Useita maahanmuuttajataustaisia henkilöitä on puukotettu pe 18.8.!
Asialla silminnäkijöiden muukaan ollut joukko uusnatseja!
Sairasta! Mitä noiden idioottien päässä oiken on liikkunut?
Uusnatsit puukottivat maahanmuuttajia Turussa!
14
417
Vastaukset
- missäkäytöstavat
Kannattaisko nyt olla kirjottelematta tällassi,moni on menettänyt henkensä jo.Hieman kunnioitusta nyt edes!
- sarinuberg
Yhtä natsipaskaa on jo ammuttu alavartaloon! Hyvä poliisi!!
- mävaan87
Olivatko soldiers of odin porukkaa?
- luu5_
Näillä aloituksen kaltaisilla paskapuheilla on taipumus levitä netissä ja kohta luullaan että se on oikeasti tapahtunut. Jokaisen ihmisen velvollisuus on selvittää asian todenperäisyys, ennen kuin toimii. Muutenhan tässä aletaan pakostikin järjestää idiooteille turpakäräjiä. Jos ei puhe tehoa, niin kokeillaan muita keinoja.
- Eirasismillee
Eikö noita vitun pelle-odineita saatu sitten kiellettyä!? Tässä on sitten tulos!!
- ffjjkkii
Älä nyt vaan jumalauta usko tuota sairaan huumorin aloitusta.
- oiHyväJumala
Turkulaiset vielä elossa olevat äidit konttaavat kaduilla verissään.
- sianvitunliipasin
Jos olisin natsi, niin murhaisin sinut parisen tuntia kestävällä rituaalilla, jossa tunnet niin rajua kipua, että rukoilet minua lopettamaan sinut. Mutta koska olen inhimillinen ja moraalinen persoona, niin murjon vain leukasi palasiksi. Väkivalta ei ole koskaan oikea ratkaisu, mutta joskus se on ainoa ratkaisu.
jee uskontojen välinen sota jalkautuu tännekin HYVÄ UUSNATSIT.
- nazinmutsi
Minä olen rasisti ja natsi sekä siitä ylpeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969