Auto nostaa miehen tasoa?

Sportti_MB

Olen jo 45-vuotias, siis teidän monien mielestä jo ikäloppu. Naisia ei elämässäni ole ollut yhtäkään, ei siis seurustelu/seksisuhteita. En ole mikään tietokoneen ääressä istuva ylipainoinen rapakuntoinen mt-tapaus. Olen ainoastaan erittäin huonot ihmissuhdetaidot omaava, en tee aloitteita,, en oikein osaa puhua mistään mitään - paitsi ehkä rakentamisesta ja teknisistä asioista. Olen hyväkuntoinen 188 cm pitkä ja painoa 90 kiloa, juoksen ja harrastan kuntosalilla käyntiä. Olen työelämässä, en tupakoi, enkä juopottele.

Kun liikun jalan tai polkupyörällä, niin naiset eivät huomaakaan minua, mutta kun ajelen saksalaisvalmisteisella urheilullisella autolla niin naiset katsovat pitkään. Auto siis on se joka jollakin tapaa herättää naisten kiinnostusta?

122

7610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti ne katsovat sun holtitonta ajoasi, kun keskityt ajamisen sijaan tuijottelemaan niitä naisten katseita.

      • SellainenXkromosomi

        Kyllä se auto nostaa miehen tasoa naisen silmissä. Keskitasoinen nainenkin nykyään vaatii tulla kuskatuksi hulppeilla menopeleillä, vaikka hän olisikin ilmastonmuutoksesta huolissaan ja vihreiden vakioäänestäjä.


      • 1714
        SellainenXkromosomi kirjoitti:

        Kyllä se auto nostaa miehen tasoa naisen silmissä. Keskitasoinen nainenkin nykyään vaatii tulla kuskatuksi hulppeilla menopeleillä, vaikka hän olisikin ilmastonmuutoksesta huolissaan ja vihreiden vakioäänestäjä.

        Kuinka monesta sellaisesta aisesta sinulla on kokemusta? Annas kun arvaan: ei yhdestäkään.


      • jonne---
        SellainenXkromosomi kirjoitti:

        Kyllä se auto nostaa miehen tasoa naisen silmissä. Keskitasoinen nainenkin nykyään vaatii tulla kuskatuksi hulppeilla menopeleillä, vaikka hän olisikin ilmastonmuutoksesta huolissaan ja vihreiden vakioäänestäjä.

        No,isoilla uudemmilla bemareilla ajelee mamut ja huumekuskit ja niitä saa 60kk maksuajalla. Ei näillä bemarikuskeilla mitään rahaa ole,kun lähes 90% niistä on rahoitusyhtiön autoja. Velaksi on mukava elää,mutta harvalla näistä jubbailevista on edes 50 euroa oikeeta rahaa taskussaan. Pikkupojat sitten ajeleekin niillä 1000e bemareilla,joissa stereot jytisee. Silti nuori nainen ottaa sen 1000e auton omistajan,kuin velkaisen 40-50v audi tai bemarimiehen,miehen ikä ratkaisee ja kun posket näkyy takaapäin,kun on jo turpea naama ja ylipainoinen ja kamala sänki,niin naiset kiertää kaukaa. Avoautoa ei hullukaan osta edes velaksi,kun lähtee tukka?Olen laittanut merkille,että lähes kaikilla avoauton ajajalla on kalju,ei kannattaisi ajella,jos haluaa näyttää ihmiseltä,eikä vanhalta ukolta.


      • Sississi
        SellainenXkromosomi kirjoitti:

        Kyllä se auto nostaa miehen tasoa naisen silmissä. Keskitasoinen nainenkin nykyään vaatii tulla kuskatuksi hulppeilla menopeleillä, vaikka hän olisikin ilmastonmuutoksesta huolissaan ja vihreiden vakioäänestäjä.

        Missä peräkylässä sinä oikein asut, SellainenXkromosomi? Kyllä ainakin minun ystäväpiirissäni kaikilla naisilla on ihan omat hyvät ja jopa hulppeat autot ihan riippumatta että onko miestä vai ei. Lapset, lemmikit, kauppa- ja työreissut ja harrastukset vaativat sen oman auton. En tiedä YHTÄÄN naista joka suostuisi sellaiseen rooliin, että olisi täysin miehen armoilla mitä kyyteihin ja kuskaamiseen ja menemiseen tulee. Ihan vaan tiedoksi, että nyt eletään vuotta 2017 eikä 1957. Naisilla on ajokortit, työpaikat ja omaa rahaa ostaa se oma menopeli.


      • kuutamolls
        jonne--- kirjoitti:

        No,isoilla uudemmilla bemareilla ajelee mamut ja huumekuskit ja niitä saa 60kk maksuajalla. Ei näillä bemarikuskeilla mitään rahaa ole,kun lähes 90% niistä on rahoitusyhtiön autoja. Velaksi on mukava elää,mutta harvalla näistä jubbailevista on edes 50 euroa oikeeta rahaa taskussaan. Pikkupojat sitten ajeleekin niillä 1000e bemareilla,joissa stereot jytisee. Silti nuori nainen ottaa sen 1000e auton omistajan,kuin velkaisen 40-50v audi tai bemarimiehen,miehen ikä ratkaisee ja kun posket näkyy takaapäin,kun on jo turpea naama ja ylipainoinen ja kamala sänki,niin naiset kiertää kaukaa. Avoautoa ei hullukaan osta edes velaksi,kun lähtee tukka?Olen laittanut merkille,että lähes kaikilla avoauton ajajalla on kalju,ei kannattaisi ajella,jos haluaa näyttää ihmiseltä,eikä vanhalta ukolta.

        Mä sain naista vaikka oli honda farmari
        molemmat oltiin naimisissa
        Nainen ajeli roverilla pyhäjoelta mun luo ouluun
        Naitiin päivä ja ilta.En uskaltanut yöksi ottaa kun pelkäsin vaimon tulevan kotiin.
        Naisen tyttö soitti sille päivällä just kun nussin takaapäin.piti vähän hiljentää
        vauhtia ettei ulissut puhelimeen.
        Et kyllä tavallisellakin autolla saa naista naida.
        Monesti nain myös autossa naisia olikohan noin pari-kolmekymmentä yhteensä.


    • 12121212121212

      Auto viestii potentiaalisesta tasosta, eli rahakkaasta ja statuksekkaasta ammatista.

      Sen pidemmällä ei pelkällä autolla tuossa iässä pääse. Jos selviääkin että olet tavallisessa työssä mutta kulutat ison osan rahoistasi autoon (tai olet pihi muissa asioissa, esim. asunto)...on se lähinnä miinusta.

      • tuskimpa.on

        entä onko suosiossa jos ajaa volvo 240 vm 1985 ja ruostettakin löytyy ja öljyn savua ja on siitä velkaa vielä 34kk ja taskussa ja tilillä rahaa 24 euroa


      • 12121212121212
        tuskimpa.on kirjoitti:

        entä onko suosiossa jos ajaa volvo 240 vm 1985 ja ruostettakin löytyy ja öljyn savua ja on siitä velkaa vielä 34kk ja taskussa ja tilillä rahaa 24 euroa

        Googlen kuvien perusteella tuosta syntyy mielikuva nelikymppisestä peräkammarin pojasta joka asuu perämetsässä vanhempien omistamalla ränsistyneellä maatilalla veljensä, siskonsa ja heidän lapsensa kanssa.

        Ellet omaa statusta, enemmistö naisista haluaa auton olevan siisti eikä liian vanhan näköinen.


      • 720
        12121212121212 kirjoitti:

        Googlen kuvien perusteella tuosta syntyy mielikuva nelikymppisestä peräkammarin pojasta joka asuu perämetsässä vanhempien omistamalla ränsistyneellä maatilalla veljensä, siskonsa ja heidän lapsensa kanssa.

        Ellet omaa statusta, enemmistö naisista haluaa auton olevan siisti eikä liian vanhan näköinen.

        Kuinka moni mies haluaa itselleen tuollaisen auton? Epäilen, että ainoastaan tuunaajat, ja hehän pistävät nuo vanhukset viimeisen päälle kuntoon.


      • onpavituntyhmää
        tuskimpa.on kirjoitti:

        entä onko suosiossa jos ajaa volvo 240 vm 1985 ja ruostettakin löytyy ja öljyn savua ja on siitä velkaa vielä 34kk ja taskussa ja tilillä rahaa 24 euroa

        Kommenttisi perusteella et taida autoista tietää sen vertaa?? Tuon ikäisestä vanhasta volvosta jos vielä sulla on velkaa kolmisen vuotta niin millä se on rahoitettu? Kuukausierä tasan €1?
        Jatkahan poikaseni pyörällä polkemista vaan ja te muut kanssa, hohhoijaa


      • niimpä.niin
        onpavituntyhmää kirjoitti:

        Kommenttisi perusteella et taida autoista tietää sen vertaa?? Tuon ikäisestä vanhasta volvosta jos vielä sulla on velkaa kolmisen vuotta niin millä se on rahoitettu? Kuukausierä tasan €1?
        Jatkahan poikaseni pyörällä polkemista vaan ja te muut kanssa, hohhoijaa

        Ei kai nämä ajokorttia omistamattomat, sossuntuilla elävät, autolainoista mitään voikaan tietää.


