Huomasin oman naiskuvani nojaavan vain niistä naisista saatuun tietoon, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Taas ne naiset, joita en ole tavannut, ovat mielipiteitteni ulottumattomissa.
Tietenkin.
😁
Naiskuvan muodostaminen
5
405
Vastaukset
- Teknodonna
Tosiasiassa tämä suhtautuminen tuntemattomaan naiseen on heijaste niistä naisista, joita on tavannut. Tapauskohtaisesti suhtautuminen poikkeaa toisesta.
Eli informaatioteorian piikkiin menee.
😁- Teknodonna
Mielestäni hypertasapainoinen nainen on kuin pokaali pokaalikaupan hyllyllä. Se näyttää vitriinissä korvaamattoman arvokkaalta ja ultra rarelta. Sillä on mykistävä ote meihin.
Se on palkintojen palkinto.
Kuitenkin kun asiaa tarkastelee lähemmin, niin pokaalin todellinen arvo on vain kourallinen kollareita. Niissä on hintalappu. Tämä korvaamattoman ja suorastaan ilmaisen ero minua on aina kiinnostanut naisessa. Minulle on jollain tapaa syntynyt tietoisuus siitä, että jotkut (hyvin harvat) naiset ymmärtävät tämän epäsuhdan. He tiedostavat sen olemassaolon, kun he huomaavat kainalokarvojensa olevan sängellä kuin pienellä siilillä.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mielestäni hypertasapainoinen nainen on kuin pokaali pokaalikaupan hyllyllä. Se näyttää vitriinissä korvaamattoman arvokkaalta ja ultra rarelta. Sillä on mykistävä ote meihin.
Kuitenkin kun asiaa tarkastelee lähemmin, niin pokaalin todellinen arvo on vain kourallinen kollareita. Niissä on hintalappu. Tämä korvaamattoman ja suorastaan ilmaisen ero minua on aina kiinnostanut naisessa. Minulle on jollain tapaa syntynyt tietoisuus siitä, että jotkut (hyvin harvat) naiset ymmärtävät tämän epäsuhdan. He tiedostavat sen olemassaolon, kun he huomaavat kainalokarvojensa olevan sängellä kuin pienellä siilillä.
😁Olipa somasti sanottu.
😁 Teknodonna kirjoitti:
😁Tarkoittaako tämä sitä, että olet ymmärtänyt, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää? Vertaat naista pokaaliin, eli moni tavoittelee, vain yksi sen saa, se paras. Mutta loppupeleissä se kaikkien tavoittelema nainen onkin vain samanlainen nainen kuin muutkin, hänellekin kasvaa kainalokarvat. Mutta kuka on korvaamaton, kuka kiertopalkinto ja kuka ilmainen, siihen vaikuttaa monikin seikka. Jos laitetaan taikinakulho sen ykköspokaalin viereen, eron huomaa varmasti.
- Teknodonna
elämänpeli1 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä sitä, että olet ymmärtänyt, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää? Vertaat naista pokaaliin, eli moni tavoittelee, vain yksi sen saa, se paras. Mutta loppupeleissä se kaikkien tavoittelema nainen onkin vain samanlainen nainen kuin muutkin, hänellekin kasvaa kainalokarvat. Mutta kuka on korvaamaton, kuka kiertopalkinto ja kuka ilmainen, siihen vaikuttaa monikin seikka. Jos laitetaan taikinakulho sen ykköspokaalin viereen, eron huomaa varmasti.
Mjoo
Kyllä pokaalissa voi murotaikinaa möössätä.
😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790