Kyllä on.
Ateismi katoaa maailmalta pikkuhiljaa, päivittäin ateistit löytävät Jumalan ja Jumala heidät.
Tätä menoa ateismi on 100 vuoden sisällä poiss, minun ja Jumalan ansiosta.
Millaisia ajatuksia ja millaisia pelkoja tämä teissä herättää?
uskon, että sisimmissänne tunnette helpotusta tästä, vaikka ette ehkä uskalla sitä myöntää.
Sitten teitä ei voida enää aivopestä, esimerkikiksi area 51:sella, kun ne aivopesijät ovat myös uskossa. Sitten ei olee enää tarvetta huijata ihmisiä ateismilla.
Noniin, sitten Area 51. Tiedän, että se on yksi piste, yksi lähde ateismille ja vielä helvetin porttien yksi paikka. Sieltä tulee ateisteja kasapäin ja sitten ateistien takia demoneita perässä, koska ateistit vetäävät heitä puoleensa.
Minä olin myös parin kuukauden ajan paikassa, vastaavanlaisessa, jossa osaa ihmisistä yritettiin pestä pois uskosta, jollain demonilääkkeillä, joita antoivat minulle myös mukaan sieltä, mutta eivätpähän voi vahtia, että syön niitä!!!! Demonit tykkäisivät siitä.
Mitä ajatuksia teillä? Ateismista, ihanasta kristinuskosta, minusta? Olenko teidän johtajanne?
Olen kyllä. :) Ihanat opetuslapseni, minulla tulee teitä hyvin ikävä, tulen olemaan huomisesta lähtien viikon verran poissa, kun matka koittaa muualle Eurooppaan.
Mutta palaan piakkoin taas opastamaan teitä.
Tämä viestiketju myös sitä varten, että annan teille hiukan neuvoja toimia tämän viikon ajan.
Annan Oudoksuvalle päätehtäväksi varmistaa, että toimitte oikein.
Oudoksuva siis, sinun pitää pitää huoli, että opetuslapseni yrittävät laajentaa kristinuskoa mahdollisimman paljon tämän viikon ajan. Sinun pitää vain vahtia.
Ette saa myöskään harrastaa seksiä, ette syödä eläimiä, ette pussailla. Pussailla ja seksiä saatte harrastaa, jos olette avioliitossa, mutta pettää ette saa rakastanne!
Ette saa nauttia alkoholia, ette saa puhua minusta kuin hyvää, ette saa kiusata uskovaisia, tai muita, ette saa pettää minun luottamustani, teidän pitää rukoilla ainakin kerran pari tämän viikon ajan ja myös sitten olla kaikinpuolin nätisti. :) Hyvää lomaa minulle.
Ateismi ei ole sen arvoista, että jämähtyisitte siihen. Muistakaa se. Ateismi voi aiheuttaa teissä myös vihaa ja katkeruutta Jumalaa kohtaan, joten olkaa varovaisia sen kannalta, muistakaa, että uskonne on lähellä. :)
Muita ajatuksia? Keskustellaan! Hymyjä ja pusuja teille täältä ruudun toiselta puolelta, olette rakkaita opetuslapseni ja arvokkaita kuin kulta. :)
Onko ateismi ihmisten keskuudessa vähentynyt?
14
329
Vastaukset
- unifi
"Noniin, sitten Area 51. Tiedän, että se on yksi piste, yksi lähde ateismille ja vielä helvetin porttien yksi paikka. Sieltä tulee ateisteja kasapäin ja sitten ateistien takia demoneita perässä, koska ateistit vetäävät heitä puoleensa. "
Aloitus manasi esiin keskiaikaisia noitia. Ne muka kääntäisivät kansalaiset kristinuskon kannattajiksi!!!!
Hermoparantolassako niitä manattiin. - sainpas.tulemaan
"päivittäin ateistit löytävät Jumalan ja Jumala heidät"
Tässä pastori näyttää, missä Jumala lymyilee:
https://www.youtube.com/watch?v=tGCjlCO2T00 - Jämähtäneelle
Hourailu jatkuu.
Kirkosta eroaminen sen kuin kiihtyy.- uskonvammaiset
Ja jäljelle jääneissä tyhmyys senkun tiivistyy...
- Jumalanlapsonentäällä
Aijaa "Jatkuu", taasko se Jumalanlapsioikea myy alapäätänsä?
- Jumalanlapsonentäällä
Hupsista se olikin"Hourailu" luin väärin :DDDD
Jumalanlapsonentäällä kirjoitti:
Hupsista se olikin"Hourailu" luin väärin :DDDD
Hauskaa. :)
- Lehmätlentäää
Voisitko jo lopettaa tuon satuilun? Alkaa hermostuttaa.
En voisi. Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaa, hermostuttaako sinua vai ei? Siihenkin olisi helppo ratkaisu, nimittäin usko, Jumala.
- Lehmätlentäää
JuMalAnLapsioikea kirjoitti:
En voisi. Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaa, hermostuttaako sinua vai ei? Siihenkin olisi helppo ratkaisu, nimittäin usko, Jumala.
En aio uskoa, koska en halua olla niin kuin sinä.
Lehmätlentäää kirjoitti:
En aio uskoa, koska en halua olla niin kuin sinä.
Mutta tulet uskomaan. Tai siis, sinä kyllä uskot jo, et vain myönnä sitä muille saati itsellesi. Surullista. Jatka toki tuota surullista yksinäistä elämääsi, mutta suosittelen kyllä antamaan Jumalalle kätesi. Hän rakastaa niiin, minäkin rakastan. Luota meihin ystäväni, opetuslapseni. :)
Hörhö.
- manikealainen
Minkä takia täällä Pohjois-Euroopassakin osa porukasta vouhkaa jonkun aasialaisen paimentolaisporukan aaveista? Suomalaisten Jumala on Ukko Ylijumala joka mainitaan jo Kalevalassa. Antaa niiden aasialaisten satujen jäädä omaan surkeaan luolaansa.
- räyhräyh
Taas hihhulitollon aloitus palveli aivan päinvastaista asiaa, kuin hihhulitollo tarkoitti. Edisti ateismia. Tai sitten aloittaja on trolli, joka haluaa nolata hihhuliuden. Siinä tapauksessa onnittelen, teet hyvää työtä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247