Huomasin tämän

Ei-helvetti

Että sairas Pertti käy rekkaamassa kaikki nimimerkit jotka ovat joskus sille vastaan sanoneet. Onko tämä teidän mielestä ihan tervepäisen ihmisen käytöstä? Mitä ihmettä se sillä touhulla hakee? Löytyykö puolustajia moiselle, ja jos löytyy niin perustelkaa miksi joku noin tekee.

55

788

2Äänestä

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelis.kokkelis-
    • VlTTU

Sairaalloinen itsensäkorostamisen tarve. Hyi!

• asedx

Palsta ainoa paikka missä voi egoilla.

• rekkaaja

Minä en tiedä yhtäkään nimimerkkiä jotka Pertti on rekannut muilta, miten sen voi tietää?

Jos sä käytät omaa nikkiäsi ja joku rekkaa sen, niin huomaat jonkun rekanneen sen. Mutta mistä tiedät kuka rekkasi sen tai mistä tiedät mitä muita nikkejä on rekattu?

• Aasimikäaasi

Sehän on rekannut ikiksen, pikkukakkosen, naisasialooserin ja ties kuinka monen käyttämiä nimimerkkejä ihan kiusallaan.
        Oletko idiootti vai jotenkin muuten vajaa kun et tajua asiaa vaikka siitä on usein keskusteltukin palstalla.

• Aasimikäaasi kirjoitti:

Sehän on rekannut ikiksen, pikkukakkosen, naisasialooserin ja ties kuinka monen käyttämiä nimimerkkejä ihan kiusallaan.
        Oletko idiootti vai jotenkin muuten vajaa kun et tajua asiaa vaikka siitä on usein keskusteltukin palstalla.

Kyllä minäkin vähän ihmettelen minkämoinen mies havahtuu yökahdelta tajuamaan että kaikki sen sadat nikit on rekattu..

Mieshän on päästänsä sekaisin.

• Kukahan näistä palstapojista mahdatkaan olla?

Ikiksen pitäisi olla duunissa, pikkukakkonen on jouten....

• gothaminvarjo
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kukahan näistä palstapojista mahdatkaan olla?

Ikiksen pitäisi olla duunissa, pikkukakkonen on jouten....

Ihana Aki oot palstan Batman! Puhdistat palstan ätmisaastasta.

• gothaminvarjo kirjoitti:

Tässähän joutuu katselemaan uusia asusteita itselleen palstailun ajaksi.

• Ehdotus.pertille
        A.Palstamäki kirjoitti:

Tässähän joutuu katselemaan uusia asusteita itselleen palstailun ajaksi.

Olisiko tämä vappu viimeinkin SE vappu kun pertti ottaa köyden kauniiseen käteen ja suo itselleen, sekä ennen kaikkea muille ikuisen rauhan..?

• Ehdotus.pertille kirjoitti:

Olisiko tämä vappu viimeinkin SE vappu kun pertti ottaa köyden kauniiseen käteen ja suo itselleen, sekä ennen kaikkea muille ikuisen rauhan..?

On ikävä kuulla että olen aiheuttanut sulle rauhattomuutta, mutta rehellisyyden nimissä myönnän sen olleen minun päätarkoitukseni.

Joten tee itsellesi mitä haluat, ei liity muhun.

• lkjhkjhkjhk
        gothaminvarjo kirjoitti:

No just niin!

• A.Palstamäki kirjoitti:

On ikävä kuulla että olen aiheuttanut sulle rauhattomuutta, mutta rehellisyyden nimissä myönnän sen olleen minun päätarkoitukseni.

Elä välitä tuosta energia syöpöstä, tuot sinä minullekin rauhattomuutta toisella tapaa ja positiivisemmin.

• valtakunta kirjoitti:

Elä välitä tuosta energia syöpöstä, tuot sinä minullekin rauhattomuutta toisella tapaa ja positiivisemmin.

En minä menetä yöuniani jonkun trollailuista, kestän ne varsin hyvin.

Rauhattomuuteen suosittelen meditaatiota.😉

• väittämä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kyllä minäkin vähän ihmettelen minkämoinen mies havahtuu yökahdelta tajuamaan että kaikki sen sadat nikit on rekattu..

Mieshän on päästänsä sekaisin.

Se on varmaan se sama puskakirkuja joka sanoo että olet expua. Luultavasti se myös on itse se joka rekkailee noita nimimerkkejä, kun tuota tapahtui jo kauan ennen kun tulitkaan palstalle.

• väittämä kirjoitti:

Se on varmaan se sama puskakirkuja joka sanoo että olet expua. Luultavasti se myös on itse se joka rekkailee noita nimimerkkejä, kun tuota tapahtui jo kauan ennen kun tulitkaan palstalle.

Näinpä. Palstalla on vilkkaimpinakin iltoina vähän kommentoijia, samat vakkarit suoltaa tekstiä päänikkinsä lisäksi sivunikeillään kovaa tahtia.

En ryhdy arvailemaan kuinka paljon oikeita vakkareita on, mutta sanoisin että luku on todella pieni. Palstalla on myös yksi "palstahenki", eli tyyppi joka elää ja hengittää palstan kautta. Hän lukee jokaikisen viestin ja painaa mieleensä kaiken muistamisen arvoisen mitä palstalla kirjoitetaan.

Tämä "palstahenki" yrittää esille kaikkien osaamiensa temppujen avulla, mutta tyypin päänikki ei ole riittävän valovoimainen päänäyttämölle. Kokiessaan jäävänsä statistin asemaan, "palstahenki" järjestää aika-ajoin palstamyrskyjä.

Tyyppi on tullut tänne kaiketi ML-palstalta vuonna 1 ja 2.

• edellinenväittämä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Näinpä. Palstalla on vilkkaimpinakin iltoina vähän kommentoijia, samat vakkarit suoltaa tekstiä päänikkinsä lisäksi sivunikeillään kovaa tahtia.

En ryhdy arvailemaan kuinka paljon oikeita vakkareita on, mutta sanoisin että luku on todella pieni. Palstalla on myös yksi "palstahenki", eli tyyppi joka elää ja hengittää palstan kautta. Hän lukee jokaikisen viestin ja painaa mieleensä kaiken muistamisen arvoisen mitä palstalla kirjoitetaan.

Tämä "palstahenki" yrittää esille kaikkien osaamiensa temppujen avulla, mutta tyypin päänikki ei ole riittävän valovoimainen päänäyttämölle. Kokiessaan jäävänsä statistin asemaan, "palstahenki" järjestää aika-ajoin palstamyrskyjä.

Juuh, tuo selittäisi kyllä paljon. Olen ollut huomaavinani ihan tuota samaa itse. Tämä puskakirkuja luonnollisesti syyttää muita multinikkaamisesta, koska se tekee sitä itse eniten, koska sillä ei ole yhtä vakaata palstapersoonaa vaikka on täällä enempi kuin vakkarikirjoittajat.

Tuosta on ollut myös aiemminkin puhetta, että palstalla pätee pareton laki eli pieni osa kirjoittaa valtaosan viesteistä. Se varmaan onkin ihan totta vaikka kyllä luulen että täällä on myös niitä jotka käyttävät uskollisesti vaan yhtä nikkiään.

• Teesevaari
        A.Palstamäki kirjoitti:

Sua ei kukaan kaipaisi, ei edes ne omassa päässä luomasi lapset. Tosiasia on että olet kurttuinen vaari, mitä jokainen pystyy vetelemään vasemmalla kädellään ympäri hietikoita.
        Voit sä ihan hyvin lähtä täältä vaikka heti.

• edellinenväittämä kirjoitti:

Juuh, tuo selittäisi kyllä paljon. Olen ollut huomaavinani ihan tuota samaa itse. Tämä puskakirkuja luonnollisesti syyttää muita multinikkaamisesta, koska se tekee sitä itse eniten, koska sillä ei ole yhtä vakaata palstapersoonaa vaikka on täällä enempi kuin vakkarikirjoittajat.

Tuosta on ollut myös aiemminkin puhetta, että palstalla pätee pareton laki eli pieni osa kirjoittaa valtaosan viesteistä. Se varmaan onkin ihan totta vaikka kyllä luulen että täällä on myös niitä jotka käyttävät uskollisesti vaan yhtä nikkiään.

Kiinnitin "palstahenkeen" huomiota jo viime syksynä sen jälkeen kun mut tavallaan noteerattiin palstalla. Huomasin että joku todellakin kahlaa kaikki kommenttini läpi ja painaa kaiken muistamisen arvoisen mieleeni, tyyppi muisti sanomisiani tarkemmin kuin itse.

Tuollainen voimakas halu opetella kommentoijista oleellisimmat asiat, kyky painaa ne mieleen ja aika käydä kaikki tekstit läpi, on hyvin poikkeuksellista. Uskallan sanoa kohtalaisella varmuudella että tyypillä ei ole paljoakaan muuta elämää.

"Palstahenki" myös käyttää näitä oppimiaan asioita pyrkiessään käymään muihin kommentoijiin käsiksi, ne on tavallaan aseena hyökkäyksessä. Hyökkäystyyli on puskahuutelu.

Moni varmasti kirjoittelee etupäässä omalla nikillään, mutta ne kommentoijat lienevät niitä joilla ei ole agendaa.

• Teesevaari kirjoitti:

Sua ei kukaan kaipaisi, ei edes ne omassa päässä luomasi lapset. Tosiasia on että olet kurttuinen vaari, mitä jokainen pystyy vetelemään vasemmalla kädellään ympäri hietikoita.

Palstahenki oli kuulolla näemmä, taisi sattua?

• LOLlolLOLlol
        A.Palstamäki kirjoitti:

Palstahenki oli kuulolla näemmä, taisi sattua?

Jeps. Keijo kirkuja on taas vapaana. Hoitajat!

• ei-tääooniinvakavaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Tuosta palstahengen tulkinnasta oon samaa mieltä. Mut ei se ole niin vakavaa, ellei se ole sitä hänelle. Toivottavasti ei ole. Ei tällainen palsta voi olla niin tärkeä, että vois olla oikeasti mustasukkainen huomiosta ja suosiosta?

• numerokurppa
        Teesevaari kirjoitti:

Mutta naiset rakastaa Pertsaa..
        (Siis ne, jotka sivuuttaa ätmien jutut, koska ei kiinnosta pätkääkään.)

Mitä väliä ätmeillä siis on?

Pertsa nauttikoon naisten suosiosta -siis just niiden, joita ätmit ei KOSKAAN saa..

• ei-tääooniinvakavaa kirjoitti:

Tuosta palstahengen tulkinnasta oon samaa mieltä. Mut ei se ole niin vakavaa, ellei se ole sitä hänelle. Toivottavasti ei ole. Ei tällainen palsta voi olla niin tärkeä, että vois olla oikeasti mustasukkainen huomiosta ja suosiosta?

Jos tämä palsta on ollut vuosikausia väylä kohdata muita ihmisiä, niin miksei se voisi olla tärkeä?

En sano että näin on, mutta pidän sitä mahdollisena.

• ei-tääooniinvakavaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Jos tämä palsta on ollut vuosikausia väylä kohdata muita ihmisiä, niin miksei se voisi olla tärkeä?

En sano että näin on, mutta pidän sitä mahdollisena.

Toivon, ettei, mutta onhan se mahdollista.

• akifanitus
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kiinnitin "palstahenkeen" huomiota jo viime syksynä sen jälkeen kun mut tavallaan noteerattiin palstalla. Huomasin että joku todellakin kahlaa kaikki kommenttini läpi ja painaa kaiken muistamisen arvoisen mieleeni, tyyppi muisti sanomisiani tarkemmin kuin itse.

Tuollainen voimakas halu opetella kommentoijista oleellisimmat asiat, kyky painaa ne mieleen ja aika käydä kaikki tekstit läpi, on hyvin poikkeuksellista. Uskallan sanoa kohtalaisella varmuudella että tyypillä ei ole paljoakaan muuta elämää.

"Palstahenki" myös käyttää näitä oppimiaan asioita pyrkiessään käymään muihin kommentoijiin käsiksi, ne on tavallaan aseena hyökkäyksessä. Hyökkäystyyli on puskahuutelu.

Moni varmasti kirjoittelee etupäässä omalla nikillään, mutta ne kommentoijat lienevät niitä joilla ei ole agendaa.

"""Palstahenki" myös käyttää näitä oppimiaan asioita pyrkiessään käymään muihin kommentoijiin käsiksi, ne on tavallaan aseena hyökkäyksessä. Hyökkäystyyli on puskahuutelu. "

Tämähän on se syy, miksi palstalla ei halua sanoa mitään kovin henkilökohtaista. Koska kaikkeen käydään kiinni, mihin voidaan ja sen avulla yritetään kääntää muut kirjoittajat sanojaa vastaan. Juu, ei pidä palstaa liian henkilökohtaisesti ja vakavasti todellakaan ottaa.

Mutta ihanaa, Aki-Batman, että olet täällä ja paljastat näitä puskajusseja.

• qwqeweewe

Ja ätmivässykän mielipiteellä on jotain välii????

• huihuihui

Luulot ja harhat ovat ensimmäisiä skitsofrenian oireita. Nyt nopeasti apua hakemaan!

• Sinulla tällaista kivaa yksinpuhelua aamuyön ja aamun tunneilla:)

• unikkopelto

Näetsä untakin Pertistä? On päässyt sun ihon alle indeed.

• Jos joku rekkailisi muiden pitkään käyttämiä nikkejä, niin miksiköhän?

Kenenkään tunnetun kommentoijan nikkiä olisi turha rekata, tyyppi kirjoittaisi itsensä palstalle uudella nikillä yhdellä avauksella. Kukaan ei kyseenalaistaisi henkilöllisyyttä.

Väite on hölynpölyä.

• Eihän se ihan tervettä ole enkä nyt 100%:sen varmasti voi tietää kuka rekkaili Ikiksestä kaikki mahdolliset muunnokset (kymmeniä) silloin taannoin kun sitten jouduin sen trollin vuoki itselle rekkaamaan tämän, ihmeellisestihän se kyllä sattui samaan aikaan kun pertti alkoi suoltamaan aiheettomia trollisyytöksiään allekirjoittaneesta.

Jos niin että pertsa on noiden mimimerkkirekkailuiden takana niin kannattaisi kyllä tosiaan tutkiskella itseään, sen verran lapsellisen koulukiusaajan käytöstä semmoinen.

• Jhtjv

Eipä siinä jää paljon vaihtoehtoja kuka on homman takana. Nämä jututhan alkoi täsmälleen samaan aikaan kun muuan Pertti-setä ilmestyi palstalle.

• Mun mielestäni on aika vainoharhaista kuluttaa aikaansa miettien, "kuka" on jonkun puskanimimerkin takana. Jotkut nyt tunnistaa heti agendasta ja maneereista. Toisaalta jotain trolliakin (tai oikeaa nimimerkkiä) on helppo imitoida puskista, kun tuntee sen maneerit. Niille ei tarvi vastata mitään.

Minä trollailen vain tällä omalla nikilläni. Kehtaan olla aidosti ärsyttävä ihan luonnostani, jos joku sen haluaa niin nähdä (toivottavasti näkee). Rooli mullakin on, tietty. Mutta mun rakentamani, joten ihan aitoa minua :)

Aloittajalle sanoisin, että rekisteröi nimimerkkisi, niin ei tarvitse enää kiukutella asiasta. Saisit ehkä vähän ryhtiä kirjoituksiisikin, tai sitten saisimme ihan uuden joka paikkaan rääpijän, josta tulisi palstamaskotti kuten vaikkapa nimimerkittömästä tai superätmistä.

• sellaista-tautia

Oon kuluttanut täällä jo jonkun verran aikaa, niin palstan dynamiikka alkaa hahmottua ilman sen kummempaa vainoharhaisuutta. Miehet ilmeisesti kilpailevat täällä suosiosta ja huomiosta.

• *välimerkitön, ei nimimerkitön :D

• sellaista-tautia kirjoitti:

Oon kuluttanut täällä jo jonkun verran aikaa, niin palstan dynamiikka alkaa hahmottua ilman sen kummempaa vainoharhaisuutta. Miehet ilmeisesti kilpailevat täällä suosiosta ja huomiosta.

En ole huomannut kenenkään kilpailevan, kenen suosiosta tai huomiosta edes? Tää on mun mielestäni ihan tällaista kevyttä ajantäytettä, samalla kun syö tai hoitaa kotia, norkuu työpaikalla tai tekee töitä/opiskelee.

Joskus täällä on ihan kiinnostavia keskusteluja, tosin kiinnostavimmat ja antoisimmat juttelen ihmisten kanssa oikeassa elämässä. Liian vakavasti tätä ei kannata ottaa :) Höpöttelet vaan omalla tyylilläsi ;)

• sellaista-tautia
        LinerT.2 kirjoitti:

En ole huomannut kenenkään kilpailevan, kenen suosiosta tai huomiosta edes? Tää on mun mielestäni ihan tällaista kevyttä ajantäytettä, samalla kun syö tai hoitaa kotia, norkuu työpaikalla tai tekee töitä/opiskelee.

Joskus täällä on ihan kiinnostavia keskusteluja, tosin kiinnostavimmat ja antoisimmat juttelen ihmisten kanssa oikeassa elämässä. Liian vakavasti tätä ei kannata ottaa :) Höpöttelet vaan omalla tyylilläsi ;)

Huomio on sikäli jännä juttu, että ns. ätmithän saavat ihan hirvittävän paljon huomiota täällä. En taatusti ole ainoa nainen, joka on vuosien varrella heitä tsempannut, vastaanväittänyt jne. "heidän omaksi parhaakseen", kunnes väsyy. Sekin on huomiota - ei siis kyse ole siitä, että tavoiteltaisiin jonkun suosiota, vaan yleisesti ottaen näkyvyyttä ja arvonantoa.

Nyt kun tänne ilmaantui palstan opit kyseenalaistava ja naisten suosioon helposti pääsevä mies, joka on erittäin hyvä kirjoittaja, niin häneen kohdistuu tietenkin kiukkua ja mustasukkaisuutta.

Huomio on sikäli jännä juttu, että ns. ätmithän saavat ihan hirvittävän paljon huomiota täällä. En taatusti ole ainoa nainen, joka on vuosien varrella heitä tsempannut, vastaanväittänyt jne. "heidän omaksi parhaakseen", kunnes väsyy. Sekin on huomiota - ei siis kyse ole siitä, että tavoiteltaisiin jonkun suosiota, vaan yleisesti ottaen näkyvyyttä ja arvonantoa.

Nyt kun tänne ilmaantui palstan opit kyseenalaistava ja naisten suosioon helposti pääsevä mies, joka on erittäin hyvä kirjoittaja, niin häneen kohdistuu tietenkin kiukkua ja mustasukkaisuutta.

No hyvä jos jossain kokevat olevansa huomioituja. Minäkin joskus koitin autella vääristyneiden ajatusmallien oikomisessa ja jopa rohkaista, mutta ei se ollut sitä mitä tällä ollaan vailla. Ennemminkin toivotaan, että löytyisi niitä jotka heittäisivät lisää suolaa haavoihin :)

Täällä voi kuitenkin itse valita mitä lukee ja mihin kommentoi.

