Naiset hyvin pihalla taas

gfgfgdfgdfgdfg

24

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

Ihmiset, jotka eivät käytä Tinderiä, saattavat tosiaan luullakin, että siellä koko ajan tulee matcheja ja että kaikkien seuraelämä yht'äkkiä vilkastuu satakertaiseksi.

Mutta tuohon sinun viestisi loppuun on pakko sanoa se, että eikö kuitenkin ole aika todennäköistäkin, että on aika harvinaista, että sitä kautta mitä tapahtuu? Tai että 2. treffejä ei tule? Mietipä, kuinka paljon ihmisiä tapaat ja ohitat päivän, viikon ja kuukauden aikana. Ei Tinder eroa siitä mitenkään. Suurin osa sielläkin on sellaisia hetkellisiä kohtaamisia, ja nekin, joiden kanssa tulee match, tulevat 99% todennäköisyydellä jäämään sellaisiksi. Jos pariutuminen olisi todlela helppoa Tinderin kautta, se olisi sitä myös Tinderin ulkopuolella. Mutta ei niitä sellaisia ihmisiä ihan kauheasti ole, joiden kanssa synkkaa niin paljon, että voisi syntyä suhde.

Jos mietitään, kuinka monta ystävää ihmisillä on, niin aika monella todella läheisiä ystäviä on vain muutama tai kenties yksi. Jos ystävyyssuhteitakaan ei synny jatkuvalla syötöllä, niin miten voisi parisuhteitakaan putkahdella samalle ihmiselle koko ajan? Siis ainakaan sellaisia suhteita, joissa oikeasti olisi sitä kemiaa.

• gfgfgdfgdfgdfg

Itse luulen että tuo miksi naiset on luulossa että asiat on tavismiehille helppoja johtuu siitä että naiset peilaavat tilannetta omaan tilanteeseen. Koska he saavat miehiä naurettavan helposti niin luulevat että miehetkin saavat.
        Toinen mistä johtuu on varmaan se että heillä on väärä luulo miltä näyttää tavismies eli tyyliin joku miesmalli on vain tavallinen.

• Nainen39vee
        gfgfgdfgdfgdfg kirjoitti:

Itse luulen että tuo miksi naiset on luulossa että asiat on tavismiehille helppoja johtuu siitä että naiset peilaavat tilannetta omaan tilanteeseen. Koska he saavat miehiä naurettavan helposti niin luulevat että miehetkin saavat.
        Toinen mistä johtuu on varmaan se että heillä on väärä luulo miltä näyttää tavismies eli tyyliin joku miesmalli on vain tavallinen.

Ei se nyt niin voi olla, että kaikki naiset löytävät parisuhteen (miehistä), mutta miehille se on vaikeaa. Eihän tuo täsmää matemaattisesti, koska naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon - ja itse asiassa naisia ehkä jopa hiukan enemmän.

Mutta sitten tuohon tavismieheen... minä saattaisin ajatella, että miesmalli on "tavallinen", mutta en tarkoita sillä jotain ulkonäköasteikkoa. Miesmallit kai usein ovat aika "perinteisellä tavalla komeita", ja sellainen ei oikein sytytä. Ja jos joku ei sytytä, niin tulkitsen sen että tyypissä ei ole mitään "erityistä". Tarkoitan sillä juuri minulle erityistä. Sen vuoksi välillä huvittaa lueskella palstalla jaarituksia, että "kaikki naiset haluavat isoleukaisen, mahdollisimman pitkän, bodatun, jne jne" - kun juuri tuo miestyyppi on omasta mielestäni useimmiten vaan vähän... no, tylsä.

Mun on vaikea kuvitella, että vauva.fi-palstalle kirjoittelevat naiset "saisivat miehiä naurettavan helposti". Edes ne tuntemani todella hyvännäköiset JA persoonina kiinnostavat, viisaalla tavalla älykkäät naiset eivät saa miehiä "naurettavan helposti". Toki saavat helpommin kuin jotkut toiset, mutta ei se heidänkään kohdalla niin ole, että viikoittain tulisi useita "tarjokkaita", joista sitten valkattaisiin kuin valintamyymälässä. Ja kannattaa muistaa, että mitä halutumpi ihminen on (nainen tai mies) sitä todennäköisempää on, että hän etsii ihmistä, joka tuntuisi ihan täysin Oikealta - ei siis mitään "ihan kivaa". Niitä "ihan kivoja" saattaa olla elämän aikana "tarjolla" keskimääräistä enemmän, mutta jos ihminen tietää saavansa helposti seuraa, hän uskaltaa tavoitella sitä, mitä oikeasti haluaa. Ja tämän vuoksi ne kaikkein kiinnostavimmatkaan tyypit eivät pariudu niin helposti kuin luulisi. Ja tämä pätee sekä naisiin että miehiin.

• lkjlkjhlkjhljhljhl
        Nainen39vee kirjoitti:

Ei se nyt niin voi olla, että kaikki naiset löytävät parisuhteen (miehistä), mutta miehille se on vaikeaa. Eihän tuo täsmää matemaattisesti, koska naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon - ja itse asiassa naisia ehkä jopa hiukan enemmän.

Mutta sitten tuohon tavismieheen... minä saattaisin ajatella, että miesmalli on "tavallinen", mutta en tarkoita sillä jotain ulkonäköasteikkoa. Miesmallit kai usein ovat aika "perinteisellä tavalla komeita", ja sellainen ei oikein sytytä. Ja jos joku ei sytytä, niin tulkitsen sen että tyypissä ei ole mitään "erityistä". Tarkoitan sillä juuri minulle erityistä. Sen vuoksi välillä huvittaa lueskella palstalla jaarituksia, että "kaikki naiset haluavat isoleukaisen, mahdollisimman pitkän, bodatun, jne jne" - kun juuri tuo miestyyppi on omasta mielestäni useimmiten vaan vähän... no, tylsä.

Mun on vaikea kuvitella, että vauva.fi-palstalle kirjoittelevat naiset "saisivat miehiä naurettavan helposti". Edes ne tuntemani todella hyvännäköiset JA persoonina kiinnostavat, viisaalla tavalla älykkäät naiset eivät saa miehiä "naurettavan helposti". Toki saavat helpommin kuin jotkut toiset, mutta ei se heidänkään kohdalla niin ole, että viikoittain tulisi useita "tarjokkaita", joista sitten valkattaisiin kuin valintamyymälässä. Ja kannattaa muistaa, että mitä halutumpi ihminen on (nainen tai mies) sitä todennäköisempää on, että hän etsii ihmistä, joka tuntuisi ihan täysin Oikealta - ei siis mitään "ihan kivaa". Niitä "ihan kivoja" saattaa olla elämän aikana "tarjolla" keskimääräistä enemmän, mutta jos ihminen tietää saavansa helposti seuraa, hän uskaltaa tavoitella sitä, mitä oikeasti haluaa. Ja tämän vuoksi ne kaikkein kiinnostavimmatkaan tyypit eivät pariudu niin helposti kuin luulisi. Ja tämä pätee sekä naisiin että miehiin.

Taas kerran todella viisaita ajatuksia.

Kiitos tästä.

• 3_tärkeintä

Ei sillä persoonalla ole mitään väliä. Naisessa tärkeintä on nuoruus, seisottava ulkonäkö ja käyttämätön reikä, jossa ei siis lillu mitään vieraiden miesten spermaa.

• 3_tärkeintä kirjoitti:

Ei sillä persoonalla ole mitään väliä. Naisessa tärkeintä on nuoruus, seisottava ulkonäkö ja käyttämätön reikä, jossa ei siis lillu mitään vieraiden miesten spermaa.

Onko tosiaan niin, että se miesten sperma on erityisen epämiellyttävää ja likaista?

Toivottavasti nykyiset pojat opettelevat käyttämään kondomia. Tulee niille tulevaisuuden miehille puhtaampia pimppejäkin.

• elisakettu kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että se miesten sperma on erityisen epämiellyttävää ja likaista?

Toivottavasti nykyiset pojat opettelevat käyttämään kondomia. Tulee niille tulevaisuuden miehille puhtaampia pimppejäkin.

Ja unohtui sanoa, että toivottavasti ne nuoret naiset eivät päästä mitään miehiä likaisine spermoineen päällensä ähkimään, vaan jaksavat odottaa niitä kunnollisia ja kondominpuhtaita poikasia.

• Ei.aivan.totta
        Nainen39vee kirjoitti:

Ottamatta kantaa tällä erää muuhun kuin tähän.
        "koska naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon - ja itse asiassa naisia ehkä jopa hiukan enemmän."

Itseasiassa osittain vain oikeassa. Mikäli katsotaan koko aikuis väestöä, niin silloin tuo pitää paikkaansa. Mutta väitän että 80v nainen ja 18v mies eivät kyllä kohtaa parisuhdemielessä taikka muutenkaan seksuaalisessa mielessä.

Mikäli katsotaan sukupuolijakaumaa ikäryhmittäin, niin naisia on enemmän ikäryhmässä 46v ja vanhemmat. Tästä nuoremmissa ikäryhmissä kaikissa on miehiä enemmän.

En nyt tähän hätään löydä aiemmin palstalle linkkaamaani kuvaa väestökeskuksen ja tilastokeskuksen tiedoista, koista tuo käy ilmi.

• Ei.aivan.totta
        Ei.aivan.totta kirjoitti:

Ottamatta kantaa tällä erää muuhun kuin tähän.
        "koska naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon - ja itse asiassa naisia ehkä jopa hiukan enemmän."

Itseasiassa osittain vain oikeassa. Mikäli katsotaan koko aikuis väestöä, niin silloin tuo pitää paikkaansa. Mutta väitän että 80v nainen ja 18v mies eivät kyllä kohtaa parisuhdemielessä taikka muutenkaan seksuaalisessa mielessä.

Mikäli katsotaan sukupuolijakaumaa ikäryhmittäin, niin naisia on enemmän ikäryhmässä 46v ja vanhemmat. Tästä nuoremmissa ikäryhmissä kaikissa on miehiä enemmän.

En nyt tähän hätään löydä aiemmin palstalle linkkaamaani kuvaa väestökeskuksen ja tilastokeskuksen tiedoista, koista tuo käy ilmi.

Eli tuolta löytyy pikaisesti ko haeskelin.

Väestö 5v ikäryhmiin jaoteltuna naisia alkaa olemaan enemmän ryhmässä 55v-59v. Tätä ennen miehiä on jokaisessa ikäryhmässä noin 5-10 tuhatta henkeä enemmän.

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

• Ei.aivan.totta
        Ei.aivan.totta kirjoitti:

Eli tuolta löytyy pikaisesti ko haeskelin.

Väestö 5v ikäryhmiin jaoteltuna naisia alkaa olemaan enemmän ryhmässä 55v-59v. Tätä ennen miehiä on jokaisessa ikäryhmässä noin 5-10 tuhatta henkeä enemmän.

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Tässä mielenkiinnosta ja ajankuluksi, kun ei tällähaavaa töissä ole sen suurempaa teksää, laskeskelin 20v-49v ikäisistä miesten ja naisten eron. Miehiä on tuossa ryhmässä, jossa vilkkaiten perheitä ja suhteita perustetaan, 52.246 henkeä enemmän.

• Nainen39vee kirjoitti:

Miehillä on aivan erilainen käsitys siitä, millainen mies on naisten mielestä haluttava. Kyllähän komea, lihaksikas kukko saa aikaan säpinää kanaparvessa, mutta vain niissä tietynlaisissa naisissa. Mitä se mies on hakemassa, se taas on arvoitus monelle naiselle. Komea mies ei välttämättä haekaan sitä bimboa feikkimissiä, joka luulee saavansa miehen kuin miehen. Tämähän toimii toisinkin päin, itseään komeana pitävä mies voi jäädä ilman turhan itsevarmuuden ja röyhkeyden takia. Mielenkiintoisia tilanteita seurata vierestä.

Jos parisuhteen saisi "naurettavan helposti" sehän tarkoittaisi, että sinkkuja olisi huomattavasti nykyistä vähemmän. Tänne palstalle jäisi ruikuttamaan vain ja ainoastaan ne, jotka jäisivät yli matemaattisesti laskettuna. Tuossa aiemmin mainitsitkin ystävien lukumäärän, vielä vaikeampi on löytää se elämänkumppani 24/7 vierelle kuin hyvä ystävä. Ihan kiva elämänkumppani, ei kiitos. Kun esitellään sinkkukaveria toiselle sinkkukaverille, niin kerrotaan, miten on mukava ihminen ja hyvä kaveri. Joo, on varmasti, mutta kun pitäisi olla muitakin ominaisuuksia.

• crux

On tosiaan kummallisia näkemyksiä. Minä ainakin ymmärrän naisten elämää paljon paremmin kuin naiset miehen elämää. Ilmeisesti naiset vain haluavat uhriutua ja siksi eivät viitsi edes yrittää nähdä miehen roolia realistisesti?

• "Ilmeisesti naiset vain haluavat uhriutua ja siksi eivät viitsi edes yrittää nähdä miehen roolia realistisesti?"

Tuossa olet kyllä oikeassa. Ei ole sellaista asiaa, jonka suhteen naiset eivät uhriutuisi. Naiset ovat erittäin taitavia kääntämään faktan ylösalaisin silloin kun on kyse heille helposta asiasta ja etuoikeudesta. Uhripääomasta ja miesten syyttelystä naiset eivät luovu koskaan.

• luulo.tieto

Et ymmärrä vaan luulet ymmärtäväsi.

• Ymmärrätkö oikeasti? Vai kuvitteletko ymmärtäväsi? Jos tunnet yhden naisen ja kuvittelet ymmärtäväsi häntä, se ei tarkoita, että ymmärtäisit kaikkia naisia yleensä. Jos itse olet miehenä jotain mieltä, ei pidä yleistää omaa mielipidettä koskemaan kaikkia miehiä.

• crux
        elämänpeli1 kirjoitti:

Ymmärrätkö oikeasti? Vai kuvitteletko ymmärtäväsi? Jos tunnet yhden naisen ja kuvittelet ymmärtäväsi häntä, se ei tarkoita, että ymmärtäisit kaikkia naisia yleensä. Jos itse olet miehenä jotain mieltä, ei pidä yleistää omaa mielipidettä koskemaan kaikkia miehiä.

Ainakin paremmin ymmärrän kuin naiset miehiä. Luulisi että naisillakin olisi edes pieni motivaatio ymmärtää miesten elämää ja roolia parisuhdemarkkinoilla, varsinkin jos on itsekin mukana niissä karkeloissa.

• gfgfgdfgdfgdfg
        crux kirjoitti:

Ainakin paremmin ymmärrän kuin naiset miehiä. Luulisi että naisillakin olisi edes pieni motivaatio ymmärtää miesten elämää ja roolia parisuhdemarkkinoilla, varsinkin jos on itsekin mukana niissä karkeloissa.

Näinhän sitä voisi luulla, mutta naisilla ei tunnu olevan minkäänlaista motivaatiota ymmärtää minkälainen on tavismies ja minkälaiset on hänen mahdollisuutensa pariutumisen maailmassa.
        Ehkä juuri sen takia koska naisille tulee miehiä ovista ja ikkunoista..
        En minäkään varmaan miettisi keinoja miten saada rahaa jos olisin perinyt pienestä pitäen ison omaisuuden.

• gfgfgdfgdfgdfg kirjoitti:

Näinhän sitä voisi luulla, mutta naisilla ei tunnu olevan minkäänlaista motivaatiota ymmärtää minkälainen on tavismies ja minkälaiset on hänen mahdollisuutensa pariutumisen maailmassa.
        Ehkä juuri sen takia koska naisille tulee miehiä ovista ja ikkunoista..
        En minäkään varmaan miettisi keinoja miten saada rahaa jos olisin perinyt pienestä pitäen ison omaisuuden.

Tässä kannattaisi pitää mielessä se, ettei parisuhdetta voi muodostaa ihan kenen kanssa tahansa, vaikka kuinka tunkisi naiselle miehiä ovista ja ikkunoista. Jos väität, että sinä voisit olla parisuhteessa ihan kenen kanssa tahansa, väittäisin sinun valehtelevan. Tai et koskaan ole ollut parisuhteessa, kun et ymmärrä, kuinka paljon kompromisseja toisen ihmisen päästäminen omaan elämään vaatii. Jokaisella on ne kriteerit, minkä perusteella kumppania etsii, jos niitä ei kenelläkään olisi, ei olisi kitiseviä sinkkujakaan.

• Ohjeetkenelleneon

Huvittaa eniten, kun jotkut kirjoittaa sinne, että olen niin vanhanaikainen, että miehen pitää ottaa yhteyttä ensin. Pelkät tykkäykset ei riitä. Ja kuulemma on jo kamalasti vaan tykkäyksiä.

Voi kuvitella skenaarion. Nainen valittaa taivaan portilla kyllästyneen näköiselle pietarille, että ihan kuule kiitti pimpistä, oli kiva pissiä, niin Pietu saa kohtauksen ja huutaa, että eihän ne komeetkaan ukot Tinderissä lähesty viestillä kun et tykkää! Tollo! No tuonnepäin... olet jo kärsinyt tarpeeks.

• Nainen39vee

Olen minäkin samaa mieltä siitä, että kannattaa itse olla aktiivinen, jos jotain haluaa. Mutta tähän on pakko kommentoida, että palstallahan jatkuvasti haikaillaan 50-luvun naisen perään (tarkemmin sanottuna haikaillaan 50-luvun amerikkalaista stereotypiaa), ja silloinhan siihen pakettiin kuuluu se, että mies tekee aloitteen. Palstalla myös ihannoidaan seksuaalisesti estyneitä naisia ja naisia, joiden kiinnostus seksiä ja miehiä kohtaan huitelee pohjalukemissa. Joten eikös tuollainen Tinderissä apaattinen nainen olisi juuri se ihanne?

On epärealistista toivoa naista, jota ei kiinnostaisi seksi ja miehet ollenkaan, ja sitten jonkun palsta-ätmin kohdalla hän yht'äkkiä löytäisi itsestään kiimaisen naaraan. Varsinkin, kun se palstalla hyväksytty seksuaalisuus taitaa kuitenkin olla hyvin kapea-alainen.

• kaikysyäsaa

Tinder on seksiä varten. 99% miehistä odottaa että kun pääsevät treffeille niin saavat seksiäkin naiselta. Sitten pettyvät kun eivät saa ja eivät kehtaa enää tavata sitä naista. Ihanuudella ja kauneudella ei ole väliä kun mies odottaa seksiä ja jos ei sitä saa niin mies pettyy. Suurin osa ei tajua edes mitä varten tinder on tehty. Se on seksiä varten, jos haluaa jotain muuta kuten parisuhteen niin siitä pitää kertoa heti.

• ölkölkölkölkökö

Noin minäkin olen asian ajatellut. Miksi mennä Tinderiin etsimään parisuhdetta -se on siihen ihan väärä paikka.

Mies joka tulee helposti, lähtee myös helposti. Olen lukenut, ettei 99% kahvilatreffeistä (tavataan heti tutustumatta sen enempää, ainoastaan kuvan perusteella) johda mihinkään. Ei ihme, että ihmiset turhautuvat ja väsyvät!

• MutNettikivaa

Seksiseuranhakusivuston liittäminen parisuhteen hakemiseen on aika ristiriitaista. Luulisi, että parisuhdetta hakeva ymmärtäisi s-seuran hakemisen vaikeuttavan parisuhteen etsimistä... Monellakin tavalla...

Mutta jokainen tavallaan. Kaikilla on oikeus epäonnistua ja oppia. Nettiaikana saattavat epäonnistumiset ja oppimiset olla kaikkien nähtävillä. Mahdollisten tulevien kumppanien myös.

• vcbjgcchvgcgg

Eihän suurimmalla osalla naisista ole minkäänlaista käsitystä siitä miten nämä palvelut "toimivat" miehillä. Vaikka järkihän sen pitäisi sanoa että koska itse eivät tee aloitteita vaan vain valkkaavat niin miehille kyseessä on kolikon toinen puoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2386
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      568
      1808
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1533
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      968
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    Aihe