Oletteko tehneet älykkyys testin

http://tieku.fi/ihminen/aivot/ao-testi/ilmainen-ao-testi-tieteen-kuvalehden-suomenkielinen-ao-testi

Mitä tämä teille kertoo heikkoudesta? Miten voisitte yrittää kehittää heikkoutanne?
16395
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Paljastit ainakin oman heikon puolesi!
Äykkyystesti on nimittäin yhdyssana!

Äänestä
  • Aloittaja

Minulla on dysfasia

Äänestä

• Aloittaja

Enkä ole sitä koskaan salaillut. Kieli ei ole vahvuuteni.

Äänestä

• Aloittaja

Muutenkin olen kuullut tuota lausetta monelta ettet erotu joukosta. Mitä päättelet minun pärjänneen testissä?

Äänestä

Aloittaja

Taitaa palstalla olla kuolutta😩

Äänestä

Kpollarin yhdyssana äykkyystesti erottui aivan yhtä hyvin joukosta kuin muutkin kirjoitusvirheet. Tarkoittiko hän ehkä jäykkyystestiä?

1Äänestä
  • Aloittaja

noh mutta sehän selvittää, miksi se niin jäykältä tuntui kun ponnahti itsekin lautaltaan alas.
    Olisiko hällä ollut jäykkyyttä siellä😂

Äänestä

• Aloittaja

Teitkö testin?

Äänestä

• Aloittaja

Haluisin testistäni ymmärtää tämä alempi osio.
    Heikkous on kielellinen osuus selkeästi.

http://aijaa.com/Mjdkyd

Äänestä

• Aloittaja

Yritän itse opiskella kun kuntoutusta en saa joten yritän itseni kuntouttaa epävirallisesti.

Äänestä

• Aloittaja

En pärjää kirjallisesti mutta ei se estä lukemista lievä se ymmärtäminen tekstin lukutaito ja erittäin vaikea kirjoittaminen.
    Taas on auditiivisesti ymmärtäminen ollut erittäin vaikeaa 10v vielä.

Haluisin opiskella vielä yliopistossa, joten tämän vuoksi olen nyt yrittänyt testeillä taitojani kartoittaa.onko minusta siihen. psykologia lukion 4 kirjassa dysleksiasta voi kokonaan päästä eroon joten uskon tavoitteeni olevat ainakin yrittämisen arvoiset.
    Ja kuntoutukset eivät ainakaan haittaa elämääni.

Äänestä

• Aloittaja

Halusin selville saada opiskelutyylini😉

Äänestä

Aloittaja

Minulla on tavoitteet kaikille ihmisille luoda mahdollisuus parempaan elämään😁

Äänestä

Tein ensimmäisen osion, mutta en halua rekisteröityä ja saada mainoksia sähköpostiin.

Ensimmäisessä osiossa viimeinen kohta oli itselleni epäselvä. Saiko kukaan selville miten se muotoutuu?

Äänestä
  • Sain mutten paljasta sitä tyhmille.

Äänestä

• En tiedä onko oikein, mutta jokaisella rivillä vikassa lokerossa on yhtä monta suoraa viivaa kuin kahdessa ensimmäisessä yhteensä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

http://tieku.fi/ihminen/aivot/ao-testi/ilmainen-ao-testi-tieteen-kuvalehden-suomenkielinen-ao-testi

Mitä tämä teille kertoo heikkoudesta? Miten voisitte yrittää kehittää heikkoutanne?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu