Työkaveri aina eri mieltä

AinaEriMieltä

Onko muille tuttu juttu, että joku ihminen tuntuu olevan aina erimieltä kanssasi?

Itsestäni ei vain tunnu siltä vaan olen tässä vuosien varrella testannut työkaveriani mm. siten, että kun olemme eri mieltä, painan asian mieleeni, muotoilen sitä hieman ja jonkun ajan kuluttua esitän asian ytimeltään samassa muodossa kuin mikä oli hänen mielipide/kanta. Eikö p....e se ole kuitenkin eri mieltä. Hyvässä lykyssä on lähes pilkulleen sitä mieltä mitä minä olin aikaisemmin.

Teemme työtä jossa tarvitsee tehdä aika paljon yhteisiä päätöksiä. Harmittaa antaa ns. narua tapauksissa jossa tiedän, että päätös tai valinta on huono ja tuntuu, että hänkin sen ainakin joskus/jollain tasolla tietää. Kun on syntymässä oikein huono päätös, se saatetaan tehdä mutta ei toteuteta ja sitten kotvan kuluttua tämä hyväkäs esittää minun ehdotukseni omanaan.

Joissain tilanteissa ja asioissa osaan jo ennakoida ja pääsen haluamaani lopputulokseen esittämällä ehdotuksen, joka on päinvastainen johon pyrin. Sekin vaan syö miestä, en haluaisi ehdottaa huonoja ratkaisuja.

Olen tästä ongelmasta yrittänyt puhuakin, mutta ei siitä mitään tule koska hän on eri mieltä ja inttää, ettei ole erimieltä vaan minä olen.

Vanhan kansan nimitys hänelle olisi varmaan "vastarannan kiiski".

Onkohan tällaista tutkittu, mistä johtuu ja voisko ongelmaa korjata jollain keinolla?

Eikös olekin mukava tilanne ;)

0

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        140
        10142
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        53
        2934
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        192
        2747
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        25
        2097
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        17
        1858
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        17
        1679
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        18
        1577
      8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        14
        1556
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        18
        1533
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1348
      Aihe