• sellaista-tautia
        LinerT.2 kirjoitti:

No hyvä jos jossain kokevat olevansa huomioituja. Minäkin joskus koitin autella vääristyneiden ajatusmallien oikomisessa ja jopa rohkaista, mutta ei se ollut sitä mitä tällä ollaan vailla. Ennemminkin toivotaan, että löytyisi niitä jotka heittäisivät lisää suolaa haavoihin :)

Täällä voi kuitenkin itse valita mitä lukee ja mihin kommentoi.

Tämä on todella suosittu palsta, ätmit ovat ihan bestseller-tasoa tän Suomi24:n kontekstissa :D Kyllähän sitäkin voi pitää saavutuksena.

Huomiota ja suosiota voi tavoitella monella tavalla, tavoilla, joita ensalkuun ei osaisi pitää järkevinä, mutta ne täyttävät tavoitteensa, jos huomiota saa. Huomio on kytköksissä myös valtaan, jota pahantahtoisuudella tavoitellaan. Elleivät naiset kellisty pantavaksi, heidän mieltään voi yrittää pahoittaa. Mutta eiväthän läheskään kaikki täällä toimi noilla parametreillä, onhan täällä tietty monenlaista "ätmiäkin".

Tämä on todella suosittu palsta, ätmit ovat ihan bestseller-tasoa tän Suomi24:n kontekstissa :D Kyllähän sitäkin voi pitää saavutuksena.

Huomiota ja suosiota voi tavoitella monella tavalla, tavoilla, joita ensalkuun ei osaisi pitää järkevinä, mutta ne täyttävät tavoitteensa, jos huomiota saa. Huomio on kytköksissä myös valtaan, jota pahantahtoisuudella tavoitellaan. Elleivät naiset kellisty pantavaksi, heidän mieltään voi yrittää pahoittaa. Mutta eiväthän läheskään kaikki täällä toimi noilla parametreillä, onhan täällä tietty monenlaista "ätmiäkin".

Suositustakaan en tiedä, kun en muilla palstoilla juuri koskaan käy. Noista ei varmaan kukaan nainen mieltään pahoita, lähinnä kai tuntee vähän sääliä tai huolta ätminkäistä kohtaan?

• sellaista-tautia
        LinerT.2 kirjoitti:

Suositustakaan en tiedä, kun en muilla palstoilla juuri koskaan käy. Noista ei varmaan kukaan nainen mieltään pahoita, lähinnä kai tuntee vähän sääliä tai huolta ätminkäistä kohtaan?

Olen katsonut noita muita palstoja Suomi24:ssä, niihin vertasin, niissä voi olla vain muutama avaus päivässä. Tänne tulee iso määrä tekstiä joka päivä, jokaiselle jotakin, valinnanvaraa. Muita keskustelupalstoja en tunne.

Kyllä mä uskon, että naisten haukkumisesta voi mielensä pahoittaa, jos elämäntilanne on haavoittuva. Jos se riittää "ätmille" ilonaiheeksi, niin polkee itsensä syvemmälle suohon, sillä tuo valta on täysin fiktiivistä niin kuin koko palsta tuon genren suhteen.

• LinerT.2 kirjoitti:

Varmaan aika monikin nainen on kyllästynyt ätmihuutoon.

Varmaan aika moni mieskin. Minä selailen näitä aika nopeasti "ohi... ohi... mikäs tää on.. ohi...."

Huutakoon rauhassa, oon tainnut tulla immuuniksi noille jokapäiväisille ätmi-aloituksille, ei vaikuta niin millään tavalla. :)

• sellaista-tautia
        A.Palstamäki kirjoitti:

Aika nopeasti niihin kyllästyy, totta. Jos niitä haluaa kirjoitella, niin pitäis keksiä vaihtelua. Vain uudet reagoivat niihin toivotulla tavalla. Toisaalta, jos jotain kulttuuria haluaa ylläpitää, täytyy sitä uusintaa - siis opettaa jokainen uusi kävijäsukupolvi tavoille yhä uudelleen. Vrt. pyhäkoulu.

• LinerT.2 kirjoitti:

Varmaan aika moni mieskin. Minä selailen näitä aika nopeasti "ohi... ohi... mikäs tää on.. ohi...."

Huutakoon rauhassa, oon tainnut tulla immuuniksi noille jokapäiväisille ätmi-aloituksille, ei vaikuta niin millään tavalla. :)

Ätmijutut ei kiinnosta kovinkaan montaa ihmistä, niinpä ne tulee trollaileen asiaketjuihin. Vaikea sivuuttaa.

• sellaista-tautia
        A.Palstamäki kirjoitti:

Ätmijutut ei kiinnosta kovinkaan montaa ihmistä, niinpä ne tulee trollaileen asiaketjuihin. Vaikea sivuuttaa.

Kyllä, tuosta se ilmaherruus muodostuu.

• Mun-mielipiteeni
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kuten sanoinkin niin sinä se olet se joka tunkee mielipiteensä joka ketjuun. Olet omasta mielestäsi aina oikeass, haiskahtaa narsismilta pahasti sinun touhu.

Miksi vaikea sivuuttaa? Ei mulle tuota vaikeuksia jättää joku ruikuttaja omaan arvoonsa, jättää kokonaan lukematta, tai vaikka vähän pökkäistä lisää vauhtia sille, jos siltä tuntuu ;)

Aika nopeasti niihin kyllästyy, totta. Jos niitä haluaa kirjoitella, niin pitäis keksiä vaihtelua. Vain uudet reagoivat niihin toivotulla tavalla. Toisaalta, jos jotain kulttuuria haluaa ylläpitää, täytyy sitä uusintaa - siis opettaa jokainen uusi kävijäsukupolvi tavoille yhä uudelleen. Vrt. pyhäkoulu.

Samaa mieltä tosta että ätmien pitäisi käyttää vähän mielikuvitusta jutuissaan, nyt ne kiertää pientä kehää.

• LinerT.2 kirjoitti:

Miksi vaikea sivuuttaa? Ei mulle tuota vaikeuksia jättää joku ruikuttaja omaan arvoonsa, jättää kokonaan lukematta, tai vaikka vähän pökkäistä lisää vauhtia sille, jos siltä tuntuu ;)

Sivuutan kysymyksesi ja jatkan kehittävämmän aiheen parissa.

• Mun-mielipiteeni kirjoitti:

Kuten sanoinkin niin sinä se olet se joka tunkee mielipiteensä joka ketjuun. Olet omasta mielestäsi aina oikeass, haiskahtaa narsismilta pahasti sinun touhu.

Mielipiteethän on ihan jees, niistä on saatu ihan hyviä keskusteluja.

Varmasti Pertti onkin narsistinen, vaan ei ollenkaan pahimmasta päästä. Esim. Nuuska hujahtaa ohi ihan kahtasataa. Ja kaikilla meillä on narsistisia piirteitä.

• hyvintoimii
        A.Palstamäki kirjoitti:

Niin, ei tässä auta kuin ottaa tila takaisin haltuun. Väistää trollit ja vallata ätmeilyketjutkin vakavalle keskustelulle.

• hyvintoimii kirjoitti:

Niin, ei tässä auta kuin ottaa tila takaisin haltuun. Väistää trollit ja vallata ätmeilyketjutkin vakavalle keskustelulle.

Ehkä välttäisin vakavuutta, huumoria tarvitaan.

• Mun-mielipiteeni

Hyvin täällä on aiemmin pärjätty mutta sitten tuli tämä muuan pertsa tänne perseilemään ja pilasi koko jutun. Mustasukkaisena aloittaa henkilöhyökkäyksen sellaisia kohtaan jotka saa naisilta huomiota, on tunkemassa joka keskusteluun väliin yms yms. Haukkuu ihmisiä vainoharhaiseksi vaikka itse on oikeastaan tuonut sen kulttuurin tänne palstalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      10
      1759
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1088
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      963
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      74
      840
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      788
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      751
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      686
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      661
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      657
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      606
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      120
      580
    14. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      44
      539
    15. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      538
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      519
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      519
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      493
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    Aihe