Siun sote ei maksa palkkoja Pirskanen

sissisijainen

sijaisille sovitusti. Taktikointijako vai palkkahallinnon niukat resurssit vai mitä meinataan? Nyt perjantaina palkkaani odottavana aika tulee pitkäksi. Olisi laskuja ym. menoja. Tiistaina tulevat vasta rahat tilille jos sittenkään.

13

3828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitaasiasta

      Suosittelen tälläisissä asioissa sinua kääntymään siun sote:n pääluottamusmiehen puoleen, nimittäin tehdystä työstä ja tehdyistä työtunneista pitää saada palkka, käsittääkseni myös työantaja on velvollinen korvaamaan palkkasaatavien myöhästymisen ns maksamaan korkoa myöhästyineiltä päiviltä, tosin siun sote:n tuntien niin näitä korkosaatavia tuskin tulet saamaan työnantajalta ilman että haastat työnantajan oikeuteen tätähän asiaa palkkasaatavista on alkuvuodesta jo siun sotessa käsitelty mutta näkyy edelleen samat "ongelmat" jatkuvan

      • huijatolo

        Aloittajalle. Minäkin teen sotessa sijaisuuksia ihan mitättömällä palkalla. Kun vaan sekin tulisi ajallaan. Soviteltua työttömyysrahaa ja pätkätöistä palkkaa siinä tuloni. Tänä viikonloppuna elän sitten kaurapuurolla, Maanantaina tili ei vielä tule, siis 4 päivää myöhässä ja vielä viikonloppuna. Pahoittelut eivät todellakaan nyt riitä.


      • ellissaa
        huijatolo kirjoitti:

        Aloittajalle. Minäkin teen sotessa sijaisuuksia ihan mitättömällä palkalla. Kun vaan sekin tulisi ajallaan. Soviteltua työttömyysrahaa ja pätkätöistä palkkaa siinä tuloni. Tänä viikonloppuna elän sitten kaurapuurolla, Maanantaina tili ei vielä tule, siis 4 päivää myöhässä ja vielä viikonloppuna. Pahoittelut eivät todellakaan nyt riitä.

        Vaikea on tehdä ilmoitus, koska on sijainen. Voi loppua työt lyhyeen. Nieltävä on kaikki.


      • Anonyymi

        sotessa ei koskaan ole luottamusmiehet hoitaneet työntekijöiden asioita ovat enemmänkin olleet "hyviä veljiä ja sisaria " työnantajaan päin työntekijät ovat kärsineet suut on tukittu jos joku on penännyt oikeuksiaan että tällä tavoin on menty vuosikymmenet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sotessa ei koskaan ole luottamusmiehet hoitaneet työntekijöiden asioita ovat enemmänkin olleet "hyviä veljiä ja sisaria " työnantajaan päin työntekijät ovat kärsineet suut on tukittu jos joku on penännyt oikeuksiaan että tällä tavoin on menty vuosikymmenet

        Tämä niin totta, aikanaan omasta asiasta otin yhteyttä niin suositeltiin olemaan hiljaa. Superin luottamushenkilöt vaan reissaa ja juhlii siunSote pomojen kanssa, nauraa ja irvistelee hoitajille. Työntekijät unohdettu täysin, oma etu paras etu periaatteella mennään.


    • Eipä tullut palkkaa 3.10, nyt sitten odotellaan kuun puolivälin palkkaa. Kyllä on hidastunut PKSSK:n ajoista.

      • Anonyymi

        Pirskaelle piti hallituksen jäsen "KEHITYSKESKUSTELUN hyvä veli " eikös mitä palkka nousi 3000 euroa että sillee


    • uyikl

      Eipä polkakaan maksa lisäpalkkoja iltoja, lauantaita ja sunnuntaita. Jostakin syystä viivyttävät vaikka muistelen että lain mukaan lisät on maksettava ansaitajaksoa seuraavan jakson loppuun mennessä tms...

      • käsittääkseni

        Käsittääkseni myös myöhässä maksetusta palkasta voi ja saa vaatia myös korkoja siltä viivästymisajalta, mutta siun sote:n tuntien niin niitä korkosaatavia palkasta et tule saamaan ilman että asiassa mennään oikeuteen.


    • 32vtöissäjasikana

      Johtuu vain ja ainoastaan ammattitaidottomista esimiehistä ja/tai palkanlaskijoista!
      Jos ihmiset eivät saa palkkojaan ajallaan niin syy löytyy aina sieltä hallinnosta.
      Pitäkää ääntä, valittakaa! Vaatikaa joka ainoa teille kuuluva centti! Vaatikaa virheisiin syyllisten päät vadille! Heidän työtänsä on huolehtia että saatte teille kuuluvan palkan, jos eivät sitä tee niin eivät ole sopivia tehtäviinsä. On myös hallinnon henkilöitä jotka pätevät ja näyttävät valtaansa viivyttelemällä saatavien maksussa. Sellaisia virkailijoita ei tarvita, eihän?!

    • SisäÅiiriLääset

      Siun sota on saatu Vantaalta asti sinne. Huua Heureka kun tervehdytte äänestämään vaihdokit aitioihin

      • Anonyymi

        Sotessa aina menty siitä mistä aita on matalin liittyy se palkkasaataviin tai muihin ongelmiin "Pirskanen ulos ja heti ei ole oikea henkilö , lääkäri sen olla pitää johtamaan sote sotkuja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotessa aina menty siitä mistä aita on matalin liittyy se palkkasaataviin tai muihin ongelmiin "Pirskanen ulos ja heti ei ole oikea henkilö , lääkäri sen olla pitää johtamaan sote sotkuja ?

        Ollaan edellisen kanssa samaa mieltä pirskanen ulos ja heti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe