Oletteko huomanneet, että suurin osa ns. ammattiauttajista on tosiasiassa heille kerrotun ongelman ratkaisemisen suhteen yhtä pihalla, kuin siitä kärsiväkin.
Kun heille kertoo asiastaan, aletaan kysellä intimiteettiin tunkeutuvia yksityiskohtia, kuten toimintatapaan kai yleisesti kuuluu. Jossakin vaiheessa avun tarvitsija huomaa tai hänelle tulee vahva tunne siitä, että kysymykset ovat paremminkin uteluita, joilla "terapeutti" pyrkiikin auttamisen sijaan helpottamaan omaa avutonta oloaan. Siihen se homma sitten jääkin.
Ammattiauttajat
Ammattiauttamaton
2
178
Vastaukset
- nyrkkikyllikkinnä
- kiinnostas vaan tietää miten surkea lapsuus psykiatrisen sairaalan ylilääkärillä on ollut ,ku mies on intomielinen apinanastuttaja ja kuittaa hurjaa ylipalkkaa ,onko isä mahdollisesti käyttänyt lastansa älykkäästi hyväksi jo lapsena vai mistä se gangsteruus johtuu.
- Anonyymi
pnneks miun paras ystävä isoveli turvamies tukihenkilö mertasen lasse on siinä miun apuna ja turvana ja tukena ja puolella ja suojelee jereltä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043