Onko muille tuttu juttu, että joku ihminen tuntuu olevan aina erimieltä kanssasi?
Itsestäni ei vain tunnu siltä vaan olen tässä vuosien varrella testannut työkaveriani mm. siten, että kun olemme eri mieltä, painan asian mieleeni, muotoilen sitä hieman ja jonkun ajan kuluttua esitän asian ytimeltään samassa muodossa kuin mikä oli hänen mielipide/kanta. Eikö p....e se ole kuitenkin eri mieltä. Hyvässä lykyssä on lähes pilkulleen sitä mieltä mitä minä olin aikaisemmin.
Teemme työtä jossa tarvitsee tehdä aika paljon yhteisiä päätöksiä. Harmittaa antaa ns. narua tapauksissa jossa tiedän, että päätös tai valinta on huono ja tuntuu, että hänkin sen ainakin joskus/jollain tasolla tietää. Kun on syntymässä oikein huono päätös, se saatetaan tehdä mutta ei toteuteta ja sitten kotvan kuluttua tämä hyväkäs esittää minun ehdotukseni omanaan.
Joissain tilanteissa ja asioissa osaan jo ennakoida ja pääsen haluamaani lopputulokseen esittämällä ehdotuksen, joka on päinvastainen johon pyrin. Sekin vaan syö miestä, en haluaisi ehdottaa huonoja ratkaisuja.
Olen tästä ongelmasta yrittänyt puhuakin, mutta ei siitä mitään tule koska hän on eri mieltä ja inttää, ettei ole erimieltä vaan minä olen.
Vanhan kansan nimitys hänelle olisi varmaan "vastarannan kiiski".
Onkohan tällaista tutkittu, mistä johtuu ja voisko ongelmaa korjata jollain keinolla?
Eikös olekin mukava tilanne ;)
Työkaveri aina eri mieltä
AinaEriMieltä
0
427
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023