Mistä otatte selvää vegaanin tarvitsemista ravinteista? Kiinnostaa vegaaniksi siirtyminen.
Olen lukenut mm täältä: http://vegaani.org/ravintoaineet/mista-vegaani-saa-proteiinia/ paljon artikkeleja ravintoaineista ja kattonut chocochili blogista esimerkkiruokia.
Mistä ravintoaine tietoa vegaanille?
1
161
Vastaukset 1
- Zedä
Kannattaa ottaa vegaanihaaste vastaan. Uutiskirjeissä on paljon hyvää tietoa, ja saat myös valita tuutorin, jolta voi kysellä lisää.
www.vegaanihaaste.fi
Kaikenakaikkiaan vegaanisyöminen on helppoa, kunhan oppii perusasiat. Ongelmallisia ravintoaineita on B12-vitamiini, joka pitää syödä lisäravinteena, sekä seleeni ja jodi joista voi myös tulla puutetta ellei ole tarkkana. Mulla on veg1-monivitamiinia (ostan Vegekaupasta) niin pysyy kaikki hoidossa kerralla. Muut jutut hoituu ihan normaalilla syömisellä. Ja toki D-vitamiinia tarvii kaikki suomalaiset talvella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut114695- 57670
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535