Naisten huumorintaju kehittymätöntä?

Minulle on aina ollut arvoitus miksi naiset tuntuvat pitävän eniten miehistä jotka latelee aika typerän oloisia pikkutuhmuuksia. Nyt luulen että alan päästä jyvälle, kiitos siitä tälle iltiksen jutulle:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005301653.html?ref=rss

"Lauran onneksi Facebook-yhteisö piti tarinaa hillittömän hauskana. Tarina keräsi nopeasti lähes 40 000 tykkäystä ja yli 20 000 jakoa.

– Olet hillittömän hauska. Niin brutaalin rehellinen. Harvempi ihminen myöntää pierevänsä noin, eräs kehui tarinaa.

– Kyyneleet valuvat, nauroin niin kovaa. Tapa jolla kirjoitat ja selität tämän jutun on ihan täydellinen, toinen hekotteli."

Tuo siis oli hillittömän hauskaa, veikkaan että kaikki tykkääjät oli naisia ja ne kaikki nauroi vedet silmissä kun yksi kertoo pierujuttujaan. Uskomatonta, vaikka aina on väitetty että miehet on niitä lapsellisia niin oikeasti meillä useimmilla tuollaiset pieruvitsailut jäävät ala-asteelle, kehitymme henkisesti niin että nuo jäävät taakse. Paitsi tietysti idiootit jännämiehet jäävät ala-astetasolle kun henkiset eväät ei riitä enempään ja näyttäisi tosiaan siltä että naiset ovat suunnilleen samantasoisia huuomrintajunsa suhteen, siksi jännämiehen tuhma sutkaus naurattaa ja niitä kun latelee niin on hyvät mahdollisuudet saada pimppendaaliakin.

Onko kukaan palstan miehistä koskaan tavannut oikeasti hauskaa & nokkelaa naista? Nyt kun tosiaan tuo naisten henkinen taso huumorintajun suhteen selvisi niin kun mietin niin en kyllä äkkiä muista naisista sellaista sanataituria joka spontaanisti saisi porukan nauramaan, ne kyllä hirnuu mukana muiden toisten jutuille mutta itse ne ei juuri niitä kehitä. Ja sitten kun joku olevinaan hauska nainen heittää huumoria, se juurikin heittää jotain härskiä ja muu akkalauma hirnuu mukana kuin hyeenat, jutun on oltava yksinkertainen jotta muutkin naiset tajuaa sen.

Oletteko kaikki muutkin aina kuvitelleet että kun naiset istuu seurueessa hiljaa miesten heittäessä läppää että ne on fiksumpia eivätkä siksi osallistu typerään huulitteluun? Minä ainakin olen näin kuvitellut mutta nyt alan ymmärtää että ei ne oikeasti mitään fiksumpia taida olla, ne vaan ei keksi mitään hauskaa itse niin niiden on pakkokin olla hiljaa. Muiden jutuillekin ne usein alkaa nauramaan vasta kun näkevät että muutkin nauraa, oikeasti ne siinä vaiheessa vielä eivät taida edes tajuta koko vitsiä mutta eivät halua erottua niin nauravat mukana silloin kun se on "turvallista".

Tiedättekö miksi naiset aina haluaa löytää huumorintajuista seuraa? Ei, ei siksi että se seura tajuaisi naisen heittämät hyvät läpät, niitä ei juuri ole, vaan siksi että se seura osaisi tuottaa hyvää huumoria ja toimia ikäänkuin seremoniamestarina jatkuvasti niin ettei naisen jatkossakaan itse tarvitsisi mitään tehdä tuonkaan asian suhteen.

No on niitä joitakin hauskoja naisia. Joskus jopa palstan naiset osaa heittää jotain hauskaa, saisivat heittää enemmänkin, katsotaan saako tällä avauksella yhtään hauskaa kommenttia vai meneekö shaming languageksi ja henkilöhyökkäyksiksi.

31

435

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolisinnauruun

En lukenut. Pelkään että olisi viimeinen tekoni.

• No onhan tässä yleistyksen sävy, mutta kyllä tunnen palstalta ja sen ulkopuolelta hyvin homoristisia naisia. Palstalta tietty zönkkö ykkösenä, tai nykyinen mukujen muhku, vai mikäs se nyt olikaan. Sitten Ellukettunen viskoo ironista läppää välillä, niin ja tietty palstan oma jokapaikan vastarannankiiski Lineri, kyllä sieltäkin irtoaa läppää.
      Oma sisko on palstan ulkopuolisista naisista uskomattomin läpänviskoja. Se vielä osaa väännellä sellaisia ilmeitä, että menis naispuoleisesta Hedbergistä täysiään. Eräs nuorempi naisystäväni on huippu viskaamaan arkipäivän huumoria...joskus valitteli päänsärkyä, kun olin menossa siellä käymään. Tuumasin, että ei edes mietitä seurusteluakaan ja jo päätä särkee, niin se vaan tuumas, että ei tää sellaista oo, se on niin lääst siisonii, mä valitan selkää. Jotenkin se, että naiset osaa viskautua huumoriin mukaan, on loistavaa.

Mutta jotain perääkin tässä sun väitteessä on. Naiset saattavat vielä olla aavistuksen varautuneita heittämään huumoria julkisesti. Mitä enemmän he ovat ulkonäkökeskeisiä ja kiinnittävät huomiota muuhun kuin sisältöönsä, niin hurtti ja vilpitön huumori on kiven alla.

Tosin onhan miehiäkin, jotka karsastavat kaikenlaista alakulttuurihuumoria, se on oltava jotain tyylikästä ja mikään "rillumarei-huumori" ei iske...siis sellainen tosielämän huumori, en tiedä että kolahtaako siellä joku sitten itsetuntoon tai egoon?

• tavis.on.rento.itsensä

sen huomannut että moni ammattikoulun käynyt nainen ymmärtää huumoria ja osaa vitsailla ja jopa toiset korkeastikoulutetutkin mutta suurin osa koulutetuista naisista ei ole huumoria tai koulun käytyä se on muuttunut leikkivätkö tai esittävätkö hieno pierua ja hienosto ihmisiä vai mikä on ennen mukava vitsikäs nainen muuttuu koulun käytyään ja heillä on poikkeava huumori jota muut ei ymmärrä esim aurinko sanoi kuu pii toiseen ja nauraa rekottaa ja hekottaa tai jos paremmassa asemassa sanoo puu on kivi ja nauraa niin nuoleeko persettä vai mikä mutta nauravat ja kehuvat koulutetumpaa tai varakkaampaa ja varakkaampi sanoo selän takana en ymmärrä mitä nauroivat eihän se tarkoittanut mitään ja yrittääkö hyötyä vai mitä se oli mutta voisi sanoa että monella koulutetulla on omalaatuinen ja outo huumori jota ei ymmärrä he itsekkään

• tavis.on.rento.itsensä kirjoitti:

sen huomannut että moni ammattikoulun käynyt nainen ymmärtää huumoria ja osaa vitsailla ja jopa toiset korkeastikoulutetutkin mutta suurin osa koulutetuista naisista ei ole huumoria tai koulun käytyä se on muuttunut leikkivätkö tai esittävätkö hieno pierua ja hienosto ihmisiä vai mikä on ennen mukava vitsikäs nainen muuttuu koulun käytyään ja heillä on poikkeava huumori jota muut ei ymmärrä esim aurinko sanoi kuu pii toiseen ja nauraa rekottaa ja hekottaa tai jos paremmassa asemassa sanoo puu on kivi ja nauraa niin nuoleeko persettä vai mikä mutta nauravat ja kehuvat koulutetumpaa tai varakkaampaa ja varakkaampi sanoo selän takana en ymmärrä mitä nauroivat eihän se tarkoittanut mitään ja yrittääkö hyötyä vai mitä se oli mutta voisi sanoa että monella koulutetulla on omalaatuinen ja outo huumori jota ei ymmärrä he itsekkään

No voi johtua lähinnä siitä, että itse kokee itsensä eri asemaan koulutuksen ja muun statuksen takia, mutta minusta hyvä esimerkki että hyvän statuksen ihminenkin voi olla hurtin huumorin taitaja on Ben CysoWicz. Se oli kerran hyvissä vai huonoissa uutisissa vieraana ja juontaja sanoi, että ihmisen suurin elin on iho. Mikko Kuustonen sanoi, että hänellä se on joku muu. Juontaja korjasi, että Mikko sinulla on iho sielläkin, niin Ben murjaisi, että ei kaikilla.
        Loistavaa tilannekomiikkaa niinkin kuivanoloiselta äijältä.

• tavis.on.rento.itsensä kirjoitti:

Enpä tiiä muuta, kun että elämä on opettanut nauramaan. Jos ei olis oppinut nauramaan joskus silloinkin, kun itkettää ja lannistaa olis varmaan tullut jo ehjä eteen.

Vaikeuksien keskellä olen kokenut, että nauraminen saa taakkaa kevyemmäksi ja positiivista virtaa millä sinnitellä parempaan olotilasn ja tilanteeseen.

Mulla ainakin huumori on elintärkeäksi koettu voimavara.☺️

• Wulwawa
        Dissident kirjoitti:

No voi johtua lähinnä siitä, että itse kokee itsensä eri asemaan koulutuksen ja muun statuksen takia, mutta minusta hyvä esimerkki että hyvän statuksen ihminenkin voi olla hurtin huumorin taitaja on Ben CysoWicz. Se oli kerran hyvissä vai huonoissa uutisissa vieraana ja juontaja sanoi, että ihmisen suurin elin on iho. Mikko Kuustonen sanoi, että hänellä se on joku muu. Juontaja korjasi, että Mikko sinulla on iho sielläkin, niin Ben murjaisi, että ei kaikilla.

Hah. Muistan tuon jutun ja repesin ihan täpöllä.

• Dissident kirjoitti:

Muistan kans katsoneeni tuon jakson. Tilannetaku oli Benillä kohdallaan. Virka-asema tai titteli sinällään ketään huumorintajuttomaksi tee. Politiikassa nyt näkee enemmän huvittavia pellejä, kun maailman suurimmassa sirkuksessa yhteensäkään.

• muhkee_muhku kirjoitti:

Muistan kans katsoneeni tuon jakson. Tilannetaku oli Benillä kohdallaan. Virka-asema tai titteli sinällään ketään huumorintajuttomaksi tee. Politiikassa nyt näkee enemmän huvittavia pellejä, kun maailman suurimmassa sirkuksessa yhteensäkään.

Daaaaa...tilannetaJu. en opi kutittamaan tämän puhelimen näppylöitä näköjään millään.☺️

Täs kohtaa hyvät illat ja yöt. On taas 5 herätys(joka) aamu. Jos nukkus hetken

Joo, Suomen politiikka on parasta sirkushuvia mitä voi nykyaikana olla. Varmaan kun Kummelit ja muut sketsiohjelmat ei enää ihmisiä kiinnostaneet, keksittiin politiikasta tehdä kokokansan hupia. Ja oikeastaanhan sieltä tulevalla satiirilla toimii monikin huumoriohjelma.

Daaaaa...tilannetaJu. en opi kutittamaan tämän puhelimen näppylöitä näköjään millään.☺️

Täs kohtaa hyvät illat ja yöt. On taas 5 herätys(joka) aamu. Jos nukkus hetken

Ääh! Nukkuminen on homojen hommaa!

• Dissident kirjoitti:

Ääh! Nukkuminen on homojen hommaa!

Hyyyssss......hy hys. Nimenomaan...😜
        Öitä.🌜

Hyyyssss......hy hys. Nimenomaan...😜
        Öitä.🌜

Noo. Ei ne homotkaan aina nuku, että saa sitä heterokin pikkutirsat ottaa.

