ikäihminen? Aivan käsittämätön ns. uudissana. Jokainen jolla on ikää on ikäihminen! Mulla on 16 v. kissa. Onko se siis ikäkissa?
Mikä tai kuka on
en_osta
5
1083
Vastaukset
- Ikämiehet
Kyläurheiluseurojen kilpailuissa on sarjat ikämiehet (35-45) ja yli-ikämiehet (45-55). Naisilla ei ole ollut vastaavaa luokittelua.
Kissa 16v vastaa 112-vuotiasta ihmistä. - Onko_muitakin
Minä taas kuulun siihen vanhenevaan sukupolveen, joten en tiedä tuon taivaallista noista ikäihmisistä.
- Realismia_kehiin
Kyseessa on kiertoilmaus siihen tilanteeseen, kun halutaan todellisuudessa sanoa "vanha kääkkä".
- JunioriPlus
Eikös se ole nykyisin seniori.
- justjoohei
No siinä taas ongelma jollakin. Hankkikaa elämä ennen kuin olette itse ikäihmisiä ettekä enää jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424