      • erkki-

        Potentiaalinen on eri asia,kuin rahakas tai hyvässä ammatissa. Moni rikollinen ,talousrikollinen tai konkkurssimies ajelee hienolla autolla,vouti ei voi mitään,kun on 60 kuukauden maksuajalla,vaikka ei ukolla ole edes työpaikkaa?Ja sitten on niitä,jotka juuri ja juuri saa sen ison bemarin osamaksulla,mutta ei ole rahaa partahöylään,eikä vaatteisiin,kun kulkee maastohousut jalassa kesät talvet,t-paidassa ja lenkkareissa. Ja sitten on nämä homokuskit,joilla tukka on pystyssä ja värjätty päältä valkoiseksi tai kokonaan mustaksi,pystytukkakin on jo 20 vuotta vanhaa muotia,mutta mitä sitä lapselliselta miespuoliselta voi odottaa.


      • leena--

        Ei hienon auton osamaksuomistajat kovin sivistyneitä ole,kun roskat lentää ikkunasta ja tupakantumpit,olut tölkit ym. Kun ostaa osamaksulla hienon auton,niin miksei niissä ole vilkkuja,ei tuhkakuppia tai myyjä voisi antaa roskapusseja mukaan,mutta osaakohan nämä kuottokortin käyttäjät lukea ohjekirjaa,että vilkkukatkaisin on vasemmalla puolella tuhkakuppi keskikonsoolin päällä,mutta eihän ne osaa edes kirjoittaa,kun kaikki täytyy kysyä netistä,kun ei ole kouluja käynyt. Mutta,keskisormea osataan näyttää,sen osaa pikkulapsikin.


    • flowersreally

      Ehkä sullon pakoputki rikki.

    • DoubtofOrder

      Onko autosi vihreä? Kerran näin pitkän miehen nousevan pikkuisesta avobemarista. Piti jäädä seuraamaan, miten ihmeessä se mahtui siihen. Ja todella, kun mies meni takaisin autoonsa, niin kangaskattoon nousi kuhmu kuskin yläpuolelle.. Että jos ne naiset katsoo sitä. Varmaan miehetkin.

      • juppi.hippi.punkkari

        Parempi olisi tehdä kattoon reikä ja ajella pää ulkona. Nyt varmaan kangas hiertää ikävästi päälakea.


    • No jaa. Jos osoitan kiinnostustani autoa kohtaan, niin olen tosiaan kiinnostunut siitä autosta. Ehkä se on malli, ulkonäkö tai joku muu tekijä, mikä herättää kiinnostukseni. Aivan sama, kuka sitä autoa ajaa, yhtä kateellinen olen siitä autosta, jos samanlaista himoitsisin itselleni.

      • Jaahas. Ellukettusesta paljastui tekniikkapuoli. Mikäs se ois mieleen? Iso kone vai viritetty pien vinkuja?


      • Dissident kirjoitti:

        Jaahas. Ellukettusesta paljastui tekniikkapuoli. Mikäs se ois mieleen? Iso kone vai viritetty pien vinkuja?

        Käytännössä: toimiva, tilava, taloudellinen, metsäkelpoinen ja soveltuu myös pitkään matka-ajoon.

        Mulle ei mitkään pikkivinkujat sovi. Ei ole kestävyyttä. Isot koneet taas kuormittaa kukkaroo liikaa eikä ole paras vaihtoehto lyhyimmille työmatkoille.


      • elisakettu kirjoitti:

        Käytännössä: toimiva, tilava, taloudellinen, metsäkelpoinen ja soveltuu myös pitkään matka-ajoon.

        Mulle ei mitkään pikkivinkujat sovi. Ei ole kestävyyttä. Isot koneet taas kuormittaa kukkaroo liikaa eikä ole paras vaihtoehto lyhyimmille työmatkoille.

        Eli citymaasturi. V6 ja bemari... eli x5?

        Diiselinä, niin ei käy kukkarolle muuta kuin hankintahinnaltaan. Laitetaanko pakettiin, vai otatko suoraan käyttöön?


      • Dissident kirjoitti:

        Eli citymaasturi. V6 ja bemari... eli x5?

        Diiselinä, niin ei käy kukkarolle muuta kuin hankintahinnaltaan. Laitetaanko pakettiin, vai otatko suoraan käyttöön?

        Millon susta tuli automyyjäkin?

        Diiselvero on ihan suosta. Ajelen bensavehkeillä. Maasturissa voisi olla ihan mieltäkin mutta edelleen kuluttavat liikaa. Ei köyhien tyttöjen ole varaa ajella sellaisilla. Laita vaan sellainen perusluottojapsi pakettiin. Otetaan käyttöön sit kun järvet jäätyy.


      • elisakettu kirjoitti:

        Millon susta tuli automyyjäkin?

        Diiselvero on ihan suosta. Ajelen bensavehkeillä. Maasturissa voisi olla ihan mieltäkin mutta edelleen kuluttavat liikaa. Ei köyhien tyttöjen ole varaa ajella sellaisilla. Laita vaan sellainen perusluottojapsi pakettiin. Otetaan käyttöön sit kun järvet jäätyy.

        Plääh. Perusjapsit on jo niin lääst siisonii...

        No kunhan vitsailin. Ollut ikävä sua vaan.
        Ei automyyjänä voi olla, jos ajelee sitikalla itse... mutta diiseli mulla tulee olemaan aina. Mulla tulee nykyään 20-30 tuhatta vuoteen, niin se tulee halvemmaks.

        Mitäs sulle kuuluu?


      • elisakettu kirjoitti:

        Millon susta tuli automyyjäkin?

        Diiselvero on ihan suosta. Ajelen bensavehkeillä. Maasturissa voisi olla ihan mieltäkin mutta edelleen kuluttavat liikaa. Ei köyhien tyttöjen ole varaa ajella sellaisilla. Laita vaan sellainen perusluottojapsi pakettiin. Otetaan käyttöön sit kun järvet jäätyy.

        Bensavehje on niin hyi..

        Et oo vihree.

        Pitää ajaa lusulla sähkörutkulla.


      • Dissident kirjoitti:

        Plääh. Perusjapsit on jo niin lääst siisonii...

        No kunhan vitsailin. Ollut ikävä sua vaan.
        Ei automyyjänä voi olla, jos ajelee sitikalla itse... mutta diiseli mulla tulee olemaan aina. Mulla tulee nykyään 20-30 tuhatta vuoteen, niin se tulee halvemmaks.

        Mitäs sulle kuuluu?

        Ei mulle mitään kuulu, mutta kiitos kysymästä. Perusjapsit on silleen tuttuja ja turvallisia, eikä kovin kallita käyttää. Eikä ole autoa kummempia. Diiselvero on kelju kerralla maksettavaksi. Eiks sitikassa ole kalliit varaosat?


      • Ei ne citymaasturit nyt niin paljon enempää vie.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei mulle mitään kuulu, mutta kiitos kysymästä. Perusjapsit on silleen tuttuja ja turvallisia, eikä kovin kallita käyttää. Eikä ole autoa kummempia. Diiselvero on kelju kerralla maksettavaksi. Eiks sitikassa ole kalliit varaosat?

        On varaosat kalliit.. Ja naiset maksaa ekstraa kun te ette tiedä kuinka kalliita ne oikeasti on.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Bensavehje on niin hyi..

        Et oo vihree.

        Pitää ajaa lusulla sähkörutkulla.

        Joo. Ostan lusun sähkökotteron justiinsa, kun saan hillot kasaan. Sattuneista menoista johtuen budjetti on vajaa seuraavat vuosikymmenet. Ehkei sitten tarvii koko autoa.

        Vihreä? Noo, lajittelen mie ainakin jätteitä...


      • Eräkettu kirjoitti:

        On varaosat kalliit.. Ja naiset maksaa ekstraa kun te ette tiedä kuinka kalliita ne oikeasti on.

        Minä sitä sitten maksankin. Vien sepälle auton, joka hommaa ja laittaa varaosat ja laskuttaa tietysti oman osansa. Mutta mitäpä tässä maailmassa ilmaiseksi saa? Vielä suuremmalla syyllä ei kannata pitää kalliita autoja.

        No noissa maastureissa on eroja. Kestävyyttä pitäisi olla, mutta hintakin nousee.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei mulle mitään kuulu, mutta kiitos kysymästä. Perusjapsit on silleen tuttuja ja turvallisia, eikä kovin kallita käyttää. Eikä ole autoa kummempia. Diiselvero on kelju kerralla maksettavaksi. Eiks sitikassa ole kalliit varaosat?

        No kai nyt jotain kuuluu? Saitteko rempan teetettyy? Eiks sellasta ollut suunnitteilla?

        No veron voi maksella erissä. Ja mä maksan laskut ja loput jää käytettäväks. Diiselillä toi rakkine kulkee 10 000 km/vuosi satasen halvemmalla kuin bensalla. Ja siitä eespäin vaan enemmän halpenee/km....

        Sitikassa aika halvat osat ja huollot. Mä teetätin vastaavaan jakohihnan vaihdon alle 600 eurolla. Ja 180 tkm pääsee hihnanvaihtovälillä.... tuohon oon nyt tehnyt itse huollot. Aika iisiä.


      • Dissident kirjoitti:

        No kai nyt jotain kuuluu? Saitteko rempan teetettyy? Eiks sellasta ollut suunnitteilla?

        No veron voi maksella erissä. Ja mä maksan laskut ja loput jää käytettäväks. Diiselillä toi rakkine kulkee 10 000 km/vuosi satasen halvemmalla kuin bensalla. Ja siitä eespäin vaan enemmän halpenee/km....

        Sitikassa aika halvat osat ja huollot. Mä teetätin vastaavaan jakohihnan vaihdon alle 600 eurolla. Ja 180 tkm pääsee hihnanvaihtovälillä.... tuohon oon nyt tehnyt itse huollot. Aika iisiä.

        Mikäs se on ajella laittomalla pelillä.. Ei oo tullu ratsiaa vastaan vuosikausiin.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mikäs se on ajella laittomalla pelillä.. Ei oo tullu ratsiaa vastaan vuosikausiin.

        Ööö. Mitä tarkoitat?


      • Dissident kirjoitti:

        No kai nyt jotain kuuluu? Saitteko rempan teetettyy? Eiks sellasta ollut suunnitteilla?

        No veron voi maksella erissä. Ja mä maksan laskut ja loput jää käytettäväks. Diiselillä toi rakkine kulkee 10 000 km/vuosi satasen halvemmalla kuin bensalla. Ja siitä eespäin vaan enemmän halpenee/km....

        Sitikassa aika halvat osat ja huollot. Mä teetätin vastaavaan jakohihnan vaihdon alle 600 eurolla. Ja 180 tkm pääsee hihnanvaihtovälillä.... tuohon oon nyt tehnyt itse huollot. Aika iisiä.

        Samat kulut tuntuu olevan ranskalaisellakin. Mut vaihdatan 150 tkm:n kohdalla.

        Remppa, joo, viimeistelyt menossa. Homma vain tuli huomattavasti hankalammaksi ja kalliimmaksi. Veetuttaa niin paljon että silmät kastuu. Ei tarvii vaihtaa autoa ihan hetikään. No, teenpähän töitä sitten kellot ympäri. Mutta syyskuussa otan viikon lomaa. Muuten pää poksuu.


      • elisakettu kirjoitti:

        Samat kulut tuntuu olevan ranskalaisellakin. Mut vaihdatan 150 tkm:n kohdalla.

        Remppa, joo, viimeistelyt menossa. Homma vain tuli huomattavasti hankalammaksi ja kalliimmaksi. Veetuttaa niin paljon että silmät kastuu. Ei tarvii vaihtaa autoa ihan hetikään. No, teenpähän töitä sitten kellot ympäri. Mutta syyskuussa otan viikon lomaa. Muuten pää poksuu.

        No niinpä niissä tuppaa käymään. Mä alan tulla siihen päätökseen, että asun tässä. Koitin tätä mökkiä myydä, mutta ei mee kaupaks. Otan vaihtoehdon b käyttöön. Mutta sit joutuu remppailee ja vähän muokkaamaan kämppää. Toisaalta mä suunnittelen sen hyvin. Jokaiselle tavaralle tässä mökissä löytyy sit oma paikka... ja turha lähtee raakalla kädellä. Vähä on kaunista...ja kätevää.

        Mäkin oon lomalla. Just kotiuduin keskisuomesta. Olin kamun mökillä. Helkutin hyvä reissu. On aika hyvä fiulis nyt. Jotenkin tunnen, että elämä alkaa asettua uomiinsa. Löytyy se rauha jotenkin. Kun on muualla ja saa vaan katsella muitten elämää, voi määrittää itse missä mennään. Tiedätsää sen?


      • Dissident kirjoitti:

        Ööö. Mitä tarkoitat?

        :-D Taisin jatkaa viitoittamallasi tiellä. Mutta ei sen niin väliä....


      • elisakettu kirjoitti:

        :-D Taisin jatkaa viitoittamallasi tiellä. Mutta ei sen niin väliä....

        Ei helkatti? Tuhosinko kaikki aivosolut oluella??? En tajua nyt yhtään?


      • Dissident kirjoitti:

        No niinpä niissä tuppaa käymään. Mä alan tulla siihen päätökseen, että asun tässä. Koitin tätä mökkiä myydä, mutta ei mee kaupaks. Otan vaihtoehdon b käyttöön. Mutta sit joutuu remppailee ja vähän muokkaamaan kämppää. Toisaalta mä suunnittelen sen hyvin. Jokaiselle tavaralle tässä mökissä löytyy sit oma paikka... ja turha lähtee raakalla kädellä. Vähä on kaunista...ja kätevää.

        Mäkin oon lomalla. Just kotiuduin keskisuomesta. Olin kamun mökillä. Helkutin hyvä reissu. On aika hyvä fiulis nyt. Jotenkin tunnen, että elämä alkaa asettua uomiinsa. Löytyy se rauha jotenkin. Kun on muualla ja saa vaan katsella muitten elämää, voi määrittää itse missä mennään. Tiedätsää sen?

        Ei sun tarvitse muuttaa koko elämääsi tullakseksi tyytyväiseksi. Loppujen lopuksi se tyytyväisyys (elämään) löytyy aika kummienkin päätösten alta. Olen taipuvainen uskomaan, että jokin pysyvä asia historiaakin on pidettävä mukana nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.

        Mun on vaikea määritellä sitä muualla oloa, kun olen vähän väliä siellä muualla. Mutta olen oppinut sanomaan kodikseni paikkaa kun paikkaa kun tarvis on. Ja juuri se tekee sen, että tietää missä mennään. Ja mitä lopulta haluaa.


      • Dissident kirjoitti:

        Ei helkatti? Tuhosinko kaikki aivosolut oluella??? En tajua nyt yhtään?

        Kannattaa juoda pari kannua vettä välillä.... ;)


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei sun tarvitse muuttaa koko elämääsi tullakseksi tyytyväiseksi. Loppujen lopuksi se tyytyväisyys (elämään) löytyy aika kummienkin päätösten alta. Olen taipuvainen uskomaan, että jokin pysyvä asia historiaakin on pidettävä mukana nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.

        Mun on vaikea määritellä sitä muualla oloa, kun olen vähän väliä siellä muualla. Mutta olen oppinut sanomaan kodikseni paikkaa kun paikkaa kun tarvis on. Ja juuri se tekee sen, että tietää missä mennään. Ja mitä lopulta haluaa.

        Joo. Mä mielellään oisi häippässyt tästä omakotitalosta kerrostaloon ja tehnyt asunnosta lapsiystävällisen "määngeivin".

        Mutta ehkä mä nyt muokkaan tään. Haluun sen niin.

        Mutta mä tarkoitin lähinnä kokonaisuutta...koko elämää. Jos sä nostat sen tikunnokkaan tarkasteltavvaks ja oot siinä oman elämän maisemissa, miljöössä, niin et näe omaa elämää.... vähän kuin metsää puilta. Mutta kun menet lomalla johonkin muualle. Tapaat muita ihmisiä ja pysähdyt. Mietit ja nostat sen oman elämän sitten tikunnokkaan, niin sitten näät...tai siltä musta nyt tuntui.

        Ai että oli kuule ihana turista kyykyssä 2 vuotiaalle kummitytölle, kun tämä kokeili pienillä sormillaan silkinpempeää hiekkaa ja katsoo suoraan silmiin. Miten kauaksi ollaankaan kadottu tuosta hetkestä. Täällä vertaillaan auton huoltohintoja ja diiseliveroa...mutta muistatko sen silkinpehmeän hiekan varpailenvälissä?

        Joo. Hiilihapotettua lähdevettä juonut myös, ala rainbow...olen sateenkaari-ihminen....ainakin s-liikkeessä asioidessa. En jaksa toiseen ilmoitukseen vastata...


      • Dissident kirjoitti:

        Ööö. Mitä tarkoitat?

        Sitä vaan että laskuja ei tarvitse maksella jos ei jää haaviin. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sitä vaan että laskuja ei tarvitse maksella jos ei jää haaviin. :D

        Jaaa... no minun kohdalla miliisit keksis kyllä ratsata just mut, sikspä makselen kiltisti...tulee muuten kalliimmaks vielä...


      • hckalamiesätmi
        elisakettu kirjoitti:

        Ei mulle mitään kuulu, mutta kiitos kysymästä. Perusjapsit on silleen tuttuja ja turvallisia, eikä kovin kallita käyttää. Eikä ole autoa kummempia. Diiselvero on kelju kerralla maksettavaksi. Eiks sitikassa ole kalliit varaosat?

        Entäs tämmöinen? Minulla on ollut nyt pari vuotta. Ei nyt mikään maasturi, mutta pääsee kalareissuile vähän huonompaakin tietä pitkin. Riittävän iso moottori, mutta ei kohtuuttomat kulut ja käytettyinähän näitä saa sopuhintaan.

        https://o.aolcdn.com/images/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/800x450/format/jpg/quality/85/http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/03/front-third_opt.jpg


      • hckalamiesätmi kirjoitti:

        Entäs tämmöinen? Minulla on ollut nyt pari vuotta. Ei nyt mikään maasturi, mutta pääsee kalareissuile vähän huonompaakin tietä pitkin. Riittävän iso moottori, mutta ei kohtuuttomat kulut ja käytettyinähän näitä saa sopuhintaan.

        https://o.aolcdn.com/images/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/800x450/format/jpg/quality/85/http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/03/front-third_opt.jpg

        Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

        Mielsin aiemmin nuo perheautoiksi. Mutta viime aikoina olen tullut siihen johtopäätökseen, että tila-autona se olisi varsin simppeli. Tavaran kuljetukseen siis. Laitetaan harkintaan.


      • hckalamiesätmi
        elisakettu kirjoitti:

        Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

        Mielsin aiemmin nuo perheautoiksi. Mutta viime aikoina olen tullut siihen johtopäätökseen, että tila-autona se olisi varsin simppeli. Tavaran kuljetukseen siis. Laitetaan harkintaan.

        Joo olen kyllä ollut.

        Koiraverkko auttaa pitämään roinat tavaratilassa. Kaataa takapenkin niin kyytiin menee vaikka pienempi sohva.

        Hyvä auto ajaa, moottori on 2.5l turbo (200hv) eli kulkeekin perhevankkuriksi hyvin. Neliveto on ja vähän enemmän maavaraa, auttaa mökkiteillä kummasti.

        Kyllähän autosta tulee monille semmoiset perhefibat, mutta jos HC-ätmi voi ajaa tämmöisellä niin miksei muutkin.


      • dlfkhjj
        Dissident kirjoitti:

        Eli citymaasturi. V6 ja bemari... eli x5?

        Diiselinä, niin ei käy kukkarolle muuta kuin hankintahinnaltaan. Laitetaanko pakettiin, vai otatko suoraan käyttöön?

        Suora kutonen, ei V


      • dlfkhjj kirjoitti:

        Suora kutonen, ei V

        Joo, niinpä niissä taitaakin olla.... oisko ollut hiukkasen pöhkö olo, tai krapula tuolloin??? Tais olla viime kesältä noi lätinät?


    • hienoahienoa

      Minulla on ollut v. 2007 lähtien hieno auto aina omistuksessa, nyt kolmas menossa. Nykyisessä maltillinen madallus ja vuoden vanhat, erittäin hienot vanteet. Takaveto tietenkin. Olen huomannut, että lähinnä pappaikäiset miehet ihailevat autoani, vaikkei se mese, bemari tai audi olekaan. Heillä on ilmeisesti silmää hyville autoille! Mutta ei naisia yleensä kiinnosta...mitäpä he tietävät...täällä pk-seudulla suurin osa onkin tiukkapipoisia vihervassareita. Mutta ei autoa duunata muille kuin itselleen.

      Muistan kyllä kerran kun olin tullut töistä talvella ja olin kääntymässä huoltsikalle, samalla testaten uutta subbariani (ja ei, en käyttä sitä ylikovalla muihin kajareihin verrattuna, en ole himis-antti). Teinityttöjä oli ylittämässä huoltiksen sisäänmenon. Kuulivat kovabassoisen subin matalan taajuuden jytinän ja jähmettyivät. Ihmettelin asiaa, koska naisia ei vain yleensä kiinnosta. Ilmeisesti olivat innoissaan, mutta mites minä osaisin sellaisessa tilanteessa toimia, koska en sellaiseen osaa varautua. Kännissä sentään saa 10% varmuudella, selvin päin ei uskalla. Nyt auto pesty ja hienosti helmeili vesi pois, vahapinta on vielä vahva.

      • hienoahienoa

        Ja tulipa mieleen viidakon tähtösistä, että kun nämä aikuiset pissikset tuotiin lentokentälle, niin he joilla oli poikaystävä joka toi, niin oli ihan karseita autoja jokaisella! Siis ihan rupusia! Mutta kun poikis on super-jännämies, niin totta kai pissis sokaistuu eikä tajua, että supis on niin köyhä, ettei edes siistiin kaaraan ole varaa. Supis onkin ainoastaan rikas haarojen välistä ja lihaksistaan.


      • 720
        hienoahienoa kirjoitti:

        Ja tulipa mieleen viidakon tähtösistä, että kun nämä aikuiset pissikset tuotiin lentokentälle, niin he joilla oli poikaystävä joka toi, niin oli ihan karseita autoja jokaisella! Siis ihan rupusia! Mutta kun poikis on super-jännämies, niin totta kai pissis sokaistuu eikä tajua, että supis on niin köyhä, ettei edes siistiin kaaraan ole varaa. Supis onkin ainoastaan rikas haarojen välistä ja lihaksistaan.

        Tai sitten ne pissikset ei olekaan niin rahan perään, kuin palstatotuuksien mukaan pitäisi olla.


      • 9912718
        720 kirjoitti:

        Tai sitten ne pissikset ei olekaan niin rahan perään, kuin palstatotuuksien mukaan pitäisi olla.

        Sä ajattelet että niiden ihanan luonteen takia varmaan ovat yhdessä. Ettei se raha kaikkea ratkaise, vain ainoastaan pienen osan. Tietenkin ne rakastaa toisiaan valtavasti, sitten kun suhdanteet muuttuu niin voi tulla alas kuin pörssikurssi. Peniksen kurssi nousee sitä mukaa kuinka monta ostajaa on mukana. Ja tietenkin siitä kuinka söpösti on partakarvat aseteltu leuan ympärille. Kallon muotokin on tärkeä vaikka sen kurssivaihteluista johtuen senkin haluttavuus on kysymysmerkki.
        Jos pissikset olisikin ihmisiä mikä on aivan absurdi väite niihin pätisi aivan normaalit olemassaolon säännöt.
        Eli vastaus tuohon rahan perään olemiseen, niin eihän se koko totuus ole. Peniksessä on se koko totuus ja siinä mitä sen ympörille on rakennettu. Siinä on pissiksen persoonan mieliyhtymä jota kaikki voi sitten ihailla ja tulla kateelliseksi. tai pyrkiä itsekin olemaan pissis, koska se on muotia.


      • yrjötulikäymään
        hienoahienoa kirjoitti:

        Ja tulipa mieleen viidakon tähtösistä, että kun nämä aikuiset pissikset tuotiin lentokentälle, niin he joilla oli poikaystävä joka toi, niin oli ihan karseita autoja jokaisella! Siis ihan rupusia! Mutta kun poikis on super-jännämies, niin totta kai pissis sokaistuu eikä tajua, että supis on niin köyhä, ettei edes siistiin kaaraan ole varaa. Supis onkin ainoastaan rikas haarojen välistä ja lihaksistaan.

        On muuten pissisten ohjelma tuo viidakon tähtöset, että os sellaista seuraatte kyllä se kertoo ihan vitusti omasta tasostanne. Yökkis!


      • Jep.jep.jep
        yrjötulikäymään kirjoitti:

        On muuten pissisten ohjelma tuo viidakon tähtöset, että os sellaista seuraatte kyllä se kertoo ihan vitusti omasta tasostanne. Yökkis!

        Täysin samaa mieltä!


      • hienoahienoa
        720 kirjoitti:

        Tai sitten ne pissikset ei olekaan niin rahan perään, kuin palstatotuuksien mukaan pitäisi olla.

        Jotkut ovat saavuttaneet ne rahansa useiden vuosien säästämisen ja kovan työnteon avulla. Ja sitten ostaneet sen autonsa. Sen sijaan ne impulsiiviset jännämiehet, jotka eivät osaa kuin tuhlata rahaa ja ruikkia siemeniä ympäriinsä, eivät usein tajua säästämisestä ja sijoittamisesta mitään. Se on ihan heidän oma syynsä, jos eivät ota itseään niskasta kiinni. Sen sijaan ei ole kiltin miehen vika, että hän on syntynyt kiltiksi mieheksi.

        Nyt on kyse pinnallisuudesta. Jos nainen valitsee (tai valitsisi) miehen, joka on kovalla työllä ja säästämisellä saanut säästetyksi rahaa (ei siis sillä, että suhteilla olisi saanut hyväpalkkaisen työn tai saanut rahaa esim. perimällä), niin onko se muka pinnallisuutta? Mielestäni se on pinnallisempaa, jos nainen on valinnnut jännämiehen (siis valinnut pelkästään synnynnäisten ominaisuuksien perusteella) miehekseen vain siksi, koska jännämies kosteuttaa tietyn paikan parhaiten. Toki esim. tulevien lasten hyvinvointia ei tarvitse ajatella pätkääkään! Tietenkin joskus löytyy aisureita, jotka suostuvat sitten myöhemmin kasvattamaan tulevan yh-äipän äpärät, mutta se ei sitten enää kuulukaan tähän keskusteluun.


      • 1714
        hienoahienoa kirjoitti:

        Jotkut ovat saavuttaneet ne rahansa useiden vuosien säästämisen ja kovan työnteon avulla. Ja sitten ostaneet sen autonsa. Sen sijaan ne impulsiiviset jännämiehet, jotka eivät osaa kuin tuhlata rahaa ja ruikkia siemeniä ympäriinsä, eivät usein tajua säästämisestä ja sijoittamisesta mitään. Se on ihan heidän oma syynsä, jos eivät ota itseään niskasta kiinni. Sen sijaan ei ole kiltin miehen vika, että hän on syntynyt kiltiksi mieheksi.

        Nyt on kyse pinnallisuudesta. Jos nainen valitsee (tai valitsisi) miehen, joka on kovalla työllä ja säästämisellä saanut säästetyksi rahaa (ei siis sillä, että suhteilla olisi saanut hyväpalkkaisen työn tai saanut rahaa esim. perimällä), niin onko se muka pinnallisuutta? Mielestäni se on pinnallisempaa, jos nainen on valinnnut jännämiehen (siis valinnut pelkästään synnynnäisten ominaisuuksien perusteella) miehekseen vain siksi, koska jännämies kosteuttaa tietyn paikan parhaiten. Toki esim. tulevien lasten hyvinvointia ei tarvitse ajatella pätkääkään! Tietenkin joskus löytyy aisureita, jotka suostuvat sitten myöhemmin kasvattamaan tulevan yh-äipän äpärät, mutta se ei sitten enää kuulukaan tähän keskusteluun.

        Sä siis haluat aisen, jonka paikkoja et oikein pysty kostuttamaan. Miten sä ajattelit sen pihtarin kanssa sitten tulla onnelliseksi?


      • hienoahienoa
        1714 kirjoitti:

        Sä siis haluat aisen, jonka paikkoja et oikein pysty kostuttamaan. Miten sä ajattelit sen pihtarin kanssa sitten tulla onnelliseksi?

        Kaikessa ei tarvitse olla paras luontaisesti voidakseen sitä asiaa harrastaa. Mutta jos ihminen on niin tyhmä, että tuijottaa vain toisen synnynnäisiä ominaisuuksia, eikä välitä mistään muusta, niin hän on paskansa ansainnut. Kannattaa myös muistaa, että jos jossain asiassa ei ole hyvä synnynnäisesti (tässä tapauksessa ettei ensivaikutelma heti kostuta paikkoja), niin ei se tarkoita etteikö näitä asioita voisi kuitenkin opetella ja olla sitten hyvä niissä.


    • Mä olen viimeksi pussannut tyttöä aika tarkalleen viisi vuotta sitten, eli elokuussa 2012, jolloin mulla oli Skoda Felicia. Kesästä 2013 alkaen mulla on ollut parin kuukauden pätkää lukuunottamatta Mersu (ei toki ihan uusia kumpikaan) ja nyt heinäkuun alusta lähtien Mersun rinnalla Jaguar. Eli sanoisin että auto ei suoranaisesti nosta miehen tasoa, tai sitten sen täytyy olla ihan oikeasti erikoinen auto tyyliin Ferrari, mutta jos on kiinnostunut autoista niin kiva auto kyllä parantaa elämänlaatua noin muuten.

      Tai no kenties mun taso voisi nousta yh-äitien silmissä, jos ostaisin esim. Skoda Octavia Combin, VW Touranin tai jopa Volvo V70:n :)))))))) Pääasia että Isofix-valmius löytyy :)))))))

      • Onko sulla ollut myös Skoda Felicia vai? En muistanutkaan tällaista, luulin tai oletin sun olleen aina ns. mersumiehiä.

        Kyllä varmasti se hienompi auto nostaa aika hyvinkin sitä miehen tasoa, kun joku vanhempi ja vaatimattomampi auto antaa miehestä köyhemmän kuvan ulkopuolisille.

        Sun kannattaisi ostaa joku Chevy Silveradon tai Dodge Ramin kaltainen jyystö-Truck, niin sillä voisi keulia hyvin vaikka varissuon ostarin kulmilla:))))))))))))))))))))))))

        Voisi naiset ajatella heti auton nähtyään, että siinä on varmasti kuskina joku värisevä- ja tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Onko sulla ollut myös Skoda Felicia vai? En muistanutkaan tällaista, luulin tai oletin sun olleen aina ns. mersumiehiä.

        Kyllä varmasti se hienompi auto nostaa aika hyvinkin sitä miehen tasoa, kun joku vanhempi ja vaatimattomampi auto antaa miehestä köyhemmän kuvan ulkopuolisille.

        Sun kannattaisi ostaa joku Chevy Silveradon tai Dodge Ramin kaltainen jyystö-Truck, niin sillä voisi keulia hyvin vaikka varissuon ostarin kulmilla:))))))))))))))))))))))))

        Voisi naiset ajatella heti auton nähtyään, että siinä on varmasti kuskina joku värisevä- ja tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

        Oli joo, noin vuoden verran 2012-2013, mut onneks se oli sentään 5-ovinen viistoperä eikä mikään aisuriversio koirakaltereineen :)))))))) Mähän sain kortin loppuvuodesta 2009, mut ekan Mersun ostin vasta kesällä 2013.

        En nyt tiedä minkä verran se auto nostaa miehen tasoa, tai kaipa se riippuu paljolti siitäkin minkä verran naista autot kiinnostaa ja mitkä autot. Ehkä sähköauto nostaa miehen tasoa joidenkin ituhippien silmissä, farmariautot nostaa miehen tasoa lapsia omaavien tai haluavien naisten silmissä, amerikkalaiset autot nostaa miehen tasoa sellaisten naisten silmissä jotka harrastaa 50-luvun ja amerikanrautojen genreä jne. Mä olen ostanut molemmat autot itselleni, mutta jos naisten suunnalta tulee positiivista huomiota niin se on vain mukavaa bonusta.

        Ei taida mikään jyystö-truck oikein sopia mulle. Syntyisi vain turhia väärinkäsityksiä kun keulivasta Silveradosta astuisi ulos tällainen jyystärikarjujen käänteispersoona :))))))))) Nyt sentään autot ja mun muu olemus sopivat keskenään yhteen.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Oli joo, noin vuoden verran 2012-2013, mut onneks se oli sentään 5-ovinen viistoperä eikä mikään aisuriversio koirakaltereineen :)))))))) Mähän sain kortin loppuvuodesta 2009, mut ekan Mersun ostin vasta kesällä 2013.

        En nyt tiedä minkä verran se auto nostaa miehen tasoa, tai kaipa se riippuu paljolti siitäkin minkä verran naista autot kiinnostaa ja mitkä autot. Ehkä sähköauto nostaa miehen tasoa joidenkin ituhippien silmissä, farmariautot nostaa miehen tasoa lapsia omaavien tai haluavien naisten silmissä, amerikkalaiset autot nostaa miehen tasoa sellaisten naisten silmissä jotka harrastaa 50-luvun ja amerikanrautojen genreä jne. Mä olen ostanut molemmat autot itselleni, mutta jos naisten suunnalta tulee positiivista huomiota niin se on vain mukavaa bonusta.

        Ei taida mikään jyystö-truck oikein sopia mulle. Syntyisi vain turhia väärinkäsityksiä kun keulivasta Silveradosta astuisi ulos tällainen jyystärikarjujen käänteispersoona :))))))))) Nyt sentään autot ja mun muu olemus sopivat keskenään yhteen.

        Ai sulla olikin sitten se viistomalli. Mä jo ehdin luulla tai ajatella sitä, että sulla olisi ollut sellainen farmarimallinen Felicia. Mutta varmaan Timpalla ollut joskus just sellainen farmari-Felicia koirakaltereineen, silloin kun Timppa oli vielä nuori aisurinalku:))))))))))))))))))))

        Niin onhan se ihan hyvä, että se auto ja omistajan olemus sopivat keskenään ns. hyvin yhteen.


    • janermodkoura

      monet naiset hakee nimenomaan autoilevaa miestä

      kyl tol resurssil kevyesti treffeille pääsis

      me köyhät jatketaan eri tavoin

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Ajelen volvolla. Eipä naisten päät käänny.

    • Nainen_q

      Miehen tasoa nostavat akateeminen koulutus (kertoo älykkyydestä ja pitkäjänteisyydestä), se että on työelämässä (kertoo yritteliäisyydestä ja vastuullisuudesta), tupakoimattomuus, raittius, siisti ja tyylikäs ulkoasu, hyvät ihmissuhdetaidot, ystävällisyys, avoin katse ja hymy, monipuoliset harrastukset (harrastaa muutakin kuin moottoriajoneuvoja ja urheilua).

      • ex-raitis3

        Oikeastaan kun katsoo kaiken päinvastoin kuin Nainen_q sanoo on aikas lailla totuudessa.

        Raittius ei todellakaan ole mikään miehen tasoa nostava juttu ja tupakointikin helpottaa naisiin tutustumista. Lisäksi hyvin suuri osa naisista polttaa ja he mielellään haluavat että heillä on mies joka tulee mukaan tupakille. Tupakoimaton mies voi lisäksi alkaa valittaa kun naisen hengitys haisee tupakille ja se ei ole hyvä juttu se.


      • ex-raitis3

        Moottoriajoneuvojen ja urheilun (myös penkkiurheilun) harrastaminen kertoo myös siitä että mies on normaali suomalainen mies eikä mikään outolintu. Tälläinen kiinostaa naista. Erityisesti jääkiekosta kiinostuminen on plussaa.


      • hajuhaittaateistäonkyllä
        ex-raitis3 kirjoitti:

        Oikeastaan kun katsoo kaiken päinvastoin kuin Nainen_q sanoo on aikas lailla totuudessa.

        Raittius ei todellakaan ole mikään miehen tasoa nostava juttu ja tupakointikin helpottaa naisiin tutustumista. Lisäksi hyvin suuri osa naisista polttaa ja he mielellään haluavat että heillä on mies joka tulee mukaan tupakille. Tupakoimaton mies voi lisäksi alkaa valittaa kun naisen hengitys haisee tupakille ja se ei ole hyvä juttu se.

        Kertoo omasta tasostasi ja minkä tasoisia naisia haet. Eli ilmeisesti kaikki pubiruusut kelpaa? No haisekaa rauhassa kilpaa.


      • ex-raitis3 kirjoitti:

        Oikeastaan kun katsoo kaiken päinvastoin kuin Nainen_q sanoo on aikas lailla totuudessa.

        Raittius ei todellakaan ole mikään miehen tasoa nostava juttu ja tupakointikin helpottaa naisiin tutustumista. Lisäksi hyvin suuri osa naisista polttaa ja he mielellään haluavat että heillä on mies joka tulee mukaan tupakille. Tupakoimaton mies voi lisäksi alkaa valittaa kun naisen hengitys haisee tupakille ja se ei ole hyvä juttu se.

        Eikä polta suuri osa naisista, missä oikein liikut, amisporukoissa ?


    • Totuus on että jos mies haluaa naisen kiinnostuksen mahdollisimman edullisesti se laittaa paljon ajetun uudehkon audin, bemarin tai mersun karvalakkimallin, naiset kun tajuaa sen merkin mutteivat hevon vittuakaan mitä ne merkinnät takaluukussa tarkoittaa. Se siis riittää, toisaalta se houkuttelee ahneita akkoja, ai niin nehän on kaikki ahneita :D mutta joo, kiltin & kunnollisen miehen kannattaa kuitenkin ehkä ajaa ihan tavallisella autolla niin jos sillä saa naisen niin se on ehkä sitten kunnollinen nainen.

      • Pidätkö meitä naisia todellakin tyhminä ?
        Itse ainakin ymmärsin ostaa 5 sarjan bemarin hyvin varustettuna


    • kjhiwhohll

      Vaikka miehenä tässä kommentoinkin, niin aika outoa on, jos autot ja muut todella naista kiinnostaa. Itsellä ollut aina joku auto, mutta se on itselleni pelkkä kulkuväline, enkä koskaan ole sellaista naista tavannut, jota autoni olisi ylipäätään kiinnostanut. Olen muutenkin pitänyt samaa autoa vain pari vuotta, ja vaihtanut ne aina edelleen toisiin.

      Olisin luullut, että molemmin puolin enempi merkityksellistä olisi se, miten molemmat viihtyvät toinen toistensa seurassa.

      Tosin oli yksi kerta, kun tapasin omasta mielestäni todella ihqun naisen. Oli hieman pyöreyttä, ja oli todella ihanan "muodokas". Minun silmääni oli todella mieleiseni, ja ihastuin kyllä. Silloin ajoin uudella Ford KA -merkkisellä autolla, joka auto oli aikanaan oma suosikkini. Tarjosin kyydin naiselle kotiinsa, ja otti kyytitarjouksen vastaan.

      Nainen ei halunnut jatkoa, enkä laittanut merkille olisiko auto ollut se ongelma. Ostin Fordin jälkeen 50.000 euron maasturin, mutta en maasturin omistus aikana tapaillut ketään.

      Maasturin jälkeen ostin 100.000 euron auton, mutta senkään aikana en ole tapaillut ketään. 100.000 auton lisäksi piti ostaa "käyttöautoksi" japanilainen riisipussi Hatchback.
      Jos treffeille menisin, menisin japanin autolla. Tosin lopetin netissä profiilit kokonaan.
      Tapaan paljon naisia normaali elämän yhteydessä, joten hylkäsin nettiseuranhaut kokonaan.

      Autot tulevat esiin jossain vaiheessa, jos seuranpito jatkuu, mutta en todellakaan ole itse uskonut, että autoilla sinänsä olisi mitään väliä.

      Kun tekee tapaamisen kahvilaan, jää auto yleensä joka tapauksessa sivuun, eikä se edes tule esille, mikä auto se on.

      Mielestäni ihan hyvä, että tutustuminen on ihmisten kesken, ilman että autot ovat asiassa missään roolissa.

      • Hyi.mikä.auto

        Kyllä minäkin lähtisin naisena aika nopeasti livohkaan jos mies ilkeäisi kuskata Ford KA-autolla.
        Vaikka onhan siinä taloudellinen 1,3L moottori :))))))))))))


      • 720
        Hyi.mikä.auto kirjoitti:

        Kyllä minäkin lähtisin naisena aika nopeasti livohkaan jos mies ilkeäisi kuskata Ford KA-autolla.
        Vaikka onhan siinä taloudellinen 1,3L moottori :))))))))))))

        Niin, mutta kun sinä et olekaan nainen.


      • EdesUnissa

        Ainoa auto vinkki jonka olen naiselta saanut on koskenut auton merkin sijasta mallia. Kun nainen rupeaa ehdottelemaan että vaihda farmariautoon, niin se miettii miten kuljettaa lastenrattaita.


      • törppööö

        Äijjä avasi kommentin! Johon vain tyhmä vastaa! (minä mukaaan lukien)


    • 1714

      Ne naiset siis kiinnostuvat sinun saksalaisvamisteisesta sporttiautostasi, ja sinä itsekeskeisesti kuvittelet heidän kiinnostuvan siinä sivussa sinustakin. Eivät kuule kiinnostu.

    • autojamies

      Auto on munanjatke, eli jos on pieni kalu niin pitää hankkia joku parempi auto siihen itsetunnon kohotukseen! Itse olen aina ajellut vaan Ladalla mutta kukaan nainen ei ole valittanut, suorastaan kädestä pitäen kiittänyt kun olen tehnyt kunnon työt, kunnon kalulla, kunnon nuolemisen kanssa! Kyllä siinä peltilehmät naisilta unohtuu kun saa kunnon herkkua p.......n! Vai mitä naiset, eikö olekin näin?!

      • Minkä jatke se meillä naisilla on, jos on kallis auto ?


    • Moi Sportti_MB
      Kyllähän hienot autot aina katseita kääntävät – ja osa niistä on taatusti naistenkin. Pelkillä katseilla ei kuitenkaan vielä pitkälle pääse. Jos tavoitteenasi on seurustelusuhde, kannustamme panostamaan auton ohella myös ihmissuhdetaitoihin.
      Enemmän tai vähemmän toimivia vinkkejä ja erilaisia kokemuksia löytyy Sinkut-palstan lisäksi esim. täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/miten-nainen-isketaan

      Ja jos muillakin on toiveita autolle, joka kääntää katseita, niin niitä voi selailla täällä: https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku/kaytetyt-autot?haluan=1
      Autolaina.fi haun kautta voit hakea suoraan sitovan luottolupauksen löytämällesi autolle ja lähteä autokaupoille.

      Tsemppiä! Se oikea löytyy vielä.
      Anni

    • 93819058098529068290368

      Olet mies parhaassa iässä, vielä pitkähkö ja ujo, kuulostaa hyvältä :) Onpa ihme, ettei kukaan ole sua napannut, juoksetko sä naisia karkuun?

      En ymmärrä autoista juuri mitään, mutta on muutama auto, josta pidän ja jotka tiedän, jolloin niitä saattaa tulla katsotuksikin. Jos sisällä on hyvännäköinen mies, niin sitten varsinkin. Joten voit lähteä siitä, että naiset katsoivat ensisijaisesti sinua ja autoa vähän myös.

    • Autolla_pääsee_

      Tottakai! Luuletko että esim Maisa Toroppa seurustelee Latvalan kanssa, koska mies on niin ihqu..EI!! Raha se on mikä ratkaisee!!!!!

    • PAHVIVERHOT

      Kyllä nostaa, ellei asu autossa.

    • Näyttäväautomulla

      Kyllä nostaa miehen tasoa. Kun ukon kakkonenkin niin "mieluusti istuu uuden karhean auton kyytiin tämän tästä. Ja kun ja jos en hyväksyisi niiden suhdetta ja eroaisin joutuisi uusi auto myyntiin tai se jäisi minulle. Eihän se auto vaimon ole eihän? Muista nyt kakkonen kun istut kyytiin siihen niin näyt arvostavan rahakasta miestä jolla on rahaa. Kun totuus on että minulla on. Etkö ihmettele miksi mies ei erota halua? No katsos kun ei se rikas ole vaikka töissä käy kun on vippejä mitä maksella ja minä olen se joka maksan autot , harrastus välineet, muu omaisuuden. Ja siksi meillä avioehto. Olisihan se sulle pettymys kun mies tulisi luoksesi vanhalla ruostuneella autolla hakemaan kun muuhun ei ole varaa velkojen takia ja ulosoton takia uusia ei pysty saamaan. Sinullakaan kun ei tuota rahaa näy olevan. Et edes remontteja kykene tekemään. Eikö olekin upeaa tulla autoon joka on uuden karhea ja näyttävä. Mutta minun se auto on. Kun kertoisi edes totuuden sulle kakkonen mitä omistaa ja kuinka paljon ja sen jos eron ottaisi mitä sille käteen jäisi. Tiedän sen kulkevan luonasi koska autosta on jopa kuvia pihaltasi. Ei uskalla kertoa sulle totuutta eihän? Tiedän sen kertovan Säälittävää tarinaa meidän liitosta ja kuinka ei jättää minua kun jään tahattomaksi. Kun totuus on toisinpäin.

    • autoileva_ätmi

      Nostaa ja ei nosta. Riippuu täysin lähtökohdista.

      Varakkaan miehen tasoa kallis ja tyylikäs auto nostaa entisestään, jos auto on miehelle taskuliinaan tai kelloon verrattava asuste, joka kruunaa kokonaisuuden, mutta ei juurikaan vaikuta miehen muuhun elämään käytettävissä oleviin rahoihin. Jos kallis auto sen sijaan on harrastus, joka syö huomattavan osan miehen ajasta ja tuloista, kääntyy se helposti naisen silmissä rasitteeksi, josta nainen haluaa miehen hankkiutuvan eroon viimeistään suhteen muuttuessa vakavaksi.

    • Sulla ei ole MB:stä huolimatta naiskokemuksia, joten ihmettelen mistä vetäisit väitteen että naiset on autojen perään.

    • Sprintermies124

      Kyllä naisten katseet vain siihen autoon tuntuu kiinnittyvän aika useasti, ehkäpä juuri sen vuoksi, että ajattelevat "juuri tuollaisella" autolla ajavan miehen omaavan hyvät tulot tai statuksen, ja tätä kautta saattavat kiinnostua miehestäkin. Minulla on useita autoja, kesällä kun ajelin Porsche 911 -urheiluautollani ja niin kyllä naiset silloin katselivat paljon, samaten nyt syksyllä, kun ajelen Range Roverilla tai Jaguarilla, niin kyllä naisten päät kääntyvät. Pakettiautollani taas kun olen liikenteessä, niin eipä kukaan tuon päälle katso, vaikka kuski on sama, mitä noissa "tasokkaissa" autoissa. (oikeastihan M-B Sprinter on paljon parempi auto, mitä vikaiset Porschet, Ranget tai Jaguaarit ym.)

    • ikäisesiNais

      Riippuu varmasti naisesta, että kuka katsoo autoja ja kuka ei. Itseäni ei kiinnosta autot yhtään ja minä kuljenkin matkat kävellen, pyörällä tai julkisilla. Minua kiinnostaa vihreät elämänarvot, joten miksi hommaisin pääkaupunkiseudulla autoa, kun sillä rahalla voin kulkea mielin määrin julkisilla ja taksillakin tai vaikka vuokrata pakettiautoa tarpeen mukaan.

      Kun kävelen, niin katselen yleensä kauniita rakennuksia, luontoa tai ihmisiä. Autoa vilkaisen vain sen verran, että antaako se tilaa, kun olen astumassa suojatielle.

      Jos et osaa/et opi/et halua oppia sosiaalisia taitoja, niin yksi vaihtoehto on se, että levittelet rahaa niin, että saat naisen, joka on rahan perään. Tämä tapahtuu niin, että vilautat baarissa lompakosta setelinippua, tarjoilet naisille drinkkejä, ostat kalliin kellon ja merkkivaatteita jne. Kyllä joku mukaasi tarttuu, jos alat hengailemaan yökerhoissa tai pintaliitopaikoissa.

      Jos mietin, että millaisen miehen minä haluaisin, niin minä haluaisin, että mies olisi myös ystäväni tai ainakin kiva kaveri, jonka kanssa on mukava viettää aikaa. Sängyssä tietysti peuhataan varsinkin aluksi, mutta yllättävä nopeasti suhde arkipäiväistyy. Jos joka päivä pelehditään sängyssä vaikka tunti, niin mitä ne muut tunnit tehdään? Katsellaanko vain telkkaria, tehdään ruokaa ja siivotaan? Kyllä minä haluaisin, että miehen kanssa voisi myös jutustella niitä näitä ja että hän osoittaisi mielenkiintoa minua kohtaan.

      Täytyy muistaa, että se ensivaikutelma tehdään treffeillä tai baarissa pitkälti ensivaikutelman pohjalta. Jos mies ei saa sanaa suustaan eikä hän vaikuta millään tavalla kiinnostuneelta, niin yleensä sitä omakin into laimenee miestä kohtaan (vaikka mies olisi kivannäköinen ja/tai nettiprofiilin tekstin mukaan kiinnostava).

      • 12121212121212

        "Täytyy muistaa, että se ensivaikutelma tehdään treffeillä tai baarissa pitkälti ensivaikutelman pohjalta"

        Tämä kuulostaa aika loogiselta kun asiaa tarkemmin miettii.

        "Jos mies ei saa sanaa suustaan eikä hän vaikuta millään tavalla kiinnostuneelta, niin yleensä sitä omakin into laimenee miestä kohtaan (vaikka mies olisi kivannäköinen ja/tai nettiprofiilin tekstin mukaan kiinnostava)."

        Olennaisinta on ymmärtää että ellei mies tee vaikutusta LMS-sektorilla, kiinnostuksen ilmaiseminen tai kiva luonne ei pelasta tilannetta.


      • jkhkjhk
        12121212121212 kirjoitti:

        "Täytyy muistaa, että se ensivaikutelma tehdään treffeillä tai baarissa pitkälti ensivaikutelman pohjalta"

        Tämä kuulostaa aika loogiselta kun asiaa tarkemmin miettii.

        "Jos mies ei saa sanaa suustaan eikä hän vaikuta millään tavalla kiinnostuneelta, niin yleensä sitä omakin into laimenee miestä kohtaan (vaikka mies olisi kivannäköinen ja/tai nettiprofiilin tekstin mukaan kiinnostava)."

        Olennaisinta on ymmärtää että ellei mies tee vaikutusta LMS-sektorilla, kiinnostuksen ilmaiseminen tai kiva luonne ei pelasta tilannetta.

        "Olennaisinta on ymmärtää että ellei mies tee vaikutusta LMS-sektorilla, kiinnostuksen ilmaiseminen tai kiva luonne ei pelasta tilannetta. "

        Kertoo paljon siitä millaisia naisia olet treffanut jos tuollaiset on kokemukset :


    • pussiriissiiä

      Miehet ajaa amerikkalaisilla, sinkkumiehet japskeilla tai polkupyörällä.

    • PalstaTrolli
    • Minä salaa katson pyöräilevää miehiä ratin takaa💕

    • AutoilunBull

      Hieno auto ei herätä naisissa mitään kiinnostusta, ja tästä on omakohtainen kokemus! Ajoin kaverin vm. 2015 Ferrarin kerran Itiksestä stadiin, ja kyseessä on siis helvetin hieno ja kallis auto eikä mikään pikkupomon Audi.

      Ajattelin, että nyt kääntyy naisten päät, mutta ainoat katseet auto sai muutamalta nuorelta juipilta! :D Kalliit autot ostetaan erilaisia tarkoitusperiä ajatellen. Niillä ajellaan yleensä muutamana päivänä vuodessa ja mahdollisesti heitetään kesäisin joku pitempi Euroopan reissu kokoontumisiin ym. Ei naisia kiinnosta pätkääkään nuo vehkeet.

    • Huuhaa123

      Auto on huono sijoituskohde,jonka arvo tippuu vaan,eikä taviksen kannata mitään kallita menopelejä ostella. Vakuutukset,verot ja bensat,onhan tossa kuluja kerrakseen.Mulle ei auto ole mikään status,kunhan sillä pääsee A pisteesen B . Ymmärrän tietysti,jos pidemmät työmatkat niin silloin hyvä parempi auto..,mutta enemmän mua kiinnostaa kuski ratin takana vaikka ajais Ladalla. Ehkä hetkellisesti voi saada huomiota autollasi,mutta ei kukaan nainen autoon rakastu.

    • VilpitönRakkaus

      Rakkaus ei autoa katso :) Mutta avaa suusi ja pyydä jotain naista vaikka kahville,syömään,mene naisten tansseihin vaikka et osaisi tanssia ja yritä.Lista on loputon.....TEE JOTAIN mutta älä etsi autollesi rakastajaa vaan sinulle.

    • Mulle tulee mieleen nuo keskustelutaidot. Jos on vain vähän puheenaiheita, voi olla jonkin verran vaikeampi tehdä tuttavuutta tuntemattomaan, jos toinen ei satu juuri olemaan samoista asioista kiinnostunut. Jokatapauksessa erittäin niukka määrä puheenaiheita kaventaa. Vaikka tulisi vastaan sellainen nainen, joka osais keskustella sellaisesta asiasta, jonka mies hallitsee hyvin, ei ole ollenkaan vielä luvassa mitään syvempää tutustumista. Tietenkin tällaisessa tilanteessa miestä saattaa harmittaa, koska on loputtoman kauan etsinyt ja lopultakin löytää naisen, joka osaa keskustella sellaisesta asiasta, jonka mies hallitsee hyvin. Minä suosittelisin, että auton lisäksi opettelet laajemman määrän keskusteluaiheita kuin pelkkä rakentaminen. Miten olisi elokuvat? Olen täällä joskus aikaisemmin maininnut mahdollisuuden tutustua elokuvateatterin sisäänkäynnin luona, jos tilaisuus on vain erittäin luonteva ja osaat esiintyä itsevarmasti. Silloin voisi heti alkuun olla puheenaiheena uusimmat elokuvat. Eli tässä tapauksessa voit vaikka aloittaa säännöllisen elokuvaharrastuksen. Kun harrastat jotain säännöllisesti, se myös pikkuhiljaa helpottaa asiasta puhumista. Pitkäjännitteisyyttä toki tarvitaan. Asiat ei tapahdu nopeasti.

    • Nainen39vee

      En jaksa lukea koko ketjua, mutta tästä tulee mieleen sama asia kuin monesta muustakin ketjusta. Kun miehet itse ovat kiinnostuneita autosta ja ihailevat niitä miehiä, joilla on hienompi auto, uskovat naistenkin tekevän niin. Huvittavaa kyllä, että usein samat miehet uskovat vankasti perinteisiin sukupuolirooleihin, joiden mukaan naisten ei edes pitäisi tunnistaa automerkkejä.

      Niin - on sellaisia naisia, joita autot eivät kiinnosta, on naisia, jotka eivät tunnista automerkkejä, on naisia, jotka ajavat omalla autolla ja on naisia, jotka ovat autoharrastajia. Suurimmaksi osaksi auto ei kuitenkaan lisää miehen kiinnostavuutta. Sitten toisaalta joidenkin naisten silmissä nimenomaan se pyöräily voi lisätä - jos on itse pyöräilyharrastaja ja tykkkää ulkoilusta, tai esimerkiksi suhtautuu yksityisautoiluun kriittisesti, niin nimenomaan pyöräilevä mies voi herättää kiinnostuksen.

      • ddpppr

        Ex-naisystävä sanoi myös aina ettei auto merkitse mitään, ajeli itse vanhalla autolla. Yks ilta tuli kotiin tohkeissaan kun oli nähnyt hienon uudehkon sporttiauton lähialueella, otti heti selvää omistajasta rekkarin perusteella, jonkun firman nimissähän se oli mutta ei sillä väliä, yksinkertainen ajatteli heti että rahaa löytyy? Senjälkeen ymmärsin miksi ajeli omalla kustannuksellaan 400 km päähän useita kertoja jonkun miehen luo ennen mua, seurustelutarkoituksessa, mies oli käynyt vain kerran tämän luona mutta Hummerilla on kallista ajella kauas.. käytetty hummer ei ole edes kallis mutta nainenhan ei sitä tiennyt.

        Ei tiennyt nainen sitäkään miten arvokkaita oli mun harrasteautot, siinä ei yks hummeri tunnu missään. Helpotti kuitenkin eroaikeiden päätöksentekoa kun tuli selväksi mistä nainen oikeasti tykkäs..


    • jokumies83

      Ei se kyllä nosta. Vaikka oma auto on ollut heti kun kortin sai 18:ta ikäisenä, joskin useampaan kertaan on vaihtunut se. Ihan samallalailla naiset suhtautuvat yleensä eli negatiivisesti, se kun oma ulkonäkö ei ole hääppöinen niin osakseen saa tylytystä ym. Auto on mulle vaan liikkumisväline jolla pääsee paikasta A paikkaan B :) Tietenkin luotettava sen pitää olla, ettei hajoa herkästi siksi ajan japanilaisella.

    • ykyjtt34r34

      Riippuu autosta, mutta turha on millään merkillä, hinnalla, tehoilla yms. yrittää päteä. Jokin kymppitonnin jenkki viehättää monia todennäköisemmin enemmän kuin 50 tonnin pappamersu.

    • Autoeiauta

      No eipä ainakaan mun kohdalla ole ikinä näkynyt auto vaikuttavan naisiin.Olen aina ajellut hienoilla autoilla jageilla,mersuilla,Bentleykin ollut,nyt 2paikkanen avo mersu kesäautona ja nää ostettu ihan omalla rahalla vaan eipä ole ollut tunkua naisista penkkejä kuluttamaan.

    • eiautamese

      kyllä naiset homppelin erottaa jo kaukaa

    • paulamikkelistä

      en menisi homppelin mese miehen kyytiin

    • Itellä aina ollut vanhoja autoja,eikä se siihen saantiin juuri ole vaikuttanut.Sen oon kyllä huomannut että naiset arvostaa miestä joka osaa tehdä käsillään kaikenlaista,kehuja oon saanut laittamistani ajopeleistä.Ja itelläkin tulee 45 täyteen ihan kohta.

    • Mirkkkku

      45-vuotias ja mietit iskeväsi naisen autolla? Saako kysyä, että kun joku kysyy ikääsi niin nostatko vielä 5 sormea pystyyn... tosin nyt yhdeksän kertaa?

      Hakukoneilla haulla "Gold digger pranks" löytyy hyviä "iske autolla nainen" opetusvideoita.

    • Autotonkin_mies_on_ihana

      Auto voi herättää kiinnostuksen, mutta suhteeseen se voi johtaa vain sellaisen naisen kanssa, joka haluaa hyötyä sinusta rahallisesti. Ja sellaista naista et tarvitse.

      Kuulostaa surulliselta, ettei sinulla ole ollut suhteita, vaikka asiasi ovat muilta osin kunnossa. Kuulostat sellaiselta, ketä itse etsin elämääni. (Poislukien se auto. :) Kiusaannun, jos mies on tärvännyt ihan liikaa rahaa autoon, kun elämässä on muita tärkeämpiäkin asioita.)

      • dgdgdhb

        Näin on auton avulla saa huomiota hyvin, myös hyvä ulkoinen olemus saa saman aikaan.
        Monet hienon auton omistaja poimii vain hyvän asiasta ja ei edes pyri suhteeseen kaikenlaisen onnenonkijoiden kanssa vaan ottaa sen mitä on vaille.


    • swaggerdagger

      juuatovoi leipää poskeen nii khyl saa

    • Myös naisen.

      Olin tuossa eilen korjaamolla, ja jotenkin jäin sinne auton sisälle (joku vahinko, olisinko nukahtanut tms).

      Siinä oli sitten semmoinen nosturin(?) tapainen vinssi, millä kurkataan pohja.

      Ajattelin, että on parempi etten ala kirkumaan, koska miehellä oli se säätöhanikka käsissään.

      Minulle selvisi, miltä autokorjaamo näyttää harakkaperspektiivistä, ja tälle kovan onnen huoltomiehelle se, miltä näyttää säikähtänyt harakka.

      (kyykkynaurua)

      • käsittämätöntä

        Miten kenellekään voi käydä tuollaista "vahinkoa" eikä edes varmuudella osaa sanoa onko nukahtanut vai ei?


      • dlflghou
        käsittämätöntä kirjoitti:

        Miten kenellekään voi käydä tuollaista "vahinkoa" eikä edes varmuudella osaa sanoa onko nukahtanut vai ei?

        Keksitty juttuhan tuo oli


    • Duunarimies86

      Minulla on bmw 328i tuplaturbo 450hp

      • glhljoio

        Aika heikosti on tullut tehoa kun vain 450 hp, keksitty juttu tämäkin.


    • voilöytyäaitokinnainen

      Naiset on maksullisia kumppaneita. Raha ja toisen omaisuus niillä vaan on mielessä. Äläkä vaivu epätoivoon, silloin ne huorat saattavat iskeä ja puukottaa selkään.

    • Citroenjumpy

      Itse totesin tuossa vuodenvaihteessa että harrastustavarat on helpompi kuljettaa pakettiautolla, urheilu-mersulla ja peräkärryllä olin siihen saakka kuskannut.. nyt uudehkon pakettiauton omistajana, huomaan että nainen on ilmestynyt elämääni.. sattumaa?

    • Nostoväkeä

      Hirmu vanhaa autoa ei kannata ottaa kun yhteisikä nousee ja takontin kannenreunan pitäisi olla noin samalla tasolla hameen kanssa. Ja ei punaista, mutt` se on eri tarina.

    • Bemaristimyös

      Kävin treffeillä, mies esitteli pikkuaudinsa ja halusi nähdä minun auton, omani on iso bemari. Meni nolon näköiseksi. Kuvitteli kai minun tulleen jollain halvalla japsilla
      Että kyllä naiset tykkää kunnon autoista myös.

    • pitkätukka-68

      Teininä oma auto tietenkin nosti vähän statusta, mutta haluisin kysyä millaiset AIKUISET naiset arvottavat miehen auton/autottomuuden perusteella.

      • totuustässä

        Monet on statuksen tai resurssien perässä.


    • Osaa naisista miehen auto kiinnostaa ja osaa ei sitten öljytikun merkkiviivan vertaa. Itseäni kyllä kiinnostaa onko naisella auto vai ei ja jos on niin minkälainen. Itselleni on aivan se ja sama millä autolla nainen ajaa mutta minua kiinnostaa vastaus kysymykseen miksi. Onko autottomuus ekologinen valinta vai ei muuten vain koe sitä tarpeelliseksi kun joukkoliikenne toimii. Jos auto on niin miksi tällainen valinta; jos on pistänyt 50-tonnia isoon ja näyttävään autoon sen takia että voi nöyryyttää miehiä, on kyllä vastaus joka saa miettimään naisen muitakin elämänarvoja. Jos taas noin paljon on sijoitettu autoon koska työssä tulee paljon kilometrejä joten ajomukavuus ja ennenkaikkea turvallisuus on ollut ostopäätöksen takana. Kyllähän auton ostopäätöksen perusteet minulle aika paljon kertovat naisesta.

      Siinä mielessä toivon löytäväni naisen joka ajattelee autoista samalla tavalla ja ymmärtää miksi olen tähän merkkiin ja malliin päätynyt.

    • Anonyymi

      lman autoa mies on ihan homo

    • Anonyymi

      Mul o tää Lada Samara/1998.
      Enpä ole ikinä naista kyytiin saanut.

    • Anonyymi

      Musta vanhalla autolla ajava nuorimies on viisas ja ihana. Mitä järkeä laittaa rahaa autoon? Kyllä se auto on vaan ...jatke ...

    • Anonyymi

      Mä oon yleensä seurustellut auton omistajan, en auton kanssa. Ei mua edes haittaa omistaako mies autoa vai ei. En tykkää ylipäänsä ihmisistä joiden tarvitsee nostaa omaa egoaan jollain materialistisella, esim. just autolla tai kuka milläkin. Mulle riittää kun ihminen on oma aito itsensä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe