Mikä on leuhkin vaatteenne tai asusteenne?

Pidän KTM takkiani erittäin leuhkana

80

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omega Seamaster Automatic 200M -rannekello, joka on järkyttävän iso ja ruma, enkä koskaan käytä sitä.

• Nimen perusteella kuulostaa tosi leuhkalta

• pujotteIija kirjoitti:

Nimen perusteella kuulostaa tosi leuhkalta

Just etsiskelin tietoja siitä, kun nyt tuli puheeksi. Pelkkää kellotaulua viisareineen kaupataan hintaan $602.

En tiennytkään että on niin arvokas. No, sitä se ikä tekee klassikkokelloille.

• MeMaisat

Mikä on KTM takki?

• KTM on moottoripyörä, siis moottoripyörä takki

• apu.va

Mietin samaa ja samalla jotenkin toivoin etten omistaisi sellaista..

• keskitasonmiehentakki

KeskiTasonMiehen takki eli sellainen jota 90% vastaantulevista miehistä pitää. Ei erotu tyylikkyydellään massasta. Yleensä jokin kulloinkin muodissa oleva asuste kuten aikoinaan, kun kaikilla piti olla punainen kansitakki 90-luvulla.

• PalstaTrolli

Olen kaivanut 90-luvun kansitakin (ei punainen) esiin koipussista.

Hyvä leikkaus, korkealaatuinen ja tiiviisti kudottu villakangas sekä kimaltavat messinkinapit.

Erottuu massasta tyylillään ja edukseen ja herättää huomiota.

Laitan takin takaisin koipussiin heti, kun en enää erotu massasta.

• Hmm leuhkin? Ei mulla taida olla mitään sellaista. Ihan tavallisia rätei ja lumppuja vaan.

Kai se on mun musta talvihattu. Semmonen vuorellinen villalankainen, missä on kissan korvat. Huom. Ei aidot korvat.😅

Njaaa Sinisalon motocross takki kyllä löytyy, mutta ei tuu pidettyä. Siinä on devilin kuva niskassa. Alpinestarsin ajokengät on kyllä hyvät, muttei leuhkat.🙂

• Mul on vaan tavallisia pipoja

• pujotteIija kirjoitti:

Mul on vaan tavallisia pipoja

Teininä oli leuhkaa, kun oli levikset, bootsit ja leviksen baseball takki.😋

• muhkee_muhku kirjoitti:

Takki oli musta punaisilla hihoilla.
        Miesten takkina aika makee on tää, meiltäkn löytyy. Jotenkin rento...

https://goo.gl/images/5KqBqU

Beavers farkutkin oli muistaakseni aika leuhkat

En muista oliko. Leuhkat tässä...tämän tyyliset.
        https://goo.gl/images/w63ew3

https://goo.gl/images/6f4PnT

Ja kuluneena sitten ne levikset lopulta, taivaan siniset ja ihan vaaleat.🙂

Leuhkat bootsit, mulla oli tuon tyyliset talvibootsit, ilman helyjä ja pidemmällä varrella

• pujotteIija kirjoitti:

Leuhkat bootsit, mulla oli tuon tyyliset talvibootsit, ilman helyjä ja pidemmällä varrella

Ihan leuhkat sullakin ollu. Vaihdoin tuommosiin, kun kamelnkarva botsit sai poijat nauramaan mun kenkiäni.

Ei ne enää naurannu, mutta jotkut sanoi onpa ne nyt niin coolit. 😉 Pojat on aina jaksaneet naljailla mulle vähän kaikesta.

Sitten oli pitkävartiset, mustat ja tylppäkärkiset.

Ihan leuhkat sullakin ollu. Vaihdoin tuommosiin, kun kamelnkarva botsit sai poijat nauramaan mun kenkiäni.

Ei ne enää naurannu, mutta jotkut sanoi onpa ne nyt niin coolit. 😉 Pojat on aina jaksaneet naljailla mulle vähän kaikesta.

Sitten oli pitkävartiset, mustat ja tylppäkärkiset.

Pojat on poikia, tykkäsivät varmaan

• pujotteIija kirjoitti:

Pojat on poikia, tykkäsivät varmaan

Minusta vai kengistä? 😃

Yhdessä vaiheessa oukeuduin tummansinisiin vaatteisiin farkut ja paidat ja käytin pitkävartisia mokkanahkaisia hapsullisia kenkiä. Mut ristittiin mustanaamioksi tai inkkariksi.

Koulun käytävillä ne sitten huuteli perään tai jo edeltä, että jätkät mustanaamio lähestyy tai intiaanin huutoa. Hah hah, lustikasta.
        No mulla on onneksi aina ollut huumorintajua nauraa mukana.

Nyt öitä!😊

Minusta vai kengistä? 😃

Yhdessä vaiheessa oukeuduin tummansinisiin vaatteisiin farkut ja paidat ja käytin pitkävartisia mokkanahkaisia hapsullisia kenkiä. Mut ristittiin mustanaamioksi tai inkkariksi.

Koulun käytävillä ne sitten huuteli perään tai jo edeltä, että jätkät mustanaamio lähestyy tai intiaanin huutoa. Hah hah, lustikasta.

Nyt öitä!😊

Hyvii öitä

Minusta vai kengistä? 😃

Nyt öitä!😊

Hyvii öitä

• Kusak

joskus luki takissa BULTACO SHERPA se oli 70 lukua sitä fillaria tuotiin suomeen pari kipaletta mulla oli toinen niistä käpälien välissä

• Hieno Epsanjalainen pyörä

• Teknodonna
      • Teknodonna

Tai ehkä mun pitää nostaa tähän mun rotsi.

Se on valkoinen nahkarotsi, jonka selässä on Lucky Strike -mainos. Se on klassikkojen klassikko.

Siististi cuul.

(Naurua)

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Se on valkoinen nahkarotsi, jonka selässä on Lucky Strike -mainos. Se on klassikkojen klassikko.

Siististi cuul.

(Naurua)

😁

Nykyään ehkä liiankin leuhka

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Siististi cuul.

(Naurua)

😁

En tosin polta.

(Hihitystä)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

En tosin polta.

(Hihitystä)

😁

Tossa on muuten mun mielestä tämänhetkisen maailmankaikkeuden kosmisin setti, eli kombo.

Olkaa niin hyvä.

😁

https://youtu.be/Zo6UnKr6Bwg

• Ei minulla ole.

• Tai jos puhutaan kengistä kesät ja talvet pitänyt noita kengiä 2v
        Edelliset oli kirpputorilta ostettu CAT merkkisellä kengät 5€ maksoi ja meni kesät talvet 10v. Oli kyllä erittäin vaikea luopua ettei niitä enää ole.

• valtakunta kirjoitti:

Tai jos puhutaan kengistä kesät ja talvet pitänyt noita kengiä 2v
        Edelliset oli kirpputorilta ostettu CAT merkkisellä kengät 5€ maksoi ja meni kesät talvet 10v. Oli kyllä erittäin vaikea luopua ettei niitä enää ole.

CAT kuulostaa laatumerkiltä

• pujotteIija kirjoitti:

CAT kuulostaa laatumerkiltä

Noh niitä ei enää ole.😁

• mitenniinleuhka

Vaatteeni eivät ole leuhkia vaan tyylikkäitä, vaikka hieman tavanomaista kalliimpia ovatkin. Herrasmiehellä pitää olla siisti takki ja nahkakengät. Jokaiselle jolla on vaaraa viinaan ja tupakkaan, on myös varaa siisteihin, tyylikkäisiin vaatteisiin.

• Varaa voi olla, muttei halua ostaa hieman kalliimpia vaatteita

• Bicky Royal-miehellä se varmaan on Penetrators MC:n musta nahkaliivi, jossa on selässä kerhon tunnuksena oleva iso penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Timpalla ja Ekillä on varmaan sitten ne Dressmannista ostetut ruudulliset kauluspaidat:)))))))))))))))))))))))

• unohdit.mainita.itsesi

DarkFearilla itsellään puolestaan elvistely menee niin pitkälle, että tukkansakin on nahkaa.

• Estee_tikko

Ei mulla mitään erityisen leuhkoja vaatteita ole, mutta tykkään panostaa kuitenkin jonkun verran ulkonäköön.
      Pukeudun melko naisellisesti, käytän usein hametta, laitan hiukset ja meikkaan jonkun verran. Joskus tuntuu että sitä pidetään jotenkin leuhkana esim. töissä, siellä muut ei juuri käytä hameita. Monet varmaan laittaa hameen korkeintaan jonnekin juhliin jos sinnekään.
      Itse tykkään kauniista vaatteista ja mietin mitkä värit sopii omiin väreihin ja toisiinsa. En silti seuraa muotia ja jopa välttelen muotivaatteita/laukkuja.
      Jos nyt pakko on jotain sanoa, niin sanotaan että kengät voisi olla leuhkoja, panostan laadukkaisiin kenkiin ja pidän niistä huolta.

• Naisillahan on usein valtavasti kenkiä

• Teknodonna
        pujotteIija kirjoitti:

Naisillahan on usein valtavasti kenkiä

Naisilla on enemmän aivosoluja.

(Naurua)

😁

• Wwu
        pujotteIija kirjoitti:

Naisillahan on usein valtavasti kenkiä

Ja laukkuja. Mulla pitäis olla oma huone mun kengille ja laukuille.

• Wwu kirjoitti:

Ja laukkuja. Mulla pitäis olla oma huone mun kengille ja laukuille.

Mielestäni kolmet kengät ja 2 laukkua riittää aivan hyvin

• Wwuu
        pujotteIija kirjoitti:

Mielestäni kolmet kengät ja 2 laukkua riittää aivan hyvin

Ei kyllä riitä. Ensinnäkin Suomessa on neljä vuodenaikaa: talvisaappaat,lenkkarit, kesäkengät ja kumpparit.
        Ja sitten pitää olla korkokenkiä eri tilaisuuksiin ja tilanteisiin ja muodin mukaan koron korkeus ja paksuus vaihtelee..Saappaita, nilkkureita, avokkaita, sandaaleja ja vielä eri värisiä muihin vaatteisiin sopivina.
        Nää on asioita, joita miehet ei voi lenkkareissaan ja yksien mustien kenkiensä kanssa tajuta. Se on vähän sama asia, kun linnan juhlissa naisilla pitää olla kaikilla fiinit mekot, niihin sopivine asusteineen ja kampauksineen ja koruineen, kun miehille kelpaa sama mustavalkoinen puku mustine kenkineen.

Oikeastaan, länsimaissa ne on miehet, jotka pitää burkhaa päällään. Musta puku ja kraiveli.

• PalstaTrolli

Tästä voidaan päätellä, että burkhan pitäminen on tavattoman vapauttavaa.

• Wwuu
        PalstaTrolli kirjoitti:

Halvempaa nyt ainakin.

• miehettyylikouluun
        PalstaTrolli kirjoitti:

Sit miehet valittaa kun naiset ei kiinnostu. Kiinnostusivat, jos miehet vähän panostaisivat ja näyttäisivät persoonaa vaatteillaankin. Ja asusteilla!!!

• Varmaankin Lacosten tennarit joista krokotiili-logo paistaa kivasti. On muuten pirun hyvät jaloille, täytyy kyllä sanoa että laatu maksaa tässä tapauksessa.

Ehkä kakkosena tulee toi ikivanha Mersu, kohta 24v.

• Wwu

Jaa juu, ostin kyllä aika kalliit juoksulenkkarit. Merrell-merkkiset.

