Kita ravitola

plata5110

3.8 ostin Offeriumin kautta voucherin aasialaiseen ravintolaan Kita. Ateria neljälle henkilölle, 56 kappaletta sushia 38€. Soitin päivällä ravintolaan että tilaisin aterian take awayna ja varmistin vielä puhelimessa että kyseessä olisi 56 kappaletta. Tulin hakemaan sovittuun aikaan ja tilaukseni oli pakattu valmiiksi. Tilaus näytti kuitenkin epäilyttävän kokoiselta ja laskin sushit ravintolassa, niitä oli 48 kappaletta. Kysyin missä puuttuvat 8 kappaletta ovat. Henkilökunta kertoi että sushit olivat vähän isompia kuin normaalisti ja minulle pitäisi ne riittää. Pyysin että saisin voucherin takaisin ja palauttaisin aterian, mutta siihen ei suostuttu. Kompensaatioksi sain pienen laatikon papuja. Jätin ne kuitenkin ravintolaan. Kotona söimme perheenkesken ja huomasimme että riisi sushissa oli ylikypsää, mauton mössö. Henkilökunta ei puhu suomea ja englanniksi huonosti ja näyttävät vihaisen naaman. Ravintola oli tyhjä eikä siellä ilmeisesti käy paljon asiakkaita. Jos ravintolalla ei mene hyvin niin miksi minun täytyy kärsiä siitä.

2

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realismia-

No etpä sinäkään suomea osaa niin että siinä mielessä täysin turha uikutus.

• ontyhmiäon

Tyhmää jymäytetään. Ei kai kukaan hyvää ruokaa arvostava ja haluava ostele mitään kuponkiruokaa.

Mikä on otsikossa mainitsemasi "ravitola"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1551
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      115
      1431
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1182
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      938
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      818
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe