Palstanaisen viettely

Minä jos onnistuisin viettelemään palstanaisen, niin silloin palstanainen ei ainakaan olisi joutunut jännämiehen viettelemäksi

17

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.näin.olisi

Ei niin, vaan hc-ätmin.

• palstamM

kenet haluaisit vietellä

• Tarkkailen vielä tilannetta

• kaisanoasaa

Palsta naiset taitaa olla aika nirsoja.

• sfjdwnc

Jos nainen hengaa tällä palstalla niin täytyy olla joko tosi äijä tai muuten kieroutunut huumorintaju.

• EdesUnissa

Palstanaisen voisi vietellä vain omaamalla hyvät kirjalliset taidot. Siksi suosittelen aloittajalle lähiympäristön LIVE naisia, koska heidän kohdallaan riittänee hyvät oraaliset taidot.

• Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta

• Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta

• ei.kunnollisia
        pujottelija kirjoitti:

Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta

kaikki kunnnolliset palsta naiset on varattuja

• EdesUnissa
        pujottelija kirjoitti:

Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta

Väitän että oikeastaan liki kaikki naiset on kunnollisia jos kohtelet niitä hyvin. Naiset ovat tunne-otuksia ja olen huomannut että sellaisesta vähemmän kunnollisesta tulee hetkessä kotihengetär kun ne rakastuu.
        Sitten taas meille miehille tulee asiasta ongelma, koska halusin vaihteluksi huorahtavan menomimmin ja sainkin sellaisen kokkaamista harjoittelevan, pölyjä pyyhkivän uusio äidin itselleni.
        Naisissa on joku piilevä geeni, joka saa ne yhtäkkiä huolehtimaan meistä miehistä ikäänkuin emme itse osaisi huolehtia asioista.

• EdesUnissa kirjoitti:

Väitän että oikeastaan liki kaikki naiset on kunnollisia jos kohtelet niitä hyvin. Naiset ovat tunne-otuksia ja olen huomannut että sellaisesta vähemmän kunnollisesta tulee hetkessä kotihengetär kun ne rakastuu.
        Sitten taas meille miehille tulee asiasta ongelma, koska halusin vaihteluksi huorahtavan menomimmin ja sainkin sellaisen kokkaamista harjoittelevan, pölyjä pyyhkivän uusio äidin itselleni.
        Naisissa on joku piilevä geeni, joka saa ne yhtäkkiä huolehtimaan meistä miehistä ikäänkuin emme itse osaisi huolehtia asioista.

Rakkaus ja rakastuminen tekee ihmeitä, monesti ne sinkkuelämän riennot unohtuu, kun haluaakin viettää aikaa sen oman hanin kanssa. Naiselle tulee pesänrakennusvietti ja mies alkaa korjailemaan kaikkea, ainakin yrittää. Tämä on monelle palstaätmille aivan käsittämätön yhtälö, koska ei itse ole päässyt tuohon pisteeseen. Vouhotetaan huonoista ja käytetyistä naisista, kun ei muusta tiedetä. Kun suhteen ensihuuma on ohi, tuleekin ikävä niitä entisiä menoaikoja ja pesänrakennus alkaa tympiä, onko ihan pakko koko ajan olla yhdessä. Tässä vaiheessa moni pari eroaa jommankumman aloitteesta, toisen jäädessä itkemään menetettyjä mahdollisuuksia.

• hyväsulle
        pujottelija kirjoitti:

Ja olen luullut että kunnollinen nainen on vain legenda. Hyvä että olet noinkin optimistinen.
        Sanotaan että suurimmat särmät hioo parisuhde pois, mutta minusta huume nimeltä rakastuminen vie hallusinaatiot tasolle josta pääsee pois vasta ajan kanssa. Kunnollisuudet havaitaan vasta sen jälkeen jos silloinkaan. Palstanainen voi tuntua kunnolliselta mutta totuus paljastuu kyllä myöhemmin.
        No ei sitä huumetta ennenkään ole otettu seurausten takia, paremminkin vaikutusten takia.
        Hyvä ehkä niin jää pahimmat erheet huomaamatta.
        Jos se olisi kuin alkoholi, että seuraavana päivänä voisi herätä todellisuuteen, niin maailma olisi ihan erilainen paikka, onnellisempi paljon enemmmän satunnaista seksiä ja vähemmän epäonnistuneita suhteita.
        Myös lapsia vähemmän niille epäsopivissa olosuhteissa.

• kunnotonN
        pujottelija kirjoitti:

Mikäs sen kunnollisuuden tekee?

• Iihatipunen
        kunnotonN kirjoitti:

Mikäs sen kunnollisuuden tekee?

Siveysvyö!

• kiinni.jäit

Juuri paatuneimmat pelimiehet valehtelevat etteivät ole pelimiehiä. Kiistäminen paljastaa, että olet läpeensä paatunut.

• 876

Jos sinä onnistuisit, varaudu karvaiseen gorillaan tai roikkuviin kiveksiin. :D

• huo-maaja

Puikkari tais onnistua viettelyssä, profiili poistettu, treffeistä myös.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4466
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1414
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1001
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      985
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe