DUUNAREILLE 0 KOROTUKSET JÄLLEEN !

https://yle.fi/uutiset/3-9913906

"Teknologiateollisuus ja Ammattiliitto Pro neuvottelutulokseen – Palkat nousevat 3,2 prosenttia kahdessa vuodessa
Neuvottelutuloksen piirissä on reilut 25 000 toimihenkilöä"

Näin siinä sitten jälleen kävi , duunarien ostovoima ei muutu ainakaan parempaan päin , 1,6 % korotus vuodessa, senhän syö inflaatio kirkkaasti!
Nämä perkeleen Riku Aaallot ja kumppanit nauttivat 170 000 euron vuosipalkkoja ja nauravat duunareille ja työttömille päin naamaa! Miten nuo kehtaavatkin? mutta kyllähän ne kehtaa !

Late Lapista.

61

764

Vastaukset 61

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LateLaskee

"senhän syö inflaatio kirkkaasti!"

Paljonkos se inflaatio sitten tuona aikana on, mihin sopimus kohdistuu. Ja eikös tuo korotus tule tuohon ajanjaksoon etupainotteisesti, tarkastelujakson alussa - hinnat noussee tasaisesti koko jskson ajan.

Mutta kerro ihmeessä tarkemmin, kuinka olet loppupäätelmääsi tullut - eli laskelmat esiin, laskuoppiahan tämä on. Muuten voi olla niin, että Sinulle nauretaan - taas.

• Yli 40 vuoden työhistoriani aikana näin useammat palkan "korotukset" monesti kävi niinkin jotta palkankorotuksen jälkeen käteen jäi vähemmän rahaa, kuin ennen korotusta, ei tarvinnut inflaatioita edes odotella !

Late Lapista.

• harmittaako.matua
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Yli 40 vuoden työhistoriani aikana näin useammat palkan "korotukset" monesti kävi niinkin jotta palkankorotuksen jälkeen käteen jäi vähemmän rahaa, kuin ennen korotusta, ei tarvinnut inflaatioita edes odotella !

Late Lapista.

Taas matu valehtelee että näyttö tärisee. Vai voidaanko sossun luukulla notkumista verrata työntekoon, ehkä matulle se vastaa suurta raatamista.
        Että kuinka joku jaksaakin notkua luukulla yli 40 vuotta.

• ei.tarvitse.notkua
        harmittaako.matua kirjoitti:

Taas matu valehtelee että näyttö tärisee. Vai voidaanko sossun luukulla notkumista verrata työntekoon, ehkä matulle se vastaa suurta raatamista.
        Että kuinka joku jaksaakin notkua luukulla yli 40 vuotta.

Matu on siirrättänyt paatin lähelle sossun luukkua, näkee sieltä koska luukku aukenee.

• Late.Laskee

"Yli 40 vuoden työhistoriani aikana näin "

Pelkkä näkeminen ei auta, olisi tuossa ajassa jo pitänyt jotain alkaa ymmärtääkin. Nyt meni sekaisin jo verotukset, palkankorotukset, inflaatiot, korotusajankohdat, ...

Ei sotketa Late, koetetaan selvittää. Laskelmat esiin nyt ja mussutusta vähemmälle.

• NarriLate

"nauravat duunareille"

Ei pitäis yleistää. Jos Sinulle nauretaan, niin ei se tarkoita, että kaikille duunareille nauravat.
      Toivotaan, että näillä korotetuilla palkoilla löytyy jatkossa työtä halukkaille, eikä työkuntoiset ja -halukkaat joudu työn hinnoitteluvirheen vuoksi olemaan kortistossa.

• harmittaako.matua

Täälläkin matu valittaa kun ei sen päivärahoihinkaan tullut korotuksia, on matulla murheet nyt.

• JonossaNähään

" sossuunkos olet lähdössä ???"

Höh, eihän sossu oo sunnuntaina auki. Ootkos taas ottanut illalla liiaksi mellanööliä, kun noin sekoitat päivät. Huomenna, Late, huomenna taas heti aamusta tavataan sossun oven edustan jonossa.

• Kamreeri_Kananen

mustalaisethan sossun vakiasiakkaita ovat!

• yessiricanbuuki

milloinha eläkkeitä nostetaan...nämä ns.korotukset ovat naurettavia

• kakilakki

Pösilö eläkkeitä voi nostaa Otto automaatistakin ja kaupoista ja r-kioskilta ja jokku sinunkaltaiset vanhuksilta mukiloimalla. Late se on alkanut laskijaksi alleen ja housuihin kun on madepää vai oliko se matikkapää på svenska.

• Vain kusipäät eivät tajua jotta sekä verotus että iflaatio vaikuttavat ihmisten ostovoimaan, siksipä molemmat on otettava huomioon palkankorotuksia syynätessä ! PISTE !

Late Lapista !

• kukkuluuruuT
        kakilakki kirjoitti:

Pösilö eläkkeitä voi nostaa Otto automaatistakin ja kaupoista ja r-kioskilta ja jokku sinunkaltaiset vanhuksilta mukiloimalla. Late se on alkanut laskijaksi alleen ja housuihin kun on madepää vai oliko se matikkapää på svenska.

kyllä oli "viisas" kommentti..voi että

• VanhaHoitaja

"palkankorotuksia syynätessä"

Voihan sitä syynätä vaikka naapurin emäntää sinne, mutta ainut tekijä joka määrittelee todellisen palkankorotusmahdollisuuden on työn tuottavuuden kasvun. Jos siinä ei pysytä, syntyy taloudessa sopetumisprosesseja esim. inflaatiota, automaation osuuden kasvua, . ..
        Kukin saa vapaasti ilmottautua miksi haluaa, Late kertoi olevansa kusipää. Kyllä ne veroillakin kerätyt varat kulutetaan ja ovat sitä ostovoimaa. Jos veroilla kerätyt kruunut eivät Latella mene mellanööliin, niin yhteiskunta hankkii niillä vaikka kroonikkovaippoja Laten vaimolle.

• VanhaHoitaja kirjoitti:

"palkankorotuksia syynätessä"

Voihan sitä syynätä vaikka naapurin emäntää sinne, mutta ainut tekijä joka määrittelee todellisen palkankorotusmahdollisuuden on työn tuottavuuden kasvun. Jos siinä ei pysytä, syntyy taloudessa sopetumisprosesseja esim. inflaatiota, automaation osuuden kasvua, . ..
        Kukin saa vapaasti ilmottautua miksi haluaa, Late kertoi olevansa kusipää. Kyllä ne veroillakin kerätyt varat kulutetaan ja ovat sitä ostovoimaa. Jos veroilla kerätyt kruunut eivät Latella mene mellanööliin, niin yhteiskunta hankkii niillä vaikka kroonikkovaippoja Laten vaimolle.

Sinun pösilön kanssa ei edes kannata keskustella ! Minä vitut välitän sinun tuottavuudestasi =(paskan tuotto) minä lasken vain ne dinaarit jotka pankkitileilleni ilmestyvät kuukausittain !

Late Lapista.

• VanhaHoitaja
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Sinun pösilön kanssa ei edes kannata keskustella ! Minä vitut välitän sinun tuottavuudestasi =(paskan tuotto) minä lasken vain ne dinaarit jotka pankkitileilleni ilmestyvät kuukausittain !

Late Lapista.

"sinun tuottavuudestasi "

Lue huolella, koeta ymmärtää. Palkankorotusvara tai -mahdollisuus on riipuvainen ennen muuta tuottavuuden kasvusta. Se määrrittelee voidaanko palkkoja kestävällä pohjalla korottaa, silloinkin on päätettävä keitä tämä tuottavuuden kasvu hyödyttää - palkansaajia vai pääoman omistajia.

Jos korotukset eivät noudata tätä korotusvaraa, niin oppikirjoista voi lukea kuinka sopeutuminen taloudessa voi tapahtua. Late tuolla yllä mainitsikin yhden vaihtoehdon. Meidän kansantaloudelle toinen tyypillinen sopeutumismekanismi on, että ulkomaankauppa niiaa ja työttömyys kasvaa.

• JäämerenJorma

" lasken vain ne dinaarit jotka pankkitileilleni ilmestyvät kuukausittain !"

Onkohan tämä nyt sitä triviaalia tarkastelua mutkikkaassa asiassa, niin kuin palkkojen korotusvara on.

• metaalinpishuvud

Käytännössä tuo korotus oli miinusmerkkinen, koska samassa yhteydessä vietiin kuusi pekkaspäivää eli työaika jatkui. Toivottavasti liiton valtuusto tuon sopimuksen kaataa

• todellisuusontoinen

pekkaset ei ole tätä päivää,suomessa on euroopan lyhimmät työtunti viikot,niiku häkämies sanoin että jos meinataan tässä glopaalissa maailmassa pärjätä niin väistämättä tunteja on lisättävä.

• Ammattiliittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä lampaiden tilalle !

Late Lapista. SSSS Ry!

• LateLeijona
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Ammattiliittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä lampaiden tilalle !

Late Lapista. SSSS Ry!

"Ammattiliittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä "

Menes kertoon tuo niille liiton miehille 😆

• UlostusLatelle

"Ammattiliittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä lampaiden tilalle"

ja justiinsa kun on saatu rakennettua komeat lampolat lähes koko Etelä-Helsinki täyteen jäsenmaksuvaroilla, niin nyt pitäisi sitten Laten mielestä ne lakkauttaa - jos oikein ymmärsin.

Vai olikohan vaan niin, että Late herjasi suomalaisia ay-toimihenkilöitä. Selvä osoitus, kuinka matu:illa ei ole oikein kosketusta meidän kulttuuriin ja käytöstapoihin. Minun puolestani Laten voisi utvisata.

• LateLeijona kirjoitti:

"Ammattiliittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä "

Menes kertoon tuo niille liiton miehille 😆

Kyllä minä olen tuon kertonutkin mm; Riku Aallolle useamman kerran!

Mitähän jos te räksyttävät räkänokat muuttaisitte jollekin lapsukaisille tarkoitetulle foorumille ?

Late Lapista.

• LatellaLiiraa
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Kyllä minä olen tuon kertonutkin mm; Riku Aallolle useamman kerran!

Mitähän jos te räksyttävät räkänokat muuttaisitte jollekin lapsukaisille tarkoitetulle foorumille ?

Late Lapista.

"olen tuon kertonutkin mm; Riku Aallolle useamman kerran"

No, mitäs Riku, kun häntä toistuvasti olet lampaaksi nimitellyt. Onko yhtään edes määkinyt? Jos omalle kohdalleni moinen jankuttaja olisi tullut, niin tiedä vaikka olisin käden ojentanut.

• nainonhan

Late knapsu kuka sen ottaa vakavasti. Eläke niin huono jotta on kerättävä pulloekin ansiotkin.

• ppaapp

Tällainen 1,6 pros korotus on todellisuudessa negatiivinen. Hinnat nousee vuoden aikana paljon enemmän ja pahimmassa tapauksessa voi veron nousu viedä paljon enemmän miinukselle. Välilliset verot ovat Sipilän hallituksen mielipuuhaa. Sanotaan ettei vero nouse ja sillä tarkoitetaan palkkaveroa ilman että huomioidaan välillinen vero tai kunnallisvero.
      Minulle on käynyt pari kertaa, että palkan noustessa maksettava vero on noussut huomattavasti enemmän.

• Useamman kerran on käynyt minullekin juuri noin! Nämä täällä räksyttävät räkänokat eivät sitä ymmärrä, tuskin ovat edes olleet ansiotyössä, eivätkä ymmärrä palkankorotuksista eikä veroista höhkäsen pöläystä!

Late Lapista. SSSS Ry!

• taas.matua.harmittaa
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Useamman kerran on käynyt minullekin juuri noin! Nämä täällä räksyttävät räkänokat eivät sitä ymmärrä, tuskin ovat edes olleet ansiotyössä, eivätkä ymmärrä palkankorotuksista eikä veroista höhkäsen pöläystä!

Late Lapista. SSSS Ry!

Taasko matua harmittaa kun ei sossun päivärahoihin tullutkaan korotuksia, kylläpä matu onkin nyt niin vihainen että.

• VaariskatVääristelee

"palkan noustessa maksettava vero on noussut huomattavasti enemmän"

sanonnat niin epämääräisiä ettei tuosta ota selvää saimaan sällitkään, mitä oikein tarkoitat. Pitää nyt kuitenkin erottaa ennakonpidätys ja lopullinen verotus. Jos tarkastellaan verotusta - eikä esim. paljonko vaimo verottaa, tms - niin kyllä korotuksen jälkeen käteen jää aina enemmän kuin ennen korotusta. Mutta jos huomioi kaikki hyödykkeiden hintojen nousut - vaikka tuon kuulun mellaöölin - niin voihan tuolle kovalle öölin ottajalle käydä niin, että korotuksen jälkeen ööliä saakin hankittua vähemmän.
        Yleistäen voi sanoa, että Late ja ppaapp väittää, että 1 1 ei ole 2.

• LapinLaskentoa

"Minulle on käynyt pari kertaa, että palkan noustessa maksettava vero on noussut huomattavasti enemmän"

No näin käy silloin, kun ennen korotusta osti tuotteita, joissa pienet välilliset verot (esim. elintsrvikkeita) tai pani koko tilin säästöön, jolloin välillisiä mennyt lainkaan. Mutta jos korotuksen jälkeen osteli korkeasti välillisillä veroilla verotettuja tuotteita, niin nousihan kokonaisverot reilusti. Jos vaikka korotuksen jälkeen Latelle napsahtaa kuukauden ryyppyputki päälle, niin kohonneiden verojen jälkeen ei paljon muuhun rahat riitä. Ei vaikka täällä joku yrittää muuta väittää.

Laten kulutusprofiililla olisi hyväksi, jos palkoja ei lainkaan nostettaisi, mutta sopimusneuvottelujen tuloksena alkoholiveroa laskettaisiin. Jos hymyilis Latekin.

• VaariskatVääristelee kirjoitti:

"palkan noustessa maksettava vero on noussut huomattavasti enemmän"

sanonnat niin epämääräisiä ettei tuosta ota selvää saimaan sällitkään, mitä oikein tarkoitat. Pitää nyt kuitenkin erottaa ennakonpidätys ja lopullinen verotus. Jos tarkastellaan verotusta - eikä esim. paljonko vaimo verottaa, tms - niin kyllä korotuksen jälkeen käteen jää aina enemmän kuin ennen korotusta. Mutta jos huomioi kaikki hyödykkeiden hintojen nousut - vaikka tuon kuulun mellaöölin - niin voihan tuolle kovalle öölin ottajalle käydä niin, että korotuksen jälkeen ööliä saakin hankittua vähemmän.
        Yleistäen voi sanoa, että Late ja ppaapp väittää, että 1 1 ei ole 2.

Minulle on sattumalta käynyt niin useamman kerran jotta palkankorotuksen jälkeen olen siirretty ylempään veroluokkaa, jolloin bruttopalkka kyllä nousi mutta nettopalkka laski!
        Onko tuo asia teille keskosille niin vaikeaa käsittää! no tulette tekin sen näkemään jos ja kun joskus menette ansiotöihin, ja lopetatte turhan räksyttämisenne !

Late Lapista.

• LateJoHomeessa
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Minulle on sattumalta käynyt niin useamman kerran jotta palkankorotuksen jälkeen olen siirretty ylempään veroluokkaa, jolloin bruttopalkka kyllä nousi mutta nettopalkka laski!
        Onko tuo asia teille keskosille niin vaikeaa käsittää! no tulette tekin sen näkemään jos ja kun joskus menette ansiotöihin, ja lopetatte turhan räksyttämisenne !

Late Lapista.

"..ylempään veroluokkaa, jolloin bruttopalkka kyllä nousi mutta nettopalkka laski"

Sekoitat ennakonpidätyksen ja lopullisen verotuksen.

• harmittaako.matua
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Late Lapista.

Siis sossun päivärahoista edelleen jauhat, voi matuparkaa, mene töihin niin sitten voi kertoa jotain verotuksesta.

• LatellaLiiraaTaas
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Late Lapista.

Kirkollisvero ja kuntavero menee samalla prosentilla (vähennysten jälkeen), muta valtionvero on progressiivinen, veroprosentti kasvaa tulojen kasvun myötä. Mutta valtionverossakaan ei ole epäjatkuvuuskohtia.

https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/ohje-hakusivu/48846/valtion_tuloveroasteikko/

Vai onko niin, että väität palkkakonttorissa toimineen väärin, vai mistä oikein kyse?

• MrsBean
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Late Lapista.

Sinulle tuntuu noita sattumia kertyvän, ehkä vielä kiihtyvällä tahdilla.
        Olette Mr Bean kanssa vähän kuita paita ja perse.
        Katsos tuolta linkin takaa vaikuttaako tutulta.

https://www.youtube.com/results?search_query=mr bean

• virkamies.etelästä
        LateJoHomeessa kirjoitti:

"..ylempään veroluokkaa, jolloin bruttopalkka kyllä nousi mutta nettopalkka laski"

Sekoitat ennakonpidätyksen ja lopullisen verotuksen.

Kyllä siinä on käynyt niin, että eläke on noussut jopa 0,39 % , mutta nettoansio laskee vaan.
        Saas nähdä miten käy vuonna -18 kun tammikuussa eläkelaitos ilmoittaa uudet taulukot.
        Eniten sai eläkettä nettona 4 vuotta sitten ja sen jälkeen on kuukaudessa käteen jäävä osuus aina pudonnut muutamalla eurolla joka saatanan vuosi verotuksen kiristymisen myötä. Nyt kun sipilä vielä leikkasi lääkekorvauksia ja korotti hammaslääkärimaksujen omavastuuosuuksia, niin se tarkoitti omassa kukkarossa n. 500 €:n menetystä vuositasolla. (4 x 3kk:n lääkkeet ham. lääk). Sitten vielä kehtaavat ihmetellä missä on kotimaisen kulutuksen nousu ja kansalaisten ostovoima.
        Kun ei voi hankkia eläketuloilla kuin sen pakollisen, niin ei siinä hurraata huudeta.
        Onneksi saa kuitenkin eläkettä 40 vuoden työurasta, mutta todellisessa ahdingossa ovat ne joilla on ollut risainen työura tai ovat pelkän kansaneläkkeen varassa.

• Latella.Liiraa

"liittoihinkin pitäisi saada oikeita miehiä lampaiden tilalle !"

Kun itse joskus asioin noissa liitoissa, oli vanhimmat toimihenkilöt siellä talvi- ja jatkosodan käyneitä miehiä. Aika oikeita miehiksi. Ja yhtä tiukkoja ja ryhdikkäitä vaikuttavat nämä nykyisetkin olevan.

• rpgtokserkt

Jäsenmaksut osataan kerätä ei muuta ja nauttia hyvistä tuloista. Muka työntekijöiden asialla omaa vatsaa vain kasvatetaan.

• ÄläValita

• ei.enää.jäsen

• Älä.Valita
        ei.enää.jäsen kirjoitti:

Lieneee edelleen Loimaalla. Ainakin silloin kun olin YTK:n jäsen kymmenkunta vuotta tai vajaa.

Totta. Minulle tuli hama, mutta hyvä johon myös aikoinaan kuuluin.

• http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711142200530881_u0.shtml

"Teollisuusliiton pomolle yli 5 000 euron palkankorotus - ”Onhan se nyt tuntuva korotus, ei sitä kukaan voi kiistää”
        Tiistai 14.11.2017 klo 08.49
        SAK:laisessa maailmassa moista palkankorotusta joku saattaa pitää kohtuuttomana. Levosen mukaan korotukselle oli kuitenkin hyvät perusteet."

Tuolla eivät 0 korotukset vaivaa ! Nämäkö hoitaisivat sitten duunarien asioita?
        Voihan perkele enpä voi muuta sanoa !

• Hyvin.Menee

"Voihan perkele ...."

Suu kiinni. Turha tuollaisia on huudella, maksa jäsenmaksusi ja sillälailla.

Käykääpä joskus isolla kirkolla ja tulee vähän ymmärrystä kuin jäsenmaksut palaa.

• Hyvin.Menee kirjoitti:

"Voihan perkele ...."

Suu kiinni. Turha tuollaisia on huudella, maksa jäsenmaksusi ja sillälailla.

Käykääpä joskus isolla kirkolla ja tulee vähän ymmärrystä kuin jäsenmaksut palaa.

Minä maksoin metallin jäseenmaksuja noin 40 vuotta, enpäs olisi maksanut jos olisin tiennyt että Aallon kaltaiset nuljuksennaulat valtaavat liiton !
        Olen käynyt sekä isoilla että pienillä kirkoilla, ja väitän edelleen jotta tuokaan saatanan Riku ei ole ansainnut 5000 euron palkankorotuksia!

Late Lapista.

• liitossa24v

Ite isot pomot sai duunareidekin korotusvarat

• Niin kävi jälleen! eiköhän olisi aika jo liiton jäsenten nostaa mekkala? ja laittaa rötösherrat kuriin!