• Tämä teksti nauratti. Ehkä siksi, että ironisella tavalla olet oikeassa, jollain tavalla tuli mieleen kiukustunut poika, joka potkii kiviä kiukuissaan kun tytöt kikatti Kallen jutulle enemmän. Jollain tavalla tulkitsen tekstin sinun sarkastiseksi tavaksi ottaa napakasti niskasta kiinni, vähän ravistella ja pyöritellä tarkastellen kuinka se otus x reagoi ja lopulta laskea otus x maahan ja taputella päähän. "Ota vähän maitoa tassilta "- ja hymysuin katselet, kuinka otus x juo maitoansa samalla suhisten ja sihahdellen sinulle.

Parasta huumoria lienee sellainen, missä toinen osapuoli ei tajua juttua huumoriksi. Sivusta katsottuna mua ainakin helposti naurattaa, kun apinaa koijataan. Olkookin se toisinaan hiukan ilkeäkin tapa huvituttaa....

🙉

Vielä huvittavampaa on, kun tajuaa itse olleensa se apina...

• Joo, paras juttu on sellainen jonka muut tajuaa vasta hetken päästä ja silloinkin joku jää miettimään mitä hauskaa siinä muka oli?

• Tuli muuten tuosta niskasta kiinni otosta mieleen vitsi...

Pikkukalle oli saunassa äitinsä kanssa ja kun löylyä oli liikaa, meni hän alalauteille...katsoi äitiään yläviistoon ja sanoi vittu...No äiti otti Kallea hiuksista ja pyöritteli...Mitäs nyt näkyy? Kiuas, vittu, kiulu, vittu, kiuas....Kalle tuumasi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, paras juttu on sellainen jonka muut tajuaa vasta hetken päästä ja silloinkin joku jää miettimään mitä hauskaa siinä muka oli?

Nimenomaan ja kaikki ei edes tajua koskaan. Mut itseä naurattaa, kun hoksaa jonkun jutun. ☺️

Väsyneenä kyllä ei tarvi kummosta vitsiäkään, kun tuntuu että nauraa nahat suupielistä halki.😋

• Dissident kirjoitti:

Tuli muuten tuosta niskasta kiinni otosta mieleen vitsi...

Pikkukalle oli saunassa äitinsä kanssa ja kun löylyä oli liikaa, meni hän alalauteille...katsoi äitiään yläviistoon ja sanoi vittu...No äiti otti Kallea hiuksista ja pyöritteli...Mitäs nyt näkyy? Kiuas, vittu, kiulu, vittu, kiuas....Kalle tuumasi.

Niin ja Kallekin viellä. Kuis sattukin😉

Mummo aina sanoi, että räkänokastakin tulee mies muttei tyhjännaurajasta. Jonka päälle nauroi makeasti.

Olis ollut kiva tietää mitä tulee vastaavasti naisesta samoilla spekseillä.😄

Nooh, minust ainakin tuli viriviri tööt tööt. Elämä naurattaa kaikessa kauneudessaan ja karuudessaan.

Niin ja Kallekin viellä. Kuis sattukin😉

Mummo aina sanoi, että räkänokastakin tulee mies muttei tyhjännaurajasta. Jonka päälle nauroi makeasti.

Olis ollut kiva tietää mitä tulee vastaavasti naisesta samoilla spekseillä.😄

Nooh, minust ainakin tuli viriviri tööt tööt. Elämä naurattaa kaikessa kauneudessaan ja karuudessaan.

Niin, mutta mummosi viisaudessa on perää...ajatteleppas sitä...sehän voi olla vaikka itsestään epävarma ehe ehe-mies.... Siitä ei tulekaan miestä, vaan vaikkapa ujo syrjäytyjä.

Piti ihan ajatuksella lukea, että mitä tarkoitit tuolla ja mietin, että pitääks mun siis murjoo pikkuLiisavitsi ja oitis sellaisen loihdin muistojen kätköistä tähän hätään.
        Liisa oli menossa uimaan ja otti mekon pois ja menikin uimaan. No ketkäs sen näkikään, pikkukalle ja ville... Ne tekivät Liisalle jekun ja laittoivat airot ristiin Liisan mekkoon ja juoksivat nauraen kotiin. Äiti pysäytti pojat ja kysyi, mitä ilkeyksiä olivat tehneet, kun niin nauratti, johon pojat tuumasivat yhteenääneen: Pistettiin Liisalle melaa mekkoon!

