Moi!
Ollaan harrasteltu jo jonkin aikaa bdsm touhuja ja nyt sovittu jonkunlaisen d/s suhteen aloittamisesta.
Olen saanut siis vastuulleni subin jonka tarpeista pitäisi onnistuneesti huolehtia.
Kaipaisin nyt asiallista infoa kuinka tätä suhdetta onnistuneesti kehitetään ja ylläpidetään. Kiinnostaa sekä domien että subien mielipiteet.
Ja tietysti jos jotain linkkivinkkiä löytyy niin sekin olisi mukavaa!
D/s suhteen aloitus
8
844
Vastaukset
- Lue-ja-ymmärrä
Oooo, taas on poju lukenut ulkolaisia lyhenteytä.
Mutta koska pitää kysellä, mitä tuo on, et ole ymmärtänyt lukemaasi.- Henu-
Ooo... no eipä tuota sinunkaan sisälukutaitoa kehumaan pääse. Vittuluahan tuli täältä hakemaan.
Oletko Henu mies eli nainen?Minä olen kiinnostunut jos olet nainen!
- piiskamestari
Ilta voisi mennä vaikkapa tähän tyyliin: Tules tänne! Kerro mitä luvatonta olet tänään tehnyt (on kerrottava totuus), kerro, mikä olisi siitä sopiva rangaistus (meillä pitää valita piiskaus ja mahdollinen joku muu lisäksi) Millä piiskalla haluta piiskattavan? (meillä on mistä valita) Haluatko kovan vai vielä kovemman piiskausksen? (pitää sonoa, että niin kovan kuin piiskaaja haluaa) Sitten piiskattava antaa piiskan ja hänet käsketään riisuuntumaan ja asettumaan piiskattavaksi. Ja sitten piiskataan. Piiskauksen jälkeen piiskattava kiittää piiskauksesta.
Tuo on hyvää mutta kun ei löydät ketään!Minä voin olla molemmat tuo kertomus!Anna eli saada piiskaa!Minä olen masokistimies mutta olen niin kiinnostunut piiskaaleikkiä että tämä vuosi olen avanut minua ja olen valmis annakin piiskaa!
- kijhuyfytd
Kyllä löylykauha ratkaisee ongelmasi.
- Sublady2
Piiskamestarilla oli ihan hyvä neuvo.
Minä olen tällaisessa D/s suhteessa (ja olen siis jo vähän vanhempi lady) ja meillä on tietyt roolit - sanoisin että hyvin vanhanaikaiset.
Meillä mies päättää asioista - hän kyllä keskustelee kanssani ja jos päättää jotenkin toisin kuin minä ajattelin niin hänellä on siihen kyllä hyvät perustelut ja hyväksyn hänen päätöksensä.
Meillä on tietyt säännöt, joita minun tulee noudattaa. Minä esimerkiksi pukeudun kotona korostetun naisellisesti. En koskaan korota ääntäni, en kiroile enkä puhu pahaa ihmisistä. Hoidan kodin ja ns. naistentyöt mukisematta aikataulun mukaan - paitsi että mieheni aina välillä haluaa auttaa oma-aloitteisesti. Ja jos joskus sitten homma ei hoidu - tai valittelen/mokailen tahallani niin tiedän kyllä mitä tapahtuu; piiskamestari sen aika hyvin kuvasi.
Mieheni on äärimmäisen rakastava tyyppi - hän vetää minut kainaloonsa joka ilta ja pitää minua hyvänä. Hän arvostaa myös työtäni kodin ja hänen eteensä kiittämällä, kehumalla, halaamalla ja tietysti leikkimielisellä läpsyllä pepulle.
Kun sitten on aika syventää suhdetta vähän enemmän, tapahtuu vähän enemmänkin kuin vaan pieni läpsy - ja sitä minä juuri tarvitsen. Mitä enemmän saan seksiä, sitä enemmän haluan palvella häntä.
Tiedän että monelle naiselle tämä ei sopisi lainkaan ja he luultavasti ajattelevat että minut on nujerrettu ja alistettu mutta en koe asiaa lainkaan niin. Minä nautin ihan täysillä tästä suhteesta. Ja vielä vuosienkin jälkeen huomaan kostuvani jos hän komentaa minua ja toisaalta jos hän ehdottaa pientä iltapalaa huomaan olevani jo menossa kohti keittiötä sitä tekemään.
En vaihtaisi tätä mihinkään muuhun - juu, olen juuri niin "sairas" - ai niin, olen aika vaativassa työssä ja olen joskus miettinyt että olisiko se syy, miksi on niin kiva laittaa aivot narikkaan illalla ja viikonloppuisin ja tehdä jotakin, missä työn jälki näkyy ja mistä tulee kiitosta ja hyvä mieli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638