Tälläinen höhlä kysymys olisi, että miksi en ole nähnyt sateenkaaria taivaalla pitkään aikaan? Viime vuonna en nähnyt kertaakaan, tänäkään vuonna en ole vielä nähnyt. Olenko vain väärään aikaan katsellut taivaalle? Liikun kuitenkin päivittäin ulkona, ja katselen taivaalle useastikin päivässä. Ei ole näkynyt sateella, eikä sateen jälkeenkään. Miten niitä onnistuu bongaamaan, kun yrityksistä huolimatta ei ole näkynyt?
Tuossa yritin tutkia sateenkaaren fysiikkaa. Eli voiko olla niin hassusti, että koska huoneiston ikkunat ovat lounas-länsi-luode -akselilla, niin päivä ja ilta-aurinko luo sateenkaaret talon takana olevalle taivaalle? Kuitenkin, en ole ulkona liikkuessaankaan bongannut niitä, mikä oudoksuttaa.
Gallup: Oletteko nähneet sateenkaaria tänä vuonna?
Sateenkaaret?
murmurmurmur
1
163
Vastaukset
- Neob
Sexuaalivähemmistöt on vieneet kaikki sateenkaaret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858