Saimme lapsen kun mies oli 17v itse olin 18v.
Puhuimme kolmen kimpasta kun kaverini oli ollut kahden miehen kanssa ja kehui sitä.
Päätimme kokeilla ensin tämän tyttöystävän kanssa ja se meni mielestäni hyvin.
Sitten avopuolisoni sanoi haluavansa minulle miehen kolmanneksi.
Annoin luvan hommata ystävänsä naimaan kanssamme.
Sitten yhtenä päivänä kun olimme lämmittäneet saunan mieheni ystävä tuli käymään.
Mieheni esitteli meidät sanoen toivottavasti naimme kimpassa ensi yönä.
Ei muuta kuin saunaan ja miehillä alkoi seistä joten pyysin halukkaita makuuhuoneeseen.
Tulin todella naiduksi ja tykkäsin mielettömästi.
Asuimme samassa lähiössä ja olimme kimpassa joka ilta usean kuukauden ajan.
Minä halusin kahta miestä ja mies kiihoittui kun naimme kimpassa.
Olen ollut mieheni kanssa aviossa 34vuotta ja seurustelin 1.5 vuotta.
Saman kolmannen pyörän kanssa 35vuotta.
On kyllä ollut kummallakin kolmansia pyöriä ja pareja.
Ykkösjuttumme on kuitenkin että 2 tai 3 miestä nai minua.
Miesystävä haluaa että nain muita miehiä!
8
1167
Vastaukset
Meilläkin aloitimme seurustelun niin aikaisin ettei vaimolla ollut kokemusta ennen minua. Nyt hän ottaa sitä takaisin. Olemme tulleet tulokseen että parhaaseen lopputulokseen päästää minä, vaimo ja kaksi kaverusta. Monesti yksittäinen vieras tuntee olonsa orvoksi.
"feikki löylykauha"?
- VaimolleToinenkinMies
Olen 37v mies ja olisin valmis antamaan vaimon ottaa meille asumaan miehen jonka kanssa naisimme yhdessä vaimoani
Ollaan naitu kimpassa vaimoa paljon ja saatu erittäin positiivisiä kokemuksia.Siis asumaan teille. Nukkuisimmeko kaikki kolme samassa sängyssä? Naisimmeko yhdessä vaimoasi?
Terveisin kuus ysi ysi- Sinulle-kullia
virtasenposti kirjoitti:
Siis asumaan teille. Nukkuisimmeko kaikki kolme samassa sängyssä? Naisimmeko yhdessä vaimoasi?
Terveisin kuus ysi ysiEikös bottomi otavain kullia persuksiinsa?
- JimppaNainen
virtasenposti kirjoitti:
Siis asumaan teille. Nukkuisimmeko kaikki kolme samassa sängyssä? Naisimmeko yhdessä vaimoasi?
Terveisin kuus ysi ysiKyllä se on jutun juoni.
Kaikki samassa sängyssä ja naimme samaa naista.
Olen myös mieheni halusta usean miehen naiduksi tullut.
Useimmiten 2-4 miestä kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635