Älkää dissatko horoskooppeja

Juha82Steelesman

Ohan se enemmän mielletty huuhaa-tieteex.
Mut en lähtis "dissaamaan".
Niissä voi olla perää.
Vaikea kartta voi aiheuttaa esim ongelmia mitä tulee työntekoon.
Toki ei selitä kokonaan esim työttömyyttä.
Foliohattu-kirjoitusta tämä, tiedän joo ja varmasti saan kohta verbaalisen turpakäräjän palstan guruilta LOL haha XD.
Mut mikä tahansa hieman utopistinen tiede, niin ei sitä kantsi unohtaa koskaan, vaikea on sitä todeksi todistaa, se on totta, mut miettikääpä esim avaruuden painovoimatematiikkaa, kun painovoima pitää planeetat pystyssä ja jos ootte tietoisia astrologiassa siitä, että tähdet ja planeettojen magneettinen ja energinen voima vaikuttaa ihmisiin.
Onko tuo siis niin outoa välttämättä, jos kerta painovoimateoriakin on tavalliselle tallaajalle hyvin oudonkuuloista ja vaikeaa käsittää, niin miksi astrologia-tieteelle naureskellaan niin paljon?
Ootteko tietoisia muuten, että suurin osa astrologeista ovat aika korkeakoulutettua sakkia?
Se on myös yksi fakta.
Astrologia on oppiaineena helvetin vaikea, se vaatii paljon matemaattista älyä.

3

156

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisessä astrologia on semmonen "jutska", että pelkkä oma kartta ei vaikuta omiin toimintoihin vaan myös omien vanhempien kartta, jos siis mikäli sikäli uskomme horoskooppijuttuja.Lehtien horoskooppijuttuja ei kyllä kannata ottaa todesta.
      En usko niihin.
      Mut uskon enemmän erityyppiseen pohdintaan astrologiassa.
      Tai no oon aikalailla loppupelissä agnostikko monen asian suhteen.
      Toki jos joku asia on todistettu tieteellä, uskon tieteeseen, kuten esimerkkinä alkuräjähdys eli maailmankaikkeus sai alkunsa alkuräjähdyksestä, se on todistettu ERITTÄIN HYVIN ja se, että maapallo on pyöreä, se pitää vaan hahmottaa oikeasta kulmasta tajutakseen sen, mullaki meni aika kauan aikaa hahmottaakseen sen, toki en laita päätäni ihan kokonaan pantiksi et oknko pyöree vai litteä.... mutta jos joku asia on todistettu täydelliseksi faktaksi, niin ois typerää väittää vastaan.
      1 1= 2. Se on fakta.

• nohurraaa

No, mikä tahansa blasebo saattaa toimia erittäinkin hyvin, jos uskot siihen. Se ei silti tarkoita, että siinä olisi jotakin. Uskot vain että se toimii ja kylläpä näyttää toimivan. Tuskin kukaan oikeasti uskoo, että jollakin tähtikuviolla on mainittavaa vaikutusta hänen elämäänsä.

• Suurin osa ei usko, mutta on joitaki, jotka uskoo.
        Tiettävästi itse astrologit uskoo ja ne, jotka uskoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe