Siinä meni hyper-YTN naimisiin ilmiselvän hompin kanssa, mikä ei ollut edes erikoisen näköinen.
Kulissiliitto ja selvä sellainen.
Katsoiko kukaan satuhäitä?
8
182
Vastaukset
- Mökinmimmi
Voihan se olla järkyttävää katsella ja tajuta ainakin alitajuisesti ettei kaikki muut ole niin pinnallisia&ulkonäkökeskeisiä kuin aloittaja itse ;)
Monet kun arvostaa sitä mukavaa kumppanuutta ja hyvää yhdessäoloa jne.. Ja se kuuluisa vetovoima kemiana, mihin ei sitten liity ulkoinen habitus välttis yhtään. Sitä vain on joillakin keskenään. :) Muiden murhe jos ei ole koskaan päässyt sellaista kokemaan.. -> nehän sitten päivittelee ja parkuu kuinka jotkut voivat ollakaan yhdessä.. Hohhoi!
Pitäiskö sunkin avartaa mieltäsi ja keskittyä oman sinulle sopivan seuran löytämiseen? Jos sulle riittää mieluinen ulkokuori ilman mtn yhteenkuuluvuuden tunnetta etkä käsitä mitä "rakkaus" sisältää muilla niin helppoahan luulis olevan. Eikun setelit esille ja saat taatusti just sellaisen pimun kainaloon kuin tykkäät. Ok, rakkaudesta varatut tuskin lähtis mukaan mut on niitä naispuoleisiakin joille riittä ne kivat "kulissit" ja turvattu talous heh.
Oikeastaan on hiukan surullista kun täl palstalla tajuaa, että osa miehistä tosiaa on pelkän ulkonäön perään eikä millään yhteisellä arjella, tunteilla ym ole mitään höykäsenpölläykse merkitystä. Vähemmästäkin varmasti on epäonnea suhteissa silloin..- Vitutti.katsoa
Joo mutta miksi mennä homon kanssa naimisiin? Se kun himoaa enemmän miesten karvaisia peräaukkoja kuin naistaan, ja ennemmin tai myöhemmin kärähtää jonkin miehen päältä ähkimässä.
- Puuttuva.mutteri
Vitutti.katsoa kirjoitti:
Joo mutta miksi mennä homon kanssa naimisiin? Se kun himoaa enemmän miesten karvaisia peräaukkoja kuin naistaan, ja ennemmin tai myöhemmin kärähtää jonkin miehen päältä ähkimässä.
Milloin rakastunut, nuorehko nainen olisi erottunut homot heteroista? Miehet tuntuvat näkevän niitä jo pelkän television välityksellä.
Naiset ei erota niitä. - Mökinmimmi
Täytyy heittää mummuni läppä tähän
"no ootkos ollus kädestä pitelemässä kun kamarissa vehtaavat?" Epäilen ettet..
Mun elämässä kaikki kolme miestä ovat kukin myös hyvin feminiisiä piirteitä(tai sellaisia jotka usein naisiin yhdistetään eli puhtaus, itsestään huolehtiminen kokonaisvaltaisesti, hyvältätuoksuminen, kumppanin huomiointi!!) ja ex-aviomies katsotaan yhä aina homppeliksi vaikka en miehekkäämpiä tyyppejä ole tavannut näiden jälkeen. Minulle ns tosimies on sinut itsensä kanssa ja voi pukeutua vaikka hameeseen, ilman tarvetta öykkäröidä, olla paskainen pesemätön juntti yms. Todellinen miehekkyys löytyy luonteesta, perusperhearvoista ja luotettavuudesta jotain mainitakseni.
Toki pitivät hoikasta olemuksestani ja sehän se "homoksi" tekee nykyään.. :P Hyvät käytöstavat ja kohtelias olemus on myös "homon" merkkejä niille, jotka ovat itse epävarmoja köh miehekkyydestään?
Livenä olen hyvin tympääntynyt näihin muiden miesten homottelijoihin.. Ei se teiltä ole pois jos jotkut naiset arvostavat miehessä siisteyttä, ihonhoitotaitija ja hyvää makua pukeutumisessa hellän kohtelun lisäksi kumppaniaan kohtaan. :)
- kasvavähän
Kaikki kun ei pääse edes siihen kulissiliittoonkaan. Sekös aloittajaa vituttaa.... :D
Sepä se ja kovasti tuntuis harmittavankin. En tosin katsonut kyseistä ohjelmaa, minkälaiset ihmiset yleensä katsoo ohjelmaa toisten häistä ja arvostelee?? Anyway, jos oletettu puppelipoikakin saa parisuhteen ja pääsee avioon asti, niin onhan se kumma, ettei "kiltti ja kunnollinen" juntti saa edes maistiaisia piparista. Varmaan on naisissa vikaa.....
- Äädämi11111
No kyllähän se ymmärrettävästi alkaa vähän vituttaa, kun jopa homoille annetaan pillua, mutta ätmi se saa vaan tyytyä käteensä.
- erästeoria
Olikohan joku uskovainen pariskunta, jonkun sellaisen taisin ohimennen bongata ja huomasin miehessä olevan jotain naismaista.
Omia sukulaisiani on uskossa ja kun nuorena miehenä olin serkkupoikani häissä, kiinnitin huomiota, että jokaikisellä uskovaisella nuorella miehellä oli kovin naismaiset maneerit. Tuntui että olin keskellä Setan vuosikokousta kuin heterohäitä. Erikoista että seurakunnan ankaran oloinen pastori taas huokui jumalan vihaa ja maskuliinista voimaa koko olemuksellaan, vaikkei fyysisesti mikään atleetti ollutkaan.
Kehitin tästä silloin teorian, että eläinlaumoissakin on tunnettua, että vain johtajauros erittää mieshormonia ja kehittää itselleen komeab harjan ja muut uroksen fyysiset tunnosmerkit. Sen sijaan betaurosten mieshormonin eritys estyy alistumisen ja sovun tunnusmerkkinä. Jos beta sensijaan alkaa erittää mieshormonia, sen on haastettava johtaja ja toinen joutuu karkotetuksi.
Tämä voisi selittää miksi pastorilla oli kaikki alfan tunnusmerkit, mutta muiden miesten maneerit olivat naismaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077