• Kiitti tiedosta.

Illalla ei oikein ajatus kulkenut kun mainitsin tuon auton. Tässähän puhutaan vaatteista eikä statussymboleista noin yleisesti. Melkeinpä sanoisin että noiden kenkien ohella huomiovärinen työtakki varsinkin vähän likaantuneena on omalla tavallaan leuhka ja miehekäs. Toki silloin ei ole Lacosteita jalassa :D

Noin muuten vaatteeni ovat hyvin yksinkertaisia ja ei-leuhkoja. Lähinnä HM:n yksivärisiä t-paitoja, pikeepaitoja, huppareita ja tummia farkkuja. Mutta yksinkertaisetkin vaatteet voi olla, ja on tyylikkäitä.

• peris234 kirjoitti:

Kiitti tiedosta.

Illalla ei oikein ajatus kulkenut kun mainitsin tuon auton. Tässähän puhutaan vaatteista eikä statussymboleista noin yleisesti. Melkeinpä sanoisin että noiden kenkien ohella huomiovärinen työtakki varsinkin vähän likaantuneena on omalla tavallaan leuhka ja miehekäs. Toki silloin ei ole Lacosteita jalassa :D

Noin muuten vaatteeni ovat hyvin yksinkertaisia ja ei-leuhkoja. Lähinnä HM:n yksivärisiä t-paitoja, pikeepaitoja, huppareita ja tummia farkkuja. Mutta yksinkertaisetkin vaatteet voi olla, ja on tyylikkäitä.

Timpalla tuskin on varaa ostella mitään Lacosten kenkiä tai kalliita muotivaatteita, kun rahaa menee niin paljon siihen Octavian, Älvsby-talon ja muiden velkojen lainanlyhennyksiin ja perheen elättämiseen:)))))))))))))))))))))))))))))

Bicky Royal-mies on varmaan ostanut aikoinaan jonkun kolmen sadan euron nahkaliivin, johon on sitten painattanut jossakin kerhon tunnuksia ja sen ison penis-logon:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• saakokysyä

Mihin olet Peris sen Jagulaarin hukannut?

• saakokysyä kirjoitti:

Mihin olet Peris sen Jagulaarin hukannut?

En lähde revittelemään asialla sen enempää, mutta voin kertoa että elokuun lopulla kauppa purettiin hyvässä yhteisymmärryksessä myyjäliikkeen kanssa.

Autosta paljastui myyjäliikkeen virhevastuu piiriin kuuluvia ei-niin kivoja vikoja, joiden korjaamisen yhteishinta lähenteli auton arvoa. Myyjäliike oli asiasta yhtä tietämätön kuin minäkin. En lähde arvuuttelemaan montako votkapulloa on vaihtanut omistajaa kun kyseinen auto oli kesäkuussa katsastettu edellisen yksityisomistajan toimesta.

Eihän siinä, olihan sitä kiva härnätä naapureita ja kerätä somessa kaikki mahdollinen huomio parin kuukauden ajan ja lopulta sain vielä rahat takaisin :)

Ehkä ensi kesäksi Mersu SLK?

• kumpparisti

Uudet kumpparit, vielä niin puhtaat ja kiiltävät.

• flowersreally

Kyllä se taitaa toi ykskakkonen olla.

• Mitähän sääntöjen vastaista tuossakin muka oli? Nätti nainen suloinen pinkkiin puettu chibuahaha kainalossa.

• Vaatii hieman selvennystä

• flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

Vaatii hieman selvennystä

Ai miten niin?

• pujotteIija kirjoitti:

Vaatii hieman selvennystä

.. Flower taitaa taas olla SilläTuulella.. ;D.. Joko tylsyyttään tai sitten vain hassutellakseen muuten vain.. ;P

• flowersreally kirjoitti:

Ai miten niin?

Minä en ainakaan tiedä mikä vaate tai asuste ykskakkonen on

• Ei mulla mitään leuhkaa taida olla. Joku parin sadan euron villakangastakki? Mulla on kyllä aika kallis kenkämaku.

Yksi naispuolinen työkaveri koki pikkujouluissa mun vartaloa nuolevan pikkumustani ja korkeakorkoiset saappaani leuhkaksi. Minä en muista mitä sillä oli päällään, mutta pidän sitä pakettia aika leuhkana noin muutenkin.

• Haluaisin nähdä sinut tuossa seksikkäässä pikkumustassa

• Kai se on timanttisormus. Jota en kyllä edes pidä. Vaatteet on mitä on, ehkä nahkarotseja joku vois pitää leuhkana, tai pitkävartisia nauhasaappaita? Mitään merkkivaatteita, tai laukkuja ei multa tiätääkseni löydy.

• Unohdin arvokorut! Mutta sama juttu, en käytä niitä.

• Oletkin ilmeisesti eri henkilö kuin Wwu, kun laukkuja ei löydy

• WWuuw
        pujotteIija kirjoitti:

Oletkin ilmeisesti eri henkilö kuin Wwu, kun laukkuja ei löydy

Sama minä tässä avauksessa. Laukkuja on kasa, muttei mitään merkkisemmoisia, mitä ne nyt onkaan..

Sekin on musta ongelma, kun kesäisin jotkut miehet ei äijyyttään voi pitää laukkua ja sitten lompakko, luuri ja avaimet on jossain taskun pohjalla, jos on.

• Breitling Navitimer saattaa olla jonkun mielestä leuhka. Itselleni sillä on lähinnä tunnearvoa, sillä sain sen lahjaksi faijalta, kun valmistuin nykyiseen ammattiini.

• .. LeuhKuus on on Leuhkailijoille.. Ja niitähän piisaa.. Ihan "normaalia" siis, joten LepoVuan.. ;P

• m-i-e-z

Onko se leuhkuus ensisijaisesti sen käyttäjän vai katsojan kokema tunne/mielipide?
        Olisiko Heckler und Koch kainalokotelossa leuhka? Mikäli ei, niin riittääkö edellä mainittuun lisukkeena, ei lasten ja nuorten silmille sopiva joulupukin asuste karkkitankotangoilla?

Onko ne sandaalit heti leuhkat, jos niiden päällä on Kreikan mytologian Medusan pää? =)

• Olipa leuhka kommentti.

• m-i-e-z kirjoitti:

Onko se leuhkuus ensisijaisesti sen käyttäjän vai katsojan kokema tunne/mielipide?
        Olisiko Heckler und Koch kainalokotelossa leuhka? Mikäli ei, niin riittääkö edellä mainittuun lisukkeena, ei lasten ja nuorten silmille sopiva joulupukin asuste karkkitankotangoilla?

Onko ne sandaalit heti leuhkat, jos niiden päällä on Kreikan mytologian Medusan pää? =)

.. Leuhkuus/Leuhkailu on HuomioHakuisuutta.. Joten mieti SitäSitten.. Senkin Järmäri.. ;D

.. Mut joo.. Halusit taas vain HöpöHöpöttää.. Ymmärrän.. Ihan InhiMillistä.. TikustaAsiaa ja silleen.. Eli TuskinKinpa oli sinun tapauksessa kyse PalkoKasviHengitysElimessäSyndrooma, ainakaan kovin pahasti.. ;D.. Vai oliko Sittenkin.. ;D

.. Kiva nähdä suakin.. Hengissä ja kaikkee.. ;D

• LinerT.2 kirjoitti:

Olipa leuhka kommentti.

