http://tieku.fi/ihminen/aivot/ao-testi/ilmainen-ao-testi-tieteen-kuvalehden-suomenkielinen-ao-testi
Mitä tämä teille kertoo heikkoudesta? Miten voisitte yrittää kehittää heikkoutanne?
Oletteko tehneet älykkyys testin
16
336
Vastaukset
- Kpollari
Paljastit ainakin oman heikon puolesi!
Äykkyystesti on nimittäin yhdyssana!Muutenkin olen kuullut tuota lausetta monelta ettet erotu joukosta. Mitä päättelet minun pärjänneen testissä?
Taitaa palstalla olla kuolutta😩
- äykkö
Kpollarin yhdyssana äykkyystesti erottui aivan yhtä hyvin joukosta kuin muutkin kirjoitusvirheet. Tarkoittiko hän ehkä jäykkyystestiä?
noh mutta sehän selvittää, miksi se niin jäykältä tuntui kun ponnahti itsekin lautaltaan alas.
Olisiko hällä ollut jäykkyyttä siellä😂Haluisin testistäni ymmärtää tämä alempi osio.
Heikkous on kielellinen osuus selkeästi.
http://aijaa.com/MjdkydYritän itse opiskella kun kuntoutusta en saa joten yritän itseni kuntouttaa epävirallisesti.
En pärjää kirjallisesti mutta ei se estä lukemista lievä se ymmärtäminen tekstin lukutaito ja erittäin vaikea kirjoittaminen.
Taas on auditiivisesti ymmärtäminen ollut erittäin vaikeaa 10v vielä.
Haluisin opiskella vielä yliopistossa, joten tämän vuoksi olen nyt yrittänyt testeillä taitojani kartoittaa.onko minusta siihen. psykologia lukion 4 kirjassa dysleksiasta voi kokonaan päästä eroon joten uskon tavoitteeni olevat ainakin yrittämisen arvoiset.
Ja kuntoutukset eivät ainakaan haittaa elämääni.
Minulla on tavoitteet kaikille ihmisille luoda mahdollisuus parempaan elämään😁
- Kanootti3
Tein ensimmäisen osion, mutta en halua rekisteröityä ja saada mainoksia sähköpostiin.
Ensimmäisessä osiossa viimeinen kohta oli itselleni epäselvä. Saiko kukaan selville miten se muotoutuu?- hahahhh
Sain mutten paljasta sitä tyhmille.
- Omalogiikka
En tiedä onko oikein, mutta jokaisella rivillä vikassa lokerossa on yhtä monta suoraa viivaa kuin kahdessa ensimmäisessä yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522253Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121429Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m641219- 851119
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23931Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912