Luomuravinto paransi minut!

luomutt

Uskon vahvasti luomuun. Olen elävä esimerkki siitä, miten ravinnolla voi parantaa. Kun katson peiliin ja vertaan näkyä vaikkapa siihen, mitä se oli vuosi sitten, ero on valtava. Painoni on pudonnut 19 kiloa viime syksystä, Minna kertoi.

Lue kertomus

http://url-to.com/luomu

7

1136

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elän.silti

En ole koskaan syönyt luomua, enkä syö.

• onsevaankauhiaa

Itseasiassa olet varmaan syönyt myös luomua, sillä luomutuotantoa päätyi myös aikanaan huonon kysynnän vuoksi myös ihan tavalliseen tuotantoon ja näin sekoittaen olet syönyt myös luomutuotteita - hui kauhia.

• Maksaja

Nk. luomuruoka on samanlainen huijaus kuin n. reilun kaupan tuotteet.

• elän.silti

Riista ei ole luomua koska "tuottaja" ei ole voinut varmistaa ettei riistaeläin ole haukannut keinolannoitteilla kasvanutta heinää. LOL!!!

• luomuluomuk
        elän.silti kirjoitti:

Riista ei ole luomua koska "tuottaja" ei ole voinut varmistaa ettei riistaeläin ole haukannut keinolannoitteilla kasvanutta heinää. LOL!!!

Onko tuo idioottihuumoria? Luonnossa kasvanut ei ole luomua koska ihminen ei ole sitä kasvattanut.

• luomuhuuhaata

ei missään tutkimuksessa ole pystytty todistamaan luomun paremmuutta. riista ei todellakaan ole luomua. olen omin silmin nähnyt kuinka viljelijä ruiskuttaa syksyllä pellon glyfosaatilla, missä on jäämäviljaa sekä juolavehnää, hetken päästä tulevat hirvet ja jänikset syömään sitä kasvusto. parin viikon päästä hirviporukka ampusi sen hirven. jänikset ammuttiin hieman myöhemmin... joka kuvittelee riistaa joksikin terveyssafkaksi, niin erehtyy pahemman kerran. tosin on minullakin hirvenlihaa pakastimessa, mutta ei suurien peltoalueiden läheltä kaadettua, ovat voinneet silti syödä jotain vaikkapa luvattomalta kaatopaikalta siellä salomailla.

• JotainRajaaKiitos

Luomuruoka ei tee ketään terveeksi tai sairaaksi - korkeintaan köyhäksi.
      Valitettavan moni luomutuote on laadultaan II tasoa mutta hinta kova.
      Painonhallinta on jostain muusta kiinni kuin siitä onko ruoka luomua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. Minkä ikäinen olit kun kaivattusi syntyi?

🤣
      Ikävä
      42
      496
    Aihe