Aloitukset jää jumittamaan täällä suomi24 keskusteluissa.
Missäköhän vika. ? Tietokoneessa, S24 sivuilla, vai penkin ja koneen välissä käyttäjässä ????
Viestit ei lähde ja
10
160
Vastaukset
Olen itse huomannut Suomi24:n olevan tänään hyvin hitaan, joten vika lienee sinunkin tapauksessasi Suomi24:n päässä.
- yrurtuyruuuuu
Eikö ketään kiinnosta laittaa avointa keskustelua aluetta tietotekniikasta kiinnostuneille. Olisko mahdoton perustaa 2 - 5 hengen poruka ja saada 100 - 150€ ylläpitokulut verkko-ositteen ja hostingpalvelun kattamiseksi.
- samaainalomienaikana
Veikkaa, että nyt kun pääsiäisloma alkanut, niin 24suomi-linjoilla (chatit ja keskustelu yms.) paljon käyttäjiä, joten kaikki on tukossa. Voi toiki olla tekninenkin syy...
Tekninen syy on päivän trendi, joka on selityksenä kaikkeen , mikä ei toimi.
Jos se koskee VR:ä ja päivittäin mm. paikallisia joukkoliikennevälinetiä niin miksei tätäkin.
- 2726533
Tökkii ikävästi, mutta nyt pikkasen piristyi...
Testataan lähtöä...
Kuvat toimii vetelästi.- Vai-vetelästi-kuvat
Mutta eihän täällä ole mitään kuvia, paitsi tuossa missä noita vuoria ja liikennemerkkejä näytellään.
- 2726533
Vai-vetelästi-kuvat kirjoitti:
Mutta eihän täällä ole mitään kuvia, paitsi tuossa missä noita vuoria ja liikennemerkkejä näytellään.
Sitä kiusantekoa juuri tarkoitin. Sanon kiusanteoksi, kun tahalliset väärät vastauksetkin hyväksytään.
Nyt näyttää tekevän niin, että lähetys jää pyörimään ikuisiksi ajoiksi vaikka viesti onkin mennyt jo palstalle.
- se-mainoksenesto
Minulla taas on käytössä mainoksenesto, ja näennäisesti aloitukset jää jumittamaan.
Mutta kun antaa vähän aikaa jumitusympyrän pyöriskellä rauhassa, ja katsoo palstaa ja päivittää sen sivun, niin kyllä aloitukset onnistuvat.
Olisikohan aloittajallakin vain tuosta kysymys?- Entinenkin.parempi
Voiko typerämpää "en ole robotti" systeemiä olla kuin tuo kuvien klikkailu. Kuvat ovat hyvin epämääräisiä, ja joskus klikkailusta ei meinaa tulla loppua.
- ne-storefrontit
Entinenkin.parempi kirjoitti:
Voiko typerämpää "en ole robotti" systeemiä olla kuin tuo kuvien klikkailu. Kuvat ovat hyvin epämääräisiä, ja joskus klikkailusta ei meinaa tulla loppua.
Kun on rekisteröity nimimerkki niin eipä tarvi arvuutella storefrontteja eikä mountaineja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233