.. Noh, Tää voi olla Taas Virhe.. Mut.. Siinä Sulle Suklaatia Kippoosi.. Huomasin HuomionTarpeesi.. Kiltti, kun olen.. ;P

• m-i-e-z
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Leuhkuus/Leuhkailu on HuomioHakuisuutta.. Joten mieti SitäSitten.. Senkin Järmäri.. ;D

.. Mut joo.. Halusit taas vain HöpöHöpöttää.. Ymmärrän.. Ihan InhiMillistä.. TikustaAsiaa ja silleen.. Eli TuskinKinpa oli sinun tapauksessa kyse PalkoKasviHengitysElimessäSyndrooma, ainakaan kovin pahasti.. ;D.. Vai oliko Sittenkin.. ;D

.. Kiva nähdä suakin.. Hengissä ja kaikkee.. ;D

Järmäri? Google ei tunnistanut. =)

Huomionhakuisuutta voikin olla kiehtova miettiä, ensimmäisen mielestä voi olla täysin normaalia, toisen huomionhakuisuutta ja kolmannen idioottimaisuutta. Miten asian/esineen esittää/näyttää onkin tulkinnallinen mielipideasia. Innostuneen ja/tai onnellisen yksilön joku voi kokea leuhkana.

Hengityselimet ovat niin valtavat, ettei palkokasvi kykene niitä tukkimaan. Tarvitsee kurpitsan ja/tai vesimelonin. =P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Noh, Tää voi olla Taas Virhe.. Mut.. Siinä Sulle Suklaatia Kippoosi.. Huomasin HuomionTarpeesi.. Kiltti, kun olen.. ;P

LeuHutiLeuHuti ;P (!)

• mansikkakakkua

Mulle kans suklaatia!
        Siis mulla on lampaannahkaiset; housupuku&takkipuku... ööö...siis pitkikset, puolihame ja takki, joka sopii kummankin alaosan kanssa. Mittojen mukaan teetetty juuri mulle.
        Mukavan keveät yllä, eivätkä hiosta...paitsi ehkä kesähelteellä, mutt silkka järkikin sanoo ettei nahkavaatteet ole mitään helle asuja.

Viimeeks käytin housupukua Turun päivänä; Kupittaan siirtolapuutarhassa, nyt syyskuussa.
        En raski sitä oikein arkiasuna käyttää, vaikka se on helppohoitoinen, yleensä tuuletettava.
        Pienet tahrat saa kostealla sienellä pois pyyhityksi... rasvatahrat ovat huomattavasti ilkeempiä itse poistettavia, mutt kyllä nekin onnistuu poistamaan... kun tietää konstit.

Ja nyt mä meenkin kirjojen kimppuun.

• mansikkakakkua kirjoitti:

Mulle kans suklaatia!
        Siis mulla on lampaannahkaiset; housupuku&takkipuku... ööö...siis pitkikset, puolihame ja takki, joka sopii kummankin alaosan kanssa. Mittojen mukaan teetetty juuri mulle.
        Mukavan keveät yllä, eivätkä hiosta...paitsi ehkä kesähelteellä, mutt silkka järkikin sanoo ettei nahkavaatteet ole mitään helle asuja.

Viimeeks käytin housupukua Turun päivänä; Kupittaan siirtolapuutarhassa, nyt syyskuussa.
        En raski sitä oikein arkiasuna käyttää, vaikka se on helppohoitoinen, yleensä tuuletettava.
        Pienet tahrat saa kostealla sienellä pois pyyhityksi... rasvatahrat ovat huomattavasti ilkeempiä itse poistettavia, mutt kyllä nekin onnistuu poistamaan... kun tietää konstit.

Ja nyt mä meenkin kirjojen kimppuun.

.. Noh, Kyl sun Kelpaa, jos on muutenkin muvat ja käytännölliset asusteet.. =).. Hyvä materiaalihan tuo on.. ;P

.. Hyviä LukuHetkiä Sulle.. =).. Mulla ei oikein suju nyt edes tää palstan selailu.. Väsy, kun on.. ;D

• mansikkakakkua

.. Noh, Kyl sun Kelpaa, jos on muutenkin muvat ja käytännölliset asusteet.. =).. Hyvä materiaalihan tuo on.. ;P

.. Hyviä LukuHetkiä Sulle.. =).. Mulla ei oikein suju nyt edes tää palstan selailu.. Väsy, kun on.. ;D

Eikä mulle sopinutkaan tuo lukeminen, systeri tuli muksuineen ja ääntä piisaa. Koira ja mukulat riehuu keskenään, aina välillä käyvät myös mun huoneessa. Vanhemmat yrittää kyllä pitää koko laumaa hallinnassaan... hieman huonolla tuloksella. Minä en lusikkaani soppaan pistä, lähtevät kyllä piakkoin kun huomenna on koulupäivä ja tarhassa juhlat johon Jyrikin menee.
        Pikkasen mustankipeä olen... koira on syrjäyttänyt minut. ..yhyyy ja nyyh!

Lähden kohta Pojun kanssa ulos, pitkälle iltalenkille juokseen.

• mansikkakakkua kirjoitti:

Eikä mulle sopinutkaan tuo lukeminen, systeri tuli muksuineen ja ääntä piisaa. Koira ja mukulat riehuu keskenään, aina välillä käyvät myös mun huoneessa. Vanhemmat yrittää kyllä pitää koko laumaa hallinnassaan... hieman huonolla tuloksella. Minä en lusikkaani soppaan pistä, lähtevät kyllä piakkoin kun huomenna on koulupäivä ja tarhassa juhlat johon Jyrikin menee.
        Pikkasen mustankipeä olen... koira on syrjäyttänyt minut. ..yhyyy ja nyyh!

Lähden kohta Pojun kanssa ulos, pitkälle iltalenkille juokseen.

.. "muvat".. Piti tietenkin kirjoittaa.. Mukavat.. ;D

.. No joo.. Ei varpisti ole "sopivin" ympäristö "pänttäämiseen".. ;D.. Mut hyvä fiilis sulla näyttää kuitenkin olevan, ja se on HyväJutska Se.. =)

.. Ottakeehan munkin puolesta Hapetusta.. ;P

• Hyvänen aika. Pujottelija on siirtynyt jääkaapista vaatekaappiin.

Ei ole mitään yksittäistä vaatekappaletta, vaan kaikkiin vaatekappaleisiin t-paidoista lippalakkeihin ja muihin asusteisiin joita ei saa pelkällä rahalla suhtaudun leuhkasti. Mainoskamoista kaikki konkurssiin menneet firmat tai urheiluseurat teksteineen ja logoineen on leuhkimpia.

Näiden yli arvoasteikossa menee sitten vielä ne vaatekappaleet, jotka on tehty juuri minulle pyytämättä ja yllättäen.

• Wwuu

Sohvan takaa löytynee myös ainakin sukkia, leuhkoja tai ei. Siellähän niitten on hyvä olla sokeristen munkkien seurassa. Mitäpä sitä elämässä muutakaan..kohta on pujottelijan kämppä täynnä pieniä sukkamunkkeja, kiva sitä on kuunnella niiden töpsöttelyä..

• flowersreally
        Wwuu kirjoitti:

Sohvan takaa löytynee myös ainakin sukkia, leuhkoja tai ei. Siellähän niitten on hyvä olla sokeristen munkkien seurassa. Mitäpä sitä elämässä muutakaan..kohta on pujottelijan kämppä täynnä pieniä sukkamunkkeja, kiva sitä on kuunnella niiden töpsöttelyä..

Pujottelijan leuhkat eväät.

• Aina jotain kallista, mutta tämä "legIt" minulla on aina mukan, varsinkin jos menen paarii iskemään naisia.

Voit tutustua "LegIt:iin tällä videolla kohdassa 1:30-9:00 min. https://youtu.be/bQ-5NuSMP54

• Buhahaha

Olen kuin B.Virtanen siinä yhdessä stripissä, keikarimaisinkin puku muuttuu mun päälläni harmaaksi ja mitäänsanomattoman tylsäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe