http://tieku.fi/ihminen/aivot/ao-testi/ilmainen-ao-testi-tieteen-kuvalehden-suomenkielinen-ao-testi
Mitä tämä teille kertoo heikkoudesta? Miten voisitte yrittää kehittää heikkoutanne?
Oletteko tehneet älykkyys testin
16
384
Vastaukset
- Kpollari
Paljastit ainakin oman heikon puolesi!
Äykkyystesti on nimittäin yhdyssana!Muutenkin olen kuullut tuota lausetta monelta ettet erotu joukosta. Mitä päättelet minun pärjänneen testissä?
Taitaa palstalla olla kuolutta😩
- äykkö
Kpollarin yhdyssana äykkyystesti erottui aivan yhtä hyvin joukosta kuin muutkin kirjoitusvirheet. Tarkoittiko hän ehkä jäykkyystestiä?
noh mutta sehän selvittää, miksi se niin jäykältä tuntui kun ponnahti itsekin lautaltaan alas.
Olisiko hällä ollut jäykkyyttä siellä😂Haluisin testistäni ymmärtää tämä alempi osio.
Heikkous on kielellinen osuus selkeästi.
http://aijaa.com/MjdkydYritän itse opiskella kun kuntoutusta en saa joten yritän itseni kuntouttaa epävirallisesti.
En pärjää kirjallisesti mutta ei se estä lukemista lievä se ymmärtäminen tekstin lukutaito ja erittäin vaikea kirjoittaminen.
Taas on auditiivisesti ymmärtäminen ollut erittäin vaikeaa 10v vielä.
Haluisin opiskella vielä yliopistossa, joten tämän vuoksi olen nyt yrittänyt testeillä taitojani kartoittaa.onko minusta siihen. psykologia lukion 4 kirjassa dysleksiasta voi kokonaan päästä eroon joten uskon tavoitteeni olevat ainakin yrittämisen arvoiset.
Ja kuntoutukset eivät ainakaan haittaa elämääni.
Minulla on tavoitteet kaikille ihmisille luoda mahdollisuus parempaan elämään😁
- Kanootti3
Tein ensimmäisen osion, mutta en halua rekisteröityä ja saada mainoksia sähköpostiin.
Ensimmäisessä osiossa viimeinen kohta oli itselleni epäselvä. Saiko kukaan selville miten se muotoutuu?- hahahhh
Sain mutten paljasta sitä tyhmille.
- Omalogiikka
En tiedä onko oikein, mutta jokaisella rivillä vikassa lokerossa on yhtä monta suoraa viivaa kuin kahdessa ensimmäisessä yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi683297Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903076SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773025- 1372406
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521918Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371735Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001690Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "51598