miten joku irakilainen mies löytää naisen kumppanikseen eli irakilainen mies ei ole koskaan käynyt suomessa ja päättää mennä saksasta suomeen niin kone ei ole vielä laskeutunut kun sillä on suomalainen nainen ja koneesta ulos päästyään jopa menee naimisiin ja tekevät lapsen ja muuttaa omakotitaloon ja miehellä on auto jo 2 tunnin suomessa olon jälkeen
ihmettelen suuresti
26
347
Vastaukset
- eimuIIamuuta
Siiderikurppayhvalaat ovat niin epätoivoisia.
- ihmetyttää.edelleen
mutta miten se kemia kun toinen ei ole vielä edes maassa
- koomista
niin tuntuu koomiselta tavalliset fiksut sinkkumiehet ei löydä naista omakseen mutta toiset löytää vaikka ei ole suomessa käyneetkään tai tuntikin riittää niin naimisissa ovat
- 8979878978
Tarinasi on aika tynkä, mutta mennään näillä perustiedoilla.
Olen usein pohtinut sitä, miten tällä palstalla kerrotaan ihmisen ulkonäön ja kemian ihmisten välillä korreloivan keskenään. Jos olisin ätmi, se on teidän sananne, ei minun, aloittaisin kirjeenvaihdon naisen/useamman kanssa. Naisille usein sanat merkitsevät hyvin paljon. Mies on naista visuaalisempi näissä asioissa.
Itse olen hyvinkin vahvasti ihastunut mieheen kirjeen(meilin)vaihdon välitysellä. Kyseessä mies, jota te ätmiksi saattaisitte kuvailla. Kanssani saman pituinen ja 80kg minua painavampi. Rakastuin/ihastuin miehen sisimpään, sehän on se mikä parisuhteen edetessä on ratkaiseva asia. Ulkonäkö, ikä, status, varallisuus jäävät kauas taakse sen rinnalla, mitä on toisen ihmisen sisällä. Tosin kauniilta hän minun silmissäni alkoi näyttää.
Te ette ehkä ymmärrä sanojen voimaa naisia miettiessänne. Se on just noin, suomalaiset miehet eivät ymmärrä mitä kemia on, se on olemassa aina, se vaavn tulee jostain avaruudesta.
- tuliko.jo.vale
modelli kirjoitti:
Se on just noin, suomalaiset miehet eivät ymmärrä mitä kemia on, se on olemassa aina, se vaavn tulee jostain avaruudesta.
niin että kemian tuntee jo näkemättäkin toista niin meidän miesten on nähtävä nainen ja tutustuttava ennen kuin voidaan sanoa mitään niin miehille ei riitä paperi tai puhelin vaan täytyy nähdä ja tutustua oikeasti livessä ja miten kirjoittelette kirjeellä kun toinen kirjoittaa vanhaa irakia ja arabiaa
Sä et vaan osaa hoitaa somee, tai sit sulla on vaan vitun karvattomat kädet, missä on kivekset keskellä kämmentä.
- arvaisin
mitä somee niin olla esim facebookissa tai tinderissä yms juu en ole niissä en ole kuin sinkkupalstalla ilmeisesti some tarkoittaa sitä
- mielestäni
Kannattaisi varmaan ottaa oppia näistä aikaansaavista ulkomaalaisista miehistä, eikä vain ihmetellä heidän taitojaan ja osaamistaan naisrintamalla.
Mielestäni sinun kannattaisi pysyä hiljaa! Jos karvahandyllä on kemiaa potenssiin 1000, niin kiveskädellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vetää ranteet auki.
- opettaiskin.joku
sen me haluttaiskin oppia miten saada näkemättä vaimon talon autoja niin jos menen tänään kainuuseen niin miten minulla on siellä nainen ja vaimo vastassa ja työpaikka hankittuna ja muutama autokin jo nimissäni niin haluan oppia
- naiset.neuvokaa
opettaiskin.joku kirjoitti:
sen me haluttaiskin oppia miten saada näkemättä vaimon talon autoja niin jos menen tänään kainuuseen niin miten minulla on siellä nainen ja vaimo vastassa ja työpaikka hankittuna ja muutama autokin jo nimissäni niin haluan oppia
naiset neuvokaa ja opastakaa miehiä miten esim turkulainen mies lähtee käymään tampereella niin mitä täytyy tehdä että nainen on siellä vastassa joka vie kotiinsa ja illalla naimisiin eli mitä täytyy tehdä
- minäkin..ihmettelen
en tunne yhtään naista joka on irakilaisen miehen kanssa naimisissa tai edes tavannut koskaan sellaista joillakin on luulo että naiset tekee sellaista tai kuvittelevat että tekevät koska eivät itse saa naista ei pitäisi silti yleistää asioita naiset haluaa suomalaisen miehen vaikka tinderin kautta mies luulee että nainen on huora kun etsii tinderistä miestä vaikka sieltä etsii myös miehet pillua
- tinderi.ala.maailma
oikeassa olet tinderissä on nais ja mies huorat ja asiakkaina maksullisen seksin ostajia yleensä samat naamat siellä vuodesta toiseen ja jos joku sinkku etsii sieltä kumppania niin yleensä hänessä on vikaa esim mielenterveys ongelmat vammaisuus tai huume ja alko ongelmia tai vankila venkuloita tai kaikkea noita mutta samat seksin tarjoajat ja ostajat siellä
- minäkin..ihmettelen
tinderi.ala.maailma kirjoitti:
oikeassa olet tinderissä on nais ja mies huorat ja asiakkaina maksullisen seksin ostajia yleensä samat naamat siellä vuodesta toiseen ja jos joku sinkku etsii sieltä kumppania niin yleensä hänessä on vikaa esim mielenterveys ongelmat vammaisuus tai huume ja alko ongelmia tai vankila venkuloita tai kaikkea noita mutta samat seksin tarjoajat ja ostajat siellä
ei ne ole olleet vuodesta toiseen koska tinderi ei ole ollut vielä kymmeniä vuosia saa nähdä kymmenen vuoden päästä onko samat miehet ja naiset vielä ja heidän lapsensa myös voi olla vaikka yhtäaikaa tinderivillitys menee varmaan ohi ja tulee joku muu vastaava kanava seksin etsimiselle hyvä tietysti kun vammaisetkin löytää seuraa edes tinderistä ja sellaisesta
- kumpi.olet
minäkin..ihmettelen kirjoitti:
ei ne ole olleet vuodesta toiseen koska tinderi ei ole ollut vielä kymmeniä vuosia saa nähdä kymmenen vuoden päästä onko samat miehet ja naiset vielä ja heidän lapsensa myös voi olla vaikka yhtäaikaa tinderivillitys menee varmaan ohi ja tulee joku muu vastaava kanava seksin etsimiselle hyvä tietysti kun vammaisetkin löytää seuraa edes tinderistä ja sellaisesta
jos on ollut jo 3 tai 4 tai 5v niin eikö vuosia silloin ole ollut siellä ja jos siellä kaikki hakisi tositarkoituksella kumppania niin viikossa se löytyisi mutta seksi sivustohan se on niin oletko myyjänä vai ostajana siellä
- kumpi.ja.kampi
kumpi.olet kirjoitti:
jos on ollut jo 3 tai 4 tai 5v niin eikö vuosia silloin ole ollut siellä ja jos siellä kaikki hakisi tositarkoituksella kumppania niin viikossa se löytyisi mutta seksi sivustohan se on niin oletko myyjänä vai ostajana siellä
täälläkin on vuodesta toiseen samat tyypit luulisi löytyvän kumppani viikossa oletko itse myyjänä vai ostajana siellä vai molempina itse haen seksin muualta en tinderistä kun tinderissä naapuri näkee kaiken pitää vähän pitää profiilia yllä ettei mene maine ihan naapurin miehen silmissä vaikka luultavasti naapurin mies on siellä vaikka on naimisissa varattujahan niistä on suurin osa tuolla tinderissä jotka etsivät seksiä ainakin miehistä olen kuullut sellaista juttua ei kannattaisi olla urhea jää kiinni ja vaimo jättää kun nallin kalliolle
- mitä.touhuat
kumpi.ja.kampi kirjoitti:
täälläkin on vuodesta toiseen samat tyypit luulisi löytyvän kumppani viikossa oletko itse myyjänä vai ostajana siellä vai molempina itse haen seksin muualta en tinderistä kun tinderissä naapuri näkee kaiken pitää vähän pitää profiilia yllä ettei mene maine ihan naapurin miehen silmissä vaikka luultavasti naapurin mies on siellä vaikka on naimisissa varattujahan niistä on suurin osa tuolla tinderissä jotka etsivät seksiä ainakin miehistä olen kuullut sellaista juttua ei kannattaisi olla urhea jää kiinni ja vaimo jättää kun nallin kalliolle
mitä sitten tinderistä haet niin yritätkö iskeä varattua itsellesi niin jotain outoa touhuat siellä vai etsitkö samaa sukupuolta olevaa salaiseen leikkiin
- kumpi.ja.kampi
mitä.touhuat kirjoitti:
mitä sitten tinderistä haet niin yritätkö iskeä varattua itsellesi niin jotain outoa touhuat siellä vai etsitkö samaa sukupuolta olevaa salaiseen leikkiin
missä lukee että haen jotain tinderistä itse jauhat koko ajan tinderiä en ole koskaan ollut tinderissä tottakai touhuan jotain outoa kun sen näkee jopa sinkkupalstalla ruudun takaa jos etsisin samaa sukupuolta niin en tekisi sitä salaa koska olisin silloin lesbo enkä asuisi kaapissa vaan ihan kaapin ulkopuolella toisen samanlaisen kanssa varattua ei tarvitsisi iskeä koska sieltä suunnalta se isku tulee aina jos sattuu kohdalle touhuan outoa koska paistan nyt pannukakkua joka on outoa koska paloi liian tummaksi en kyllä tykkää tummaihoisista omissa ihmissuhteissani vaan ihan normaalivärisistä tyypeistä tummakin on normaalivärinen omassa ympäristössään
- pannari.maistuis
kumpi.ja.kampi kirjoitti:
missä lukee että haen jotain tinderistä itse jauhat koko ajan tinderiä en ole koskaan ollut tinderissä tottakai touhuan jotain outoa kun sen näkee jopa sinkkupalstalla ruudun takaa jos etsisin samaa sukupuolta niin en tekisi sitä salaa koska olisin silloin lesbo enkä asuisi kaapissa vaan ihan kaapin ulkopuolella toisen samanlaisen kanssa varattua ei tarvitsisi iskeä koska sieltä suunnalta se isku tulee aina jos sattuu kohdalle touhuan outoa koska paistan nyt pannukakkua joka on outoa koska paloi liian tummaksi en kyllä tykkää tummaihoisista omissa ihmissuhteissani vaan ihan normaalivärisistä tyypeistä tummakin on normaalivärinen omassa ympäristössään
mitä aloituksessa lukikaan miehet luulee tinderinaisen olevan huora niin itse tinderistä puhuit ja vielä puolustit tinderinaista mutta hyvä juttu jos et ole tinderityttö nyt arvostan sinua ja kyllä kelpaisi itsellenikin pannari
- Aitosinkkumies-
Naapurissani asuu noin 35 v kahden lapsen nainen. Nen luona on alkanut käymään ulkomaalainen mies, En tiedä onko irakista vai mistä mutta kyllä ne panee kun käytävään asti kuuluu.
- täälläeikäy
Et itse yrittänyt ensin? Kysy pääseekö mukaan.
Mä en ihmettele. Mitä olen naisten suusta kuullut, aika monet tuntee vetoa tummahipiäisiin nappisilmiin. Miksi Irakilainen olisi poikkeus..onhan hällä tummempi hipiä, nappisilmät ja tumma karvoitus.
- Hatsibullah
Niin ja se tärkein. Se ympärileikkausarpi. Se tekee niiiin hyvää!
Hatsibullah kirjoitti:
Niin ja se tärkein. Se ympärileikkausarpi. Se tekee niiiin hyvää!
No niitä on kotimaisillakin miehillä, jotta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937