Miksei homo saisi eheytyä?

tietääkö.joku

Tällä palstalla on omituinen ilmiö. pyydetään todisteita homojen ja lesbojen eheytymisestä ja kun niitä annetaan väitetään, että ne ovat valheita.

Miksi ette iloiste sitä jos homo tai lesbo eheytyy?

Tänään tulee klo 17:00 Radio Patmoksesta uusintana aamulla tullut ohjelma jossa Noora Nätkin kertoo rehellisesti ja avoimesti oman tarinansa.

Kannattaa kuunnella, suosittelen lämpimästi kaikille.

Huikean hyvä ohjelma

429

3083

    Vastaukset

    • Kuka estää. Mutta mitä eheytys on? Onko jotain vialla? Mitä hyötyä on olla hetero?

      Itsekin elin heteroelämää, mutta se oli minulle väärää.

      • annamunnauraa

        Oliko sinulla jotakin vialla kun painoit exvaimoasi 21 vuotta?
        Tiedämme, että olet tyhmä mutta, että sinulta kesti 21 vuotta huomata olevasi väärällä reiällä ;=);););)


      • annamunnauraa kirjoitti:

        Oliko sinulla jotakin vialla kun painoit exvaimoasi 21 vuotta?
        Tiedämme, että olet tyhmä mutta, että sinulta kesti 21 vuotta huomata olevasi väärällä reiällä ;=);););)

        Ei suinkaan niin kauan. Mutta kun oli ne lapset, niin piti odottaa kunnes isi voi lähteä.


      • ehecehe

        Voiko mennä myös toiseen suuntaan? Heterosta homoksi, onnistuuko jos oikein yrittää?


      • Aito.Aivoliitto
        ehecehe kirjoitti:

        Voiko mennä myös toiseen suuntaan? Heterosta homoksi, onnistuuko jos oikein yrittää?

        Hetero ei voi eheytyä, koska hetero on jo ehjä, täydellinen ja Jumalan valittu.
        Myös vaimon- ja lastenhakkaaja ja sukurutsainen tai pedofiili hetero on täysin ehjä.
        Heterokortti vie aina Taivaaseen.
        Heterona on vaan niin paljon helpompaa, voi jyystää väärää reikää vaikka 21 vuotta ilman huolta homoudesta.
        jne.


      • Anonyymi

        Luuleeko aloittaja, että olisin niin poikkeava, että sekaantuisin vieraaseen sukupuoleen. No leikki sikseen , se on esimieslesbon päivän julistus oppilailleen.


    • JeesusOsaa

      Jokainen tunteva ihminen iloitsee kun särjetty sielu saa eheytyä Herramme hellässä hoidossa.

      • Kyllä. Ja oli muuten mahtava ohjelma.


      • kui2
        usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä. Ja oli muuten mahtava ohjelma.

        Menikö nyt sanasta sanaan Raamatun mukaan? Toisessa ketjussa väität kauhiasti Raamattua vastaan tai ohitat kummasti kun kyseessä on eri asia. Mutta nyt täällä Raamatun joka ainoa pilkku ja piste rulettaa.


      • kui2
        usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä. Ja oli muuten mahtava ohjelma.

        Rulettaa kun on sulle mieluinen asia :D


      • kui2 kirjoitti:

        Rulettaa kun on sulle mieluinen asia :D

        Mitä sinulla on sitäkin vastaan, että homot ja lesbot eheytyvät?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä sinulla on sitäkin vastaan, että homot ja lesbot eheytyvät?

        Olen alkanut jo toivomaan, että elämääni ilmestyisi joku homo tai lesbo, joka haluaa heteroksi.

        Kukaan jo tuntemani ei heteroksi
        ole halunnut.


    • Aina saa kertoilla kaikenlaista.

      • Kyllä. Mutta mitä sinä sillä tiedolla teet?


      • Jos se sinut tekee iloiseksi niin hienoa, kaikenlaistahan tosiaan saa kertoilla ja saa tietysti uskoakin jos huvittaa.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Jos se sinut tekee iloiseksi niin hienoa, kaikenlaistahan tosiaan saa kertoilla ja saa tietysti uskoakin jos huvittaa.

        Kyllä, minut tekee iloiseksi rehellisten ihmisten puheet :D


      • Homolla on rikkinäinen seksuaalisuus. Ei homo itsessään ole kakkosluokkaa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä, minut tekee iloiseksi rehellisten ihmisten puheet :D

        Tai sellaisten ketä kuvittelet rehellisiksi omassa mielikuvituksessasi.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homolla on rikkinäinen seksuaalisuus. Ei homo itsessään ole kakkosluokkaa.

        Vai mielipiteesi ja ennakkoluulosi. Ei fakta.

        Saat toki elää mielikuvitusmaailmassasi jos se sinut iloiseksi tekee.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Vai mielipiteesi ja ennakkoluulosi. Ei fakta.

        Saat toki elää mielikuvitusmaailmassasi jos se sinut iloiseksi tekee.

        Juuri näin, melkein samoin sanoin meinasin vastata.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tai sellaisten ketä kuvittelet rehellisiksi omassa mielikuvituksessasi.

        Väitätkö Nooraa valehtelijaksi?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Väitätkö Nooraa valehtelijaksi?

        En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei.

        "Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "
        Miksi minä epäilisin hänen rehellisyyttään?


      • Kerro itse olitko vaimosi kanssa rikkinäinen vai nyt.


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "
        Miksi minä epäilisin hänen rehellisyyttään?

        Väitinkö että epäilisit? Tietysti saat uskoa ihan mitä tahansa soopaa mitä kuulet, jos se sinut tekee iloiseksi. Fiksuksi sinua tosin ei tee se että uskot mitä tahansa soopaa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kerro itse olitko vaimosi kanssa rikkinäinen vai nyt.

        Ehkäpä nimimerkki on koko ajan ollut ehkä.

        Ei se sinun mielikuvituksesti tuote "rikkinäinen seksuaalisuus" ole sellainen mitä voit pakottaa jonkun kokemaan.

        :-)


      • Mitä tarkoitat kun sanoit
        "En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kun sanoit
        "En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "

        Tarkoitan tietysti sitä mitä kirjoitin.

        Sisälukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä tällä kertaa ongelmia?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ehkäpä nimimerkki on koko ajan ollut ehkä.

        Ei se sinun mielikuvituksesti tuote "rikkinäinen seksuaalisuus" ole sellainen mitä voit pakottaa jonkun kokemaan.

        :-)

        ehkä=ehjä


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tarkoitan tietysti sitä mitä kirjoitin.

        Sisälukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä tällä kertaa ongelmia?

        Minä kysyinkin mitä tarkoitit.
        Kerro ihmeessä koska kai sentään tiedätr miksi noin kirjoitit?


      • Jos minä en ymmärrä niin ole nyt kiltti ja selitä minulle.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jos minä en ymmärrä niin ole nyt kiltti ja selitä minulle.

        Miksi minun pitäisi olla kiltti sinulle?

        Oletko saanut sellaisen käsityksen että olen kiltti?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi olla kiltti sinulle?

        Oletko saanut sellaisen käsityksen että olen kiltti?

        Ole hyvä nyt ja näytä, että pystyt kertomaan mitä tarkoitat.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ole hyvä nyt ja näytä, että pystyt kertomaan mitä tarkoitat.

        Mutta minä olen jo kertonut.

        Jos sisälukutaidossasi tai luetun ymmärtämisen taidossasi on vajavaisuutta niin sille en ikävä kyllä voi mitään.

        En ole sen alan ammattilainen, joka pystyisi parantamaan lukutaitoasi tai luetun ymmärtämisen taitoasi, joten jos auttaisin sinua nyt, kuten pyydät, saattaisi käydä niin että tekisin sinulle palveluksen sijaan vain vahinkoa.

        Enkä siis halua aiheuttaa sinulle vielä lisää vaikeuksia ja ongelmia.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Mutta minä olen jo kertonut.

        Jos sisälukutaidossasi tai luetun ymmärtämisen taidossasi on vajavaisuutta niin sille en ikävä kyllä voi mitään.

        En ole sen alan ammattilainen, joka pystyisi parantamaan lukutaitoasi tai luetun ymmärtämisen taitoasi, joten jos auttaisin sinua nyt, kuten pyydät, saattaisi käydä niin että tekisin sinulle palveluksen sijaan vain vahinkoa.

        Enkä siis halua aiheuttaa sinulle vielä lisää vaikeuksia ja ongelmia.

        Mitä tarkoitat kun sanoit
        "En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "


      • Mitä tarkoitat kun sanoit
        "En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kerro itse olitko vaimosi kanssa rikkinäinen vai nyt.

        Olen ollut aina sama. En ole tuntenut itseäni rikkinäiseksi edes naisen kanssa.

        Mutta kun aloin elämään homosuhteessa, niin silloin koin eläneeni aiemmin väärää elämää. Nyt en ainakaan ole rikkinäinen.


      • torre12 kirjoitti:

        Olen ollut aina sama. En ole tuntenut itseäni rikkinäiseksi edes naisen kanssa.

        Mutta kun aloin elämään homosuhteessa, niin silloin koin eläneeni aiemmin väärää elämää. Nyt en ainakaan ole rikkinäinen.

        Uskomatonta! Yli 20vuotta elit tiettesi väärää elämää :D


      • usko.vainen kirjoitti:

        Uskomatonta! Yli 20vuotta elit tiettesi väärää elämää :D

        Kiitos sitä vihamieliselle asenteelle. Olin silti jo silloin viisas: ounastelin vihamielisen asenteen, joka tuli toteen kun jätin heteroelämän 2006. Koko sukuni hylkäsi minut saman tien.

        Tavallaan varmistin olevani hyväksytty sen yli 20 vuotta. Nyt sillä ei ole enää mitään väliä. En mene kenenkään tätini hautajaisiin.


      • torre12 kirjoitti:

        Kiitos sitä vihamieliselle asenteelle. Olin silti jo silloin viisas: ounastelin vihamielisen asenteen, joka tuli toteen kun jätin heteroelämän 2006. Koko sukuni hylkäsi minut saman tien.

        Tavallaan varmistin olevani hyväksytty sen yli 20 vuotta. Nyt sillä ei ole enää mitään väliä. En mene kenenkään tätini hautajaisiin.

        Aika hyvä suoritus ihmiseltä joka sanoo olleensa aina homo :D

        Harva hetero pystyisi elämään noin homoelämää :D


      • OletusEttäPuhuuTotta
        usko.vainen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat kun sanoit
        "En tietenkään, sanoin vaan että sinä saatat kuvitella häntä rehelliseksi mielikuvituksessasi. Sinähän et voi nimittäin tietää onko Noora rehellinen vai ei. "

        Hyvä huomio! Kukaan täällä ei voi todistaa, että Noora valehtelisi!

        Eikä oikeastaan koskaan ole voitu todistaa, että uskovainen valehtelisi tahallaan hengellisessä tilaisuudessa Jumalan ja seurakunnan edessä ollen.


      • Ei heteromiehetkään muita miehiä vihaa vaikka eivät missään tapaukseessa antaisi heidän hiplata itseään saatikka häärätä alapäässään.


      • OletusEttäPuhuuTotta kirjoitti:

        Hyvä huomio! Kukaan täällä ei voi todistaa, että Noora valehtelisi!

        Eikä oikeastaan koskaan ole voitu todistaa, että uskovainen valehtelisi tahallaan hengellisessä tilaisuudessa Jumalan ja seurakunnan edessä ollen.

        "Hyvä huomio! Kukaan täällä ei voi todistaa, että Noora valehtelisi!

        Tai että puhuisi totta.

        Eikä oikeastaan koskaan ole voitu todistaa, että uskovainen valehtelisi tahallaan hengellisessä tilaisuudessa Jumalan ja seurakunnan edessä ollen.

        Onko joku väittänyt että valehtelisivat tahallaan? Sitä voi myös olla niin omien mieilikuvitustosiasioidensa pauloissa että se mitä kertoo tuntuu itsestä todelta vaikka se ei sitä olisikaan.


      • En tosiaan voi sille mitään jos kykysi eivät riitä erottamaan meitä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ei heteromiehetkään muita miehiä vihaa vaikka eivät missään tapaukseessa antaisi heidän hiplata itseään saatikka häärätä alapäässään.

        No pakko sanoa taas. Oli heteromies joka hääri alapäässäni. Ei mikään ole mahdotonta kuin uskovan päässä.


      • torre12 kirjoitti:

        No pakko sanoa taas. Oli heteromies joka hääri alapäässäni. Ei mikään ole mahdotonta kuin uskovan päässä.

        Kukaan heteromies ja harva homokaan ei sinunn koske pitkällä tikullakan.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kukaan heteromies ja harva homokaan ei sinunn koske pitkällä tikullakan.

        Jälleen vain mielipide ja ennakkoluulo. Ei fakta.

        Kuten niin usein aikaisemminkin.

        :-)


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Jälleen vain mielipide ja ennakkoluulo. Ei fakta.

        Kuten niin usein aikaisemminkin.

        :-)

        Tuo on vain sinun mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten aina!


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten aina!

        Saattaa olla, mutta se ei tee siitä mitä kommentoin faktaksi myöskään.

        :-)


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Saattaa olla, mutta se ei tee siitä mitä kommentoin faktaksi myöskään.

        :-)

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Tätä sananvaihtoa on NIIN huvittavaa seurata. Usko.vainen ei ymmärrä mitä eroa on uskomuksella ja tiedolla, saati mitä reittiä niihin päädytään. :D Hän uskoo kaiken heti, kyseenalaistamatta ja testaamatta kunhan valtuutettu auktoriteetti niin tarpeeksi uskottavasti, vakuuttavasti, vaikeaselkoisesti ja monitulkintaisesti sanoo. Laadun, ammattitaidon yms. arviointiin ei yksinkertaisesti riitä resursseja kun ei ole mihin verrata eikä tajua hyvästä ja huonosta. Voi, voi...


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Kuka edes käyttää sanaa facta? Usko.vainen taitaa seurustella vain vanhempien miesten kanssa. ;)


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kukaan heteromies ja harva homokaan ei sinunn koske pitkällä tikullakan.

        Näin sanoo ihminen, joka ei tiedä minusta yhtään mitään.

        Menetit nyt kaiken uskottavuutesi. Minuun on koskenut viime vuosinakin vaikka kuinka moni. Jopa silittänyt kaljuani.


      • torre12 kirjoitti:

        Näin sanoo ihminen, joka ei tiedä minusta yhtään mitään.

        Menetit nyt kaiken uskottavuutesi. Minuun on koskenut viime vuosinakin vaikka kuinka moni. Jopa silittänyt kaljuani.

        Jos katsoo sinun kuvaasi niin todella erikoinen tarvitsee olla jos innostuu....


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jos katsoo sinun kuvaasi niin todella erikoinen tarvitsee olla jos innostuu....

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?


      • "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mutta mikset sinä ole koskaan töissä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mutta mikset sinä ole koskaan töissä?

        Ei vaan ihan sinun oma kommenttisi jossa kerroit että olet töissä ja että sinulle maksetaan siitä mitä teet.

        Joten:

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mutta mikset sinä ole koskaan töissä?

        Jos et ole enää töissä niin kerro toki minkä kellonajan jälkeen kirjoittamasi kommentit eivät enää ole sitä työtä mistä sinulle maksetaan.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ei vaan ihan sinun oma kommenttisi jossa kerroit että olet töissä ja että sinulle maksetaan siitä mitä teet.

        Joten:

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mikset ole koskaan töissä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mikset ole koskaan töissä?

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Eli se mitä teet on se että kirjoittellet tänne.

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?

        Oikeuttaako oman kommenttisi kopiointi sinut yhtä hyvään tuntipalkkaan/urakkapalkkaan kun se että keksisit uuden kommentin?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Eli se mitä teet on se että kirjoittellet tänne.

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?

        Oikeuttaako oman kommenttisi kopiointi sinut yhtä hyvään tuntipalkkaan/urakkapalkkaan kun se että keksisit uuden kommentin?

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mikset ole koskaan töissä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jos katsoo sinun kuvaasi niin todella erikoinen tarvitsee olla jos innostuu....

        No voit olla ääliö.

        Minusta kun on innostunut hyvin monikin viimeisten 8 vuoden aikana, Tästä juuri vasta vihitty mieheni muistutti.

        No, erikoisia ovat eri maiden ihmiset.


      • torre12 kirjoitti:

        No voit olla ääliö.

        Minusta kun on innostunut hyvin monikin viimeisten 8 vuoden aikana, Tästä juuri vasta vihitty mieheni muistutti.

        No, erikoisia ovat eri maiden ihmiset.

        Ihmisillä on kummalliisia mieltymyksiä 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja ennakkoluulosi, ei mitään factaa, kuten ei koskaan missään kirjoituksissasi!

        Mikset ole koskaan töissä?

        Ei vaan sinä itse kerroit olevasi töissä:

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja se mitä teet nytkin on se että kirjoittellet tänne.

        Mitä sinulle tästä kommentista maksettiin?

        Oletko tuntipalkalla vai urkakkapalkalla?

        Saitko euron tästä kommentista? Vai 10 senttiä?

        Oikeuttaako oman kommenttisi kopiointi sinut yhtä hyvään tuntipalkkaan/urakkapalkkaan kun se että keksisit uuden kommentin?


      • kiiskivastarannalta
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Vai mielipiteesi ja ennakkoluulosi. Ei fakta.

        Saat toki elää mielikuvitusmaailmassasi jos se sinut iloiseksi tekee.

        Sinun elämän täytyy olla todella epävarmoissa kantimissa. Muuta ei voi päätellä noista repliikeistäsi. Koko ajan viestisi on, "ei välttämättä ole totuus" . Eli sinulla ei ole mitään kiinnekohtaa elämässä, ei mitään perustustaa, jolle elämä rakentaa.


      • :-)

        Joillekin tänne kirjoittaminen on ihan työ kuten nimimerkki "usko.vainen" tuossa itsestään toteaa yllä:

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja se tekeminen hänellä tosiaan oli tänne kirjoittamista.

        :-)


      • OletHimosiOrja
        torre12 kirjoitti:

        No voit olla ääliö.

        Minusta kun on innostunut hyvin monikin viimeisten 8 vuoden aikana, Tästä juuri vasta vihitty mieheni muistutti.

        No, erikoisia ovat eri maiden ihmiset.

        Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut, ääliö. Sinä sitä vastoin himoitset muslimimamumiehiä.


    • Sanottakoon vielä kerran:Eheytys-sana sisältää kuitenkin arvolatauksen: homo on eheytyksestä puhuville toisarvoinen kansalainen.

      • Homo on seksuaalisesti rikkinäinen.
        Homo on ihmisenä täysin samanarvoinen kuin mutkin.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homo on seksuaalisesti rikkinäinen.
        Homo on ihmisenä täysin samanarvoinen kuin mutkin.

        Sano tuo sama vaikka psykologille. Voit joutua häpeään mielipiteinesi. Minua ainakin huvittaa.


      • uskovaisen

        löpinää. Fakta kuitenkin on, ettei se homo ole monessakaan kohtaa samanarvoinen heteron rinnalla ja se sinunkin on hyväksyttävä. Maailmalla on paikkoja, runsaasti ja laajalti, missä sitä samanarvoisuuttaan, jos homona näin kokee, ei kannata ääneen mainostaa.
        Homon tai lesbon eheytyminen. Onko olemassa joku erityinen homonkorjaussarja tai -liima jolla se eheytyminen tehdään?


      • torre12 kirjoitti:

        Sano tuo sama vaikka psykologille. Voit joutua häpeään mielipiteinesi. Minua ainakin huvittaa.

        Psykologi on tämän sanonut minulle :D


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homo on seksuaalisesti rikkinäinen.
        Homo on ihmisenä täysin samanarvoinen kuin mutkin.

        Lääketiedekään ei määrittele sivistysvaltioissa homoja seksuaalisesti rikkinäiseksi ja jos sinä määrittelet se on sinun asiasi mutta se ei ole totta.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homo on seksuaalisesti rikkinäinen.
        Homo on ihmisenä täysin samanarvoinen kuin mutkin.

        MIelipide ja ennakkoluulo. Ei fakta.


      • sage8 kirjoitti:

        Lääketiedekään ei määrittele sivistysvaltioissa homoja seksuaalisesti rikkinäiseksi ja jos sinä määrittelet se on sinun asiasi mutta se ei ole totta.

        Rikki mikä rikki :D


      • uskovaisen kirjoitti:

        löpinää. Fakta kuitenkin on, ettei se homo ole monessakaan kohtaa samanarvoinen heteron rinnalla ja se sinunkin on hyväksyttävä. Maailmalla on paikkoja, runsaasti ja laajalti, missä sitä samanarvoisuuttaan, jos homona näin kokee, ei kannata ääneen mainostaa.
        Homon tai lesbon eheytyminen. Onko olemassa joku erityinen homonkorjaussarja tai -liima jolla se eheytyminen tehdään?

        "Fakta kuitenkin on, ettei se homo ole monessakaan kohtaa samanarvoinen heteron rinnalla ja se sinunkin on hyväksyttävä."

        Miksi tuo muuten pitäisi hyväksyä? Se että jokin asia on tällä hetkellä jollain tavalla ei tarkoita sitä että se pitäisi hyväksyä tai että se on edes hyväksyttävää tai oikein.

        Voimme toki todeta että ikävä kyllä noin on mutta sitä ei tarvitse silti hyväksyä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Rikki mikä rikki :D

        Mielipide ja ennakkoluulo. Ei fakta. Edelleenkään.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Fakta kuitenkin on, ettei se homo ole monessakaan kohtaa samanarvoinen heteron rinnalla ja se sinunkin on hyväksyttävä."

        Miksi tuo muuten pitäisi hyväksyä? Se että jokin asia on tällä hetkellä jollain tavalla ei tarkoita sitä että se pitäisi hyväksyä tai että se on edes hyväksyttävää tai oikein.

        Voimme toki todeta että ikävä kyllä noin on mutta sitä ei tarvitse silti hyväksyä.

        Lopun ajan ihmisen rikkinäinen seksuaalisuus

        26.2.2012 11:45 Petri Paavola Kotimaa
        8 kommenttia
        ilmoita asiaton viesti
        .


        Monet lopun ajan ihmisistä ovat sisimmässään rikkinäisiä. Tämä tulee esille siten, että he eivät kykene pysyvään parisuhteeseen. He aluksi innostuvat ihmissuhteestaan sanoen, olen löytänyt elämäni miehen tai naisen. Mutta kuitenkin hyvin pian ihmisen rikkinäisyys tai itsekkyys ajaa hänet siihen pisteeseen, että hän kyllästyy partneriinsa ja jättää hänet ja alkaa etsimään uutta ihmissuhdetta. Kun hän on löytänyt uuden ihmissuhteen, niin hän alkaa taas alusta sanomalla, olen löytänyt elämäni miehen tai naisen. Hän on kuin alkoholisti viinakierteessä, joka sanoo, että aloitan alusta, mutta silti hän yhä uudestaan repsahtaa juomaan. Samoin monet lopun ajan ihmiset ovat sellaisia, jotka ovat parisuhde kierrätyskierteessä, jossa he etsivät koko ajan uutta ihmistä, mutta joutuvat yhä uudestaan pettymään oman tai toisen rikkinäisyyden tähden. Monilla se johtaa lopulta sellaiseen ratkaisuun, missä hän elää omaa elämäänsä hyvin itsenäisesti omassa asunnossaan yksin sekä hän tyytyy tapaamaan toista ihmistä silloin kun se hänelle sopii, mutta hän elää kuitenkin pääasiassa yksin.

        Lopun ajan itsekäs synnin korostaminen kaikella tavalla tekee ihmisestä niin itsekkään ja haavoittuvaisen, että hänen on vaikea solmia pysyvää parisuhdetta. Siksi hän etsii ja koittaa löytää, mutta kokee yhä uudestaan pettymyksen. Jotkut päätyvät sellaiseen ratkaisuun, että erotaan kavereina ja pysytään hyvinä kavereina. Tähän kätkeytyy kuitenkin sellainen itsepetos, että tosiasia on kuitenkin se, että kun erotaan, niin se on osoitus siitä, että ihminen ei ole kyennyt elämään parisuhteessa. Hän kuitenkin uskottelee, että kaikki on hyvin ja olemme edelleen hyviä kavereita ja joissakin tapauksissa ihmiset sanovat että ovat nyt kuin parhaita kaveruksia. Tämä on kuitenkin itsepetosta, sillä he eivät kyenneet elämään parisuhteessa, joka on kiinteä ja läheinen suhde ja monilta lopun ajan ihmisiltä puuttuu edellytykset elää parisuhteessa. Heti kun he lyövät hynttyyt yhteen, niin alussa on sellainen ihastumisen huumavaihe, joka menee pian ohi ja sen jälkeen he alkavat oireilemaan ja voimaan pahoin parisuhteessaan. Mutta kun he jäävät kavereiksi, niin ongelmat poistuvat, niin he ajattelevat. Tämä on osoitus siitä, että tällainen ihminen ei kykene elämään parisuhteessa ja heti kun alkaa elämään parisuhteessa, niin hän alkaa oireilemaan. Siksi pelkkä kaverisuhde toimii paremmin, koska hänen ei tarvitse jakaa elämäänsä toisen kanssa.

        Monet lopun ajan ihmiset ovatkin kaveri ihmisiä, jotka eivät sitoudu parisuhteeseen, vaan elävät kuin kaveri elää sitoutumatta pysyvään parisuhteeseen ja he hyppivät milloin kenenkin sänkyyn tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. Tämä kaikki johtuu siitä koska ihminen elää synnissä ja kapinassa Jumalaa vastaan, siksi hän ei osaa elää sitä peruselämää, jonka Jumala on antanut lahjaksi miehelle ja naiselle, joka on pysyvä parisuhde, jossa molemmat kunnioittavat ja rakastavat toisiaan.

        Lopun ajan ihmiskunnassa vaikuttaa voimakkaasti synnillinen seksuaalinen vääristyminen, jossa monet miehet ja naiset ovat yhtä aikaa hetero- ja biseksuaaleja, eli he harrastavat seksiä sekä vastakkaisen ja oman sukupuolen edustajan kanssa. Syyt tähän löytyvät siitä, koska lopun aikana monien ihmisten seksuaalinen identiteetti on kateissa, koska synti on sen täysin tuhonnut ja turmellut. Tästä johtuen he ajautuvat hakemaan seksiä vastakkaisen sekä oman sukupolven edustajan kanssa. Kun terve seksuaalisuus on kateissa, niin ihminen ajautuu kokeilemaan kaikenlaista, mutta oikeata ja todellista tyydytystä ei saa vääristyneillä seksitaipumuksilla. Nämäkin ihmiset ovat onnettomia, vaikka moni on pystyttänyt "hienot" kulissit, joiden taakse koittaa kätkeä oman onnettomuutensa ja ahdinkonsa.

        Lopun ajan ihmiskunta on vääristyneen seksuaalisuuden vallassa, joka tulee esille myös sen kautta kuinka erikoisesti naiset hakeutuvat "kauneusleikkauksiin", jossa esim. luonnolliset rinnat vaihdetaan luonnottomiin silikonirintoihin. Moni nainen maksaa kalliin hinnan tästä turhamaisuudesta, sillä silikoni on aine, joka ei kuulu ihmisen ihon alle. Silikonirintojen haitat tulevat olemaan tulevaisuudessa monille naisille katastrofaalisen suuria. Silikonirinnat ja kaikenlainen itsensä ehostaminen, jossa ihmisen ihon alle laitetaan vierasta ainetta tulee maksamaan kalliin hinnan, jonka seurauksena ihmisen terveys alkaa oireilemaan. Tämä silikonivillitys on lopun ajan vääristyneen seksuaalisuuden turhamainen tuote. Lopun ajan ihmisen hillitön halu korostaa itseään johtaa siihen, että monet ihmiset koittavat kaikenlaisilla aineilla ja leikkauksilla korostaa itseään ja tämä kaikki tehdään riskeeraamalla oma terveys.

        1 Tim 4:
        1 ¶ Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
        2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty


      • usko.vainen kirjoitti:

        Lopun ajan ihmisen rikkinäinen seksuaalisuus

        26.2.2012 11:45 Petri Paavola Kotimaa
        8 kommenttia
        ilmoita asiaton viesti
        .


        Monet lopun ajan ihmisistä ovat sisimmässään rikkinäisiä. Tämä tulee esille siten, että he eivät kykene pysyvään parisuhteeseen. He aluksi innostuvat ihmissuhteestaan sanoen, olen löytänyt elämäni miehen tai naisen. Mutta kuitenkin hyvin pian ihmisen rikkinäisyys tai itsekkyys ajaa hänet siihen pisteeseen, että hän kyllästyy partneriinsa ja jättää hänet ja alkaa etsimään uutta ihmissuhdetta. Kun hän on löytänyt uuden ihmissuhteen, niin hän alkaa taas alusta sanomalla, olen löytänyt elämäni miehen tai naisen. Hän on kuin alkoholisti viinakierteessä, joka sanoo, että aloitan alusta, mutta silti hän yhä uudestaan repsahtaa juomaan. Samoin monet lopun ajan ihmiset ovat sellaisia, jotka ovat parisuhde kierrätyskierteessä, jossa he etsivät koko ajan uutta ihmistä, mutta joutuvat yhä uudestaan pettymään oman tai toisen rikkinäisyyden tähden. Monilla se johtaa lopulta sellaiseen ratkaisuun, missä hän elää omaa elämäänsä hyvin itsenäisesti omassa asunnossaan yksin sekä hän tyytyy tapaamaan toista ihmistä silloin kun se hänelle sopii, mutta hän elää kuitenkin pääasiassa yksin.

        Lopun ajan itsekäs synnin korostaminen kaikella tavalla tekee ihmisestä niin itsekkään ja haavoittuvaisen, että hänen on vaikea solmia pysyvää parisuhdetta. Siksi hän etsii ja koittaa löytää, mutta kokee yhä uudestaan pettymyksen. Jotkut päätyvät sellaiseen ratkaisuun, että erotaan kavereina ja pysytään hyvinä kavereina. Tähän kätkeytyy kuitenkin sellainen itsepetos, että tosiasia on kuitenkin se, että kun erotaan, niin se on osoitus siitä, että ihminen ei ole kyennyt elämään parisuhteessa. Hän kuitenkin uskottelee, että kaikki on hyvin ja olemme edelleen hyviä kavereita ja joissakin tapauksissa ihmiset sanovat että ovat nyt kuin parhaita kaveruksia. Tämä on kuitenkin itsepetosta, sillä he eivät kyenneet elämään parisuhteessa, joka on kiinteä ja läheinen suhde ja monilta lopun ajan ihmisiltä puuttuu edellytykset elää parisuhteessa. Heti kun he lyövät hynttyyt yhteen, niin alussa on sellainen ihastumisen huumavaihe, joka menee pian ohi ja sen jälkeen he alkavat oireilemaan ja voimaan pahoin parisuhteessaan. Mutta kun he jäävät kavereiksi, niin ongelmat poistuvat, niin he ajattelevat. Tämä on osoitus siitä, että tällainen ihminen ei kykene elämään parisuhteessa ja heti kun alkaa elämään parisuhteessa, niin hän alkaa oireilemaan. Siksi pelkkä kaverisuhde toimii paremmin, koska hänen ei tarvitse jakaa elämäänsä toisen kanssa.

        Monet lopun ajan ihmiset ovatkin kaveri ihmisiä, jotka eivät sitoudu parisuhteeseen, vaan elävät kuin kaveri elää sitoutumatta pysyvään parisuhteeseen ja he hyppivät milloin kenenkin sänkyyn tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. Tämä kaikki johtuu siitä koska ihminen elää synnissä ja kapinassa Jumalaa vastaan, siksi hän ei osaa elää sitä peruselämää, jonka Jumala on antanut lahjaksi miehelle ja naiselle, joka on pysyvä parisuhde, jossa molemmat kunnioittavat ja rakastavat toisiaan.

        Lopun ajan ihmiskunnassa vaikuttaa voimakkaasti synnillinen seksuaalinen vääristyminen, jossa monet miehet ja naiset ovat yhtä aikaa hetero- ja biseksuaaleja, eli he harrastavat seksiä sekä vastakkaisen ja oman sukupuolen edustajan kanssa. Syyt tähän löytyvät siitä, koska lopun aikana monien ihmisten seksuaalinen identiteetti on kateissa, koska synti on sen täysin tuhonnut ja turmellut. Tästä johtuen he ajautuvat hakemaan seksiä vastakkaisen sekä oman sukupolven edustajan kanssa. Kun terve seksuaalisuus on kateissa, niin ihminen ajautuu kokeilemaan kaikenlaista, mutta oikeata ja todellista tyydytystä ei saa vääristyneillä seksitaipumuksilla. Nämäkin ihmiset ovat onnettomia, vaikka moni on pystyttänyt "hienot" kulissit, joiden taakse koittaa kätkeä oman onnettomuutensa ja ahdinkonsa.

        Lopun ajan ihmiskunta on vääristyneen seksuaalisuuden vallassa, joka tulee esille myös sen kautta kuinka erikoisesti naiset hakeutuvat "kauneusleikkauksiin", jossa esim. luonnolliset rinnat vaihdetaan luonnottomiin silikonirintoihin. Moni nainen maksaa kalliin hinnan tästä turhamaisuudesta, sillä silikoni on aine, joka ei kuulu ihmisen ihon alle. Silikonirintojen haitat tulevat olemaan tulevaisuudessa monille naisille katastrofaalisen suuria. Silikonirinnat ja kaikenlainen itsensä ehostaminen, jossa ihmisen ihon alle laitetaan vierasta ainetta tulee maksamaan kalliin hinnan, jonka seurauksena ihmisen terveys alkaa oireilemaan. Tämä silikonivillitys on lopun ajan vääristyneen seksuaalisuuden turhamainen tuote. Lopun ajan ihmisen hillitön halu korostaa itseään johtaa siihen, että monet ihmiset koittavat kaikenlaisilla aineilla ja leikkauksilla korostaa itseään ja tämä kaikki tehdään riskeeraamalla oma terveys.

        1 Tim 4:
        1 ¶ Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
        2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

        Lisää mielipiteitä ja ennakkoluuloja. Mutta ei faktoja.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Lisää mielipiteitä ja ennakkoluuloja. Mutta ei faktoja.

        Eikö sinua yhtään hävetä nuo typerät jankutuksesi?
        Mikset muuten ole töissä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Psykologi on tämän sanonut minulle :D

        Sanopa tämän psykologin nimi. Hän olisi varmasti mielissään maineensa leviämisestä.


      • torre12 kirjoitti:

        Sanopa tämän psykologin nimi. Hän olisi varmasti mielissään maineensa leviämisestä.

        Etkö tiedä, että nämä asiat ovat luottamuksellisia.
        Hänellä on jo tarpeeksi asiakkaista joten ei kaipaa lisämainostusta.


      • JumalaEheyttää

        Eheytys tai eheytyminen tarkoittaa sitä, että Jumala eheyttää särjetyn sielun. Jopa kirkon liberaali papisto toistaa joskus Jesajaa ...

        "Jes. 42:3
        Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.


        Jes. 57:15
        Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."


        Me uskovat luotamme homoseksuaalien omiin kertomuksiin siitä kuinka heidän sielunsa on särjetty lapsuudessa ja täydennetty vammoja nuoruudessa. Homoseksuaaleilla ei ole syytä valehdella enkä muuten usko, että homoseksuaalit olisivat valehtelijoita.


      • JumalaEheyttää kirjoitti:

        Eheytys tai eheytyminen tarkoittaa sitä, että Jumala eheyttää särjetyn sielun. Jopa kirkon liberaali papisto toistaa joskus Jesajaa ...

        "Jes. 42:3
        Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.


        Jes. 57:15
        Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."


        Me uskovat luotamme homoseksuaalien omiin kertomuksiin siitä kuinka heidän sielunsa on särjetty lapsuudessa ja täydennetty vammoja nuoruudessa. Homoseksuaaleilla ei ole syytä valehdella enkä muuten usko, että homoseksuaalit olisivat valehtelijoita.

        "Me uskovat luotamme homoseksuaalien omiin kertomuksiin siitä kuinka heidän sielunsa on särjetty lapsuudessa ja täydennetty vammoja nuoruudessa. Homoseksuaaleilla ei ole syytä valehdella enkä muuten usko, että homoseksuaalit olisivat valehtelijoita. "

        Ja saatte toki luottaa vaikka joulupukkiin, täysin oma valintanne.

        Mutta se että luottatte johonkin ei vaan muuta sitä mihin luotatta totuudeksi.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Me uskovat luotamme homoseksuaalien omiin kertomuksiin siitä kuinka heidän sielunsa on särjetty lapsuudessa ja täydennetty vammoja nuoruudessa. Homoseksuaaleilla ei ole syytä valehdella enkä muuten usko, että homoseksuaalit olisivat valehtelijoita. "

        Ja saatte toki luottaa vaikka joulupukkiin, täysin oma valintanne.

        Mutta se että luottatte johonkin ei vaan muuta sitä mihin luotatta totuudeksi.

        Eikö sinua yhtään hävetä nuo typerät jankutuksesi?
        Mikset muuten ole koskaan töissä?


      • JumalaEheyttää kirjoitti:

        Eheytys tai eheytyminen tarkoittaa sitä, että Jumala eheyttää särjetyn sielun. Jopa kirkon liberaali papisto toistaa joskus Jesajaa ...

        "Jes. 42:3
        Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.


        Jes. 57:15
        Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."


        Me uskovat luotamme homoseksuaalien omiin kertomuksiin siitä kuinka heidän sielunsa on särjetty lapsuudessa ja täydennetty vammoja nuoruudessa. Homoseksuaaleilla ei ole syytä valehdella enkä muuten usko, että homoseksuaalit olisivat valehtelijoita.

        Tuohon usko.vaiseen. Itse olen ollut yhdessä miehen kanssa kohta 10 vuota. Paavola on siis väärässä ainakin meidän kohdalla; ehkä sitten kaikessa.

        Ja minun sieluani eikä mieheni ei ole koskaan särjetty. Kaikki homoseksuaalit eivät ole kokeneet samoja asioita.


      • MiksiAinaMinäMinä
        torre12 kirjoitti:

        Tuohon usko.vaiseen. Itse olen ollut yhdessä miehen kanssa kohta 10 vuota. Paavola on siis väärässä ainakin meidän kohdalla; ehkä sitten kaikessa.

        Ja minun sieluani eikä mieheni ei ole koskaan särjetty. Kaikki homoseksuaalit eivät ole kokeneet samoja asioita.

        Mutta kuitenkin edustat tyypillistä minäminäminä-ihmistä, joka mittaa asioita minänsä kautta.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö sinua yhtään hävetä nuo typerät jankutuksesi?
        Mikset muuten ole koskaan töissä?

        Ei tietenkään hävetä.

        Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?

        Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta.

        Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö sinua yhtään hävetä nuo typerät jankutuksesi?
        Mikset muuten ole koskaan töissä?

        Ei tietenkään hävetä.

        Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?

        Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta.

        Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa? ?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ei tietenkään hävetä.

        Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?

        Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta.

        Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa?

        "Ei tietenkään hävetä"
        Sinuna häpeisin

        "Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?"
        Missä sinä olet mielipiteistäsi kertonut? Sinähän kerrot vain ennakkoluulojasi oman logiikkasi mukaan, eikös niin?

        "Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."
        Sitähän sinä idiootti juuri nytkin teet :D

        "Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa? "
        Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D
        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?


      • TheScientist
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ei tietenkään hävetä.

        Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?

        Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta.

        Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa?

        "Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."

        Hyvä huomio! Ja kuitenkin tieteessä nykyään "tutkimusten" tulokset määrää ennakkoluulot.

        "Oletko sinä töissä? "

        Etkö halunnut vastata?


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Ei tietenkään hävetä"
        Sinuna häpeisin

        "Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?"
        Missä sinä olet mielipiteistäsi kertonut? Sinähän kerrot vain ennakkoluulojasi oman logiikkasi mukaan, eikös niin?

        "Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."
        Sitähän sinä idiootti juuri nytkin teet :D

        "Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa? "
        Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D
        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Siinä tapauksessa teet melko kehnoa tulosta. Voi jopa sanoa, että tuotat tappiota työnantajallesi Isä Jumalalle.


      • JumalanSanaa

        Room. 11:29

        Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Ei tietenkään hävetä"
        Sinuna häpeisin

        "Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?"
        Missä sinä olet mielipiteistäsi kertonut? Sinähän kerrot vain ennakkoluulojasi oman logiikkasi mukaan, eikös niin?

        "Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."
        Sitähän sinä idiootti juuri nytkin teet :D

        "Oletko sinä töissä? Jos niin sinulle siis maksetaan että kirjoitat tänne? Kuka sinulle siitä maksaa? "
        Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D
        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?

        ""Ei tietenkään hävetä"
        Sinuna häpeisin

        Saat toki esittää mielipiteitäsi mutta nehän ovat vain mielipiteitä.

        ""Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?"
        Missä sinä olet mielipiteistäsi kertonut? Sinähän kerrot vain ennakkoluulojasi oman logiikkasi mukaan, eikös niin?"

        Jälleen osoitus joko puutteellisesta sisälukutaidosta tai puutteellisesta luetun ymmärtämisestä. Tämä käsitelty jo ylempänä tässä ketjussa.

        ""Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."
        Sitähän sinä idiootti juuri nytkin teet :D"

        Tietenkään en tee. En minä ole kuvitellut että sinun kirjoittamasi mielipiteet tai ennakkoluulot olisivat faktoja. Sen olen jo kertonut.

        Ja jälleen siis osoitus joko puutteellisesta sisälukutaidosta tai puutteellisesta luetun ymmärtämisestä. Tämä käsitelty jo ylempänä tässä ketjussa.

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja tekemisesi on sitä että kirjoitat tänne näemmä.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        ""Ei tietenkään hävetä"
        Sinuna häpeisin

        Saat toki esittää mielipiteitäsi mutta nehän ovat vain mielipiteitä.

        ""Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kertoa että mielipiteet ja ennakkoluulot eivät ole faktoja?"
        Missä sinä olet mielipiteistäsi kertonut? Sinähän kerrot vain ennakkoluulojasi oman logiikkasi mukaan, eikös niin?"

        Jälleen osoitus joko puutteellisesta sisälukutaidosta tai puutteellisesta luetun ymmärtämisestä. Tämä käsitelty jo ylempänä tässä ketjussa.

        ""Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."
        Sitähän sinä idiootti juuri nytkin teet :D"

        Tietenkään en tee. En minä ole kuvitellut että sinun kirjoittamasi mielipiteet tai ennakkoluulot olisivat faktoja. Sen olen jo kertonut.

        Ja jälleen siis osoitus joko puutteellisesta sisälukutaidosta tai puutteellisesta luetun ymmärtämisestä. Tämä käsitelty jo ylempänä tässä ketjussa.

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja tekemisesi on sitä että kirjoitat tänne näemmä.

        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?


      • TheScientist kirjoitti:

        "Vai idiootti kuvittelee että mielipide tai ennakkoluulo on fakta."

        Hyvä huomio! Ja kuitenkin tieteessä nykyään "tutkimusten" tulokset määrää ennakkoluulot.

        "Oletko sinä töissä? "

        Etkö halunnut vastata?

        "Hyvä huomio! Ja kuitenkin tieteessä nykyään "tutkimusten" tulokset määrää ennakkoluulot."

        Esität varmasti tämän mielipiteesi tueksi jotain faktoja.

        Tosin se että esittäisit faktoja jonkin väitteesi tueksi taitaisi olla ensimmäinen kerta vai mitä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?

        Miksi se sinua kiinnostaa?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Hyvä huomio! Ja kuitenkin tieteessä nykyään "tutkimusten" tulokset määrää ennakkoluulot."

        Esität varmasti tämän mielipiteesi tueksi jotain faktoja.

        Tosin se että esittäisit faktoja jonkin väitteesi tueksi taitaisi olla ensimmäinen kerta vai mitä?

        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Miksi se sinua kiinnostaa?

        Mikset vastaa?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja tekemisesi on sitä että kirjoitat tänne näemmä.

        Onko työsi siis kysyä minulta miksi en ole töissä?

        Sitähän sinä nyt juuri teet.

        Outoa että joku suostuu tuon kysymyksen esittämisestä mitään maksamaan mutta tietysti "oikeauskoisten" joukosta löytynee niitä joille se mihin raha käytetään ei ole niin kovin tarkkaa.

        Muistaakseni Jalovaarakin käytteli keräyksillä kerättyä rahaa, käräjäoikeuden tuomion mukaan joka tosin ei vielä ole lainvoimainen, siten että sai tuomion.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Minä olen töissä. Mulle ei makseta siitä mitä en tee vaan siitä mitä teen :D"

        Ja tekemisesi on sitä että kirjoitat tänne näemmä.

        Onko työsi siis kysyä minulta miksi en ole töissä?

        Sitähän sinä nyt juuri teet.

        Outoa että joku suostuu tuon kysymyksen esittämisestä mitään maksamaan mutta tietysti "oikeauskoisten" joukosta löytynee niitä joille se mihin raha käytetään ei ole niin kovin tarkkaa.

        Muistaakseni Jalovaarakin käytteli keräyksillä kerättyä rahaa, käräjäoikeuden tuomion mukaan joka tosin ei vielä ole lainvoimainen, siten että sai tuomion.

        Mutta miksi sinä et ole koskaan töissä?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Etkö tiedä, että nämä asiat ovat luottamuksellisia.
        Hänellä on jo tarpeeksi asiakkaista joten ei kaipaa lisämainostusta.

        No tiedän tietysti. Mutta että olet ollut psykologilla oli uusi tieto.

        Onko psykologin nimikin luottamuksellista? Taidat valehdella taas. Kaikkien lääkäreiden nimet löytyvät: myös siskoni.


      • torre12 kirjoitti:

        No tiedän tietysti. Mutta että olet ollut psykologilla oli uusi tieto.

        Onko psykologin nimikin luottamuksellista? Taidat valehdella taas. Kaikkien lääkäreiden nimet löytyvät: myös siskoni.

        ei lisätävää siihen mitä sanoin.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Psykologi on tämän sanonut minulle :D

        Jos pidät Ari Puontia psykologina, niin hän on pelkkä terapeutti eli puoskari. Psykologin on itse käytävä läpi pitkä terapia saadakseen terapoida muita.

        On myös mahdollista, että olet käynyt jollain ammattitaidottomalla vanhalla kääkällä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Etkö tiedä, että nämä asiat ovat luottamuksellisia.
        Hänellä on jo tarpeeksi asiakkaista joten ei kaipaa lisämainostusta.

        "Hänellä on jo tarpeeksi asiakkaista joten ei kaipaa lisämainostusta."

        Miksi sitten mainostat?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Psykologi on tämän sanonut minulle :D

        Psykologi on muuten suojattu ammattinimike. Terapeutiksi saa kuka tahansa itseään kutsua. Eivätkä psykologian opinnot vielä tee kenestäkään psykologia. Muuten voisin itsekin kutsua itseäni psykologiksi kun olen suorittanut perusopinnot.


      • Jipk
        HärifrånTvättas kirjoitti:

        Jos pidät Ari Puontia psykologina, niin hän on pelkkä terapeutti eli puoskari. Psykologin on itse käytävä läpi pitkä terapia saadakseen terapoida muita.

        On myös mahdollista, että olet käynyt jollain ammattitaidottomalla vanhalla kääkällä.

        Ari Puonti on entinen homo, joka jätti homouden koska Jeesuksen rakkaus oli hänelle tärkeämpää. Toinen pesunkestävä homo Amadeus Oilinki harrasti nuoruudessaan yhden illan miessuhteita, mutta hänkin eheytyi ja on nykyisin avioliitossa ja perheen isä.


      • SuojataanHeita
        Jipk kirjoitti:

        Ari Puonti on entinen homo, joka jätti homouden koska Jeesuksen rakkaus oli hänelle tärkeämpää. Toinen pesunkestävä homo Amadeus Oilinki harrasti nuoruudessaan yhden illan miessuhteita, mutta hänkin eheytyi ja on nykyisin avioliitossa ja perheen isä.

        Näitä eheytyneitä homoseksuaaleja on paljon, mutta on tärkeää etteivät tuo itseään julkisuuteen, sillä liberaalit repii heidät heti kappaleiksi.


      • MiksiAinaMinäMinä kirjoitti:

        Mutta kuitenkin edustat tyypillistä minäminäminä-ihmistä, joka mittaa asioita minänsä kautta.

        No, satun tietämään oman elämäni vähän paremmin kuin Paavola.


      • ennakkoluu

        Kulissiavioliitossa eläviä homoja on aika paljon..


      • OletHomoseksuaali
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        MIelipide ja ennakkoluulo. Ei fakta.

        Kyllä sinun homoseksuaalisuutesi hyväksytään, Jankka.


    • WhoIsTheKing

      Jostain syystä tulee mieleen 1950-luvun Elvis ...

      "You ain't nothin' but a hound dog
      Cryin' all the time
      You ain't nothin' but a hound dog
      Cryin' all the time
      Well, you ain't never caught a rabbit and you ain't no friend of mine"

      Mielenrauhaa :)

    • ”Miksi ette iloiste sitä jos homo tai lesbo eheytyy?”

      Jos homoseksuaali on itse iloinen, niin miksei siitä voisi iloitakin. Sellaisia vain ei oikeastaan vielä ole ollut.

      Tässä kun on jonkun vuoden näitä seurannut, on vain tullut aina vain uusia tietoja siitä, miten falskia tällainen ”eheytyminen” on. Jopa ne ”gurut”, jotka alkoivat markkinoida tätä uutuutta, ovat joutuneet peräytymään väitteissään.

      Ennen kuin aloin etsiä mitään tietoa tai kuunnella, mielikuva oli tällainen. Kyseessä on nuori nainen. Hän on ollut vapaamielinen nuori ja utelias seksin suhteen. Hän on kokeillut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Tämän vuoksi hän on pitänyt itseään lesbona. Mutta hän on harrastanut seksiä myös miesten kanssa.

      Todennäköisesti hän ei ole keski-ikäinen nainen. Todennäköisesti hän ei ole elänyt vuosia parisuhteessa naisen kanssa. Todennäköisesti hänellä ei ole lapsia.

      No, sitten vähän etsin tietoja. Hän toimii ”elävät vedet” järjestössä ja on opettajana siellä. Sehän näitä ”eheyttämisiä” ilmeisesti edelleen tekee?

      Hänen kotinsa on kuulemma ollut ”ateistishumanistinen” ja hän on tullut uskoon jossain vaiheessa.

      En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi.

      • "Jos homoseksuaali on itse iloinen, niin miksei siitä voisi iloitakin. Sellaisia vain ei oikeastaan vielä ole ollut"
        Iloitsetko aina kun joku tekee teon joka on Jumalle kauhistus ja vie ihmisen eroon Jumalasta?

        "Ennen kuin aloin etsiä mitään tietoa tai kuunnella, mielikuva oli tällainen. Kyseessä on nuori nainen. Hän on ollut vapaamielinen nuori ja utelias seksin suhteen. Hän on kokeillut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Tämän vuoksi hän on pitänyt itseään lesbona. Mutta hän on harrastanut seksiä myös miesten kanssa."
        Mistä tämän valheen keksit?

        "No, sitten vähän etsin tietoja. Hän toimii ”elävät vedet” järjestössä ja on opettajana siellä. Sehän näitä ”eheyttämisiä” ilmeisesti edelleen tekee?"
        Eikö parhaita muiden auttajie ole juuri ne joilla on oma henkilökohtainen kokemus asiasta?

        "Hänen kotinsa on kuulemma ollut ”ateistishumanistinen” ja hän on tullut uskoon jossain vaiheessa."
        Eikö ole hienoa, että Jeesus kutsuu ihmisiä ihan pystymetsästä?

        "En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi. "
        Mutta kommentoit silti :D


      • Mummo sanoi "En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi."

        >>> Silti tiedät jo etukäteen väittää Noioraa "falskiksi valehtelijaksi"?

        Olet sinä aika epeli.


      • EvLut kirjoitti:

        Mummo sanoi "En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi."

        >>> Silti tiedät jo etukäteen väittää Noioraa "falskiksi valehtelijaksi"?

        Olet sinä aika epeli.

        Mummo on läpeensä paha ihminen :D


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Jos homoseksuaali on itse iloinen, niin miksei siitä voisi iloitakin. Sellaisia vain ei oikeastaan vielä ole ollut"
        Iloitsetko aina kun joku tekee teon joka on Jumalle kauhistus ja vie ihmisen eroon Jumalasta?

        "Ennen kuin aloin etsiä mitään tietoa tai kuunnella, mielikuva oli tällainen. Kyseessä on nuori nainen. Hän on ollut vapaamielinen nuori ja utelias seksin suhteen. Hän on kokeillut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa. Tämän vuoksi hän on pitänyt itseään lesbona. Mutta hän on harrastanut seksiä myös miesten kanssa."
        Mistä tämän valheen keksit?

        "No, sitten vähän etsin tietoja. Hän toimii ”elävät vedet” järjestössä ja on opettajana siellä. Sehän näitä ”eheyttämisiä” ilmeisesti edelleen tekee?"
        Eikö parhaita muiden auttajie ole juuri ne joilla on oma henkilökohtainen kokemus asiasta?

        "Hänen kotinsa on kuulemma ollut ”ateistishumanistinen” ja hän on tullut uskoon jossain vaiheessa."
        Eikö ole hienoa, että Jeesus kutsuu ihmisiä ihan pystymetsästä?

        "En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi. "
        Mutta kommentoit silti :D

        >Eikö parhaita muiden auttajie ole juuri ne joilla on oma henkilökohtainen kokemus asiasta?

        Jos sulle käy joskus niin onnellisesti että saat jotain reikää ja klamydian, edellytätkö että sinua hoitavalla lääkärillä on myös ollut klamydia?

        >Eikö ole hienoa, että Jeesus kutsuu ihmisiä ihan pystymetsästä?

        Fanaattiseen lahkouskovaisuuteen hurahtamisessa ei ole mitään hienoa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mummo on läpeensä paha ihminen :D

        Onnistut aina yllättämään miten pohjalle vajoat. Olet varmasti ylpeä itsestäsi. ;)


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mummo on läpeensä paha ihminen :D

        Sinun on näköjään hyvin vaikea sietää itseäsi fiksumpia ihmisiä aivan muutamaa lukuun ottamatta, ja se on kova paikka, sillä useimmathan ovat sellaisia. Mummokin suorastaan valtavalla marginaalilla.


      • HärifrånTvättas kirjoitti:

        Onnistut aina yllättämään miten pohjalle vajoat. Olet varmasti ylpeä itsestäsi. ;)

        Oikeastaan tuo on hyvä esimerkki siitä miten paljon itseään ja omaa elämäänsä vihaa. Suorastaan esimerkillinen kristitty. Kerrassaan mahtavaa saada todistaa tällaista.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinun on näköjään hyvin vaikea sietää itseäsi fiksumpia ihmisiä aivan muutamaa lukuun ottamatta, ja se on kova paikka, sillä useimmathan ovat sellaisia. Mummokin suorastaan valtavalla marginaalilla.

        Minä todellakin kunnioitan vilpittömästi itseäni fiksumpia ihmisiä.
        Mutta mummo ei todellakaan kuulu heihin sen paremmin kuin sinäkään, Repeliini Räyhäliini :D


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Eikö parhaita muiden auttajie ole juuri ne joilla on oma henkilökohtainen kokemus asiasta?

        Jos sulle käy joskus niin onnellisesti että saat jotain reikää ja klamydian, edellytätkö että sinua hoitavalla lääkärillä on myös ollut klamydia?

        >Eikö ole hienoa, että Jeesus kutsuu ihmisiä ihan pystymetsästä?

        Fanaattiseen lahkouskovaisuuteen hurahtamisessa ei ole mitään hienoa.

        "Jos sulle käy joskus niin onnellisesti että saat jotain reikää ja klamydian, edellytätkö että sinua hoitavalla lääkärillä on myös ollut klamydia?"
        Tiedän kyllä, että sinulla on kaikki oraavaa pienemmät pöksyissäsi :D


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä todellakin kunnioitan vilpittömästi itseäni fiksumpia ihmisiä.
        Mutta mummo ei todellakaan kuulu heihin sen paremmin kuin sinäkään, Repeliini Räyhäliini :D

        Tarkoitit varmasti sanoa itseäsi tyhmempiä. Kuten sanottu, olet jäävi.


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Jos sulle käy joskus niin onnellisesti että saat jotain reikää ja klamydian, edellytätkö että sinua hoitavalla lääkärillä on myös ollut klamydia?"
        Tiedän kyllä, että sinulla on kaikki oraavaa pienemmät pöksyissäsi :D

        "Tiedän kyllä, että sinulla on kaikki oraavaa pienemmät pöksyissäsi :D "

        Usko.vaisella on siis henkilökohtaista kokemusta Repestä. Ainoastaan hellareilla on noin huonoa ja rahvaanomaista huumoria.


      • anna-palaa-Frank
        usko.vainen kirjoitti:

        "Jos sulle käy joskus niin onnellisesti että saat jotain reikää ja klamydian, edellytätkö että sinua hoitavalla lääkärillä on myös ollut klamydia?"
        Tiedän kyllä, että sinulla on kaikki oraavaa pienemmät pöksyissäsi :D

        Sulla on niin nasevat jutut etää ei voi kun nauraa. Olet palstan ilopilleri ;););)


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mummo on läpeensä paha ihminen :D

        Niin on. Ja sen sanomisesta hän loukkaantuu, koska luulee olevansa melko hyvä ihminen.

        Jokainen on läpeensä paha ihminen, mekin. Mutta me tunnustamme sen. Mummo kieltää olevansa läpeensä paha, arvelen että hän vain teoria (yleisellä) tasolla mieltää syntisyytensä ja pahuutensa, tuskin hänellä synti mikään henkilökohtainen ongelma on.

        Onko kukaan koskaan täällä nähnyt Mummon kokevan mitään syntiä ongelmaksi itsessään?

        Mummo voi korjata jos ollaan väärässä mutta tällainne mielikuva syntyy...


      • EvLut kirjoitti:

        Niin on. Ja sen sanomisesta hän loukkaantuu, koska luulee olevansa melko hyvä ihminen.

        Jokainen on läpeensä paha ihminen, mekin. Mutta me tunnustamme sen. Mummo kieltää olevansa läpeensä paha, arvelen että hän vain teoria (yleisellä) tasolla mieltää syntisyytensä ja pahuutensa, tuskin hänellä synti mikään henkilökohtainen ongelma on.

        Onko kukaan koskaan täällä nähnyt Mummon kokevan mitään syntiä ongelmaksi itsessään?

        Mummo voi korjata jos ollaan väärässä mutta tällainne mielikuva syntyy...

        Mummo ei itse tajua miten ristiriitainen on hänen kirjooittelunsa ja "kristitty-roolina" :D


      • anna-palaa-Frank kirjoitti:

        Sulla on niin nasevat jutut etää ei voi kun nauraa. Olet palstan ilopilleri ;););)

        :D


      • EvLut kirjoitti:

        Niin on. Ja sen sanomisesta hän loukkaantuu, koska luulee olevansa melko hyvä ihminen.

        Jokainen on läpeensä paha ihminen, mekin. Mutta me tunnustamme sen. Mummo kieltää olevansa läpeensä paha, arvelen että hän vain teoria (yleisellä) tasolla mieltää syntisyytensä ja pahuutensa, tuskin hänellä synti mikään henkilökohtainen ongelma on.

        Onko kukaan koskaan täällä nähnyt Mummon kokevan mitään syntiä ongelmaksi itsessään?

        Mummo voi korjata jos ollaan väärässä mutta tällainne mielikuva syntyy...

        Ja jatkatte pahaa juuri siksi.


      • KiitosPyhäHenki
        usko.vainen kirjoitti:

        Mummo ei itse tajua miten ristiriitainen on hänen kirjooittelunsa ja "kristitty-roolina" :D

        Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ....

        1. Kor. 12:10

        toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.


      • TurhaanKäskytät
        HärifrånTvättas kirjoitti:

        Ja jatkatte pahaa juuri siksi.

        Sinun käskysi mukaan emme kuitenkaan toimi!


      • ilmanhenkeäkin
        KiitosPyhäHenki kirjoitti:

        Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ....

        1. Kor. 12:10

        toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.

        Mummon tuntee jopa palstan ateistit ja komppaavat häntä juuri kuten omiaan kompataan ;););)


      • anna-palaa-Frank

        Oletko sinä kateellinen siitäkin? Kehusin kyllä sinuakin mutta en kertakaikkiaan löydä yhtään mitään aihetta kehua sinua ;(;(;(


      • TurhaanKäskytät kirjoitti:

        Sinun käskysi mukaan emme kuitenkaan toimi!

        Kehno puujalkavitsi.


      • KiitosPyhäHenki kirjoitti:

        Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ....

        1. Kor. 12:10

        toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.

        "Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ...."

        No, mites Patrickin kanssa kävi?


      • Aaammeeen
        HärifrånTvättas kirjoitti:

        "Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ...."

        No, mites Patrickin kanssa kävi?

        Patrikin käy hyvin, kun hän pysyy Jumalan rakkaudessa ja armossa. Lankeemuksia aina tapahtuu, mutta kun nousemme ylös yhtä monta kertaa kuin lankeamme, niin hyvänhän siinä käy. Jumala osaa meitä johdattaa myös kivikkoisilla poluilla ja Jeesus pitää meidät oikealla tiellä


      • EvLut kirjoitti:

        Mummo sanoi "En ole kuunnellut ohjelmaa, joten se jäänee myöhemmin tehtäväksi."

        >>> Silti tiedät jo etukäteen väittää Noioraa "falskiksi valehtelijaksi"?

        Olet sinä aika epeli.

        En väittänyt. Tein vain oletuksen, ja tietoisesti arvion sitten, onko oletukseni kohdillaan vain ei.


      • KiitosPyhäHenki kirjoitti:

        Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. Pyhä Henki on siinä luotettava apu ....

        1. Kor. 12:10

        toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.

        "Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. "

        Ei todellakaan ole!!!!


      • mktenperustelet
        mummomuori kirjoitti:

        "Meidän uskovien velvollisuus on aina osata oikein arvioida ja arvostella lähimmäisiämme. "

        Ei todellakaan ole!!!!

        Miten perustelet tuon???


    • edpo

      Mikseivät ne homot saa eheytyäkin mutta on turha kuvitella, että sellainen eheytyminen vastaisi uskoontuloa.

      Tiit 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

      Ihmisen pitää kokea tuo uudestisyntymisen pesu, jotta hän voisi olla Jumalan lapsi.
      Kaikkien syntisten kuuluu ottaa vastaan tuo pesu ollakseen Jumalan lapsi. Homot pestään puhtaaksi homoudesta, varkaat varkauden himosta, ahneet ahneudesta, epäjumalain palvelijat epäjumalista jne..

      Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana.

      • >Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana.

        Minäkin olen, enkä usko sanaakaan.


      • "Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana."

        Yhden kiinalaisen vesikidutus kokouksen jälkeen tunnustaa vaikka mitä päästäkseen tilanteesta.


      • JumalanVoima

        "Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana."

        Jumalalle kaikki on mahdollista. Lukemattomat ovat ne tapahtumat, kun uskova pääsee yhtäkkiä eroon vaikka heroiinista, ja vielä ilman vieroitusoireita. Nämä ovat Jumalan valtavia voiman ja rakkauden osoituksia, joista jää henkilöön ikuisen kiitollisuuden jäljet.


      • JumalanVoima kirjoitti:

        "Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana."

        Jumalalle kaikki on mahdollista. Lukemattomat ovat ne tapahtumat, kun uskova pääsee yhtäkkiä eroon vaikka heroiinista, ja vielä ilman vieroitusoireita. Nämä ovat Jumalan valtavia voiman ja rakkauden osoituksia, joista jää henkilöön ikuisen kiitollisuuden jäljet.

        Ja kiitollisuuden velka... sillä onkin hyvä rahastaa. ;)


      • KiitostaSydänTäynnä
        HärifrånTvättas kirjoitti:

        Ja kiitollisuuden velka... sillä onkin hyvä rahastaa. ;)

        Jumala ei meitä rahasta, sillä ...

        Jes. 55:1

        Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

        On hyvä kiittää Jumalaa siitä kuinka kauniisti Hän osaa palvelijoitaan eheyttää.


      • torre11
        JumalanVoima kirjoitti:

        "Olen kuullut todistuksia, kuinka homot ja lesbot ovat ovat uudestisyntyneet ja samalla päässeet eroon homoseksuaalisuudesta, yhdessä kokouksessa eikä pitkän eheytysprosessin aikana."

        Jumalalle kaikki on mahdollista. Lukemattomat ovat ne tapahtumat, kun uskova pääsee yhtäkkiä eroon vaikka heroiinista, ja vielä ilman vieroitusoireita. Nämä ovat Jumalan valtavia voiman ja rakkauden osoituksia, joista jää henkilöön ikuisen kiitollisuuden jäljet.

        "Jumalalle kaikki on mahdollista". Ei ihan näin.

        Raamatussa Jumalan ainoa tapa oli surmauttaa väärintekijät. Ainoa mahdollisuus Jumalalle.

        Raamatussa Herra kerää kaikilta rahaa henkiensä sovittamiseksi. Mutta ei toki nykyään enää.


    • AnnetaanEheytyä

      Ihmeellinen villiintyminen tässä ketjussa on vallannut liberaalit ja ateistit. Ihmettelen todella, miksi halutaan kieltää homoseksuaaleilta sielun eheytyminen? Eikö se ole vaan hyvä asia, että ihminen parantuu asiasta, mikä on häntä vaivannut koko elämän ajan?

      • Härifrån_Tvättas

        "Eikö se ole vaan hyvä asia, että ihminen parantuu asiasta, mikä on häntä vaivannut koko elämän ajan? "

        Ihmiset voidaan saada uskomaan ihan mitä vaan. Vaikka sellaista, että homoja tappamalla parantuu homoudesta. Eikö olekin hienoa, jos joku parantuu sillä tavalla? Pääasia, että parantunut on iloinen parantumisestaan.


    • Härifrån_Tvättas

      Usko.vainen voi kertoa omasta eheytymisestään ja parantumisestaan - henkilökohtainen todistus toimii tarinoita paremmin.

      • Jumalan.Voima

        Näinhän se on, että jokaisella uskovalla on oma eheytymistarinansa. Ja siinä ei sitten voi muuta kuin kiittää Jumalaa suuresta armosta ja voimasta.


      • Härifrån_Tvättas
        Jumalan.Voima kirjoitti:

        Näinhän se on, että jokaisella uskovalla on oma eheytymistarinansa. Ja siinä ei sitten voi muuta kuin kiittää Jumalaa suuresta armosta ja voimasta.

        No kertokoot sen sitten sitä paremmalla syyllä.


      • Todistusta
        Härifrån_Tvättas kirjoitti:

        No kertokoot sen sitten sitä paremmalla syyllä.

        Ja mehän kerromme ... :)


      • Todistusta kirjoitti:

        Ja mehän kerromme ... :)

        Tarkoitin tietysti tällä palstalla. Vai valikoidaanko kuulijat sen mukaan, että ovat otollisia sanomalle ts. omaa porukkaa?


    • Homouden eheytymisessä on kyse tästä ilmiöstä eli hengellisestä hyväksikäytöstä:

      "Henkisen kontrollin 3 vaihetta

      Sulattaminen

      Uhrin ”vanha minä” nujerretaan heikentämällä hänen puolustuskykynsä esimerkiksi valvottamalla tai syöttämällä hänelle jatkuvasti tunteisiin vaikuttavaa materiaalia. Kaksoissidosilmausten käyttö on tällöin olennainen osa prosessia. Lopulta uhri antaa periksi ja sopeutuu oppeihin.

      Muuttaminen

      Uhrille syötetään uusi käsitys itsestä, ja uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sulattamisvaiheen tekniikat ovat edelleen käytössä. Ulkopuolisesta maailmasta annetaan huono kuva, kultin yhteisöä väitetään paremmaksi paikaksi. Kultin oppeja paljastetaan sitä mukaa, mitä uhri niitä hyväksyy. Kielteisesti suhtautuvia saatetaan erottaa kultista.

      Uudelleen jäädyttäminen

      ”Uusi minä” vakiinnutetaan. Entisen elämän hyviä puolia vähätellään. Mikäli vanhat kiinnostuksen kohteet ja erityistaidot ovat kultin kannalta haitallisia, ne hylätään. Ryhmä on uhrin uusi perhe. Jäsen saattaa joutua luovuttamaan omaisuutensa kultille, jolloin pois lähteminen on sekä psyykkisesti että taloudellisesti vaikeaa."

      Lähde: Wiki

      Ei ihme, että eheyttäminen on lailla kielletty monissa maissa.

    • "Uskonnollisten lahkojen mielenhallinnan keskeisimmistä tavoista on laadittu muistisääntö, jossa ovat kirjaimet T.A.K.T.

      T. Tunteiden hallinta

      Lahko ohjaa ja manipuloi jäsenen tuntemaan tiettyjä tunteita. Lahko määrittelee, millaisten tunteiden tunteminen on sallittua ja suotavaa, kun on kysymys lahkon johdosta, lahkotyöstä, oppinäkemyksistä tai entisistä lahkolaisista. Totalitaristiset poliittiset järjestelmät harjoittavat erityisen näkyvää tunteiden hallintaa, mikä näkyy muun muassa puolueen varauksettomana tukemisena sekä henkilökulttina.

      A. Ajatusten hallinta

      Lahko ohjailee ajatuksia sallittuihin ja suotuisiin uomiin, niin että henkilö oppii ajattelemaan asioita, jotka ovat lahkon kannalta myönteisiä. Henkilö opetetaan torjumaan kielteiset ajatukset. Jäsenet oppivat pysäyttämään omat ajatuksensa, jos ne menevät kielteiselle tai kriittiselle alueelle.

      K. käyttäytymisen hallinta

      Lahko ohjailee elämää tiukoin käyttäytymissäännöin. Lahkotyö tai muu lahkon määräämä rutiinikäyttäytyminen sitoo ihmistä, koska sitä mitä jatkuvasti tekee ei kyseenalaista.

      T. Tiedonsaannin hallinta

      Lahko ohjaa hankkimaan tietoa vain ja ainoastaan sallituista, eli lahkon omista lähteistä ja pyrkii estämään kriittisen tiedon leviämistä. Internetissä tai kirjoissa ja lehdissä julkaistut entisten lahkolaisten kirjoitukset ovat kiellettyä kirjallisuutta."

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

    • "Exodus oli yhdysvaltalainen homoseksuaalien eheyttämistä harjoittanut järjestö. Se perustettiin 1976 ja se lopetti toimintansa kesäkuussa 2013. Sillä oli Pohjois-Amerikassa 260 toimipistettä.[1]

      Järjestön puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää” ja pyysi anteeksi kaikilta joiden seksuaalisen suuntautumisen muuntautumista se oli pyrkinyt edistämään ja jotka viettivät sen vuoksi vuosia häpeässä ja syyllisyydessa. Chambers totesi että järjestö on tehnyt uskonsa vuoksi valtavasti virheitä.[1]"

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Exodus_(järjestö)

    • "Maltan parlamentti on hyväksynyt yksimielisesti eheyttämisen kieltävän lain, kertoo Britannian yleisradioyhtiö

      .

      Jatkossa henkilö, joka pyrkii puuttumaan tai muuttamaan toisen henkilön seksuaalista suuntautumista voi saada yli 10 000 euroa sakkoa tai yli vuoden vankeutta.

      Eheyttämiseksi kutsutun, laajalti kyseenalaistetun toiminnan tarkoituksena on useimmiten muuttaa homoseksuaali heteroksi tai saada transsukupuolinen henkilö palaamaan alkuperäiseen sukupuoleensa. Hoidoissa käytetään psykologian elementtejä sekä uskonnollisia keinoja.

      Malta haluaa nyt kitkeä eheytyshoitoja tarjoavat tahot lain keinoin ja estää terapiakurssien mainostamisen. Maltan parlamentin tekemä päätös on Euroopan mittakaavassa ensimmäinen, jossa kriminalisoidaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille suunnatut niin kutsutut eheytyshoidot.

      Eheytyshoidot ovat nousseet viime vuosina julkisuuteen, mutta pysyneet suositumpina Yhdysvalloissa kuin Euroopassa.

      Maailman psykiatriyhdistys pitää hoitoja epäeettisinä, epätieteellisinä ja vahingollisina."

      http://yle.fi/uutiset/3-9337732

    • "Huuhaa elää yhä

      Miltei yhtä käsittämätöntä touhu on vielä nykyisinkin. USA:ssa toimii lukuisia laillistettuja psykoterapeutteja, jotka lupaavat muuttaa homon heteroksi.

      Esimerkiksi eheytysterapia pyrkii poistamaan homouden syyn. Eheyttäjien mukaan se on yleensä lapsuustrauma tai etäinen isäsuhde.

      Silti missään ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan, että homoseksuaalisuus johtuisi tällaisista syistä.

      Vieroitushoidossa taas karsitaan ihmisen elämästä "kaikki homoseksuaalisia ajatuksia herättävä" – kuten nahkakengät ja Adelen musiikki.

      Puhumattakaan manaajista, niistä hurmahenkisistä uskonmiehistä, jotka väittävät pystyvänsä karkottamaan homodemonit ihmisen sielusta."

      https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/tanaan-tvssa-oksentelua-ja-demonien-manausta-nain-homo-halutaan-muuttaa-heteroksi-23765958/

    • "”Eheytysterapia” on onneksi kovassa vastatuulessa maailmalla. Psykiatri Robert Spitzer julkaisi 11 vuotta sitten tutkimuksen, jossa hän väitti, että osa hyvin motivoituneista homoseksuaaleista voisi todellakin kyetä muuttamaan seksuaalista suuntautumistaan. Kyseinen tutkimus on se, johon ”eheytystä” järjestävät tahot väittävät tieteellisesti nojautuvansa. Otoksena toimi 200 henkilöä, jotka oman ilmoituksensa mukaan olivat asiassa onnistuneet.Tutkimusta on kritisoitu paljon monista eri asioista, mutta ennen kaikkea siitä, että suuntautumisen todellista vaihtumista ei pyritty eikä pystytty todentamaan.

      Kaksi kuukautta sitten Spitzer kirjoitti, että hän on vakuuttunut kritiikin oikeellisuudesta. Hän pahoitteli tutkimuksensa katteettomia johtopäätöksiä ja pyysi anteeksi homoyhteisöiltä."

      https://suomenkuvalehti.fi/tarinoitatieteesta/laakari-rasanen-ja-eheytyvat-homot/

    • "Kristillisen Aslan-yhdistyksen eheyttämiskursseja pidetään vahingollisina.

      Aslanin kursseilla tarjotaan tukea muun muassa seksuaalisen identiteetin muuttamiseen. Helsingin Sanomien Kuukausiliite kertoi tänään laajasti Aslanista.

      Aslan-yhdistyksen eheytymiskurssin läpikäynyt nainen varoittaa ihmisiä osallistumasta leireille.

      Nainen kertoi kokemuksistaan STT:lle lauantaina. Noin 30-vuotias nainen esiintyy aiheen luonteen vuoksi nimettömänä.

      Hän arvioi, että homojen käännyttäminen heteroiksi on Aslanin leiriohjelmassa keskeistä.

      – Ryhmän vetäjät sanoivat, että homoseksuaalisuus on ihmisen oma valinta.

      Naista kannustettiin "hommaamaan mieskavereita".

      – Tulin sen seurauksena rikkoneeksi monia ihmisiä. Tuli luvattua miehille, että mennään naimisiin, mutta en kuitenkaan pystynyt. "

      http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kristillisen-yhdistyksen-kursseilla-eheytetaan-homoja---seksuaalisuus-on-valinta--/1888254

    • "Homot eivät enää pysy piilossa - seurakunnat, oletteko valmiita?

      Tarkoituksenani ei ole keskittyä vapaiden suuntien yleisesittelyyn, vaan avata hieman kontekstia itse varsinaista asiaa varten: meillä on ongelma nimeltä kaappipommien virittäminen. Kyse on salailun kierteestä, joka kehittyy vain suuremmaksi ja inhimilliset seuraukset yksilölle ovat lopulta valtavat. Jos et vielä saanut kiinni siitä, mitä vertauskuvalla tarkoitan, niin selvennän hieman. Vapaissa suunnissa vallitsee seurakuntakulttuuri, jossa kynnys homoseksuaalille tulla kaapista ulos on liian suuri. Siksi jäädään kaappiin, ei puhuta omista asioista ja ahdistus kasvaa ajan kuluessa maksimaalisiin mittasuhteisiin. Jossain kohtaa kaapin ovia on enää mahdotonta yrittää pitää kiinni, ja joku tulee ja vahingossa avaa ovet ja sen jälkeen kohahtaa koko seurakunnassa."

      http://sebastiantynkkynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/236554-homot-eivat-enaa-pysy-piilossa-seurakunnat-oletteko-valmiita

    • "Eipä sitä paljon tarvitse enää avata. Hetkessä siitä tuli valtakunnan uutinen: pastori on langennut – ja vielä miehen kanssa...

      Oman tilanteeni kohtaaminen rehellisyydessä on ollut todella tuskaista, ja silti vapauttavaa. Totuus tekee vapaaksi. Silti oma prosessini on vasta alussa, ja jo tässä vaiheessa huomaan, että jonkin on muututtava. Itse asiassa monien asioiden on muututtava, mutta sen ytimessä on seurakuntakulttuuri. Olen itse ollut luomassa tietynlaista kulttuuria, joka ei kaikilta osin ole ollut kestävää ja hyvää. Tulevissa blogeissa tulenkin nostamaan esiin niitä asioita, joiden kohdalla tiedostan tehneeni väärin. Miksi? Koska on aika puhua avoimesti. On aika olla aito, rehellinen, ja ehkä sillä tavalla olla vaikuttamassa seurakuntakulttuuriin sellaisella tavalla, ettei näitä pommeja enää tulisi. On aika luoda seurakuntakulttuuri, josta aivan uudella tavalla välittyy Kristuksen rakkaus ja totuus, Jumalan valtakunnan todellisuus muuttuneina eläminä."

      http://kapeatie.blogspot.fi/2017/05/elaman-valipysakilla.html

    • LueRaamatusta

      Raamatusta löytyy vastaus tähänkin asiaan, tai väitätkö että raamattu on väärässä?

    • Aaammeeen

      Jumala on armollinen ja voimallinen eheyttäjä eikä ihmisen kannata taistella Häntä vastaan. Kukaan ei voi estää homoseksuaalia tulemasta Herramme Jeesuksen luo, jotta Hän parantaisi kaikki vammat joita hänelle on lapsuudessa tai nuoruudessa aiheutettu. Ja on aina yhtä ihanaa kuulla myös ex-homoseksuaalien todistuksia Jumalan suuresta voimasta ja rakkaudesta. Näitä ei kyllästy kuuntelemaan.

    • kui2

      Ts. Kuuntele Johtajaa!

    • Efrai

      Salom, Homotkin ovat Jumalan luomia eivätkä voi sille mitään näin on. Raamattu on ihmisten kääntämä ja mikä on kääntäjän mieli pide homoudesta on kääntänyt sen niin, että homo usein on syntiä jos sellainen kohta löytyy. Vähän epäilen. Mut olen kristitty homo ja uskon Dna tulosten perusteella olevan juutalainen kristitty uskovainen homo.

      • älä.ota.enää

        Sekaisin sä ainakin oot .


      • älä.ota.enää kirjoitti:

        Sekaisin sä ainakin oot .

        Tuo on tyypillinen kommentti, jota teidän piireissänne hoetaan kun joku on oikeassa. Hyvin on aivopesu mennyt perille.


    • Aaaameeen

      On tärkeää kunnioittaa homoseksuaaleja ihmisinä, että emme pakota heitä synnin orjuuteen koko iäkseen. Jumala ei ole luonut ketään ihmistä pysymään iankaiken synnin valtaan "kirottuna". Myös homoseksuaaleilla tulee olla mahdollisuus tehdä parannus, tunnustaa syntinsä ja ottaa vastaan usko Jeesukseen. Tällöin Kristuksen lähettämä Pyhä Henki saa hänet valtaansa ja kaikkinaiset muiden ihmisten aiheuttamat traumat poistuu hänen elämästään ja synnin valta katkeaa. Kun Jeesus on sydämessämme niin siellä ei enää mikään synti saa valtaa, vaikka lankeamisia kyllä voi tapahtua. Olkaamme kaikki kiitollisia siitä, että Jumala osaa ohjata elämään ja rakkauteen kaikkia ihmisiä, ketään siitä poisheittämättä. Tätä kutsumme sydämen eheytymiseksi, kun Jumalan rakkaus valtaa ihmisen. Amen

      • Tarvitseeko vasenkätisenkin tehdä parannus kun on vähemmistönä oikeakätisten maailmassa?


      • sage8 kirjoitti:

        Tarvitseeko vasenkätisenkin tehdä parannus kun on vähemmistönä oikeakätisten maailmassa?

        Kai tuo tarkoittaa että kaikkien niiden pitää tehdä "parannus", joilla ei ole määrättyjä ominaisuuksia, joita tuo joukko ei hyväksy. VAsta kun on heidän mielensä mukaan, he antanevat luvan uskoa Jumalaan?


      • mummomuori kirjoitti:

        Kai tuo tarkoittaa että kaikkien niiden pitää tehdä "parannus", joilla ei ole määrättyjä ominaisuuksia, joita tuo joukko ei hyväksy. VAsta kun on heidän mielensä mukaan, he antanevat luvan uskoa Jumalaan?

        Sitäpä se tarkoittaa. Fundis ei hyväksy homoutta synnynnäisenä ominaisuutena eikä anna homojen uskoa siihen jumalaansa johon itse uskovat. Onneksi nyt on ihmisiä jotka antavat homojenkin uskoa.


      • niin-se-menee
        mummomuori kirjoitti:

        Kai tuo tarkoittaa että kaikkien niiden pitää tehdä "parannus", joilla ei ole määrättyjä ominaisuuksia, joita tuo joukko ei hyväksy. VAsta kun on heidän mielensä mukaan, he antanevat luvan uskoa Jumalaan?

        Ensin uskotaan Jumalaan ja hänen sanaansa. Siitä tulee synnintunto ja parannuksen teko. Kukaan homo joka ei tee parannusta ei ole uskova.


      • 47141

        Trollihörhö peukutti itseään heti kun sai viestinsä perille.


      • Odjdbf
        47141 kirjoitti:

        Trollihörhö peukutti itseään heti kun sai viestinsä perille.

        Olet sinä melkoinen trollihörhö 😀


      • Neuovoa
        sage8 kirjoitti:

        Tarvitseeko vasenkätisenkin tehdä parannus kun on vähemmistönä oikeakätisten maailmassa?

        Vasenkätinen ei Jumalan kannalta tarvi tehdä parannusta, vaikka Raamatussa torjutaankin Jumalan toimesta useaankin otteeseen vasen käsi.


      • Kerroit vain Raamatun kantaa joihinkin seksiakteihin, et homouteen.


      • kerros.jankka
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Kerroit vain Raamatun kantaa joihinkin seksiakteihin, et homouteen.

        Mitä mainitsemasi homous on?


      • kerros.jankka kirjoitti:

        Mitä mainitsemasi homous on?

        Mitä sinun kuvittelemasi heterous on? Pelkkää seksiä?

        Tässä eräs määritelmä:

        "Homoseksuaalisuus (kreikan sanasta ὁμός ’sama’ ja latinan sanasta sexus ’sukupuoli’) tarkoittaa seksuaalista suuntautumista, jossa yksilön seksuaalinen kiinnostus, romanttiset ajatukset, tunteet tai molemmat kohdistuvat pelkästään tai ensisijaisesti hänen omaan sukupuoleensa."

        Kuten huomaat kyse ei ole vain seksiakteista.

        Kuten ei heteroudenkaan kohdalla.

        Tietysti sinulle heterous voi merkitä vain seksiaktia, aika huvittavaa jos niin on.


      • kerros.jankka
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Mitä sinun kuvittelemasi heterous on? Pelkkää seksiä?

        Tässä eräs määritelmä:

        "Homoseksuaalisuus (kreikan sanasta ὁμός ’sama’ ja latinan sanasta sexus ’sukupuoli’) tarkoittaa seksuaalista suuntautumista, jossa yksilön seksuaalinen kiinnostus, romanttiset ajatukset, tunteet tai molemmat kohdistuvat pelkästään tai ensisijaisesti hänen omaan sukupuoleensa."

        Kuten huomaat kyse ei ole vain seksiakteista.

        Kuten ei heteroudenkaan kohdalla.

        Tietysti sinulle heterous voi merkitä vain seksiaktia, aika huvittavaa jos niin on.

        Homouteen kuuluu myös seksiaktit kuten todistit.
        Kansankielessä noista sekiakteista käytetään sanaa homostelu.
        Siis homot homostelevat kun harrastavat seksiakteja keskenään.


      • kerros.jankka kirjoitti:

        Homouteen kuuluu myös seksiaktit kuten todistit.
        Kansankielessä noista sekiakteista käytetään sanaa homostelu.
        Siis homot homostelevat kun harrastavat seksiakteja keskenään.

        Raamattu ei varmaan ole kuitenkaan kansankieltä vaan ihan Jumalan sanaa vai mitä?

        Sanaa homostelu ei ole mainittu Raamatussa myöskään. Eikä homoutta.

        Ja Raamattu ei ota kantaa homouteen vaan seksiakteihin.


      • niin-se-menee kirjoitti:

        Ensin uskotaan Jumalaan ja hänen sanaansa. Siitä tulee synnintunto ja parannuksen teko. Kukaan homo joka ei tee parannusta ei ole uskova.

        Kyllä hän voi tehdä parannuksen, mutta ei silti hänen suuntaustaa muuta mitenkään.


    • kyssäri.setaan

      Miksei Seta järjestä eheytymiskurseeja jos ajaa homojen etuja?

      • Varmaankin sen takia että" eheytyminen" on lähinnä puoskarointia eikä mikään järkevä yhdistys tietysti tue puoskarointia.


      • Ouotoa
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Varmaankin sen takia että" eheytyminen" on lähinnä puoskarointia eikä mikään järkevä yhdistys tietysti tue puoskarointia.

        Eheytyneiden homoseksuaalien mielestä ei taatusti ole pouskarointia. Miksi homoilta yritetään kieltää parantuminen ja eheytyminen? Kuka haluaa pakottaa homoseksuaalit elämänmittaisiin kärsimyksiin?


      • jankalle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Varmaankin sen takia että" eheytyminen" on lähinnä puoskarointia eikä mikään järkevä yhdistys tietysti tue puoskarointia.

        Jumala ei puoskaroi!


      • jankalle kirjoitti:

        Jumala ei puoskaroi!

        Enhän minä niin sanonutkaan.

        Mutta se onkin eri asia mitä ne ihmiset ketkä "eheyttävät" muita tekevät, se lienee puoskarointia.


      • jankalle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Enhän minä niin sanonutkaan.

        Mutta se onkin eri asia mitä ne ihmiset ketkä "eheyttävät" muita tekevät, se lienee puoskarointia.

        Jumala ehtyttää. Ihminen ei siihen pysty.


      • jzjzbejj
        Ouotoa kirjoitti:

        Eheytyneiden homoseksuaalien mielestä ei taatusti ole pouskarointia. Miksi homoilta yritetään kieltää parantuminen ja eheytyminen? Kuka haluaa pakottaa homoseksuaalit elämänmittaisiin kärsimyksiin?

        Homon elämä on ihan tavallista elämää.

        Ihmisen pakottaminen takaisin nk kaappiin johtaa elämänmittaisiin kärsimyksiin.

        Olisi syytä hieman perehtyä homoseksuaalien historiaan. Nykyään homojen syrjintä on kielletty.


      • jankalle kirjoitti:

        Jumala ehtyttää. Ihminen ei siihen pysty.

        Tai siis noin sinä kuvittelet että asia on.


      • anus.aukko
        jzjzbejj kirjoitti:

        Homon elämä on ihan tavallista elämää.

        Ihmisen pakottaminen takaisin nk kaappiin johtaa elämänmittaisiin kärsimyksiin.

        Olisi syytä hieman perehtyä homoseksuaalien historiaan. Nykyään homojen syrjintä on kielletty.

        Jos sinusta on tavallista, että mies imeskelee toisen miehen munia tai työntää kullinsa sen persiiseen niin se on sinulle tavallista mutta ei normaaleille ihmisille.


      • jankalle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tai siis noin sinä kuvittelet että asia on.

        Jos ihminen ei sitä tee niin kuka sitten?


      • jankalle kirjoitti:

        Jos ihminen ei sitä tee niin kuka sitten?

        Taitaapa olla että ei kukaan.

        "Eheyttäminen" lienee vain puoskarointia.

        Saat kuvitella tieysti mielikuvitusmaailmassasi sen olevan jotain mutta mutta niin ei taida olla.


      • jankalle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Taitaapa olla että ei kukaan.

        "Eheyttäminen" lienee vain puoskarointia.

        Saat kuvitella tieysti mielikuvitusmaailmassasi sen olevan jotain mutta mutta niin ei taida olla.

        Todentotta homoja ja lesbona eheytyy vaikka sinä et olekaan eheytynyt.


      • jankalle kirjoitti:

        Todentotta homoja ja lesbona eheytyy vaikka sinä et olekaan eheytynyt.

        Saahan sitä aina kuvitella kaikenlaista omassa mielikuvitusmaailmassaan.

        Mutta se ei tarkoita sitä että "ehteytys" olisi jotain muuta kun puoskarointia.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Saahan sitä aina kuvitella kaikenlaista omassa mielikuvitusmaailmassaan.

        Mutta se ei tarkoita sitä että "ehteytys" olisi jotain muuta kun puoskarointia.

        "eheytys"


      • Jo puhuminen eheytyksestä on absurdia kun homous on synnynnäistä.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Varmaankin sen takia että" eheytyminen" on lähinnä puoskarointia eikä mikään järkevä yhdistys tietysti tue puoskarointia.

        Alunpitäen oli kyse ihan hengenlisestä ehytymisestä. Kunnes se valjastettiin näiden puoskarien käyttöön. Näin he tekivät tästäkin jotain hyvin vastenmielistä manipulointia.


      • factaa.kiitos
        sage8 kirjoitti:

        Jo puhuminen eheytyksestä on absurdia kun homous on synnynnäistä.

        Esitä todosteet, että homous on synnynäistä!
        Onko pedofiliakin synnynnäistä?


      • taas.valehtelet
        mummomuori kirjoitti:

        Alunpitäen oli kyse ihan hengenlisestä ehytymisestä. Kunnes se valjastettiin näiden puoskarien käyttöön. Näin he tekivät tästäkin jotain hyvin vastenmielistä manipulointia.

        Taas valehtelet. Eheytyä voi monella alueella.
        Väitätkö sinä, että Jumala on puoskari kun eheyttää esim. Noora Nätkinin?


      • JumalaVoi
        mummomuori kirjoitti:

        Alunpitäen oli kyse ihan hengenlisestä ehytymisestä. Kunnes se valjastettiin näiden puoskarien käyttöön. Näin he tekivät tästäkin jotain hyvin vastenmielistä manipulointia.

        Totta - kyse on sielun eheytymisestä mitä Jumala tekee myös homoseksuaalien kohdalla. Jumala tahtoo ja kykenee eheyttämään kaikkinaiset rikkoutuneet sielut ja vammat.


      • SaaParantua

        Mikään normaalista poikkeava suuntaus ei ole synnynnäistä - ei pedofilia, ei homoseksuaalisuus, ei kleptomani, ei narsismi, ei sadismi, ei eläimeensekaantumiset, ei .... Kaikki nämä ovat synnin seurausta ja usein sen seurausta, että lapsena on kohdeltu kaltoin.


      • Kuuntelitko kun Noora on radiossa kertomassa oman tarinansa?
        Hän tuli synnintuntoon lesboudestaan luettuaan Raamattua ja Jumala eheytti hänet kun sitä rukoili ja itse teki oman osansa.
        Turha kenekään täällä väittää, että ihmiset eheyttävät tai puoskaroivat. Ihmiset voivat olla vain tukena kun ihminen ITSE haluaa eheytyä.


      • Evankelimiaa
        usko.vainen kirjoitti:

        Kuuntelitko kun Noora on radiossa kertomassa oman tarinansa?
        Hän tuli synnintuntoon lesboudestaan luettuaan Raamattua ja Jumala eheytti hänet kun sitä rukoili ja itse teki oman osansa.
        Turha kenekään täällä väittää, että ihmiset eheyttävät tai puoskaroivat. Ihmiset voivat olla vain tukena kun ihminen ITSE haluaa eheytyä.

        Meidän tehtävä on johdattaa ihmiset Kristuksen luo, jolla on tahto ja taito eheyttää kenet tahansa ja mistä tahansa.


      • Evankelimiaa kirjoitti:

        Meidän tehtävä on johdattaa ihmiset Kristuksen luo, jolla on tahto ja taito eheyttää kenet tahansa ja mistä tahansa.

        Minenomaan. Mutta jos ihminen itse ei luovuta itseään Jumalan työpöydälle emme mekään voi mitään. Jumala ei pakota ketään.


      • SaaParantua kirjoitti:

        Mikään normaalista poikkeava suuntaus ei ole synnynnäistä - ei pedofilia, ei homoseksuaalisuus, ei kleptomani, ei narsismi, ei sadismi, ei eläimeensekaantumiset, ei .... Kaikki nämä ovat synnin seurausta ja usein sen seurausta, että lapsena on kohdeltu kaltoin.

        Kukaan ei vielä tarkkaan ottaen tiedä mikä homoseksuaalisuuden aiheuttaa. Syntiin se ei kuulu mitenkään.

        Maailman miljoonat homot ovat todistaneet, että heitä vaan kiinnostaa sama sukupuoli ja se on hyväksytty sivistysvaltioissa lailliseksi ja sillä siisti. Rikokset ovat määritelty ihmisten toimesta kunkin maan lainsäädännössä.

        Myös täysikäinen homoseksuaali kun harjoittaa seksiä alaikäisen kanssasyyllistyy rikokseen.


      • sage8 kirjoitti:

        Kukaan ei vielä tarkkaan ottaen tiedä mikä homoseksuaalisuuden aiheuttaa. Syntiin se ei kuulu mitenkään.

        Maailman miljoonat homot ovat todistaneet, että heitä vaan kiinnostaa sama sukupuoli ja se on hyväksytty sivistysvaltioissa lailliseksi ja sillä siisti. Rikokset ovat määritelty ihmisten toimesta kunkin maan lainsäädännössä.

        Myös täysikäinen homoseksuaali kun harjoittaa seksiä alaikäisen kanssasyyllistyy rikokseen.

        "Kukaan ei vielä tarkkaan ottaen tiedä mikä homoseksuaalisuuden aiheuttaa."
        Seksuaaliset poikkeavuudet ovat aina epäluonnollista käyttäytymistä. Syitä on monia yleensä ne on emotionaalisia.
        Mutta se, ettei tarkkaanottaen tiedetä mistä johtuu varastaminen, murhaaminen, seksuaaliset poikkeavuudet ei tee niistä yhteään sen oikeututumpia. Raamattu sanoo selvästi, että sen kaltaiset eivät peri Jumalan valtakuntaa vaan Jumala hylkää heidät omiin himoihinsa.
        Jokainen voi itse valita minkä tien valitsee.


      • usko.vainen kirjoitti:

        "Kukaan ei vielä tarkkaan ottaen tiedä mikä homoseksuaalisuuden aiheuttaa."
        Seksuaaliset poikkeavuudet ovat aina epäluonnollista käyttäytymistä. Syitä on monia yleensä ne on emotionaalisia.
        Mutta se, ettei tarkkaanottaen tiedetä mistä johtuu varastaminen, murhaaminen, seksuaaliset poikkeavuudet ei tee niistä yhteään sen oikeututumpia. Raamattu sanoo selvästi, että sen kaltaiset eivät peri Jumalan valtakuntaa vaan Jumala hylkää heidät omiin himoihinsa.
        Jokainen voi itse valita minkä tien valitsee.

        Raamattu ei ole Jumala, sanoi Kari Mäkinen ja oli varmaan oikeassa. Raamattu käskee esim. surmaamaan lapsen pienestä rikkeestäkin eikä sitä kukaan ole ilmeisesti koskaan noudattanut. Raamattu ei ole Jumala.


      • sage8 kirjoitti:

        Raamattu ei ole Jumala, sanoi Kari Mäkinen ja oli varmaan oikeassa. Raamattu käskee esim. surmaamaan lapsen pienestä rikkeestäkin eikä sitä kukaan ole ilmeisesti koskaan noudattanut. Raamattu ei ole Jumala.

        Minäkin sanon, että Raamattu ei ole Jumala. Raamattu on Jumalan sana ihmisille.
        Kari Mäkinen tietää myös, että Israelin kansalle annetut määräykset eivät koske enää ketään. Koska ne olivat aikaan ja yhteen kansaan sidottuja.

        Olemme yhtä mieltä, Raamattu ei ole Jumala vaan Raamattussa Jumala ilmoittaa itsensä ihmisille.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minäkin sanon, että Raamattu ei ole Jumala. Raamattu on Jumalan sana ihmisille.
        Kari Mäkinen tietää myös, että Israelin kansalle annetut määräykset eivät koske enää ketään. Koska ne olivat aikaan ja yhteen kansaan sidottuja.

        Olemme yhtä mieltä, Raamattu ei ole Jumala vaan Raamattussa Jumala ilmoittaa itsensä ihmisille.

        No miten esim. homomääräykset sitten noukitaan sieltä esiin koska ne oli vain israelilaisille tarkoitettu? Sieltähän ne Paavalikin otti koska Jeesus ei puhunut homoudesta mitään. Nyt ei sinun logikkasi pelitä yhtään.


      • sage8 kirjoitti:

        No miten esim. homomääräykset sitten noukitaan sieltä esiin koska ne oli vain israelilaisille tarkoitettu? Sieltähän ne Paavalikin otti koska Jeesus ei puhunut homoudesta mitään. Nyt ei sinun logikkasi pelitä yhtään.

        Homous ilmoitetaan myös UT:ssa teoksi joka vie ihmisen eroon Jumalasta.
        Mutta lasten tappamista ei siellä enää käsketä.
        On ihan selvää mitkä olivat vain israelilaisille tarkoitettuja ja mitkä kaikille ihmisille tarkoitettuja käskyjä.


      • aika.tajuta
        usko.vainen kirjoitti:

        Homous ilmoitetaan myös UT:ssa teoksi joka vie ihmisen eroon Jumalasta.
        Mutta lasten tappamista ei siellä enää käsketä.
        On ihan selvää mitkä olivat vain israelilaisille tarkoitettuja ja mitkä kaikille ihmisille tarkoitettuja käskyjä.

        Homous ei ole teko vaan seksuaalinen suuntautuneisuus.
        Homo on homo ilman että on sitä itse valinnut.
        Kuinka vaikea voi olla ymmärtää näin yksinkertainen asia.


      • aika.tajuta kirjoitti:

        Homous ei ole teko vaan seksuaalinen suuntautuneisuus.
        Homo on homo ilman että on sitä itse valinnut.
        Kuinka vaikea voi olla ymmärtää näin yksinkertainen asia.

        Jokainen tietää mitä homot tekevät ja miksi heitä sanotaan homoiksi joten turha saivarrella.


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Homot harrastavt seksiä silloin tällöin, samoin taitavat tehdä heterot.....sitäkö tarkoitit usko.vainen?


    • Taskuttäynnäkiviäkö

      On aina hyvä asia, kun ihminen eheytyy, oli seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä tahansa. Jos on rikkinäinen ja eheytyy, silloin asiat ovat hyvin. Siitä voi tietenkin olla montaa mieltä onko seksuaalinen suuntautuminen asia, josta pitää eheytyä. Sitäkun voi pohtia, mitä pitää sisällään termi eheytyminen.

      • Raamattu eikä evoluutioteoria kumpikaan ei puolla saman sukupuolen välistä seksiä.
        MiesSUKUPUOLI ja naisSUKUPUOLI ovat yhdessä ehjä KOKONAINEN yksi.


      • JumalaVoi
        usko.vainen kirjoitti:

        Raamattu eikä evoluutioteoria kumpikaan ei puolla saman sukupuolen välistä seksiä.
        MiesSUKUPUOLI ja naisSUKUPUOLI ovat yhdessä ehjä KOKONAINEN yksi.

        Jumala tosiaan loi alunperin ihmisen mieheksi ja naiseksi käskynä lisääntyä ja täyttää maa. Ja sitten tuli synti mukaan kuvioihin ja ihmiseen alkoi muodostua uusia "sukupuolisuuksia" ja kummallisia taipumuksia ja suuntauksia, joita on varmaan nyt jo satoja erilaisia. On tärkeää, että emme hylkää näitä ihmisiä näitä ihmisiä omien taipumustensa uhreiksi, vaan pyrimme johdattamaan heitä Jeesuksen luo, joka tahtoo ja osaa eheyttää kaikkinaiset särkeneet ja vammautuneet sielut.


      • JumalaVoi kirjoitti:

        Jumala tosiaan loi alunperin ihmisen mieheksi ja naiseksi käskynä lisääntyä ja täyttää maa. Ja sitten tuli synti mukaan kuvioihin ja ihmiseen alkoi muodostua uusia "sukupuolisuuksia" ja kummallisia taipumuksia ja suuntauksia, joita on varmaan nyt jo satoja erilaisia. On tärkeää, että emme hylkää näitä ihmisiä näitä ihmisiä omien taipumustensa uhreiksi, vaan pyrimme johdattamaan heitä Jeesuksen luo, joka tahtoo ja osaa eheyttää kaikkinaiset särkeneet ja vammautuneet sielut.

        Nimeomaan näin. Elämme lopunaikoja ja Saatana käy ympäriinsä kuin kiljuva jalopeura etsiäkseen kenet voisi niellä.
        Kamppailu sieluista vain kovenee ja valitettavaa on, että kirkko on vaihtanut Saatanan puolelle.


    • UusiLuomu

      Myös Riston Voitossa eräs homoseksuaali kertoo kuinka pääsi eroon tästä taipumuksestaan, kun halusi ottaa Jeesuksen ja Hänen kirkkautensa ja Henkensä sydämeensä. Kun ihminen muuttuu uudestisyntymässä Kristuksen kuvan kaltaiseksi, niin hän on uusi luomus, kaikki entinen on mennyt.

      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Uusi luomus tosiaan. Ja jos on edelleen homoseksuaali, on kuitenkin uusi luomus.


      • Skljdfbv
        Taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Uusi luomus tosiaan. Ja jos on edelleen homoseksuaali, on kuitenkin uusi luomus.

        Sama vanha homo se on jos homlilua jatkaa.


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Onhan se totta, että joku parantuu, vapautuu alkoholista, lopettaa tupakan polttamisen......hyvä niin. Kaikki eivät kuitenkaan parannu, eivät pääse eroon tupakasta tai alkoholista, eivät muutu homosta heteroksi, eivät tule paremmiksi ihmisiksi. Ovatko he väärällä tavalla uskossa tai vallan teeskentelijöitä?


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Homo on homo ja hetero on hetero. Vaikea on homosta heteroksi muuttua, ihan yhtä vaikeaa kuin heterosta homoksi.


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Jos yksi homo muuttuu heteroksi, tarkoittaako se sitä, että kaikki homot voivat muuttua heteroksi? Jos yksi hetero muuttuu homoksi, tarkoittaako se sitä, että kaikki heterot voivat muuttua homoiksi?


      • Taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Jos yksi homo muuttuu heteroksi, tarkoittaako se sitä, että kaikki homot voivat muuttua heteroksi? Jos yksi hetero muuttuu homoksi, tarkoittaako se sitä, että kaikki heterot voivat muuttua homoiksi?

        Minäkin poltin tupakkaa 15-vuotta ja sitten lopetin. Ei se tuntunut eheytymiselle, kehkoputken tulehdukset kyllä loppui.


      • Taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Onhan se totta, että joku parantuu, vapautuu alkoholista, lopettaa tupakan polttamisen......hyvä niin. Kaikki eivät kuitenkaan parannu, eivät pääse eroon tupakasta tai alkoholista, eivät muutu homosta heteroksi, eivät tule paremmiksi ihmisiksi. Ovatko he väärällä tavalla uskossa tai vallan teeskentelijöitä?

        Miksi joku ei voisi lopettaa homoseksiä, tupakointia tai juomista jos tahtoo?
        Ja Jumalan avulla se on vieläkin helpompaa. Mutta jos ihminen ei itse tahdo ei Jumalakaan ketään pakota.


      • LuotaJumalaan
        Taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Onhan se totta, että joku parantuu, vapautuu alkoholista, lopettaa tupakan polttamisen......hyvä niin. Kaikki eivät kuitenkaan parannu, eivät pääse eroon tupakasta tai alkoholista, eivät muutu homosta heteroksi, eivät tule paremmiksi ihmisiksi. Ovatko he väärällä tavalla uskossa tai vallan teeskentelijöitä?

        "Kaikki eivät kuitenkaan parannu, eivät pääse eroon tupakasta tai alkoholista, eivät muutu homosta heteroksi, eivät tule paremmiksi ihmisiksi. Ovatko he väärällä tavalla uskossa tai vallan teeskentelijöitä?"

        Useimmat eivät olet tunne tarvetta eheyttyä omista taipumuksistaan. He haluavat toteuttaa itseään kuten kirkko ihmisiä kehoittaakin. Mutta jos Jumala vetää ihmistä puoleensa, niin hän tuntee tarvetta jättää synti ja tehdä parannus ja jos ihminen näin tekee, niin hän saa Jumalan voiman avuksi, joka mahdollistaa kaikkinaiset eheytymistä ihan vaikka mistä. On aina yhtä ihanaa kuulla uskovien todistuksia kuinka he ovat eheytyneet homoseksuaalisista taipumuksistaan, huumeista, rikollisuudesta, mitä kummallisimmista synneistään ja aivan mahdottomista tilanteista. Jumala on taatusti voimallinen tekemään ihan mitä vaan.


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Miksei seksiä voi lopettaa....minäkin olen lopettanut kun ei ole kumppani. Miksei voi lopettaa täällä kirjoittamista? Joku voi ja joku ei. Sellasia me ihmiset olemme. Jumala auttaa kyllä, omalla ajallaan ja tavalllaan. Jos uskova homo ei" eheydy" onhan sekin vastaus. Ja kun homot voivat nyt mennä naimisiin, ei seksikään ole esiaviollista.


      • Taskuttäynnäkiviäkö

        Jumala on kyllä voimallinen tekemään mitä vaan, mutta eivät uskovat silti ole täydelisiksi tulleet, vai ovatko?


      • LuotaJumalaan kirjoitti:

        "Kaikki eivät kuitenkaan parannu, eivät pääse eroon tupakasta tai alkoholista, eivät muutu homosta heteroksi, eivät tule paremmiksi ihmisiksi. Ovatko he väärällä tavalla uskossa tai vallan teeskentelijöitä?"

        Useimmat eivät olet tunne tarvetta eheyttyä omista taipumuksistaan. He haluavat toteuttaa itseään kuten kirkko ihmisiä kehoittaakin. Mutta jos Jumala vetää ihmistä puoleensa, niin hän tuntee tarvetta jättää synti ja tehdä parannus ja jos ihminen näin tekee, niin hän saa Jumalan voiman avuksi, joka mahdollistaa kaikkinaiset eheytymistä ihan vaikka mistä. On aina yhtä ihanaa kuulla uskovien todistuksia kuinka he ovat eheytyneet homoseksuaalisista taipumuksistaan, huumeista, rikollisuudesta, mitä kummallisimmista synneistään ja aivan mahdottomista tilanteista. Jumala on taatusti voimallinen tekemään ihan mitä vaan.

        ”… todistuksia kuinka he ovat eheytyneet homoseksuaalisista taipumuksistaan, huumeista, rikollisuudesta, mitä kummallisimmista synneistään ja aivan mahdottomista tilanteista.”

        Se on totta, että hienoa on kuulla, miten ihmiset Jumalan avulla saatuaan niin paljon voimia, voivat vastustaa kiusauksia, eheytyvät vihastaan ja katkeruudestaan, toivottomuudesta ja häpeästään ja näin voivat olla tekemättä pahaa. Ei enää koeta tarvetta tehdä rikoksia tai käyttää huumeita.

        Sen sijaan tuohon kohtaan homoseksuaalisuudesta asetan, etteivät enää kohtele itseään huonosti harrastamalla seksisuhteita, jotka eivät heitä rakenna millään tavoin. Tämä koskee aivan kaikki seksuaalisia suuntauksia.


    • kaunisoppi

      Iloitkaamme siitä, kun kuka tahansa kieltää luontaisen seksuaalisuutensa. Jumala selvästi teki virheen luomistyössä, joka nyt joudutaan itse korjaamaan muuten hän hylkää meidät.

    • nbbbb

      Tottakai homo saa eheytyä mutta on turha kuvitella että se eheytyminen olisi sama kuin uskoontulo.

      • mummomuori

        No, joo. Kun eheytyminen ymmärretään alkuperäisellä tavallaan, niin noinhan se on.

        Eikä tarvitse muuttua heteroksikaan.


      • Aaaameeen

        Eheytymisen voi suorittaa vain Jeesus Kristus, jolla on valta ja voima korjata homoseksuaalien särkyneen sielun. Voimme tässä suhteessa asettaa täyden luottamuksen Jumalan rakkauteen ja haluun hoitaa särkynyttä lammastaan kuten vertaus Laupiaasta samarialaisesta niin kauniisti esiintuo. Siinä sitten homoseksuaalin syntiset taipumukset katoaa kuin tuhka tuuleen. Ja on aina yhtä ihanaa kuunnella heidän todistuksiaan Jumalan voimasta heidän elämässään. Amen


      • Aaaameeen kirjoitti:

        Eheytymisen voi suorittaa vain Jeesus Kristus, jolla on valta ja voima korjata homoseksuaalien särkyneen sielun. Voimme tässä suhteessa asettaa täyden luottamuksen Jumalan rakkauteen ja haluun hoitaa särkynyttä lammastaan kuten vertaus Laupiaasta samarialaisesta niin kauniisti esiintuo. Siinä sitten homoseksuaalin syntiset taipumukset katoaa kuin tuhka tuuleen. Ja on aina yhtä ihanaa kuunnella heidän todistuksiaan Jumalan voimasta heidän elämässään. Amen

        Saat toki uskoa noin mutta se ei tee ehteytymistä muille tarjoavista ihmisistä muuta kun puoskareita.


      • Aaaameeen
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Saat toki uskoa noin mutta se ei tee ehteytymistä muille tarjoavista ihmisistä muuta kun puoskareita.

        Eihän tuo eheytyminen niille muille ole tarkoitettukaan. Muut saa, jos tahtovat, elää särjettyinä ihmisinä. Eheytyminen on tarkoitettu ihmisille, joilla on elävä usko Jeesukseen Kristukseen eikä tässä ole erotusta onko hetero- vai homoseksuaali.


      • Aaaameeen kirjoitti:

        Eihän tuo eheytyminen niille muille ole tarkoitettukaan. Muut saa, jos tahtovat, elää särjettyinä ihmisinä. Eheytyminen on tarkoitettu ihmisille, joilla on elävä usko Jeesukseen Kristukseen eikä tässä ole erotusta onko hetero- vai homoseksuaali.

        Mistä heteroseksuaali siis eheytyy?


      • Aaaameen
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Mistä heteroseksuaali siis eheytyy?

        Särkyneestä sielusta - kuten homoseksuaalitkin. Jeesus eheyttää kaikki särjetyt sielut riippumat mikä sen on aiheuttanut ja miten se ihmisessä esiintulee.


      • Aaaameen kirjoitti:

        Särkyneestä sielusta - kuten homoseksuaalitkin. Jeesus eheyttää kaikki särjetyt sielut riippumat mikä sen on aiheuttanut ja miten se ihmisessä esiintulee.

        Missä suomessa annetaan "eheytystä" heteroseksuaaleille?


      • Aaaameen kirjoitti:

        Särkyneestä sielusta - kuten homoseksuaalitkin. Jeesus eheyttää kaikki särjetyt sielut riippumat mikä sen on aiheuttanut ja miten se ihmisessä esiintulee.

        "Särkyneestä sielusta - kuten homoseksuaalitkin"

        Kun kyse on samasta asiasta mielestäsi, siis "särkyneestä sielusta", onko eheytyskin samanlaista, eli pyritäänkö heteroseksuaalienkin kohdalla muuttamaan seksuaalista suuntautumista?


    • Näkiä

      ROOMK. 1:25-28
      25nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
      26.4:5; Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      27.samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
      28Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia

      Ei millään muulla ole mitään väliä, mitä ihmiset ajattelevat. Mitä Jumala sanoo on laki. Ei Jumala ole luonut homoa eikä lespoa

      • Tuossa puhutaan vaihtamisesta, ei siitä että joku olisi jo luotu homoseksuaaliksi.


      • ninetynine

        Luotu taikka vaihdettu niin synti on sama.


      • ninetynine kirjoitti:

        Luotu taikka vaihdettu niin synti on sama.

        Nimeomaan synnille ei ole selityksiä!


    • Näkiä

      Efesolaisk.5
      11.älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
      12.Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
      13.mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta. 14Sentähden sanotaan:
      "Heräjä sinä, joka nukut,
      ja nouse kuolleista,
      niin Kristus sinua valaisee!"

    • >> Miksei homo saisi eheytyä? <<

      Tottakai saa eheytyä. Eheytyihän se Patrik Tiainenkin.

    • Kekä_teki_syntii

      Hyvä kysymys.

      Jos lestadiolaispiireissä on tullut nussittua lasta, niin sitten kun lapsi - tuo syntinen saatana on pyytänyt syntiään anteeksi ja hänelle on synti annettu anteeksi, niin asiasta ei sa puhua enää kenenkään kanssa.

      AMEN!

      Eli kuka teki syntiä ja kuka teki rikoksen?

    • Reiän_äärellä

      Eli eheytyykö pikku-poikaa nussinut saarnamies vai perseraiskatu pikku-poika sen jälkeen kun on pyytänyt syntiään anteeksi?

      • kerrorohkeastk

        No, oletko eheytynyt?


    • KorjausLakiin

      Homot pitää eristää normaaleista heteroista.Haluan lapselleni terveen ympäristön enkä homo ympäristöä.Poikkeavuudesta pitää tehdä rikos!

      • taskuttäynnäkiviäkö

        Osaatko määritellä normaalin heteron? Miten se poikkeaa normaalista homosta?


    • taskuttäynnäkiviäkö

      Minua kun toisten seksielämä kiinnostaa niin kovasti, en voi olla miettimättä, miten se homoseksi eroaa heteroseksistä? Mikä homoseksissä on se osa-alue, joka on syntiä? Vai onko seksi ylipäätään synti? Vai onko vain joidenkin harrastama seksi synti? Kauhea määrä kysymyksiä, ei juuri vastauksia...

      • Ihan kaikki homoseksissä on Jumalle ja Hänen luomistyölleen kauhistus.
        Jumala on luonut miehen ja naisen harrastamaan seksiä keskenään. Ihan fyysiset ominaisuudetkin sen kertovat.


      • taskuttäynnäkiviäkö

        usko.vainen tarkoitatko, että heteroseksi on aina hyväksyttävää, vaikka tehdään samoja asioita kuin homo tekevät? Eli onko syntisyys kiinni henkilöstä?


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        usko.vainen tarkoitatko, että heteroseksi on aina hyväksyttävää, vaikka tehdään samoja asioita kuin homo tekevät? Eli onko syntisyys kiinni henkilöstä?

        Saman sukupuolen välinen seksi on aina Jumalalle kauhistus. Heteroseksi ei ole Jumalalle kauhistus siksi, että sitä harjoittaa mies ja nainen.


      • mietitään.sitten
        usko.vainen kirjoitti:

        Saman sukupuolen välinen seksi on aina Jumalalle kauhistus. Heteroseksi ei ole Jumalalle kauhistus siksi, että sitä harjoittaa mies ja nainen.

        "Saman sukupuolen välinen seksi on aina Jumalalle kauhistus. Heteroseksi ei ole Jumalalle kauhistus siksi, että sitä harjoittaa mies ja nainen. "

        Mitä jos heteroseksissä mies on täysi-ikäinen ja naispuolinen on esimerkiksi 13-vuotias? Miksei Jumala kauhistu tuosta?


      • mietitään.sitten kirjoitti:

        "Saman sukupuolen välinen seksi on aina Jumalalle kauhistus. Heteroseksi ei ole Jumalalle kauhistus siksi, että sitä harjoittaa mies ja nainen. "

        Mitä jos heteroseksissä mies on täysi-ikäinen ja naispuolinen on esimerkiksi 13-vuotias? Miksei Jumala kauhistu tuosta?

        13-vuotias ei ole nainen. Eli tässäkään tapauksessa kauhistuksen syy ei ole hänen sukupuolensa.


      • Ainoa minkä Raamattu kieltää on miesten välinen anusseksi.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ainoa minkä Raamattu kieltää on miesten välinen anusseksi.

        Miksi se sen kieltää? Mitä tarkoittaa naisten syttyminen toisiinsa?


      • mummomuori kirjoitti:

        Ainoa minkä Raamattu kieltää on miesten välinen anusseksi.

        Sinun logiikallasi Raamattu ei kiellä mieheltä anusseksiä toisen miehen vaimon kanssa :D

        Huomaatko vihdoin miten hölmöjä yrität väittää.


      • mietitään.sitten
        usko.vainen kirjoitti:

        13-vuotias ei ole nainen. Eli tässäkään tapauksessa kauhistuksen syy ei ole hänen sukupuolensa.

        "13-vuotias ei ole nainen. Eli tässäkään tapauksessa kauhistuksen syy ei ole hänen sukupuolensa. "

        No onko raamatussa mainittu että Jumala kauhistuu seksistä alaikäisen kanssa?


      • mietitään.sitten kirjoitti:

        "13-vuotias ei ole nainen. Eli tässäkään tapauksessa kauhistuksen syy ei ole hänen sukupuolensa. "

        No onko raamatussa mainittu että Jumala kauhistuu seksistä alaikäisen kanssa?

        Jumala puhuu vain naisen ja miehen välisestä seksistä oikeana ja mikään muu ei ole hänelle mieleen.


      • mietitään.sitten
        usko.vainen kirjoitti:

        Jumala puhuu vain naisen ja miehen välisestä seksistä oikeana ja mikään muu ei ole hänelle mieleen.

        "Jumala puhuu vain naisen ja miehen välisestä seksistä oikeana ja mikään muu ei ole hänelle mieleen. "

        Ei ole välttämättä mieliksi, mutta miksi Jumala kauhistuu juuri kahden miehen välisesestä seksistä, mutta ei miehen ja lapsen välisestä? Mainitsemallasi logiikalla myös pikkupoika ei ole vielä täysi-ikäinen mies, joten kuuluu tuohon Jumalan kauhistumattomalle harmaalle alueelle. Tämä on kristityn historian suurin informointimoka, koska se antaa käsityksen, että pikkulapsen hyväksikäyttäminen ei ole niin kauhistuttavaa kuin kahden miehen välinen seksi ja kyseistä porsaanreikää on käytetty kautta historian selittelemään pedofiliaa. Lopuksi jos Jumala ei kiellä raamatussa erikseen lapseen sekaantumista, se asettaa sen samalle viivalle muiden heteroseksistä johtuvien syntien kanssa.


      • mietitään.sitten kirjoitti:

        "Jumala puhuu vain naisen ja miehen välisestä seksistä oikeana ja mikään muu ei ole hänelle mieleen. "

        Ei ole välttämättä mieliksi, mutta miksi Jumala kauhistuu juuri kahden miehen välisesestä seksistä, mutta ei miehen ja lapsen välisestä? Mainitsemallasi logiikalla myös pikkupoika ei ole vielä täysi-ikäinen mies, joten kuuluu tuohon Jumalan kauhistumattomalle harmaalle alueelle. Tämä on kristityn historian suurin informointimoka, koska se antaa käsityksen, että pikkulapsen hyväksikäyttäminen ei ole niin kauhistuttavaa kuin kahden miehen välinen seksi ja kyseistä porsaanreikää on käytetty kautta historian selittelemään pedofiliaa. Lopuksi jos Jumala ei kiellä raamatussa erikseen lapseen sekaantumista, se asettaa sen samalle viivalle muiden heteroseksistä johtuvien syntien kanssa.

        Voit keksiä vaikka kuinka paljon noita iljetyksiä mitä ihmine on keksinyt mutta ainoa oikea tapa harrastaa seksiä Raamatun mukaan on miehen ja naisen välillä miehenä ja vaimona.


      • mietitään.sitten
        usko.vainen kirjoitti:

        Voit keksiä vaikka kuinka paljon noita iljetyksiä mitä ihmine on keksinyt mutta ainoa oikea tapa harrastaa seksiä Raamatun mukaan on miehen ja naisen välillä miehenä ja vaimona.

        Eli väärä tapa olisi harrastaa miehen ja naisen välistä seksiä avioliiton ulkopuolella, mikä on yhtä paha synti kuin lapseen sekaantuminen?

        Ajatteles esimerkkinä jossa on kaksi miestä: toinen mies pettää omaa vaimoaan toisen naisen kanssa ja toinen mies raiskaa pikkutytön. Molemmat ovat tehneet syntiä ja joutuvat siis kuoltuaan helvettiin.

        Vaihtoehtoisesti molemmat miehet tehtyään syntitekon katuvat sitä Jumalan edessä ja tulevat uskoon. Eli molemmat pääsevät taivaaseen, ainoana eroituksena, että pettäjämies loukkasi vaimonsa tunteita ja se johti avioeroon, mutta lapsenraiskaajamies aiheutti tytölle elinikäiset traumat.

        Jumalalla on hyvin humoristinen oikeudentaju.


    • Näkiä

      Homo seksissä ei heidän paikat kestä ne tulee REIKIÄ täyteen ja vaikka niitä paikataan ne tulee uusia reikiä tääyteen.
      homot ja lespot ovat tyytymättömiä ihmisiä, heidän liittonsa ei kestä kauan, he tekevät itsemurhan.
      Ja kun normaali ihmis on päättynyt eroon. Koska he eivät tunne oikeata RAKKAUTTA.
      Nykyajan avioliitot on omanminä pyytöä ei RAKKAUTTA. Vaaditaan, mitä minulla pitää olla, työt, ammatti, koti, autot, kesäasunnot ym,ym.
      Etsitään RAKKAUTTA kaikkialta muualta kuin ITSE RAKKAUDEN LÄHTEESTÄ.

      • pilunnuolija-evankelista

        Edellinen viesti on ehdotonta asiantuntijan puhetta! Vuosittain tuhannet homot Suomessa kuormittavat julkista terveydenhoitoa reikienpaikkaus-operaatioillaan. Tälle on saatava heti loppu, hyvät uskonveljet- ja siskot!


    • Taskuttäynnäkiviäkö

      Juu.....aika hassua. Tai surullista..
      Jotkut ajatukset homohen seksistä olisivat koomisia, elleivät olisi niin surullista luettavaa.
      Mitä Raamattu sanoo seksistä? Ei kovin paljoa. Rakkaudesta puhutaan paljonkin. Historiallisesti asiaa katsottaessa, Raamatussa on hämmentäviä juttuja.
      Sitä joskus jään ihmettelemään, että heteroseksissä kaikenlainen tuntuu olevan sallittua, samat asiat homoseksissä eivät ole sallittuja. Onko se muuten niinkin, ettei mikään seksi ole sallittua avioliiton ulkopuolella? Ja kun erota voi vain aviorikoksen nojalla, seksi on sallittua vain harvoille.
      On hyvä että on uskosta osattomia, jotka pitävät syntyvyyttä yllä. Ja on hyvä, että on pariskuntia, jotka huolehtivat lapsista, jotka eivät voi asua biologisten vanhempien kanssa. Meistä uskovista ei ole maata täyttämään, jos tiukasti mennään.
      Nuo kohdat Raamatussa, joita homokeskustelussa käytetään, ovat paitsi vähälukuisia, myös tulkinnan varaisia. Aika moni asia Raamatussa on vaikea yksiselitteisesti käsittää. Kun puhutaan luonnollisesta yhteydestä ja siitä luopumisesta, mistä mahtaa olla kyse? Homollehan luonnollinen on se samaa sukupuolta oleva.
      Mikä on ylipäätään painotus näissä syntiasioissa? Kuinka pitkälle evankeliumin näkökulmasta vie jonkin ryhmän asioiden käsittely tällaisella sävyllä? Miksi samalla intensiteetillä ei käydä vaikka lihavien syntiä miettimään. Tai tupakoivien....tai juoruilijoiden ..tai niiden muiden, jotka mainitaan siinä kohdassa, jossa kerrotaan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa?
      Kunhan nyt vaan mietiskelen...

      • Selvitystä

        "Mitä Raamattu sanoo seksistä? Ei kovin paljoa."

        Yksikin Jumalan käsky riittää! "Älä himoitse". Jos ei hyväksy Jumalan olemassaoloa, Raamattua eikä Jumalan tahtoa, niin miksi sitä pitää sitten yleensäkään kommentoida?

        "Kun puhutaan luonnollisesta yhteydestä ja siitä luopumisesta, mistä mahtaa olla kyse? "

        Jos Jumala puhuu luonnollisesta yhteydestä, niin Hän tarkoittaa miehen ja naisen yhteyttä sen jälkeen kun ovat solmineet liiton keskenään (katso kohdat joissa puhutaan morsiamesta, sulhasesta, häistä, kihlauksesta tai liitosta) . Jumala ei ole perustanut muita liittomuotoja ihmisten kesken. Luopuminen tarkoittaa sitä, että ihmiset harjoittavat keskenään jotain toisenlaista liittomuotoa kuin miehen ja naisen liitto.


        "Homollehan luonnollinen on se samaa sukupuolta oleva."

        Näin on mutta jos edelleen katsomme Jumalan kautta, kuten sinäkin tuossa kirjoituksessasi, niin Jumala ei ole asettanut liittomuotoja samaa sukupuoltaolevien välille. Nuo ovat vain homoliittoja tai homojen keksimiä liittoja, eivät miehen ja naisen liittoja.


        "Mikä on ylipäätään painotus näissä syntiasioissa? Kuinka pitkälle evankeliumin näkökulmasta vie jonkin ryhmän asioiden käsittely tällaisella sävyllä? "

        Mitä tulee syntiasioihin, niin kaikista synneistä tulee tehdä parannus. Homojen keskenään harjoittama seksisynti ei ole poikkeus.

        Kuinka pitkälle tämän homoseksin käsittely menee, niin tämän määräävät homoseksuaalit itse ja heidän tukijansa. Eläinliittoja kannattavat tai pedofiilit eivät ole täällä vaatimassa erityisoikeutta harjoittaa suuntautumisiaan ja siksi he pääsevät nyt vähemmällä. Mutta homoseksin kannattajat vaativat jatkuvasti erioikeuksia syntikysymyksissä kaikkialla yhteiskunnallisessa keskustelussa joko suoraan tai epäsuoraan. Eivät myöskään ylensyöjät tai tupakoitsijat ole mediassa massiivisesti vaatimassa ihmisiltä ja yhteiskunnalta hyväksyntää taipumuksilleen. Jos olisivat, niin vastavoima kehkeytyisi välittömästi.


      • taskuttäynnäkiviäkö
        Selvitystä kirjoitti:

        "Mitä Raamattu sanoo seksistä? Ei kovin paljoa."

        Yksikin Jumalan käsky riittää! "Älä himoitse". Jos ei hyväksy Jumalan olemassaoloa, Raamattua eikä Jumalan tahtoa, niin miksi sitä pitää sitten yleensäkään kommentoida?

        "Kun puhutaan luonnollisesta yhteydestä ja siitä luopumisesta, mistä mahtaa olla kyse? "

        Jos Jumala puhuu luonnollisesta yhteydestä, niin Hän tarkoittaa miehen ja naisen yhteyttä sen jälkeen kun ovat solmineet liiton keskenään (katso kohdat joissa puhutaan morsiamesta, sulhasesta, häistä, kihlauksesta tai liitosta) . Jumala ei ole perustanut muita liittomuotoja ihmisten kesken. Luopuminen tarkoittaa sitä, että ihmiset harjoittavat keskenään jotain toisenlaista liittomuotoa kuin miehen ja naisen liitto.


        "Homollehan luonnollinen on se samaa sukupuolta oleva."

        Näin on mutta jos edelleen katsomme Jumalan kautta, kuten sinäkin tuossa kirjoituksessasi, niin Jumala ei ole asettanut liittomuotoja samaa sukupuoltaolevien välille. Nuo ovat vain homoliittoja tai homojen keksimiä liittoja, eivät miehen ja naisen liittoja.


        "Mikä on ylipäätään painotus näissä syntiasioissa? Kuinka pitkälle evankeliumin näkökulmasta vie jonkin ryhmän asioiden käsittely tällaisella sävyllä? "

        Mitä tulee syntiasioihin, niin kaikista synneistä tulee tehdä parannus. Homojen keskenään harjoittama seksisynti ei ole poikkeus.

        Kuinka pitkälle tämän homoseksin käsittely menee, niin tämän määräävät homoseksuaalit itse ja heidän tukijansa. Eläinliittoja kannattavat tai pedofiilit eivät ole täällä vaatimassa erityisoikeutta harjoittaa suuntautumisiaan ja siksi he pääsevät nyt vähemmällä. Mutta homoseksin kannattajat vaativat jatkuvasti erioikeuksia syntikysymyksissä kaikkialla yhteiskunnallisessa keskustelussa joko suoraan tai epäsuoraan. Eivät myöskään ylensyöjät tai tupakoitsijat ole mediassa massiivisesti vaatimassa ihmisiltä ja yhteiskunnalta hyväksyntää taipumuksilleen. Jos olisivat, niin vastavoima kehkeytyisi välittömästi.

        Ylensyöjiä ja tupakoitsijoita on niin paljon ja se osuu liian lähelle, siksi siitä ei huudella niin suureen ääneen . On aina helpompaa ruotia sellaista syntiä, joka ei kosketa itseä.
        Jotkut meistä "tietäväyt" kovin varmasti Jumalan ajatukset ja tarkoitukset.
        Homot taitavat käydä näitä keskusteluja vähemmän. Osalliset näissä keskusteluissa ovat useimmiten ihan muut kuin homot.


      • "Miksi samalla intensiteetillä ei käydä vaikka lihavien syntiä miettimään. Tai tupakoivien....tai juoruilijoiden ..tai niiden muiden, jotka mainitaan siinä kohdassa, jossa kerrotaan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa? "


        Sinulla on ihan hyviä mietteitä. Tuo lainaamani kohta on yksi niistä.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "Miksi samalla intensiteetillä ei käydä vaikka lihavien syntiä miettimään. Tai tupakoivien....tai juoruilijoiden ..tai niiden muiden, jotka mainitaan siinä kohdassa, jossa kerrotaan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa? "


        Sinulla on ihan hyviä mietteitä. Tuo lainaamani kohta on yksi niistä.

        "Miksi samalla intensiteetillä ei käydä vaikka lihavien syntiä miettimään. Tai tupakoivien....tai juoruilijoiden ..tai niiden muiden, jotka mainitaan siinä kohdassa, jossa kerrotaan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa? "

        Eräs syy on että lihavuus ym. eivät ole Jumalan toimesta suoraan kerrottu synneiksi!

        Homoseksi on taasen julistettu Jumalan armosta synniksi ainakin 10 eri kohtaa Raamattua joko suoraan tai epäsuoraan. Tällä toistolla Jumala selvästi haluaa painottaa tämän synnin vakavuutta ihmisille ja heidän läheisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi samalla intensiteetillä ei käydä vaikka lihavien syntiä miettimään. Tai tupakoivien....tai juoruilijoiden ..tai niiden muiden, jotka mainitaan siinä kohdassa, jossa kerrotaan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa? "

        Eräs syy on että lihavuus ym. eivät ole Jumalan toimesta suoraan kerrottu synneiksi!

        Homoseksi on taasen julistettu Jumalan armosta synniksi ainakin 10 eri kohtaa Raamattua joko suoraan tai epäsuoraan. Tällä toistolla Jumala selvästi haluaa painottaa tämän synnin vakavuutta ihmisille ja heidän läheisilleen.

        Ei taida ne lihavatkaan sieltä neulansilmästä Taivaaseen pujahtaa... kameleista tai rikkaista puhumattakaan...

        Miten käy ihmiselle, joka on syntynyt homoseksuaaliksi eli ilmeisesti Jumala on hänet sellaiseksi on luonut yhtä lailla kun on tarkoittanut monet muut heteroseksuaaleiksi, niin miten hänelle käy, jos hän eheytyy toiseksi kuin mitä Jumala hänen elämästään on tarkoittanut vain uskomalla johonkin eheyttäjäpuoskariin, jonka ainoa motiivi on sadistisluontoisen homofobiansa toteuttaminen muuttamalla terveen homoihmisen itsetunto ja minuus?

        Mikä vika eheyttäjässä on kun hän ei usko Jumalansa tarkoitukseen synnyttää ihminen homoksi, kilvoittelemaan koko elämänsä hieman tavallista hankalammilla korteilla enemmistön joukossa, vaan eheyttäjä ottaa Jumalansa paikan? Kuka hänelle antaa tämän oikeuden olla Jumalaansa suurempi päättäjä? Kenessä tässä tapauksessa mahtaakaan olla se pahempi valuvika?

        307 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ne lihavatkaan sieltä neulansilmästä Taivaaseen pujahtaa... kameleista tai rikkaista puhumattakaan...

        Miten käy ihmiselle, joka on syntynyt homoseksuaaliksi eli ilmeisesti Jumala on hänet sellaiseksi on luonut yhtä lailla kun on tarkoittanut monet muut heteroseksuaaleiksi, niin miten hänelle käy, jos hän eheytyy toiseksi kuin mitä Jumala hänen elämästään on tarkoittanut vain uskomalla johonkin eheyttäjäpuoskariin, jonka ainoa motiivi on sadistisluontoisen homofobiansa toteuttaminen muuttamalla terveen homoihmisen itsetunto ja minuus?

        Mikä vika eheyttäjässä on kun hän ei usko Jumalansa tarkoitukseen synnyttää ihminen homoksi, kilvoittelemaan koko elämänsä hieman tavallista hankalammilla korteilla enemmistön joukossa, vaan eheyttäjä ottaa Jumalansa paikan? Kuka hänelle antaa tämän oikeuden olla Jumalaansa suurempi päättäjä? Kenessä tässä tapauksessa mahtaakaan olla se pahempi valuvika?

        307 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

        "Miten käy ihmiselle, joka on syntynyt homoseksuaaliksi eli ilmeisesti Jumala on hänet sellaiseksi on luonut ..."

        Jumala ei ole luonut yhtäkään ihmistä suoraan kadotukseen menijäksi. Jumala ei ole luonut syntiä, vaan sen teki paholainen joka haluaa tuhota ja tappaa ihmisiä. Siksi on tärkeää myös homoseksuaaleille kertoa miten eheytyä ja pelastua Jumalan armosta taivaaseen. Ja onneksi myös homoseksuaalit toisinaan ymmärtävät oikein Jumalan tahdon ja uskovat, että myös heillä on mahdollisuus pelastukseen ja eheytymiseen Jumalan voiman avulla. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten käy ihmiselle, joka on syntynyt homoseksuaaliksi eli ilmeisesti Jumala on hänet sellaiseksi on luonut ..."

        Jumala ei ole luonut yhtäkään ihmistä suoraan kadotukseen menijäksi. Jumala ei ole luonut syntiä, vaan sen teki paholainen joka haluaa tuhota ja tappaa ihmisiä. Siksi on tärkeää myös homoseksuaaleille kertoa miten eheytyä ja pelastua Jumalan armosta taivaaseen. Ja onneksi myös homoseksuaalit toisinaan ymmärtävät oikein Jumalan tahdon ja uskovat, että myös heillä on mahdollisuus pelastukseen ja eheytymiseen Jumalan voiman avulla. Amen

        Eli sinä kerrot homoseksuaalille, että eläpä sitten vaikka 90 vuotta ilman seksiä.

        Kertaakaan et sinä aikana varmasti puutu yhdenkään heteron seksuaalielämään.

        Kiva ihminen olet :D Onneksi mennään tuonpuoleisessa eri osoitteisiin. Minä homona Taivaaseen ja sinä ... no sinulle on oma paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä kerrot homoseksuaalille, että eläpä sitten vaikka 90 vuotta ilman seksiä.

        Kertaakaan et sinä aikana varmasti puutu yhdenkään heteron seksuaalielämään.

        Kiva ihminen olet :D Onneksi mennään tuonpuoleisessa eri osoitteisiin. Minä homona Taivaaseen ja sinä ... no sinulle on oma paikkansa.

        Sinun täytyy osoittaa vihamielisyytesi Jumalalle jos uskallat. Itse en ole Raamattuun kirjoitettuja Jumalan asettamia säädöksiä luonut.

        Raamattu toteaa, että se mikä ihmiselle on mahdotonta, niin on Jumalalle mahdollista. Jumala kykenee eheyttämään jokaisen synnintekijän joka Hänen puoleensa kääntyy. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä kerrot homoseksuaalille, että eläpä sitten vaikka 90 vuotta ilman seksiä.

        Kertaakaan et sinä aikana varmasti puutu yhdenkään heteron seksuaalielämään.

        Kiva ihminen olet :D Onneksi mennään tuonpuoleisessa eri osoitteisiin. Minä homona Taivaaseen ja sinä ... no sinulle on oma paikkansa.

        "Kertaakaan et sinä aikana varmasti puutu yhdenkään heteron seksuaalielämään."

        Heti puutun jos joku hetero tivaa aggressiivisesti erityisvapautta syntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy osoittaa vihamielisyytesi Jumalalle jos uskallat. Itse en ole Raamattuun kirjoitettuja Jumalan asettamia säädöksiä luonut.

        Raamattu toteaa, että se mikä ihmiselle on mahdotonta, niin on Jumalalle mahdollista. Jumala kykenee eheyttämään jokaisen synnintekijän joka Hänen puoleensa kääntyy. Amen

        Missä näet vihamielisyyttä?

        Jumalan täytyisi elämäsi ensimmäisen kerran ilmestyä SINULLE, jotta pääsisit pakkomielteestäsi olla Jumalasi tahtoa suurempi.

        Jos tämä meitä korkeampi voima on luonut läpi maailmanhistoria jokaisen maapallon homoseksuaalin HETEROSEKSUAALISISTA suhteista, miehen ja naisen yhteyden kautta, niin mikä SINÄ olet sitä tarkoitusta omalla julistuksellasi muuksi muuttamaan? Oletko Jumalaasi suurempi henkilö?

        335 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kertaakaan et sinä aikana varmasti puutu yhdenkään heteron seksuaalielämään."

        Heti puutun jos joku hetero tivaa aggressiivisesti erityisvapautta syntiin.

        Täysin varma voit olla siitä, ettei KUKAAN käy SINULTA erikseen kysymässä minkäänlaista lupaa seksuaalielämäänsä :D

        Mutta ihminen saattaa netissä luulla olevansa suurempikin Jumala kuin mitä on. Yritä eheytyä siitä.

        338 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Missä näitä eheyttämiskursseja järjestetään?

      Tv. Epätietoinen

      • Anonyymi

        Ns. eheyttämiskursseja järjestää Kansan Raamattuseura yhteistyökumppaniensa kanssa. Kysymyksessä ei ole mikään eheyttäminen vaan ihmismielen rikkominen. Nimitys on harhaanjohtava niin kuin monet muutkin termit KRS:ssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. eheyttämiskursseja järjestää Kansan Raamattuseura yhteistyökumppaniensa kanssa. Kysymyksessä ei ole mikään eheyttäminen vaan ihmismielen rikkominen. Nimitys on harhaanjohtava niin kuin monet muutkin termit KRS:ssa

        Eheytymään voi tulla kuka tahansa homoseksuaali joka tähän tuntee tarvetta! Kuitenkin on tärkeää, että ei se ihminen, ei siis uskovakaan, eheytä ketään, vaan sen tekee Jumala, joka eheyttää ihmisiä toteuttamaan Hänen tahtoaan. Myös homoseksuaalit ovat tietenkin oikeutettuja eheytymään, koska Jumala ei erottele ihmisiä eikä kiellä keneltäkään parantumista ja eheytymistä.


    • Anonyymi

      Se on itsepetosta.

      Homous on synnynnäistä eikä se muuksi muutu sen enempää kuin kätisyyskään. Aivoja ei voi vaihtaa. Ei siitä niin kauan ole kun Suomessakin vielä pakotettiin vasureita oikeakätisiksi. Kyllähän vasuri oppii oikeallakin kirjoittamaan, mutta ei hänestä koskaan oikeakätistä tule, sen enempää kuin homosta heteroa vaikka häntä kuinka painostettaisiin ja vaikka hän itsekin, ehkä juuri painostuksen ja syrjinnän takia, toivoisi muuttuvansa heteroksi. Toki hän voi rakentaa kulissiksi itselleen heterosuhteen, tai panna seksuaalisuutensa kokonaan jäihin, mutta ei siitä mitään hyvää hänelle tai kenellekään muullekaan koidu.

      • Anonyymi

        "Homous on synnynnäistä eikä se muuksi muutu sen enempää kuin kätisyyskään. "

        Tämä on julmuutta homoseksuaaleja kohtaan! Ei Jumala ole luonut ihmistä pelkästään syntiin ja tätä rataa kadotusta varten. Jumala loi ihmisen Häntä itseään varten ja synti tuli paholaisen toimesta. Siksi on tärkeää kertoa myös homoseksuaaleille synti kuten on Kirjoitettu. Näin heillekin annetaan mahdollisuus pelastua armosta Jeesuksen uskon kautta.


      • Anonyymi

        "Toki hän voi rakentaa kulissiksi itselleen heterosuhteen, tai panna seksuaalisuutensa kokonaan jäihin, mutta ei siitä mitään hyvää hänelle tai kenellekään muullekaan koidu."

        Ei tule leimata eheytyneitä homoseksuaaleja, ei tule leimata mitään ihmisryhmää. Myös eheytyneidän ex- homoseksuaalien avioliitot ja perheet ovat perheitä kuten muidenkin ihmisten avioliitot.

        Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toki hän voi rakentaa kulissiksi itselleen heterosuhteen, tai panna seksuaalisuutensa kokonaan jäihin, mutta ei siitä mitään hyvää hänelle tai kenellekään muullekaan koidu."

        Ei tule leimata eheytyneitä homoseksuaaleja, ei tule leimata mitään ihmisryhmää. Myös eheytyneidän ex- homoseksuaalien avioliitot ja perheet ovat perheitä kuten muidenkin ihmisten avioliitot.

        Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan.

        "Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan."

        Ja siinä menit paljastamaan henkisen julmuutesi kaikkien kovasti yrittävien, mutta jostain syystä lapsettomien heteroparien silmissä, kun edellisessä virkkeessä hehkutit, ettei saa leimata.

        Ihan perus-Aitoa Ahvioliittoa pukkaa! Vain tietyt ihmiset ovat Jumalan valittuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan."

        Ja siinä menit paljastamaan henkisen julmuutesi kaikkien kovasti yrittävien, mutta jostain syystä lapsettomien heteroparien silmissä, kun edellisessä virkkeessä hehkutit, ettei saa leimata.

        Ihan perus-Aitoa Ahvioliittoa pukkaa! Vain tietyt ihmiset ovat Jumalan valittuja.

        ""Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan."

        Ja siinä menit paljastamaan henkisen julmuutesi kaikkien kovasti yrittävien, mutta jostain syystä lapsettomien heteroparien silmissä, kun edellisessä virkkeessä hehkutit, ettei saa leimata. "

        Jumala ei ole missään kohtaa Sanaansa tuominnut pariskuntia joissa ei ole syntynyt lasta, vaan Jumala on myös heitä hyvin kauniisti ohjannut ja hoitanut ja joissain tapauksissa myös suonut lapsia heille jopa vuosikymmenten odottelun jälkeen. Siispä älä sinäkään tuomitse tätä ihmisryhmää jos eivät ole lapsia saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Myöskään seksuaalisuutta ei tule panna jäihin missään nimessä. Tällainen ei vaan onnistu, mutta seksuaalisuus kuuluu Jumalan asettamana vain ja ainoastaan miehen ja naisen liittoon, että lisääntyisimme ja täyttäisimme maan."

        Ja siinä menit paljastamaan henkisen julmuutesi kaikkien kovasti yrittävien, mutta jostain syystä lapsettomien heteroparien silmissä, kun edellisessä virkkeessä hehkutit, ettei saa leimata. "

        Jumala ei ole missään kohtaa Sanaansa tuominnut pariskuntia joissa ei ole syntynyt lasta, vaan Jumala on myös heitä hyvin kauniisti ohjannut ja hoitanut ja joissain tapauksissa myös suonut lapsia heille jopa vuosikymmenten odottelun jälkeen. Siispä älä sinäkään tuomitse tätä ihmisryhmää jos eivät ole lapsia saaneet.

        Jep, jep.

        Sitten kun tämä pari viimein saa lapsen aikaan ja hän on homo tai lesbo, niin mihin Helvettiin heidät ohjaat? Varsinkin jos ja kun se pari hyväksyy lapsensa tavallisena ihmisenä, jota on tärkeää rakastaa ja tukea ihan ilman sinun eheytyspakettiasi.

        330 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Homous ei ole synnynnäistä. Ei vaikka homot ovat julkaisseet paljon väärennettyjä "tutkimustietoja" aiheesta.

      • Anonyymi

        Laaja identtisten kaksoistutkimusten kautta voitiin hyvin todistaa, että homous ei ole synnynnäistä, kun toinen kaksosista oli homoseksuaali ja toinen hetero, vaikka heillä oli sama geenistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laaja identtisten kaksoistutkimusten kautta voitiin hyvin todistaa, että homous ei ole synnynnäistä, kun toinen kaksosista oli homoseksuaali ja toinen hetero, vaikka heillä oli sama geenistö.

        So what? Oikeastaan muille ei kuulu pätkän vertaa muiden yksityiselämä. Homo tai hetero, kyseessä on nollan arvoinen tieto muille. Mitä merkitystä tuolla muka on? Minusta jokainen voi rauhassa olla kertomatta sanaakaan yksityiselämästään ja olla antamatta sanankaan selitystä millekään yksityiselämän valinnalle. Ja tuon ei pitäisi edes häiritä ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laaja identtisten kaksoistutkimusten kautta voitiin hyvin todistaa, että homous ei ole synnynnäistä, kun toinen kaksosista oli homoseksuaali ja toinen hetero, vaikka heillä oli sama geenistö.

        Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla? Jos homous ei ole, tuskin voi olla heterouskaan.


      • "homot ovat julkaisseet paljon väärennettyjä "tutkimustietoja" aiheesta."

        Kuten mitä tutkimustietoja? Kerrohan, Ano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laaja identtisten kaksoistutkimusten kautta voitiin hyvin todistaa, että homous ei ole synnynnäistä, kun toinen kaksosista oli homoseksuaali ja toinen hetero, vaikka heillä oli sama geenistö.

        Kertooko tämä laaja tutkimus myös miksi yksi kaksosista on oikeakätinen ja toinen vasenkätinen?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla? Jos homous ei ole, tuskin voi olla heterouskaan.

        "Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla?"

        Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko tämä laaja tutkimus myös miksi yksi kaksosista on oikeakätinen ja toinen vasenkätinen?

        Ei kerro sillä siinä tutkittiin onko homous synnynnäistä vai ei!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla?"

        Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!

        Uskomuksillasi ei valitettavasti ole mitään merkitystä. Kansan demokraattisesti osoittamalla tahdolla taas on. Vihervasemmisto muuten taisi saada 16 paikkaa lisää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerro sillä siinä tutkittiin onko homous synnynnäistä vai ei!

        Missäs tuo tutkimus taas tehtiinkään ja oletko varma, että tekijät todella uskoivat sillä selvittäneensä homouden synnynnäisyyden kysymyksen?

        Vähän nimittäin epäilyttää, kun tämä on nyt jotain kolmaskymmenes kerta, kun uskovaiset vetoavat tuohon kaksostutkimukseen ikään kuin homojen heteroiksi muuttumisen vaatimisen tieteellisenä oikeuttajana.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Uskomuksillasi ei valitettavasti ole mitään merkitystä. Kansan demokraattisesti osoittamalla tahdolla taas on. Vihervasemmisto muuten taisi saada 16 paikkaa lisää...

        Totta, mutta kristinuskolla sitten onkin merkitystä paljonkin tänään ja sitten myöhemmin vielä kouriintuntuvimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla?"

        Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!

        'Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!'

        Jos tehdään tieteellinen tutkimus, siinä ei tietääkseni voida käyttää 'jumalan säätämystä' missään muodossa.

        Nimim. Olen seksuaalisesti sinun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla?"

        Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!

        Niin, mutta kun mies luotiin Jumalan omaksi kuvaksi pippeliään myöten. Nainen luotiin VASTA sitten kun Aatami ei ollut kahden miehen yhteisparatiisissa onnellinen... ja kun oli jostain varmistunut tieto, että kahden miehen seksi on Jumalan mielestä kauhistus, huom! siis vielä siinä vaiheessa kun kukaan ei ollut alastomuudestaan edes tietoinen. Jotenkin tuo luomiskertomus on kovin homoeroottinen juttu...

        Samaan aikaan kun samaisella Jumalalla oli jo naarassukupuoli kaikille muille eliökoiraille. Paitsi ihmiselle tosiaan vasta sitten kun Aatami tunsi olonsa yksinäiseksi Jumalan kanssa.

        Miksei Aatamille sitten kelvannut koko elämänsä olla vaikka semmoisessa aiemmin ehdotetussa platonisessa suhteessa Jumalan kanssa? Sehän olisi ollut palstaeheyttäjänkin mielestä ihan ok.

        354 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko tämä laaja tutkimus myös miksi yksi kaksosista on oikeakätinen ja toinen vasenkätinen?

        Ehkä heillä oli kohdussa niin voimakas yhteishenki, että huiiiii! kohta täältä lähdetään vauhdilla ulos ja jännitti niin, että pitivät toisiaan kädestä, toinen oikealla ja toinen vasemmalla kädellään? Ja se sitten vaan jäi ominaisuudeksi.

        359 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei heterous ei ollut synnynnäistä noilla heterokaksospuolilla?"

        Heterous on Jumalan säätämys, koska Hän loi miehelle naisen kumppaniksi. Jumala ei siis luonut miehelle miestä!

        'Heterous on Jumalan säätämys".

        Mielestäni se, että nainen tehtiin miehelle avuksi, ei tarkoita sitä, että pitäisi olla heteroja.

        Ja vieläkään Raamatussa ei eheytetä yhtään homoa.


    • Anonyymi

      "Eheytyminen" on hölmö sana, koska minusta mitään eheytettävää ei ole. Ja onhan eheytymiselle toinen vaihtoehto, mikä on myös ok. Nimittäin kenenkään ei koskaan tarvitse muodostaa parisuhdetta, mennä naimisiin tai hankkia lapsia. Ei edes Raamatun mukaan. Eikä syytäkään tarvitse kertoa kenellekään. Itse olen 45-vuotias sinkku ja lapseton, mutta en taatusti anna koskaan sanankaan selitystä asialle. Monetkin ihmiset ovat lapsettomia ja sinkkuja täysin vapaaehtoisesti koko elämänsä ajan.

      Usein eheyttäjät ajattelevat, että kaikkien pitäisi mennä naimisiin ja hankkia lapsia ja tuohan suorastaan naurettavuuden huippu.

      • Anonyymi

        ""Eheytyminen" on hölmö sana, koska minusta mitään eheytettävää ei ole. Ja onhan eheytymiselle toinen vaihtoehto, mikä on myös ok."

        Eheytyminen on raamatullinen termi mikä esiintyy Jumalan Sanassa monta kertaa ja aina sillä tarkoitetaan jotain hyvää. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Eheytyminen" on hölmö sana, koska minusta mitään eheytettävää ei ole. Ja onhan eheytymiselle toinen vaihtoehto, mikä on myös ok."

        Eheytyminen on raamatullinen termi mikä esiintyy Jumalan Sanassa monta kertaa ja aina sillä tarkoitetaan jotain hyvää. Amen

        "esiintyy Jumalan Sanassa monta kertaa"

        JAKEITA KEHIIN, muuten mutua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "esiintyy Jumalan Sanassa monta kertaa"

        JAKEITA KEHIIN, muuten mutua!

        >JAKEITA KEHIIN, muuten mutua!

        Korkkiruuvi ei koskaan paljasta lähteitään, koska hänen mukaansa "tämä on vain keskustelua".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "esiintyy Jumalan Sanassa monta kertaa"

        JAKEITA KEHIIN, muuten mutua!

        Pane Raamattu-sivustolla avainsanaksi "eheyt*". niin johan saat jakeita pilvin pimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane Raamattu-sivustolla avainsanaksi "eheyt*". niin johan saat jakeita pilvin pimein.

        Vastaukseksi tuli "0 raamatunjaetta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukseksi tuli "0 raamatunjaetta"

        Jaak. 1:4

        Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon, että te olisitte täydelliset ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 1:4

        Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon, että te olisitte täydelliset ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.

        Eheä -sanalla tasan kaksi jaetta. Eikö noita jakeita pitänyt olla pilvin pimein? 😂


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >JAKEITA KEHIIN, muuten mutua!

        Korkkiruuvi ei koskaan paljasta lähteitään, koska hänen mukaansa "tämä on vain keskustelua".

        Ja sitten heitti jakeen, jossa puhutaan eheästä :D

        Eheä ja eheyttäminen kun eivät ole ollenkaan sama asia, mutta eihän tuo ole ennenkään asioita tai samankaltaisia sanoja toisistaan osannut tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heitti jakeen, jossa puhutaan eheästä :D

        Eheä ja eheyttäminen kun eivät ole ollenkaan sama asia, mutta eihän tuo ole ennenkään asioita tai samankaltaisia sanoja toisistaan osannut tulkita.

        Jos jokin on rikki niin se on eheä vasta senjälkeen kun on eheytynyt!

        Eheytyminen tarkoittaa myös parantumista jostain sellaisesta mikä ihmistä itseään vaivaa. Ja jos joku homoseksuaali tuntee tekonsa Jumalan vastaisiksi, niin hän tuntee sydämessään tarvitsevansa eheytymistä siitä mikä on rikki hänen omasta mielestään ja tämän meidän tulee sallia hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin on rikki niin se on eheä vasta senjälkeen kun on eheytynyt!

        Eheytyminen tarkoittaa myös parantumista jostain sellaisesta mikä ihmistä itseään vaivaa. Ja jos joku homoseksuaali tuntee tekonsa Jumalan vastaisiksi, niin hän tuntee sydämessään tarvitsevansa eheytymistä siitä mikä on rikki hänen omasta mielestään ja tämän meidän tulee sallia hänelle.

        Miksi oletat, että homoseksuaalisuus ihmistä vaivaa? Eikö se ihminen päinvastoin ole hyvin eheä ja itsensä tunteva, kun on selkeästi homoseksuaali.

        Rikkinäinen? Ihminen voi olla vaikka mistä muusta syystä elämänsä takia rikki (viina, rikokset, perheriidat, läheisten kuolema jne.) tai johdatuksen tarpeessa kuin homoseksuaalisuuden takia. Silti hyvin selväksi on aiemmin käynyt, ettet ole heteroseksuaalien suuntauksista lainkaan huolissasi, vaikka jatkuvasti voidaan lukea heteroparien rikkinäisistä suhteista, Käännä nyt heillekin se kuuluisa toinen poski.

        Paljon enemmän rikkinäisiä tuntuu olevan teidän eheyttäjien joukoissa. Tie Helvettiin on päällystetty hyvillä aikomuksilla.

        Mutta, kun siinä nyt olet, niin kerro alan asiantuntijana:

        1) Missä eheyttäjäksi voi valmistua?
        2) Mitä henkisiä valmiuksia eheyttäjältä vaaditaan, entä tietotaito, uskonnollinen oppineisuus?
        3) Milloin eheyttäjä tietää, että se ihminen on nyt eheä, eikä enää rikki? Onko siihen joku mitta-asteikko tai tietty metrimäärä jeesusteippiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin on rikki niin se on eheä vasta senjälkeen kun on eheytynyt!

        Eheytyminen tarkoittaa myös parantumista jostain sellaisesta mikä ihmistä itseään vaivaa. Ja jos joku homoseksuaali tuntee tekonsa Jumalan vastaisiksi, niin hän tuntee sydämessään tarvitsevansa eheytymistä siitä mikä on rikki hänen omasta mielestään ja tämän meidän tulee sallia hänelle.

        Mutta miksi pitäisi olla täydellinen, eli "eheä"?

        Me emme ole täydellisiä, vaan kaikilla on jossain vaiheessa jotain pielessä.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "eheytyä"?

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa sitä, että tulisi ääriuskovaisen kanssa samaan porukkaan.


      • Anonyymi

        Eheytyminen on Jumalan aiheuttama asia ihmisessä, joka itse tuntee olevansa jotenkin rikki ja tiedostaa syntinsä. Tämä tila on Jumalan teko ihmisessä jota Hän haluaa vetää puoleensa. Ihminen siinä tiedostaa syntinsä ja tuntee tarvetta parannukseen ja takaisin Jumalan yhteyteen.


      • Anonyymi

        "Eheytyä" on ns. vivamolaisten keksimä peitenimi henkiselle väkivallalleen homoseksuaaleja ihmisiä kohtaan. He yrittävät tuollaisella sanakikkailulla saada ideologioitaan hyväksyttävämmäksi yhteiskunnassa ja kirkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eheytyä" on ns. vivamolaisten keksimä peitenimi henkiselle väkivallalleen homoseksuaaleja ihmisiä kohtaan. He yrittävät tuollaisella sanakikkailulla saada ideologioitaan hyväksyttävämmäksi yhteiskunnassa ja kirkossa.

        "Vivamolaiset" tulee sanasta Vivamo, joka on Kansan Raamattuseuran (KRS) kurssikeskus Lohjalla. Liike kuuluu kirkon viidenteen herätysliikkeeseen ja opetukseltaan se on lähempänä vapaakirkkoja kuin luterilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vivamolaiset" tulee sanasta Vivamo, joka on Kansan Raamattuseuran (KRS) kurssikeskus Lohjalla. Liike kuuluu kirkon viidenteen herätysliikkeeseen ja opetukseltaan se on lähempänä vapaakirkkoja kuin luterilaisuutta.

        Eivät ne ainakaan kasteasiaa ymmärrä oikein, laulavat lisäksi vanhoja virsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eheytyä" on ns. vivamolaisten keksimä peitenimi henkiselle väkivallalleen homoseksuaaleja ihmisiä kohtaan. He yrittävät tuollaisella sanakikkailulla saada ideologioitaan hyväksyttävämmäksi yhteiskunnassa ja kirkossa.

        Parempi termi on tietenkin parantuminen siltä kannalta miten Jumala sen parantumisen näkee. Lopulta Jumala eheyttää kaikki ihmiset joille Hänen tahtonsa on pyhä.


    • Anonyymi

      Myös homoseksuaalit saavat eheytyä kuten kaikkien rikkinäisten ihmisten, jotka ovat rikki Jumalan kannalta katsottuna.

      • Anonyymi

        Onko Jumala ilmestynyt sinulle ja kertonut sinulle tahtonsa homoista vai uudestikastajien jorinoitako täällä hoet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jumala ilmestynyt sinulle ja kertonut sinulle tahtonsa homoista vai uudestikastajien jorinoitako täällä hoet?

        Raamattu on Jumalan sana ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on Jumalan sana ihmisille.

        Tuo oli sinun sana, ei suinkaan Jumalan.


    • Anonyymi

      Melkein kaikki ihmiset tunnustavat, että homous on pysyvä ominaisuus ja kaikki täyspäiset ihmiset tunnustavat, että homous on pysyvä ja syntyperäinen ominaisuus.

      • Anonyymi

        Täällä kirjoittavia täyspäisiä on kovin vähän.

        MUITA pysyviä ominaisuuksia vakkareilla kyllä on, samaa jauhaneet jo monta vuotta, eikä oppimista, henkistä evoluutiota tai ymmärrystä löydy :D

        388 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittavia täyspäisiä on kovin vähän.

        MUITA pysyviä ominaisuuksia vakkareilla kyllä on, samaa jauhaneet jo monta vuotta, eikä oppimista, henkistä evoluutiota tai ymmärrystä löydy :D

        388 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

        Näin on , valitettavasti.


    • Anonyymi

      Itse olen enemmän huolissaan siitä että voiko uskovainen eheytyä ihmiseksi. Sellaistakin tiedän kyllä tapahtuneen jos järjen valo vain saa voiton.

      • Ainakin näin voi sanoa usko.vaisesta ja korkkiruuvista: pitäisi eheytyä ihmiseksi.


      • Anonyymi
        sage8 kirjoitti:

        Ainakin näin voi sanoa usko.vaisesta ja korkkiruuvista: pitäisi eheytyä ihmiseksi.

        Mainitsit muuten kaksi palstan fiksuinta kirjoittajaa joihin sinulla on repemania, apinaseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsit muuten kaksi palstan fiksuinta kirjoittajaa joihin sinulla on repemania, apinaseni.

        Olen samaa mieltä kanssasi.


    • Mikisi homojen pitäisi ehetyä??? Homoseksuaali ei ole sen enempää rikki kuin heterotkaan.

      • Anonyymi

        Ne homoseksuaalit jotka haluavat eheytyä, niin he saavat tietenkin eheytyä jotta voivat elää Jumalan tahdon mukaista elämää. Vai haluatko jotenkin kieltää heitä eheytymästä? Oletko valmis käyttämään väkivaltaa heitä kohtaan?


      • Kukaan ei ole kielttänyt ketään eheytymästä, mutta en näe tarvetta sille.


      • Anonyymi
        Tiituss kirjoitti:

        Kukaan ei ole kielttänyt ketään eheytymästä, mutta en näe tarvetta sille.

        Kumpi olet mies vai nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi olet mies vai nainen?

        Osaatko lukea


      • Anonyymi
        Tiituss kirjoitti:

        Osaatko lukea

        Osaan lukea, kirjoita vaan ootko mies vai nainen.


      • Tiituss kirjoitti:

        Osaatko lukea

        lukee profiilissa


      • Anonyymi
        Tiituss kirjoitti:

        lukee profiilissa

        Olet kuitenkin syntynyt mieheksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne homoseksuaalit jotka haluavat eheytyä, niin he saavat tietenkin eheytyä jotta voivat elää Jumalan tahdon mukaista elämää. Vai haluatko jotenkin kieltää heitä eheytymästä? Oletko valmis käyttämään väkivaltaa heitä kohtaan?

        Jos homon eheytyminen olisi Jumalan tahdon mukaista, niin Raamatussa olisi homoja eheytetty. Mutta kun ei ainoatakaan.


      • Et taida käsittää? Eikö eheytyminen tarkoita muuttua heteroksi?

        Minä en ole ikinä ollut hetero.


      • torre12 kirjoitti:

        Jos homon eheytyminen olisi Jumalan tahdon mukaista, niin Raamatussa olisi homoja eheytetty. Mutta kun ei ainoatakaan.

        >Jos homon eheytyminen olisi Jumalan tahdon mukaista, niin Raamatussa olisi homoja eheytetty. Mutta kun ei ainoatakaan.

        Homostelemasta ehkä kiellettiin, mutta yhtäkään homoa ei eheyttänyt Jeesus eivätkä apostolit tai profeetat. Vasta viime vuosituhannen lopulla Raamatusta löytyi "ohje" homojen eheyttämiseen.


    • Anonyymi

      Hiljaiseksi meni palstaeheyttäjä...

      Niin monta kysymystä jäi avoimeksi :(

      400 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Minun puolestani ainakin saatte yrittää eheyttää vaikka kaikki homot. Haastetta siinä kyllä saattaa olla: niin naismaisia ovat jotkut miehet ja päinvastoin.

      Se, mikä minua ärsyttää on se, jos uskon nimissä syötetään täysin valheellista ja jopa ihmisten psyykeä vahingoittavaa tietoa seksuaalisille vähemmistöille.

      • Anonyymi

        Yhtään heteroa nämä eivät ole ketjussa osanneet neuvoa eheytyskurssille, vaikka näin homona kovasti olisin tasa-arvon nimissä suomassa heteroillekin mahdollisuuden pelastaa sielunsa.

        403 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Eikä ne homot jotka haluavat eheytyä tarvitse jumalattomien ihmisten lupaa.

    • Ei minunkaan lupaa. Mutta jospa edes yksi tuntemani homo tai lesbo tulisi haluamaan olemaan hetero, niin wau

      • Sinä taas et yhtäkään kertaakaan. 😛


    • Anonyymi

      Eiköhän sitä jokaisella ihmisellä ole eheytymisen tarvettä kellä mistäkin olemisensa osa-alueella.
      Miksi niin suurta meteliä pidetään siitä jos joku homo olisi eheytynyt.
      Toivottavasti mahdollisimman moni saisi eheytyä. Eikö ihmisen koko elämn ja olemisensa tavoite ole tulla eheäksi. Pyrkiä kohti eheyttä. Olla ehjä ihminen.

      • Anonyymi

        Totta, mutta homot eivät saisi jonottajien mielestä eheyttä. Homoksi saa kyllä rikkoutua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta homot eivät saisi jonottajien mielestä eheyttä. Homoksi saa kyllä rikkoutua.

        Toisaalta sellainen ei ole mitenkään "rikkoutunut", joka ei ole mitenkään erilainen.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Toisaalta sellainen ei ole mitenkään "rikkoutunut", joka ei ole mitenkään erilainen.

        Oletko exäsi Jamban kanssa puheväleissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko exäsi Jamban kanssa puheväleissä?

        Tollo. Mehän jutellaan joka päivä vaikka kuinka monta kertaa.


    • Anonyymi

      Mikä oikeus teillä on arvostella jumalanne luomaa ihmistä? Hänen on Luojan kätten työtä, siinä kuin jokainen palstakirjoittajakin.
      Ette kai te kirkkain silmin julista täällä, että jumalanne on tehnyt virheen?
      Hänellä on tarkoituksensa, joita ei teidän tule epäillä.
      . Mietteitä takapenkiltä

      • Anonyymi

        Ei Jumala käske ketään homostella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala käske ketään homostella.

        Eikä Jumala käske ketään lämmittämään saunaa, eikä etsimään seksiseuraa netistä naimisissa oleville tarkoitetulla sivustolla.


      • torre12 kirjoitti:

        Eikä Jumala käske ketään lämmittämään saunaa, eikä etsimään seksiseuraa netistä naimisissa oleville tarkoitetulla sivustolla.

        Onko joku väittänyt, että käskee? Ei varmaan käskenyt sinuakaan nussiin homona naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jumala käske ketään homostella.

        Onko sinulla se käsitys, että homoseksuaali hyökkää "homostelemaan" jokaisen miehenpuolen kanssa, joka vastaan tulee? Älä pelkää. Jo asemansa vuoksi homot ovat varovaisia liikkeissään, koska tuomitseminen on niin herkässä.
        Huomautan, että hyrrää ne hormoonit heteroillakin, ja on jopa perustettu naisia suojeleva liike MeToo, joka koostuu naisista, joiden kimppuun hetero on käynyt.
        Annatko mielipiteelläsi ymmärtää, että "heteroilu" on Jumalan hyväksymää?
        Voin sanoa, ettei ole, tiedoksesi.
        Luojan luoma on eri asia kuin se, mitä tämä luotu sitten tekee. Noudattaako Luojansa ohjeita vai poikkeaa niistä.
        Ihmisen asia ei kuitenkaan ole asettaa Luojan työtä epäluulon alaiseksi.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että käskee? Ei varmaan käskenyt sinuakaan nussiin homona naista?

        Miksi vastasit nyt Torrelle🤔


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että käskee? Ei varmaan käskenyt sinuakaan nussiin homona naista?

        No Jumalalta puuttuu kanta lähes kaikkeen mitä me teemme täällä. Ei käske, ei kiellä.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        No Jumalalta puuttuu kanta lähes kaikkeen mitä me teemme täällä. Ei käske, ei kiellä.

        Sinun kannaattaa lukea Raamattua, siellä on Jumalan tahto. Ja aina voit kysyä syvästi uskovaiselta exvaimoltasi jos et jotain ymmärrä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että käskee? Ei varmaan käskenyt sinuakaan nussiin homona naista?

        Eikö Jumala siis enää käskekään miestä menemään kristilliseen kahden sukupuolen avioliittoon? Tiedoksesi, että lapsia ei sitten avioliitossa tule jos ei nussita. Tai satojen tuhansien vuosien ajan ei ole tullut, vaikka nykyään on mahdollista lisääntyä nussimattakin. 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannaattaa lukea Raamattua, siellä on Jumalan tahto. Ja aina voit kysyä syvästi uskovaiselta exvaimoltasi jos et jotain ymmärrä.

        >Ja aina voit kysyä syvästi uskovaiselta exvaimoltasi jos et jotain ymmärrä.

        Kannattaa kysyä teologilta eikä uskovaiselta, niin saa paljon järkevämmän vastauksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannaattaa lukea Raamattua, siellä on Jumalan tahto. Ja aina voit kysyä syvästi uskovaiselta exvaimoltasi jos et jotain ymmärrä.

        Onhan sitä Jumalan tahtoa Raamatusta luettua. Hän ei ole muualla ollutkaan puhelias.

        Yksi Jumalan tahto on, että toisen vaimon ottaessa ei saa vähentää ensimmäisen vaimon elatusta. Ei taida kuulua meidän elämämme.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onhan sitä Jumalan tahtoa Raamatusta luettua. Hän ei ole muualla ollutkaan puhelias.

        Yksi Jumalan tahto on, että toisen vaimon ottaessa ei saa vähentää ensimmäisen vaimon elatusta. Ei taida kuulua meidän elämämme.

        No ei takuulla kuulu koska emme ole juutalaisia emmekä elä 3000v. eKr. TOLLO!


    • Jos joku homoseksuaali kokee ettei ole ehjä, sen kun eheytyy, muut homoseksuaalit voisitte jättää rauhaan eihän asia muille kuulu.

      • Anonyymi

        Älä sitten kitise siinä!


      • Anonyymi

        Tässä taitaa olla aika monta ratkaisematonta kohtaa jo heteroihin suhtautumisessa näillä eheyttäjillä, etteivät osaa yksipuolista homoihin keskittymistään enää yhtään perustella. Meni niin sanotusti jauhot suuhun.

        Sittenpä ketju floodataan taas nokkapokalla, että saataisiin tärkeämmät kysymykset unholaan...

        441 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Hiljaiseksi meni palstaeheyttäjä... Ei heteroiden oikeudet ykskaks enää kiinnostaneetkaan.

      Niin monta kysymystä jäi avoimeksi :(

      436 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Jokohan tänään on päivä, jolloin ensimmäinen eheytyvä hetero pääsee matkalle kohti normaaliutta?

      438 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mietin aikaisemminkin, että uskovaisilla on vain yksi synti: seksuaalisuus.
      Se on syntiä niin heteroiden kun ei-heteroidenkin maailmassa. Seksin takia on vihattu, tapettu, petetty. vahingoitettu. alistettu ja kuoltu.
      Seksin toteuttaminen on aina ihmisen oma valinta.
      Siihen ei ole opetusta Raamatun sivuilla.
      Uskovaisen ihmisen pitää suhtautua seksiin suurella epäluulolla ja rukouksin. JOS nyt on siihen välttämättä sorruttava. Uskovaiselle se onneksi on ainoa synti. Kaikkia muita syntejä uskova osaa välttää rukouksen ja mietiskelyn antamalla voimalla.

      Muita syntejä tekevät vain pakanat. He eivät pyhitä lepopäivää, eivät pidä Herraa, sinun jumalaasi, ainoana jumalana, he eivät kunnioita vanhempiaan, he varstavat ja valehtelevat. He puhuvat pahaa lähimmäisistään, he himoitsevat naapurinsa aasia ja vaimoa, ja niin edespäin. Siinä ohessa vielä harjoittavat seksuaalisuutta, mitä pöyristyttävimmillä tavoilla, jotka hyvin ovat aitojen uskovaisten tiedossa ja päiväunissa.

      Takapenkkiläinen vain torkkuu. Ei lankea mihinkään. Ei toki.

      • Anonyymi

        Ei seksuaalisuus ole synti. Mutta sitä käytetään myös väärin. Jumala on luonut ihmisen seksuaaliseksi olennoksi ja seksin heille miehen ja naisen aviolittoon.


      • Anonyymi

        Seksi on nautinto eikä synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on nautinto eikä synti.

        Riippuu seksistä.


    • Anonyymi

      Miksiköhän ei vieläkään ole yhtään heteroa saatu eheytettyä? Nythän on jo kiire, Jeesus voi tulla minä päivänä tahansa! Poika voi tulla kotiin IHAN NÄILLÄ MINUUTEILLA!!!

      Siis, jos lätkää katsovien aikuisten heteromiesten yhteinen kastetilaisuus alushousuisillaan ja jotkut ihan alasti toisiaan halaten ja varmaankin porttikongeissa tai pusikoissa tuntemattomien kanssa ristiinpissien ei ole sodomaa ja gomorraa, niin mikä sitten!?

      :D

      442 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kyllä tämäkin ketju ansaitsee 500 vastausta, jos niistä edes yksi toisi apua heteroseksuaalien eheytymiseen.

      443 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ihan vaan tulevaan Prideen mukaan tulevien satojen tuhansien eheytyneiden kunniaksi nostetaan taas.

      Onkohan terveellistä antaa eheyttäjille kulkueeseen silti omaa rekka-autoa?

      444 Vastausta
      Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Siinä rekassako sinä olisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä rekassako sinä olisit?

        En suinkaan, siksihän tuossa mietinkin, ettei äärilahkon aivopesemille noin niinkuin yleensäkään ehkä kannattaisi omaa rekkaa antaa.

        Myös, kuten tässä olemme saaneet todeta, Päivi Räsänen rekan ratissa lähellä homokulkuetta on vaarallinen idea.

        446 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Montakohan heteroa on eheyttäjien käsittelyssä eheytynyt sillä välin kun tätä ketjua on viimeksi kommentoitu?

      Jännitys tiivistyy...

      • Anonyymi

        Eheytynyt hetero on myytti siinä missä jääkausikin tai Räsäsen empatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheytynyt hetero on myytti siinä missä jääkausikin tai Räsäsen empatia.

        Onneksi Päivi ei samaistu lesboihin.


    • Anonyymi

      Moni homoa on ajettu itsemurhaan uskovaisten eheytysleireillä. Muslimeillakin on samanlaisia eheytysleirejä. Kumpikin uskonto on sellainen, että ei välitä vaikka kuolisivatkin. Pääasia on yrittää pakottaa heidät pois synnistä ja uskovaisillehan pakko on ihan sama kunhan se ei ole omalla kohdalla.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Haluat, että he kuolevat mielummin kuin ovat homoja. Tämä taitaa olla yleinen ajatus niillä, jotka toimimattomia eheytysleirejä pitävät.

        Kuten lääkärivitsissä sanotaan, hoito toimi hyvin mutta potilas kuoli.


    • Anonyymi

      Te eheytyneet biit ja homot:

      Torjutut homofiilikset jossain vaiheessa elämässä.
      Opittu viha joka suuntautuu kiellettyyn seksiin vastoin moraalisia käskyjä ja pakkoa.
      😁

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe