Viikon pahimmat ätmeilynne

Ätmilupaus22v

Mitkä on tän viikon pahimmat ätmeilyhetkenne ?

Itse yhdes kohtaa oli työpäivänäpakko kommunikoida yhen siivoojanaisen kans hetken ja olin työstäni niin hengästynyt että aloitin puheeni kunnon sönkötyksellä eikä saanu musta mitään selvää, vittu et vitutti.

Kuka voittaa pahimman ätmeilyhetkikisan ?

18

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihatipunen

Luulen että peris234 voittaa. Voisi joskus kirjoitella niistä, eikä satuilla mistään penetraattoreistaan.

• Ätmilupaus22

LIketitkö omaa kommenttias?

• lihatipunen
        Ätmilupaus22 kirjoitti:

LIketitkö omaa kommenttias?

Äläs sönkötä ätmi :)

• .. Noh, Sanotaanko nyt näin, että ei tuossa Sönkötyksessä mitään niin KuNmallista ole, mutta sitä voisit hieman petrata, että miten itse suhtaudut ja käsittelet sen hetken ja sen jälkeisen hetken ainakin itsesi kanssa (voi katsos olla, että se Neiti oli ihan ymmärtäväinen yksilö), jos/kun susta siltä tuntuu.. Alku on aina hankalin.. Ja jossain vaiheessa sitten opit ja osaat reagoida paremmin siinä itse tilanteessakin, eikä "nolostuminen" tjms. vie siinä hetkessä sitä koko tilaa enää silloin.. ;P

.. Ymmärtämättömyys on mielestäni nolompaa tälläisissä tilanteissa, kuin sen "kohde".. Mut ymmärtämättömiä yksilöitä kyllä piisaa.. Aikast paljonkin.. ;P

• Toihan oli ihan okei. Luultavasti annoit itsestäsi ihan inhimillisen kuvan. Minä ainakin pidän ihmisistä, jotka ei yritä esittää fiksua. Tossakin olis voinut sönkätä vaikka mitä älämölöä, kun olisit katsonut silmiin ja hymyillyt samalla. Jos se vastaanottaja ei olis hymyillyt sulle takaisin, niin tulipa testattua että oli aika ääliö. Normaalit ihmiset vastaa ilmeilläkin, vaikka kieli olisi eri.

• 171cmHCätmi

No kyllähän ytmi olis tuossa tilanteessa antanut itsevarmasti naisen odottaa ja vastannut kun ei ole enää hengästynyt ja pystyy puhumaan rennon kuuloisesti.

• ytmiajattelua
        171cmHCätmi kirjoitti:

No kyllähän ytmi olis tuossa tilanteessa antanut itsevarmasti naisen odottaa ja vastannut kun ei ole enää hengästynyt ja pystyy puhumaan rennon kuuloisesti.

Juuri noin. Alemman tason mies reagoi nopeasti, eikä uskalla toimia niin kuin itseä huvittaa. Ytmi antaa naisen odottaa ja ottaa aloitteen käsiinsä sitten kun hänelle itselleen parhaiten sopii.

• Ätmilupaus22v

se reagointi tulee niin luonnostaan että ei sille voi mitään.

• Ätmilupaus22v kirjoitti:

se reagointi tulee niin luonnostaan että ei sille voi mitään.

Hyväksy sitten se. Olit ainakin aito.

Oikea ytmi hoitaa homman katsekontaktilla ja hymyllä, vaikka suusta ei tulisi kuolaa kummempaa sillä hetkellä. Sen verran pitää ihmisellä olla itseluottamusta ja kykyä nauraa itselleen.

• 171cmHCätmi

No mä näin just pitkästä aikaa yhden tutun superkauniin naisen. En muistanut kuinka pitkä se on (182cm korkeat korot) niin kun halattiin niin mun leukahan oli sen tissien välissä. Ei se naista häirinnyt eikä oikeastaan muakaan, mutta varmasti ihmiset katseli että varmaan säälistä halailee totakin ressukkaa.

Kaupassa toissapäivänä kun lähimarketin YT-tasoinen nuori kassa katsoi muakin silmiin ja hymyili tosin valloittavasti ja aidosti. Ilman muuta ätmihetki kun tietää että se on vain asiakaspalvelua mutta silti punastuu.

Viime lauantaina kun oltiin baarissa. Paikalle tullut pikkukakkosen stereotypioita vastaava pitkä ja matalalla äänillä mölisevä mies liittyi seuraan ja me siirryttiin tietysti että kaikki pääsee istumaan. Sitten heti tajuttiin että ytmi ja sen kaverit oli pelanneet itsellen parhaat paikat naisten vieressä.

Ehkä nämä kolme.

• Ätmilupaus22

Ei kannata baareilla jos on ätmi

• crux

Tuntui hyvältä kun menin bussilla ja nuori nainen istui viereen. Istuin niin kapeasti kuin pystyin mutta siltikin syntyi pieni kontakti. Voi että se tuntui hyvältä. Mietin että menisinkö pari kilometriä pidemmälle kuin mitä aioin mutta jäin kuitenkin pois siinä missä pitikin ja lähdin taas tallustelemaan yksinäistä polkuani, ihan kuin se ei olisi ollut yksinäinen myös tuolla bussimatkalla.

• Ätmilupaus22

tuttua, itelläkin sama homma kun busseilla matkustelen, vaikka miten kurppaantunut nainen olis vieressä

• crux
        Ätmilupaus22 kirjoitti:

tuttua, itelläkin sama homma kun busseilla matkustelen, vaikka miten kurppaantunut nainen olis vieressä

Pahinta tässä taitaa olla se että naiset eivät edes ymmärrä millainen valta ja voima heillä on vaikuttaa kaikkiin yksinäisiin ja onnettomiin miehiin. Kuilu sukupuolten välillä on melkoinen.

• kaikysyäsaa

Voi vittu jätkällä kävi uskomaton tuuri. Kai sulla rupesi heti seisomaan?

• Nicitönnä

No nyt tuntuu haikeelta, tuo on jo syvänlaista yksinäisyyttä ja läheisyydenkaipuuta, kun viereen istuminenkin saa melkein tolaltaan. 🤔

Mä taidan tunnistaa tilanteen, jos se on samaa kuin yksinäiselle miehelle, naisena puhuminen kaupassa, miehen kasvoille nousee arka melkein "lapsellisen lapsen" kaltainen jännittynyt, mutta onnellinen hymy?

• Jäin kiinni ratikassa pummilla matkustamisesta ja jouduin maksamaan 80€:n sakon. :-P

• Etpähän sitäkään maksa rahoilla jotka olisit itse ansainnut työtä tekemällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      204
      7023
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4642
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4298
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3262
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe