Tietääkö kukaan mistä löytyy etnisiä kauppoja joissa myydään myös luomua?
Luomua etnisistä kaupoista
7
1517
Vastaukset
- Ekologisesti
En tiedä, koska ostan luomuni tavaratalosta. En muutenkaan tykkää siitä, että elintarvikkeita tuotetaan kalliilla kuljetuskustannuksilla toiselta puolelta maapalloa, kun Suomessa on ruoka puhtaampaa ja parempaa.
- lähikauppa
Isojen markettien vihannestiskeissä jo mahtavat luomuhyllyt
- SeVähänRiippuu
"Suomessa on ruoka puhtaampaa ja parempaa."
Riippuu tuoteesta. Esimerkiksi tomaatit: parhaat, joita olen maistanut, olivat Espanjalaisia. - Luomuisaa
SeVähänRiippuu kirjoitti:
"Suomessa on ruoka puhtaampaa ja parempaa."
Riippuu tuoteesta. Esimerkiksi tomaatit: parhaat, joita olen maistanut, olivat Espanjalaisia.Parhaat tomaatit, joita olen syönyt, on kasvatettu luomuna mullassa ja kompostilannoituksella.
Espanjan tomaatteja en halua ostaa, koska
-ne on tuotettu maksaen nälkäpalkkoja pimeälle afrikkakaiselle työvoimalle - orjatyöksi rinnastettuna.
-vesivarat hupenevat vihannesviljelyalueelta. EU on haastanut Espanjan oikeuteen, koska se on laiminlyönyt arvokkaan kosteikon suojelun. Tomaatinviljelijöiden sallitaan ottavan vettä laittomasti.
- ookkonätyhymä
Kokeile Tampere, Turku, Kuopio, Oulu ja Rovaniemi. Varmasti löytyy.
- Anonyymi
Kiinalaisetkin syövät luomua: https://twitter.com/i/status/1220168499726651392
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481221- 1571060
- 57843
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27716Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50714- 8712
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178709- 346688
- 11686
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11651