Ostin lidlistä kanamestarin 550g paketin ohut fileepihvejä, pippurimarinadissa.
Mä oon luullu, että pakkauksessa on lihan paino. Mutta pettymys tuli kun 4 henkeä jakoi 2 pihviä. Pakkohan se oli punnita ne pihvit ja lihaa siinä oli 318g. Miksei pakkauksessa ole mitää merkintää siitä, että melkein puolet ilmoitetusta painosta on tätä marinadia. Mun mielestä tää on ihan huijausta!
kanamestarin pehmeän pippurinen fileepihvi 550g
3
257
Vastaukset
- 54867
Jos kuvittelet, että tällä on jotain tekemistä juuri kyseisen merkin tai Lidlin kanssa, olet erittäin väärässä. Tätähän se on ollut aina, eikä sen pitäisi kyllä kenellekään tulla yllätyksenä. Jos ostat marinoitua lihaa, ostat tosiasiassa aivan helvetin kallista marinadia. Osta aina maustamaton liha ja mausta itse.
- karseeta
Näinpä myydään pakattua ruoka-aihiota kaikkialla .
Kauppahallista tai palvelevalta tiskiltä saa selkeätä myyjän punnitsemaan 100%
raaka-ainetta. Siihen sitten omat lisukkeet ilman lisäaineta
- Kanamestari
No siks se kait tuli yllätyksenä, kun aina ostan marinoimatonta ja maustan itse. Mikä lie mielenhäiriö oli kun ostin täl kertaa ton marinoidun.
Ja ei mulla mitää lidliä vastaan oo, toi nyt sattu olee se eka marinoitu pettymyspakkaus.
Jatkossa tosiaan pysyn marinoimattomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728