• ei se kehittymätön pidän hyvästä komedioista ja minut on vaikea saada nauraa😁 Minulla on hyvä huumorintaju mutta olen niin stressin liiskana, eikä ne tule mistään kuluneista vitseistä vaan tilanteesta.
      Muistan vain nauraneeni todella yllättävälle asialle enemmänkin. Nauran paljon itselleni.

Narutan pikku jutuilla esim kerran pikku-siskolleni väitin että ei meillä enää wc-paperia käytössä kun kysyi sitä.
      "olemme nykyään ekologisia ja käytämme mainoksia wc-paperin tilalla" ja näytin miten papereita käytetään elin hinkkasin yhteen, niin ne pehmeää ja sisareni otti sanomalehti kasan mukaan ja aloin nauravan hillittömästi ja huusin perään "on meillä sitä wc-paperiakin haluatko?"

Kerran jymäytin vieraitakin uusista perserintsikoista ja että ei roikkuis sepitin tarinan uskostavasti 😁 Oon siitä kiva että paljastan että jymäytin.

• pidän.sinusta

niin olen huomannut että olet vitsikäs ja huumorintajuinen niin jymäytyksesi oli hyviä ja huumorin tajustasi kertoi sekin että olit heti mukana leikissä kun leikittiin että olet mies ja minä nainen niin olit heti juonessa mukana eli kanssasi tulee toimeen

• Itselle nauraminen on oikeasti mahtavaa. Mä kans nauran usein itselleni, jopa omalle typeryydelleni tai varsinkin sille. Itseään ei tarvi aina ottaa niin vakavasti....😃

• pidän.sinusta kirjoitti:

niin olen huomannut että olet vitsikäs ja huumorintajuinen niin jymäytyksesi oli hyviä ja huumorin tajustasi kertoi sekin että olit heti mukana leikissä kun leikittiin että olet mies ja minä nainen niin olit heti juonessa mukana eli kanssasi tulee toimeen

Sinä se tykkää kirveellä veistetyistä 😁

Itselle nauraminen on oikeasti mahtavaa. Mä kans nauran usein itselleni, jopa omalle typeryydelleni tai varsinkin sille. Itseään ei tarvi aina ottaa niin vakavasti....😃

minä nauroin tänään muistoilleni paljon . Ne kaikki olisi kannattanut kirjoittaa ylös ja lukea huonoilla päivillä olisi saanut itkeä ja nauraa vuoroin perää.

Elämässä on paljon elämisen iloa. Nauroin viimeksi omalle tilanteelle kun lähden aina myöhässä että joudun ottamaan aikaa juoksemalla kiinni.

Valtakunnan jumppa vinkit kaikille saatavana.
        Lähe aina myöhässä kun juoksee henkensä edestä varsinkin kun auto on rikki ja aina juokset pidemmälle ja ylität itsesi.

Kyllä minä itselleni nauran mokiani

• Wulwawa

Eikö ne noi pieru, kakka ja ripuli -jutut naurata enemmän tietyntyyppisiä miehiä? Kuin naisia yleensä. Vaikka kyllä se väärään aikaan päästetty oudon ääninen suolikaasupurkaus saattaa aiheuttaa omituisia hikotuksen kaltaisia purskahduksia itselläkin, tiedä sitten miksi.

Oletko katsonut Putousta? Tai hyviä ja huonoja uutisia?
      Jos olet, ja silti väität paskaa naisten huumorintajusta, niin olet itse huumorintajuton. Ja juttujasi hieman lukeneena, ei ole yllätys.

• Tahaton pieru helpommin naurattaa, kun suututtaa. Tietyllä tapaa joku "sopimattomana"pidetty juttu jossain kohtaa saa aikaan huvitusta.

Eriasia on toki mässäillä pieru ja kakkajutuilla tai tilannetajuttomuus lienee syyllisin.

• Huumori on vaikea laji. Täällä voi huoleti päästellä juttuja, jotka ehkä 20% tajuaa ja muut ei. Oikeassa elämässä ei aina viitsi, koska on niin iso riski olla itse se koko 20%.

Naiset on kielellisesti usein miehiä taitavampi, mutta ei se sitten usein päde jos pitäisi olla hauska. Ehkä siihen puuttuu biologiset syyt. Naiset kun usein väittää haluavansa että mies saa heidät nauramaan. Ei päinvastoin.

• Haluaisin vielä muistuttaa kaksoisstandardeista yhteiskunnassa, jotka noin yleisesti eivät suosi naisten suolikaasuja. Siinä missä miehille pätee sanonta että joka pierua pidättelee, sillä on muutakin vilppiä mielessä, niin naisten rupsuttelu on pelkästään noloa. Ja vaginapieruhuumoria miehet ei ymmärrä alkuunkaan. Jopa South Parkin kaupunki meni suunniltaan kun T&P:n show korvattiin vaginapieruja päästelevillä tytöillä.

• Naisasialooser11

Mitä naisten suolikaasuja? Naiset eivät sellaisia koskaan sisälleen kehitä eivätkä ulos päästele. Piereminen on äärimmäisen epänaisellista ja epäseksikästä eikä mikään tapa pahemmin romanttisia tunteita naista kohtaan. Naisen kuuluu tuoksua hyvälle persettään myöten. En ole koskaan kuullut, että hoikat nuoret kamunaiseni olisivat paskalla käyneet saati pieraisseet.

Eivät seksirobotitkaan piere eivätkä pasko eli voittavat siinäkin oikeista naisista ne jotka pierevät tai paskovat.

Se on mies joka pieree ja paskoo, miehelle se sopii ja on hauskaa huumoria

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Mitä naisten suolikaasuja? Naiset eivät sellaisia koskaan sisälleen kehitä eivätkä ulos päästele. Piereminen on äärimmäisen epänaisellista ja epäseksikästä eikä mikään tapa pahemmin romanttisia tunteita naista kohtaan. Naisen kuuluu tuoksua hyvälle persettään myöten. En ole koskaan kuullut, että hoikat nuoret kamunaiseni olisivat paskalla käyneet saati pieraisseet.

Eivät seksirobotitkaan piere eivätkä pasko eli voittavat siinäkin oikeista naisista ne jotka pierevät tai paskovat.

Se on mies joka pieree ja paskoo, miehelle se sopii ja on hauskaa huumoria

Hyvällehän naiset tuoksuu, jos jotain vuotaakin: tuoksussa on ruusua, kanelia ja laventelia. Mistä lie painajaisesta tuo aloituksen pahanhajuinen sellutehdas on karannut.

• scrg kirjoitti:

Hyvällehän naiset tuoksuu, jos jotain vuotaakin: tuoksussa on ruusua, kanelia ja laventelia. Mistä lie painajaisesta tuo aloituksen pahanhajuinen sellutehdas on karannut.

joskus ennen naiset on tuoksuneet hyvälle, kedon kukkasille, kanelille ja kardemummalle mutta 2000-luku on tehnyt tehtävänsä, nykyään ne löyhkää käytetyiltä, en edes kehtaa sanoa mikä puskee lävitse jännmieshistorian vuoksi, yök.

• Harmaaritari kirjoitti:

joskus ennen naiset on tuoksuneet hyvälle, kedon kukkasille, kanelille ja kardemummalle mutta 2000-luku on tehnyt tehtävänsä, nykyään ne löyhkää käytetyiltä, en edes kehtaa sanoa mikä puskee lävitse jännmieshistorian vuoksi, yök.

No niin. Nyt tuli elävästi mieleen miltä 2000-luvun naisen sämpylät ja kakut näyttää. Nittähän on täällä joskus katseltu.

Mahtaako minua olla huijattu jollakin laventelintuoksuisella wc-raikasteella. Ei, sellaista en saata uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe