sijaisille sovitusti. Taktikointijako vai palkkahallinnon niukat resurssit vai mitä meinataan? Nyt perjantaina palkkaani odottavana aika tulee pitkäksi. Olisi laskuja ym. menoja. Tiistaina tulevat vasta rahat tilille jos sittenkään.
Siun sote ei maksa palkkoja Pirskanen
13
3828
Vastaukset
- valitaasiasta
Suosittelen tälläisissä asioissa sinua kääntymään siun sote:n pääluottamusmiehen puoleen, nimittäin tehdystä työstä ja tehdyistä työtunneista pitää saada palkka, käsittääkseni myös työantaja on velvollinen korvaamaan palkkasaatavien myöhästymisen ns maksamaan korkoa myöhästyineiltä päiviltä, tosin siun sote:n tuntien niin näitä korkosaatavia tuskin tulet saamaan työnantajalta ilman että haastat työnantajan oikeuteen tätähän asiaa palkkasaatavista on alkuvuodesta jo siun sotessa käsitelty mutta näkyy edelleen samat "ongelmat" jatkuvan
- huijatolo
Aloittajalle. Minäkin teen sotessa sijaisuuksia ihan mitättömällä palkalla. Kun vaan sekin tulisi ajallaan. Soviteltua työttömyysrahaa ja pätkätöistä palkkaa siinä tuloni. Tänä viikonloppuna elän sitten kaurapuurolla, Maanantaina tili ei vielä tule, siis 4 päivää myöhässä ja vielä viikonloppuna. Pahoittelut eivät todellakaan nyt riitä.
- ellissaa
huijatolo kirjoitti:
Aloittajalle. Minäkin teen sotessa sijaisuuksia ihan mitättömällä palkalla. Kun vaan sekin tulisi ajallaan. Soviteltua työttömyysrahaa ja pätkätöistä palkkaa siinä tuloni. Tänä viikonloppuna elän sitten kaurapuurolla, Maanantaina tili ei vielä tule, siis 4 päivää myöhässä ja vielä viikonloppuna. Pahoittelut eivät todellakaan nyt riitä.
Vaikea on tehdä ilmoitus, koska on sijainen. Voi loppua työt lyhyeen. Nieltävä on kaikki.
- Anonyymi
sotessa ei koskaan ole luottamusmiehet hoitaneet työntekijöiden asioita ovat enemmänkin olleet "hyviä veljiä ja sisaria " työnantajaan päin työntekijät ovat kärsineet suut on tukittu jos joku on penännyt oikeuksiaan että tällä tavoin on menty vuosikymmenet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sotessa ei koskaan ole luottamusmiehet hoitaneet työntekijöiden asioita ovat enemmänkin olleet "hyviä veljiä ja sisaria " työnantajaan päin työntekijät ovat kärsineet suut on tukittu jos joku on penännyt oikeuksiaan että tällä tavoin on menty vuosikymmenet
Tämä niin totta, aikanaan omasta asiasta otin yhteyttä niin suositeltiin olemaan hiljaa. Superin luottamushenkilöt vaan reissaa ja juhlii siunSote pomojen kanssa, nauraa ja irvistelee hoitajille. Työntekijät unohdettu täysin, oma etu paras etu periaatteella mennään.
Eipä tullut palkkaa 3.10, nyt sitten odotellaan kuun puolivälin palkkaa. Kyllä on hidastunut PKSSK:n ajoista.
- Anonyymi
Pirskaelle piti hallituksen jäsen "KEHITYSKESKUSTELUN hyvä veli " eikös mitä palkka nousi 3000 euroa että sillee
- uyikl
Eipä polkakaan maksa lisäpalkkoja iltoja, lauantaita ja sunnuntaita. Jostakin syystä viivyttävät vaikka muistelen että lain mukaan lisät on maksettava ansaitajaksoa seuraavan jakson loppuun mennessä tms...
- käsittääkseni
Käsittääkseni myös myöhässä maksetusta palkasta voi ja saa vaatia myös korkoja siltä viivästymisajalta, mutta siun sote:n tuntien niin niitä korkosaatavia palkasta et tule saamaan ilman että asiassa mennään oikeuteen.
- 32vtöissäjasikana
Johtuu vain ja ainoastaan ammattitaidottomista esimiehistä ja/tai palkanlaskijoista!
Jos ihmiset eivät saa palkkojaan ajallaan niin syy löytyy aina sieltä hallinnosta.
Pitäkää ääntä, valittakaa! Vaatikaa joka ainoa teille kuuluva centti! Vaatikaa virheisiin syyllisten päät vadille! Heidän työtänsä on huolehtia että saatte teille kuuluvan palkan, jos eivät sitä tee niin eivät ole sopivia tehtäviinsä. On myös hallinnon henkilöitä jotka pätevät ja näyttävät valtaansa viivyttelemällä saatavien maksussa. Sellaisia virkailijoita ei tarvita, eihän?! - SisäÅiiriLääset
Siun sota on saatu Vantaalta asti sinne. Huua Heureka kun tervehdytte äänestämään vaihdokit aitioihin
- Anonyymi
Sotessa aina menty siitä mistä aita on matalin liittyy se palkkasaataviin tai muihin ongelmiin "Pirskanen ulos ja heti ei ole oikea henkilö , lääkäri sen olla pitää johtamaan sote sotkuja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotessa aina menty siitä mistä aita on matalin liittyy se palkkasaataviin tai muihin ongelmiin "Pirskanen ulos ja heti ei ole oikea henkilö , lääkäri sen olla pitää johtamaan sote sotkuja ?
Ollaan edellisen kanssa samaa mieltä pirskanen ulos ja heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501