Oletteko huomanneet, että suurin osa ns. ammattiauttajista on tosiasiassa heille kerrotun ongelman ratkaisemisen suhteen yhtä pihalla, kuin siitä kärsiväkin.
Kun heille kertoo asiastaan, aletaan kysellä intimiteettiin tunkeutuvia yksityiskohtia, kuten toimintatapaan kai yleisesti kuuluu. Jossakin vaiheessa avun tarvitsija huomaa tai hänelle tulee vahva tunne siitä, että kysymykset ovat paremminkin uteluita, joilla "terapeutti" pyrkiikin auttamisen sijaan helpottamaan omaa avutonta oloaan. Siihen se homma sitten jääkin.
Ammattiauttajat
Ammattiauttamaton
2
260
Vastaukset 2
- nyrkkikyllikkinnä
- kiinnostas vaan tietää miten surkea lapsuus psykiatrisen sairaalan ylilääkärillä on ollut ,ku mies on intomielinen apinanastuttaja ja kuittaa hurjaa ylipalkkaa ,onko isä mahdollisesti käyttänyt lastansa älykkäästi hyväksi jo lapsena vai mistä se gangsteruus johtuu.
- Anonyymi
pnneks miun paras ystävä isoveli turvamies tukihenkilö mertasen lasse on siinä miun apuna ja turvana ja tukena ja puolella ja suojelee jereltä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483