlaiseen islamiin, rauhan uskontoon. Tämä on koraanista opittu tapa. Saa valehdella, jos siitä on Muhammedin seuraajalle hyötyä tai tilanne vaatii valehtelemista.

      • Pudasjärvinen

        Hyvä kirjoitus. Täyttä asiaa !


    • uskossaanseoikea

      Pudasjärven kaupungin tulee rakentaa tulijoille moskeija, jotta "uskossaan ainoat oikeat" tuntisivat aitoa suvaitsevuutta valtaa pitävien taholta. Imaamit neuvovat muslimeja hakeutumaan omiensa joukkoon, jolloin moskeijan tarpeellisuus vielä korostuu tulevaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe