tuotteissa vikoja

kisumimmi

Onko ollut pilaantunut tai muuten viallinen tuote? Mulle on käynyt useemman kerran. Jugurttipurkin reunoissa oli hometta, tein ilmotuksen Valiolle. Kaurahiutalepaketissa oli ötököitä. Eilen laitoin kissalle "Lihapaloja kastikkeessa"- pussin, mutta se olikin pelkkää nestettä koko pussin sisältö. Siitä laitoin palautetta S-ryhmän osotteeseen. Saapi nähdä, kuinka he korvaavat. Aina olen huolehtinut, että jugurtit ja maitotuotteet menee suoraan kauppakassista jääkaappiin, jne. Onko muilla kokemuksia viallisista tuotteista?

6

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkko

Löysin syödessäni erään lihatalon grillimakkarasta tupon tiskiharjan harjaksia. Olisikohan reklamoimalla saanut sen lopunkin harjan itselleen..??

• dippadaadappadii

Aina kannattaa tehdä asiallinen reklamaatio, koska useimmiten virhe ei ole kaupan, vaan valmistajan. Joka kerralla, joita on ehkä 10-15, olen saanut myös asiallisen vastauksen ja myös pienen hyvityksen, S-ryhmän kaupoista yleensä 20 euron lahjakortin saaman ryhmän kauppoihin.
      Kerran ostin Saarioisten hampurilaisen ja totesin kotona, että siitä puuttui pihvi. Reklamoin asiasta ja viikon kuluttua tuli postissa paketti, jossa oli kaikenlaisia ko. firman tuotteita, joita voi huoneenlämmössä säilyttää.

• kisumimmi

Niin, eihän se ole kaupan vika. Jos olen huomannut päiväysvanhan tuotteen hyllyssä, niin sanonut siitä myyjälle. Enkä viittyny hirveesti brassailla, jos sain esim. pilaantuneesta jugurtista korvaukseksi lahjakortin Valion tuotteisiin. Kaikenlaista huijaria on, tunnen muutaman.. hyvääkin palautetta voi antaa, vaikka reklamoi jostain tuotteesta. Kunhan on rehellinen.

• OnOllut

Laitoin Purinalle palautetta pullistuneista Latz-kerta-annospusseista. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Vaihdettiinkin sitten kissa raakaravinnolle ja eläinkaupan raksuille.

• dzfhhdz

Joo paras on kun tarkistaa päiväyksen jo kaupassa , varsinkin täällä kun kauppaan yli 40 kilsaa , ei viitti täyttä hintaa maksaa vanhoista kamppeista.

• yksi_ulkomaalainen

Jos minä saan tuollaista p-tavara, en vitsi valitaa myyjälle, joka ei kumminkaan ota kantta eikä voi vaikuttaa asiaan, vain jätän seuravalla käynnillä k.o. hyllylle valmin lapun "huono tavara, älä osta". Tuota kun useammat tekisivät, johon synytyisi vipinä jopa kauppiankin päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4688
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2621
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2424
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      23
      1884
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1772
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1613
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1592
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1455
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1328
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1190
    Aihe