Tytyily :3

tytyilyä

Oon 19-vuotias jätkä ja mua on tytyily kiinnostanut aina :p. Mulla on lähinnä jotain stringejä ja rintsikoita joita pitänyt, mutta näin netistä, että jotku on niin hyviä ettei oikeesti erota et ne on siis jätkiä :p. Mistä sais ostettuu esim faketits ja peruukkeja ko. tarpeeseen, kiinnostas tosiaan tytyillä joku päivä niin hyvin ettei mua ees tunnettas jätkäks.

14

4102

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ransiiitmies

Elä nyt saakeli mee pilalle....osta paska vanha corolla tai ooppeli rassaa aikas sitä.Ja aja pillurallia saat oikeita tyttöjä kyytiis vielä...ja paa jalakaas blackhorsee aukolla ,,,,polta ne ringis enne ku äitis näkee,,,,

• tytyilijälle

Kylä niitä naisia kerkee vielä rassaan..myöhemminkin. Nuori kaunis poika tytynä on kiimanen,ei niistä oikeen erota kumpi on kumpi. Joskus tytyt kauniimpia ja haluttavampia ku oikeet tytöt!
      Näin se vaan menee...mun kanss voisit tytyillä kaikessa rauhassa ;)...

• samaasanon

Jos tytyttää niin anna mennä vaan! Mä kanssa voisin olla tytyn kaverina hyväksyen sellaisen..oon jotenkin ymmärtänyt että luotettavista kavereista heillä pulaa..täss yks sellainen olis...varmaan tarvii moni tukea kaapin avaamiseen.

• jgjyukj

Ei nuoren tyttöilystä kiinnostuneen miehen kannata aina tulla kaapista ja leimautua julkihomoksi. Kyse voi olla biseksuaalisuudestakin ja vielä voimakkaampi tarve voi olla alistuminen mistä mun mielestä tyttöjen vaatteisiin pukeutuminen on yksi muoto. Tuollaisella 19 vuotiaallakin vielä seksuaalisuus hakee muotojaan ja voi huomatakin haluavansa ollakin naisen kanssa vaikka sitten hepenet päällä.

• 19vtyty

Sovin täysin samaan kuvaukseen kuin sä. Tuu juttelemaan kikissä, nimimerkkini on oskari.sep

• Mun poikakaverin vaimo ostaa niitä mulle.
      Niillä on sopimus että se voi harrastaa mitä vaan jos se tyytyy muhun eikä jutut leviä.

• Panokalle

Tyttöily on kiva harrastus ja itsekin pidän siitä kovasti. Muuten en juuri homoseksistä ole kiinnostunut, mutta tytöksi pukeutuneena voin alistua kiimaisen miehen pantavaksi :D

• M44-utelias-Tre

Itsellä ei ole erikseen mielenkiintoa mitenkään tytöksi pukeutua mutta halua kylläkin alistua sopivan kiimaisen miehen pantavaksi :)

• Ettäsellaista

Tytyily? Kannattaisiko kiinnostua myös kirjoitustaidosta.

• HighHeels

Ei noi tyttöilijät mitään homoja oo. Mun vaimolla on tuollainen poitsu panokamuna, joka tykkää pukeutua naisten alusvaatteisiin. Onhan tuo aika jännä katseltava, kummatkin samoin pukeutuneina. Ja siis oikeesti tuo tuo leikki päättyy yhdyntään.

• Sukkissääret

Alennusmyyntilöistä kannattaa ostaa hameita ja sukkahousuja. Viikolla ostin yhdet sandaalit alesta, sekyllä jännitti. Kun tiedät kokosi , ei kukaan kiinnitä huomiota penkoessasi alelaaria. Hameita ostaessasi mittaa vyötärösi, jaa se kahdella. Helppoa kun mikä, samoin sukkahousut. Paketin takana yleensä pituus/paino taulukko. Mekot vaatii melkein sovituksen , niitä en omistakaan.

• nainen000

jos haluatte ostaa jotain naisten juttuja avoimelta ihmiseltä kuka ei tuomitse tollaista niinku suurin osa niin mä voin myydä?

• M23

Olisi kiva löytää joku jonka kanssa tytyillä yhdessä ja olla alistettuna.

• 23bi

Mä voin ainakin alistaa jos haluat tyttöillä;) KIK?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe