Yuzu Sushi Bowl & Burrito = sain ruokamyrkytyksen

Iso-pettymys

Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen käynti Ison Omenan Yuzu Sushi paikassa. Minulla ja lapsella ruokamyrkytys siellä käynnin jälkeen. Tosin ei ollut ruoassakaan kehumista, mutta tuo ruokamyrkytys oli pohjat. Olen sellaisen saanut kerran aiemmin Egyptissä, en olisi odottanut Suomessa vastaavaa joutuvani kokemaan. Ikävintä kaikessa oli henkilökunnan välinpitämätön suhtautuminen kun reklamoin asiasta suullisesti. Ei enää tuonne..

10

2607

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokkinaNauttii

Muista aina tehdä ilmoitus kunnan terveystarkastukselle. Itse olen joutunut tekemään muutaman kerran. Tekivät heti seuraavana päivänä terveystarkastuksen - kyselivät lisätietoja ennen tarkastusta. Näissä tapaukissa homma oli selvä, isompi ryhmä joista vain kanaa syönneet saivat oireita - molemmilla kerroilla sama juttu mutta paika sentää olisi eri. Onneksi selvisi yhden päivän oireilla - toki seuraavakin päivä oli aika veltto olo.

• JohkuEspoosta

Samanlainen kokemus itsellä; viimeinen paikka, mistä sushia jatkossa haen

• SunsunDan

Miksi käydä tuolla kun Espoosta löytyy oikeasti hyviäkin sushipaikkoja.

• Opiskeliaturust

Espoossa "hyviä" sushipaikkoja on harvassa helsingissä töitä tehdessäni huomasin esimerkiksi hankosushin laadun tippuneen avauspäivistään roimasti, yleistyneenä esim pakkasenkautta tulleet lohet,
        Buffat
        Versus munkkivuoren sushisan on aivan erimaailmansa enkä pistäisi omenan yuzua tai hankosusheja samaan kategoriaan sillä tyylit näissä ovat täysin erillaiset.
        Kun olin helsingissä töissä eniten naurattivat asiakkaat jotka valittivat makien ja varsinkin california rollin puutteesta, makejahan siis japanissakaan harvemmin tarjotaan ja california roll toisiaan on kanadalainen keksintö

• moikkafdasfdsdafsfsda

Espoosta nimen omaan löytyy pk-seudun paras sushiravintola, LN Sushi art. Siinä Isoa omenaa vastapäätäkin löytyy Sushi art, joten mielummin suosittelen sinne menemään

• PettymysSushinYstävä

Kävin testaamassa, eikä ollut kyllä mun juttu. Tutuilla Espoossa asuvilla vain huonoja kokemuksia tuosta Yuzu Sushi Bar -ravintolasta. Kaipaisi, että annokset maistuisivat hyviltä ja olisivat tuoreita. Lisäksi hintataso ruoan heikkoon laatuun nähden liian korkea. Never again Yuzu Sushi bariin..

• Opiskeliaturust

Suosittelen suuresti sushi sania taikka makasushia jonka on perustaneet sushi sanin vanhat työntekijät, näillä ihmisillä on kokemusta ja osaamista mutta hyvää saa odottaa, käsittääkseni molemmissa paikoissa kaikki annokset tehdään tilauksesta ja käsityönä

• Itse nyt muutamankerran käyneenä voin todeta, että saataisi tämäkin kirjoitus olla mielensäpahoittaneen haitanteko.
      Itselläni puolenvuoden aikana ei mitään pahaa sanottavaa, toki ymmärrän, että on helpompi asioista nimettömänä sanoa.
      Näiden palstojen perusteella minusta tuntuu, että isossa omenassa ei yhtäkään ravintolaa ole missä ei ole rottia, tai saisi ruokamyrkytystä

• Anonyymi

Olen itse nyt käynyt kahdesti ja hyvää on ollut. Enkä ole täysin varma, onko porukka nyt sekoittanut vellit ja riisit keskenään tai jotain. Kyseinen pakkahan ihan nimestäänkin päätellen myy fuusio ruokaa eli sushi burriittoja mitkä siis eivät ole sushia! Eli jos menet kyseiseen paikkaan jo odotat saavasi nigireitä ja muita sushi ravintolan juttuja, vinkki. Älä mene.

• Anonyymi

Oli todella iso pettymys, juuri ennen corona-ajan villiintymistä kokeiltiin perheen kanssa tätä paikkaa ja pakko sanoa ettei ole enää tähän paikkaan menemistä.

Ruoka oli heikkolaatuista ja hintaansa nähden jopa pohjanoteeraus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe