Eli oon nähny netis paljo näitä ku kysellään et mite eroo herkuista nii kokosin muutamia hyvii neuvoja jotka auttaa ainaki minuu ja ite oon tosi sokeririippuvainen ja o nii vaikee päästä niistä eroo mut ainaki
1.älä osta herkkuja
2.juo vettä ja aattele ittes laihana
3.(juu tiiän outo mut btw)liiku ja kuntoile ja koita saavuttaa kesäkunto2017
3.korvaa herkut hedelmillä/ vihanneksilla ja ite korvaan ruissipseillä koska hyvää ja myös terveellinen vaihtoehto sipseihin tai muihin verrattuna.
4.herkkulakot vaikka pari kuukautta sen pinnistelyn jälkeen ei enää herkku KAUHEESTI ees tee mieli
5.mee ajois nukkuu
Toivottavasti auttaa joitain tai innostaa joitain yrittää ja nää ei oo mitää isoi juttusi mut huomattavasti auttaa tuoho sokeririippuvuuteen ja. Jos jollai on viel jotai vinkkejä nii mielellää haluisin kuulla jos on esim joku outo minkä vaikka ite keksit mut auttaa sinuu nii ihmees kerro miullekki!!🤗🤗
Eroon herkuista/vähentämään huomattavasti
1
151
Vastaukset
- opinnotetusijalle
Tollaset listat on vähän tyhmiä.
Ruokailutarve liittyy tiiviistä jaksamisen käsitteeseen.
Jaksamisen käsitteeseen puolestaan liittyy tarve oppia.
Oppimiseen puolestaan liittyy oppimistavoitteet.
Ois siis hyvä jos oisit itsellesi rehellinen sen suhteen millaset opinnot sinua kiinnostaa. Ilman sitä rehellisyyttä, nyky-ihminen ajautuu helposti herkutteluun ja ylipainoon.
Jokainen on kiinnostunut vähän erilaisia opinnoista. Siihen liittyy myös synnynnäinen lahjakkuus tietyllä saralla. Omia opintoihin liittyviä kiinnostuksen kohteita ei kannata muuttaa sen mukaan mitä muut ajattelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237