Minä jos onnistuisin viettelemään palstanaisen, niin silloin palstanainen ei ainakaan olisi joutunut jännämiehen viettelemäksi
Palstanaisen viettely
17
456
Vastaukset
- kyllä.näin.olisi
Ei niin, vaan hc-ätmin.
- palstamM
kenet haluaisit vietellä
- kaisanoasaa
Palsta naiset taitaa olla aika nirsoja.
- sfjdwnc
Jos nainen hengaa tällä palstalla niin täytyy olla joko tosi äijä tai muuten kieroutunut huumorintaju.
- EdesUnissa
Palstanaisen voisi vietellä vain omaamalla hyvät kirjalliset taidot. Siksi suosittelen aloittajalle lähiympäristön LIVE naisia, koska heidän kohdallaan riittänee hyvät oraaliset taidot.
Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta
Olen havainnut useat palstanaiset kunnollisiksi, eli ehkä sittenkin livenaisia varmempi valinta
- ei.kunnollisia
pujottelija kirjoitti:
kaikki kunnnolliset palsta naiset on varattuja
- EdesUnissa
pujottelija kirjoitti:
Väitän että oikeastaan liki kaikki naiset on kunnollisia jos kohtelet niitä hyvin. Naiset ovat tunne-otuksia ja olen huomannut että sellaisesta vähemmän kunnollisesta tulee hetkessä kotihengetär kun ne rakastuu.
Sitten taas meille miehille tulee asiasta ongelma, koska halusin vaihteluksi huorahtavan menomimmin ja sainkin sellaisen kokkaamista harjoittelevan, pölyjä pyyhkivän uusio äidin itselleni.
Naisissa on joku piilevä geeni, joka saa ne yhtäkkiä huolehtimaan meistä miehistä ikäänkuin emme itse osaisi huolehtia asioista. EdesUnissa kirjoitti:
Väitän että oikeastaan liki kaikki naiset on kunnollisia jos kohtelet niitä hyvin. Naiset ovat tunne-otuksia ja olen huomannut että sellaisesta vähemmän kunnollisesta tulee hetkessä kotihengetär kun ne rakastuu.
Sitten taas meille miehille tulee asiasta ongelma, koska halusin vaihteluksi huorahtavan menomimmin ja sainkin sellaisen kokkaamista harjoittelevan, pölyjä pyyhkivän uusio äidin itselleni.
Naisissa on joku piilevä geeni, joka saa ne yhtäkkiä huolehtimaan meistä miehistä ikäänkuin emme itse osaisi huolehtia asioista.Rakkaus ja rakastuminen tekee ihmeitä, monesti ne sinkkuelämän riennot unohtuu, kun haluaakin viettää aikaa sen oman hanin kanssa. Naiselle tulee pesänrakennusvietti ja mies alkaa korjailemaan kaikkea, ainakin yrittää. Tämä on monelle palstaätmille aivan käsittämätön yhtälö, koska ei itse ole päässyt tuohon pisteeseen. Vouhotetaan huonoista ja käytetyistä naisista, kun ei muusta tiedetä. Kun suhteen ensihuuma on ohi, tuleekin ikävä niitä entisiä menoaikoja ja pesänrakennus alkaa tympiä, onko ihan pakko koko ajan olla yhdessä. Tässä vaiheessa moni pari eroaa jommankumman aloitteesta, toisen jäädessä itkemään menetettyjä mahdollisuuksia.
- hyväsulle
pujottelija kirjoitti:
Ja olen luullut että kunnollinen nainen on vain legenda. Hyvä että olet noinkin optimistinen.
Sanotaan että suurimmat särmät hioo parisuhde pois, mutta minusta huume nimeltä rakastuminen vie hallusinaatiot tasolle josta pääsee pois vasta ajan kanssa. Kunnollisuudet havaitaan vasta sen jälkeen jos silloinkaan. Palstanainen voi tuntua kunnolliselta mutta totuus paljastuu kyllä myöhemmin.
No ei sitä huumetta ennenkään ole otettu seurausten takia, paremminkin vaikutusten takia.
Hyvä ehkä niin jää pahimmat erheet huomaamatta.
Jos se olisi kuin alkoholi, että seuraavana päivänä voisi herätä todellisuuteen, niin maailma olisi ihan erilainen paikka, onnellisempi paljon enemmmän satunnaista seksiä ja vähemmän epäonnistuneita suhteita.
Myös lapsia vähemmän niille epäsopivissa olosuhteissa. - kunnotonN
pujottelija kirjoitti:
Mikäs sen kunnollisuuden tekee?
- Iihatipunen
kunnotonN kirjoitti:
Mikäs sen kunnollisuuden tekee?
Siveysvyö!
- kiinni.jäit
Juuri paatuneimmat pelimiehet valehtelevat etteivät ole pelimiehiä. Kiistäminen paljastaa, että olet läpeensä paatunut.
- 876
Jos sinä onnistuisit, varaudu karvaiseen gorillaan tai roikkuviin kiveksiin. :D
- huo-maaja
Puikkari tais onnistua viettelyssä, profiili poistettu, treffeistä myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914