Että mies on ihana?
Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo miehelle
42
3042
Vastaukset
- napakymppä
Vastausta kysymykseen miksei Janne Kataja esiinny tuntemattomassa sotilaassa.
Janne Kataja esiintyy seuraavassa Quentin Tarantinon elokuvassa, Tänään Home Talossa Yksin (Home Alone 7). Elokuva perustuu Sami Hedbergin ja Jetro Rosdetin romaaniin "Paksu-Poika söi likan eväät". Joillekin vakaumus on armeijan este, mutta sotaelokuva ei.
- bwbhbfvbfbb
modelli kirjoitti:
Janne Kataja esiintyy seuraavassa Quentin Tarantinon elokuvassa, Tänään Home Talossa Yksin (Home Alone 7). Elokuva perustuu Sami Hedbergin ja Jetro Rosdetin romaaniin "Paksu-Poika söi likan eväät". Joillekin vakaumus on armeijan este, mutta sotaelokuva ei.
Olet ehkä törkein ja ääliömäisin kirjoitaja mihin olen törmännyt.
- sukupuoli
Se tarkoittaa että se tykkää enemmän kuin kaverina.
- Normimies38
Naisten sanomiset miehet käsittää väärin usein. Se voi tarkoittaa että mies on hyvä kaveri mutta ei mitään romanttista juttua eikä sitä että nainen olisi kiinnostunut seurustelemaan.
Se voi tarkoittaa, että mies on naisen mielestä ihana.
Tai sitten ei...No, että mies on ihana. Riippuu varmaan asiayhteydestä, jossa nainen sen sanoo tai sanoi. Joku vaikka auttaa naista pulassa, oi sä oot ihana ihminen kun autoit mua. No hän on iloinen ja kiitollisen onnellinen, että joku riensi apuun ja hänen ei tarvinut itsekseen pähkiä hommaa kasaan.
Jos nyt taas istutte vaikka vierekkäin leffassa ja nainen kumartuu sun puoleen ja toteaa, että sä olet ihana, niin se on suhun aika varmasti lätkässä tai iskenyt silmänsä. Oottaa teille jatkoa. Pallo on heitetty sulle, oottaen kuinka vastaat tai reagoit. Siis naiselle..- Ulkonäkö-on-kemia
On jo ihana mutta ei sellainen että suhdetta voisi alkaa.
- NuorehkoNainen
Ainakin minä sanon noin vain jos olen ihastunut :)
- väkisinenvie
"Oot pantava." Mikä ei tarkoita, et panisin. Se, panisinko riippuu myös miehen luonteesta, molempien elämäntilanteesta jne. Ja tietty siitä, miten mies tohon kommenttiin reagoi.
- ngfrtydf
Yleensä se tarkoittaa, että "olisit tosi hyvä mies jollekin naiselle."
Ei tarkota mitään..
- wuwuh
sinulle ei varmasti tarkoitakaan
- kuulitko.oikein
Sanooko, että ihana vai ihan a? Siis aasi.
Run Forest! Run!
- lurpahta
Naisellinen lipsahdus naisen suusta kun nainen ovuloi. Mitä vittua muutakaan. Biologian määräämä onneton tavujen hetkellinen yhteenliittymä.
- Kysy.itseltään
En tiedä. Ei ole kukaan vielä sanonut. Ja minä olen sentään jo 74-vuotias!
- naisetko.sopuisia
Tarkoittaa sitä, että miehen on valmistauduttava kaivamaan pian kuvettaan. Ainakin sen olen oppinut viimeisen 20 vuoden aikana.
- wooman
Mies on sanonut tai tehnyt naiselle jotain mukavaa, hyvää, kivaa. josta tulee hyvä mieli. Sellaisissa tilanteissa sanotaan, et on ihana. Valitettavasti se ei välttämättä ole rakkauden tunnustus, vaan vilpitön tunnustus, että olet hyvä tyyppi.
- Tämä-selvä
Se tarkoittaa että on ihana kaveri mutta naisen päälle et pääse koskaan ähkimään. Jouduit siis kaveri sektorille koska olet tylsä.
- Eimuuta
Ei miehen ulkonäköä ainakaan kehuta sanomalla ihana.
Kevennys vaan hyvästä fiiliksestä👍 - pop98
Pääsääntöisesti naisen suusta tuleva teksti on käänteistä, eli se täytyy kääntää vastakkaiseksi että se kuvastaa naisen todellisen viestin.
Jos nainen sanoo:
"olet tosi kiva" = olet harvinaisen tylsä enkä halua panna sinua.
"olet ihana" = olet inhottava inisijä. Joka tapauksessa jotain sellaista imelää, ei kiinnostavaa erittäin epämiehekästä, epähaluttavaa tyyppiä kuvaava ilmaisu.
Vai voitko kuvitella että kun nainen haluaa isosti munaa joltakin tatuoidulta mieheltä isolla "M":llä YTM:ltä, niin sanooko hän sitä "ihanaksi" Ei todellakaan sano!
Pelkästään siis kyseessä negatiivinen ilmaisu, olet siis EVVK kamumies naiselle, hyvä muuttoapu esimerkiksi, tai aisuri jos nainen ajautuu YH:ksi, mutta et tule saamaan häntä kostumaan koskaan mitenkään.
sorry vaan.. .. Riippuu ihan Naisesta.. Osa Naisista, niin kuin miehistäkin on SavolaisLuonteisia, eli Vastuu on siirretty kuulijalle.. ;P
.. YksilöKohtaista kaikki on Siis.. ;P- Öösti
En tästä lähtisi tekemään mitään varmoja johtopäätöksiä. Janne Kataja on kyllä ÄIJÄ! Älä kuse mun muroihin, please!
- Anonyymi
miksi ihmiset ajattelevat että ”ihana” sana meinaa että on pantava tai muuta vastaavaa. itse käytän sanaa ”ihana” jos joku ihminen on luonteeltaan niin mukava ja tulee mukava ja turvallinen olo hänen seurassaan, hänen kanssaan on mukava jutella ja olla, ihana sanaa käytän jos luotan johonkin ihmiseen ettei hän tuota pertymystä minulle. kunnioitan ihmistä suuresti hänene olemassa olollaan elämässäni sanoen häntä ihanaksii
Luultavasti tätä...
https://youtu.be/o_6SlT3Yy10?si=1rLgAikWsBak9nrx
Sitten se ssnoo jotsin, mikä loksauttaa leuan ja vetää alahampaista makkariin. 🤣- Anonyymi
Öhöm ei kyllä lähde tuolla melodialla😂
Anonyymi kirjoitti:
Öhöm ei kyllä lähde tuolla melodialla😂
No sit vaan kiireesti karkuun, eikä jäähä siihen odottamaan tikkaria. 😄
Ei tuu...😄Disseisback kirjoitti:
Jaah...tikksriako kinuat? 😄
Joo ei tikkaria, mutta vesipyssy leikit kiinnostaa you know🤣 vitsi vitsi🙈🙈
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo ei tikkaria, mutta vesipyssy leikit kiinnostaa you know🤣 vitsi vitsi🙈🙈
Jaa? No sehän sopii aina. 😄
- Anonyymi
Ikävä.
- Anonyymi
Nainen on vähän tyhmä 😂
- Anonyymi
Vähän hölmöltä se nainen vaikuttaisi.
- Anonyymi
Normaalia sosiaalisperustaista kehumista. Ei ole merkki mistään sen erityisemmästä.
- Anonyymi
Sellaista että olet mukava, mutta en halua tutustua enempää.
- Anonyymi
Naisen miehelle sanomana ihana tarkoittaa suunnilleen samaa kuin kiitos.
Mies on tehnyt naisen hyväksi tai vuoksi jotakin, vaikkapa niinkin arkista kuin vienyt roskat. "Olet ihana!" Tykkää siitä.🥰
- Anonyymi
Huvittaa kun Neölosen konserni on ostanut lähetysoikeuksia aika monille kanaville ainakin 4,5,6,Jim... mitähän vielä... siis lähetyskaistaa ja tehnyt sopimuksia noiden joidenkin sarjien lähettämises6ä psaljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914