Hei, tarvitsisin äkkiä todisteeen kreationismista. Voisiko joku linkata sellaisen yhtä jutttua varten.
Todiste kreationismista, kiitos
24
293
Vastaukset
Niitähän on netti tulvillaan. Googlaa. Laita hakusanaksi "kreationismi". Löydät valtavasti dokumentteja olemassaolevasta kreationismista.
Kyllä. Kreationismin olemassaolo on todistettu täysin kiistattomasti. Asiasta ei vallitse minkäänlaista epäselvyyttä.
- YstävänneJyri
Googlaa flood legeds worldwide ja sieltä ateitievokkien Raamaattu eli Talk origins niin saat puoleettoman listan kaikkialta maailmasta löytyneiden satojen vedenpaisumuskertomusten luettelon.
Parempaa todistetta Raamatun luotettavuudesta saakin hakea.Olet oikeassa, Jyrbäzzz. Todisteet raamatun luotettavuudesta ovat niin olemattomat, että tuota parempia ei valitettavasti löydy.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Olet oikeassa, Jyrbäzzz. Todisteet raamatun luotettavuudesta ovat niin olemattomat, että tuota parempia ei valitettavasti löydy.
Sille raamatussa vääristelylle alkuperäiselle Shuruppakissa tapahtuneelle jokitulvalle tosin löytyy konkreettisia todisteitakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14810624/suuri-tulva-on-totta!
Ei sillä että tuo kretuja lohduttaisi, koska tuokin nimenomaan kertoo Raamatun epäluotettavuudesta sen sisältämien vääristeltyjen mesopotamialaistarinoiden muodossa.
Sinänsä kanssa huvittavaa miten kretupellet ei kykene ymmärtämään, että tulvat ovat yleinen ilmiö ja yleisistä ilmiöistä on tekaistu monta tarinaa, jotka eivät tietenkään kerro kaikki tuosta Shuruppakin jokitulvasta.utti kirjoitti:
Sille raamatussa vääristelylle alkuperäiselle Shuruppakissa tapahtuneelle jokitulvalle tosin löytyy konkreettisia todisteitakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14810624/suuri-tulva-on-totta!
Ei sillä että tuo kretuja lohduttaisi, koska tuokin nimenomaan kertoo Raamatun epäluotettavuudesta sen sisältämien vääristeltyjen mesopotamialaistarinoiden muodossa.
Sinänsä kanssa huvittavaa miten kretupellet ei kykene ymmärtämään, että tulvat ovat yleinen ilmiö ja yleisistä ilmiöistä on tekaistu monta tarinaa, jotka eivät tietenkään kerro kaikki tuosta Shuruppakin jokitulvasta.Ja maata viljelemään asettuneet ihmiset sattuivat kerääntymään juurikin viljaviin jokilaaksoihin, joiden ajoittaisesta tulvimisesta heillä ei ymmärrettävästi voinut olla mitään kovin tarkkaa tietoa. Tulvat ovat siis kansanperinteissä yliedustettuina myös niiden aiheuttaman massiivisen järkytysmomentin vuoksi.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ja maata viljelemään asettuneet ihmiset sattuivat kerääntymään juurikin viljaviin jokilaaksoihin, joiden ajoittaisesta tulvimisesta heillä ei ymmärrettävästi voinut olla mitään kovin tarkkaa tietoa. Tulvat ovat siis kansanperinteissä yliedustettuina myös niiden aiheuttaman massiivisen järkytysmomentin vuoksi.
Niinpä ja kun sattuneista syistä niihin aikoihin ei telkuissa esitetty uutishelikopterin kuvaa tuhojen todellisesta laajuudesta, niin ihmekös se että tarinoissa kertojien rajoittuneen maailman mullistaneet tapahtumat vedettiin överiksi.
Samoin on ymmärrettävää miten tuo Shuruppakin jokitulva muuttui meritulvaksi samalla kun se siirtyi jokilaakson kulttuureilta meren ääressä asuneille.
Katso peiliin. Näet Jumalan kuvan. Olet kävelevä todiste luomisesta.
- KatsojanSilmä
Katso peiliin. Näet isoihin ihmisapinoihin kuuluvan H. sapiens lajin edustajan. Peilistä näkyvällä yksilöllä on C-vitamiinia tuottavassa prosessissa täsmälleen sama geenivirhe kuin muillakin Hominidae suvun lajeilla; geenivirhe jota yhdelläkään muulla yli viidestätuhannesta nisäkäslajista ei ole.
Peiliin katsoessasi näet todisteen evoluutiosta. Olet kävelevä todiste evoluutiosta, mutta et itse uskontosi sokaisemana näe tai uskalla nähdä sitä. KatsojanSilmä kirjoitti:
Katso peiliin. Näet isoihin ihmisapinoihin kuuluvan H. sapiens lajin edustajan. Peilistä näkyvällä yksilöllä on C-vitamiinia tuottavassa prosessissa täsmälleen sama geenivirhe kuin muillakin Hominidae suvun lajeilla; geenivirhe jota yhdelläkään muulla yli viidestätuhannesta nisäkäslajista ei ole.
Peiliin katsoessasi näet todisteen evoluutiosta. Olet kävelevä todiste evoluutiosta, mutta et itse uskontosi sokaisemana näe tai uskalla nähdä sitä.Sen verran tarkistan, että Hominidae on heimo eikä suku.
- Ierika
Jos näät peilissä jumalankuvan niin se lienee todiste juomisesta... liiallisesta sellaisesta.
- RaamattuOnTarua
Katso peiliin, kreationisti, näet jumalasi.
En todellakaan ole mikään rumaahinen, mutta olettaisin silti että henkiolento Jumala olisi sittenkin enemmän Rock Hudsonin kuin minun näköinen. Vaikka Rocky oli homo. 😎
- gfgfgfd
RepeRuutikallo kirjoitti:
En todellakaan ole mikään rumaahinen, mutta olettaisin silti että henkiolento Jumala olisi sittenkin enemmän Rock Hudsonin kuin minun näköinen. Vaikka Rocky oli homo. 😎
Älä ole niin varma. Poikansakin taisi olla aika lailla Jasser Arafatin näköinen.
gfgfgfd kirjoitti:
Älä ole niin varma. Poikansakin taisi olla aika lailla Jasser Arafatin näköinen.
Johtuu äidinpuolisesta sukurasitteesta, jota Isällä ei ole.
- AdamAdam
KatsojanSilmä kirjoitti:
Katso peiliin. Näet isoihin ihmisapinoihin kuuluvan H. sapiens lajin edustajan. Peilistä näkyvällä yksilöllä on C-vitamiinia tuottavassa prosessissa täsmälleen sama geenivirhe kuin muillakin Hominidae suvun lajeilla; geenivirhe jota yhdelläkään muulla yli viidestätuhannesta nisäkäslajista ei ole.
Peiliin katsoessasi näet todisteen evoluutiosta. Olet kävelevä todiste evoluutiosta, mutta et itse uskontosi sokaisemana näe tai uskalla nähdä sitä.Te ewokit olette sitten niin ihastuneita noihin Homo juttuihin.
Ihminen on ihminen, ihmiseksi luotu.
Minkäänlaisiua todisteita kreationismista ei ole.
Tämä väite on totta jo siksi, että täällä ei juuri lainkaan puhuta kreationismista.- Etsijä123
Ei voi todistaa muuta kuin sen, että uskoo että Jumala on luonut maailman. Yleensä kreationistien tulkinnat tälle Raamatun sanalle on kumottu ja pitääkin kumota koska ne antavat aivan pähkähullun kuvan sanasta.
- siellä ei väitetä että J. olisi luonut universumin, vaan että tämän maan ja taivaan
- ei tyhjästä vaan järjestämällä jo olemassaolevaa, kylläkin tuonut henkimaailmasta
- katsotaan kaikkea ikäänkuin maan pinnalta
- päivien, eli aikojen tulkintaa ei vielä tiedetä
- vastusteta evoluutiota.
Kreationismia ei pidä todistaa vaan vastustaa lujasti.- BibleForever
Täyttä valetta pukkaat.
Lue Genesis.
Jos et ole eksyttäjä niin olet muuten vain pihalla, kuin lumi-ukko.
- Ierika
Käytä 20 sekuntia ja keksi ne todisteet itse. Vola'.. kukaan ei ole vielä pystynyt sen parempaan.
- ettarvimuuta
Raamattu.
Kreationismi siis esittää, että joukkomurhaava sadisti taikoi kuvun päältä maalätylle eliöitä hullunkurisessa ja kahdessa keskenään ristiriitaisessa järjestyksessä, ja esittää sitä vain siksi, että yksi paimentolaiskansa vääristeli mesopotamialaisten varhaiset tarinat tuommoisiksi.
Se oli sitten kreationismin loppu.
- Hannihinni
Harmi, ettei yhtään löytynyt. Mä luulin, että esim vaikka ihmisen ja dinon luut kivettyneinä samassa maaperässä rinnakkain on löydetty. Eli jotain konkreettista. Mutta ilmeisesti kreationismista ei ole tieteellistä todistetta ollenkaan? Kreationismi näyttäisi uskonnolliselta selittelyltä mun mukaan nyt. Laitan sen.
Raamatun luomiskertomus. Siinä todiste!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441