Suomi järjestää suuren sotaharjoituksen - puolustusministeri: ”Lähettäisimme kummallisen viestin, jos emme harjoittelisi”. Onhan se erityisen kummaa, että harjoitellaan sotaa varten, vaikka Suomella ei ole MITÄÄN uhkaa miltään ilman suunnalta. Tympeän natsin näköisellä ministeri Niinistöllä on tunnetusti pahanlaatuinen ryssäfobia, joten hänen syystään tuhlataan taas pitkin maita ja mantuja miljoonittain rahaa ja ammuksia.
Sotahulluus on paha tauti, johon ei lääkitystä löydy. Yli 70 vuotta on varustauduttu sotimaan ja heitetty miljardi toisensa perään armeijamme pohjattomaan kaivoon ja kaikki veronmaksajien pussista. Sota Venäjää vastaan kestäisi muutaman päivän, vaikka siihen harjoiteltaisiin joka päivä. Niinistö voisi jo hillitä sotaisia himojaan.
Suomi järjestää suuren sotaharjoituksen!
3
65
Vastaukset
- maxaja
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan. Tämä sanonta ei ole vanhanaikaninen tänäkään päivänä. Miksi? Ihmisluonne ei ole muuttunut .... eikä muutu. Kautta historian ihminen on tappanut ja näin se tulee jatkumaan hamaan tulevaisuuteen ...
Suomi valmistatuu siis häviämään sodan 100% varmuudella. Siitä on sanonnasta viisaus kaukana.
- sejokaOn
En osallistu. Jos tulee kutsu, niin siirryn reservinkieltäytyjiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764