Niinistö lupasi ostaa hävittäjät omin luvin!

suullinen_tilaus_pätevä

Niinistö meni omin päin vallasta humaltuneena lupaamaan ostaa Boingeja
vaikkei olla yhdessä sovittu. Ilman lupaa lupasi ostaa!

15

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjenhäive

Joo ihan lupasi. Trump on aika veijari. Kehumalla Boeing f/a 18 e/f Super hornettia erikseen sai taas näpäytettyä Lockheed Martinin hävittäjähankkeita. Ovat liian kalliita Trumpin makuun. Sitä paitsi asiasta on jo sovittu ihan yhteisesti suomen ilmavoimien kanssa että uusi kone tulee olemaan juuri Super Hornet. Asia on päivänselvä. Nykyistä toimivaa järjestelmää kannata mihinkään vaihtaa. Ihan sama kuin minä joka omistan Nikon järjestelmäkameran kalliine objektiiveineen ja tykötarpeineen menisin ja vaihtaisin sen Canoniin. Saman tien joutuisin ostamaan myös uudet objektiivit ja muut tilpehöörit.

• beethooven

Taas köyhää kansaa kupataan ylikalliilla sotaleluilla onnettomien ja yksinkertaisten hyväksi varmaankin.

• paraspressaikinä
    • järjenhäive

Leipää ja sirkushuveja. Senhän tiesi muinaiset roomalaisetkin. Hävittäjät on sitä jälkimmäistä. Muutaman kerran olen ollut katselemassa F-18 hävittäjillä suoritettuja temppuloita. Hyvä meininki. Kiihtyvyys ja meteli suorastaan korkealuokkaista. Ennen niitä katselen kuin joitain Formula-autokisoja. Siinä aitaa kaatuu ja tanner jytisee kun Hornetit pauhaavat, Millainen suurten vetten pauhu tulee olemaankaan tulevilla Supereilla häiveineen. Minä vaan kysyn.

• r3fkm

Kas kun ei luvannut osaa amerikkaa kokonaan

• Sama kai tuo on kumpi kumman ostaa. Eikö nämä jenkit jonkin iltaisensanomain uutisoinnin mukaan olisi olleet halukkaita jopa vaihtamaan Trumpin Niinistöön.
        Siinähän sitä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• Kauppa_käynnissä

Nykyisiäkin F-18 Hornettejamme päivitetään kaiken aikaa, joten nykyistenkin F-18 Hornettien kauppa on yhä edelleen käynnissä. Trump todennäköisesti viittasi F-18 puheillaan tähän nykyiseen käynnissä olevaan kauppaan, eikä tulevaan kauppaan josta on mukana kilpailemassa myös toinenkin amerikkalainen valmistaja nimeltä Lockheed omalla F-35 hävittäjällään.

• tääontätätätä

Älyttömintä mitä voi ajatella on moittia Niinistöä Trumpin puudeliksi. Niinistö osasi käyttäytyä ja heillä todella näytti synkkaavan ihan hyvin. Jos on pakko valita, niin kuin Suomen kokoisen maan on, isoisista joku, niin Yhdysvallat on luontevin valinta. Euroopan Unioni on silkkaa paperia ja pahvia tosi paikan tullen. Ainoastaan Yhdysvalloista tulee tarvittava pelote ja voima Venäjää vastaan. Tällöin on tietysti luontevinta ostaa yhteensopiva aseistuskin. Kuten amerikkalainen hävittäjäkalusto.

• Kun.Sale.Suomen.möi

Niinistö myönsi hiljaa olemalla Trumpin puhuvan totta.

• Lljtwriåputik

Ei Niinistöllä niinpaljon rahaa lie, haloskalla varmaan on on piilotellut niitä paratiiseihin

• koplasiasiat

Ei kai niinistö itse koneita osta vaan koplasi tapaamiskutsua vastaan

• kateellinenoot

Olisit sinä haloska käyttänyt samaa kikkaa, mutt se vaan rukoilit polvillaan kutsua ja revit solmiosta!!?
      Kutsua ei sulle mummulle koskaan tullut, turistikierrosta ei lasketa.

• älkjhfdaweyuop

Haloshaataskan luvalla olis voinut ostaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5200
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2415
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2362
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2349
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1634
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1468
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1058
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      983
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      937
    Aihe