Hubble onkin sijoitettu Boeing 747:ään!

EiPäässytKorkeammalle

9

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luovat tietämättömyydestään ja epäluuloisuudestaan salaliittoja. Varjelevat itseään mahdollisimman tiukasti tiedolta asioiden todellisesta tilasta. Tuloksena tällaisia sekoiluja ja mielikuvitusrakennelmia.

• FoliotFoliopalstalle

Totta. Salaliittoteorioista keskustelemista varten on Suomi24:ssä ihan oma palstansa

http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/salaliittoteoria

Tiedepalstoilla olisi tarkoitus keskustella tieteestä eikä salaliitoista. Salaliittoteoriapalstalla nämä sopivat aiheeseen kuin nyrkki silmään.

Jos tarkoituksena onkin salaliittoteoretisoinnin avulla saada trollattua vihaisia vastauksia niin silloin ymmärtää tuon kirjoittelun. Aloittaja esittää salkkaria vaikka oikeasti onkin trolli siksi, että näkee salkkarien saavan vastauksia. Molemmissa tapauksissa paras ratkaisu olisi jättää kokonaan vastaamatta hänelle.

• PalmupuutOnPuitava
      • FoliotFoliopalstalle

Salaliittoteorioihin liittyvistä asiosta kannattaa aloittaa keskustelu salaliittoteoriapalstalla, johon on tuossa ylempänä linkki. Annan sen vielä tässä uudelleen siltä varalta että et sitä äsken huomannut:

http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/salaliittoteoria

Trollaaminen tiedepalstoilla salaliittoteoria - uskovaista esittämällä ei sekään enää ole uusi juttu. Tiedepalstojen lukijoiden kannalta sekä todelliset salkkarit että sellaisia esittävät trollit ovat yhtä lailla mielenkiinnottomia muuten kuin ehkä some - ilmiönä.

Toivottavasti tästä oli sinulle apua. Hyvää päivänjatkoa!

• TähtihöhlätKuuhun

Ehkäpä koko tähtitiedepalsta voitaisiin lopettaa, sen verran päättömiä satuja täällä kerrotaan; alkurähdykset, kaareutuva avaruus yms. höpöpaskaa.
      Näiden epäilyjen julkituonti on aivan tervettä järkeä.

• Palstakriitikko

Tänne trollaavilla ei ole tervettä eikä oikein mitään muutakaan järkeä, pelkästään vain kieroon kasvanut luonne.

• IsoremmiLuistaa

"Näiden epäilyjen julkituonti on aivan tervettä järkeä. "

Epäilyjen julkituonti peruskoulupohjalta ilman muuta perustetta kuin "MINÄ en ymmärrä tuota. Se ei siin voi olla totta", on osoitus sekä järjen- että itsekritiikin puutteesta.

• ÄläAnnaHuomiota
        Palstakriitikko kirjoitti:

Tänne trollaavilla ei ole tervettä eikä oikein mitään muutakaan järkeä, pelkästään vain kieroon kasvanut luonne.

Näin ainakin tutkimusten mukaan.

http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml

Tuossa sanotaan että trollaukseen usein liittyy sadismi ja narsismi. Nettikeskusteluun osallistuvalta nykyään edellytetään sitä, että osaa tunnistaa trollit ja osaa olla ruokkimatta niitä. Jos huomaa hermostuvansa trollauksesta niin ainakaan tänne Suomi24:n puolelle ei kannata eksyä.

Pääsääntöisesti kannattaa olla kommentoimatta itse trollin viestiä millään tavalla. Trollin haukkuminen ja solvaaminen on huomion antamista. Juuri tuollaista huomiota trolli olikin hakemassa.

Trolli hakee huomiota, joten älä anna sitä. Ota trollilta tikkari pois.

• ÄläAnnaHuomiota
        IsoremmiLuistaa kirjoitti:

"Näiden epäilyjen julkituonti on aivan tervettä järkeä. "

Epäilyjen julkituonti peruskoulupohjalta ilman muuta perustetta kuin "MINÄ en ymmärrä tuota. Se ei siin voi olla totta", on osoitus sekä järjen- että itsekritiikin puutteesta.

Olet hieman väärässä. Trolli esittää salaliittoteoreetikkoa siksi, että sillä on tavoite. Tavoitteena on lyspää sinulta mahdollisimman paljon vihaisia vastauksia pilaamaan keskustelua.

Trollin tehokkuutta mittaa se, kuinka monta vihaista viestiä se saa aikaan yhdellä omalla viestillään. Lukijan trollautuvuutta mittaa se, kuinka monta vihaista viestiä lukija keskimäärin lähettää yhtä lukemaansa trolliviestistiä kohti.

Kuinka trollautuva lukija sinä olet? Kuinka tehokas on trolli joka sinulta vastauksia lyspää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3418
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1926
    Aihe