Late Lapista.

• exmetalli

YTK=1.

• mopoautoilija

Late isänmaanmies nostan sinulle hattua vaikka kiusaatkin nuita nuoria jotka sinua täällä vedättää.
      On sikamainen korotus lihaville miehille joita oli 2. Lastentarhanopettajat saa vitun huonoa palkkaa tyhmien duunareiden ylipalkkaan verrattuna. Pitäisi käydä edes ammattikoulu että metallimiehenä pääsee 40-70000 vuosituloihin pelkällä äidinkielellä suomi. Prosessinhoitaja ps, ja valtuutettu ja silleen.

• juupajuu12

Teollisuusliiton hallitus esitti puheenjohtajien palkankorotusta jo syyskuussa, kun liitot kävivät palkkaneuvotteluita työnantajien kanssa. Tiedon leviäminen julkisuuteen ennen sopimuksen syntymistä olisi varmasti tuonut paineita myös palkkaneuvotteluihin.
      Metalliliiton jäsenet olisivat varmasti mielellään tehneet sopimuksen, jossa ostovoima olisi kehittynyt puheenjohtajansa tavoin.
      Puheenjohtaja Aallon palkankorotus tulikin julkisuuteen pian sen jälkeen, kun kaksivuotinen sopimus työntekijöiden palkoista oli tehty.
      Kahden vuoden aikana jäsenet ehtivät unohtaa puheenjohtajansa korotuksen, joten Teollisuusliiton ajoitus ei mennyt täysin pieleen.

• jullikka22

Ketkä on oikein ollu päättämässä näistä korotuksista ?

• psdkpfksk

Mitä se sulle kuuluu? Maksat vain kiltisti jäsenmaksut, etkä valita. Se on kuule LiitonPamput niin paljon taistellu työläisten puolesta,että jäsenet ei ymmärrä sitä. Se on kuule raskasta syödä ja juoda kabineteissa ja kerätä hillot itelle.

• miinustajatkuvasti

SDP ja Lipposen hallituksen eläkkeiden indksileikkuri puree ja vuosi vuodelta eläkkeiden ostovoima vähenee- Siis miinusta jatkuvasti kiitos demarit

• eroa.liitosta.fi

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005453130.html

Olisihan kepulla ja sekoomuksella ollut aikaa korjata tuo eläkeläisten kusetus! Eläkeläiset voisivat myös perustaa oman puolueen, jolla hoitaa asioitaan, mutta kun ollaan niin helevetin kateellisia toisillemme jotta sekään ei onnistu!

Late Lapista.SSSS Ry!

• LusmuLate

"ollut aikaa korjata tuo "

Late ei helpolla omien mokia tunnusta.

Ja toisekseen, ei tuollaisen eläkejärjestelmän ees taa heittely ihan niin vain käy. Ei ole ihan halpaa sekään .

Mutta Latehan on niin joustava itse - vaihtaa vaikka maata tämän tästä - ettei näitä ymmärrä.

• sattuiko.matua

Sompuilla onkin tapana potkia toisiaan. Sattuiko pahasti. Taisi sattua kun olet noin vammainen.

• men.matu.kotiisi

Taasko matua harmittaa, otahan ja laahusta vetelä paska asemalle, juna somaliaan lähtee tuotapikaa.

• KuumaLateRuotsista

"Late Lapista.SSSS Ry!"

Ilmeisesti Laurilla alkanut kaapeli kärytä, kun pikkasenkaan kriittiset kirjoitukset ko. nimimerkkiä kohtaan ovat nyt poistettu.

• Minä en ole täältä poistanut ainuttakaan kirjoitusta, en edes pahimpia räksytyksiänne !

Late Lapista.

• jullikka33

Teollisuusliiton demarivetoinen pätkähallitus päätti rajuista korotuksista jo viime syyskuussa, mutta päätös pidettiin salassa.
      Metalliliiton valtuusto hyväksyi tämän kuun alussa yllättävän niukasti tes-neuvottelujen tuloksen, jossa alan palkat nousevat keskimäärin 3,2 prosenttia kahden vuoden aikana.
      Ikuiseksi arvoitukseksi jää, mitä olisi tapahtunut, jos metallin sisästä tullut uutisvuoto Aallon 60 prosentin kuoppakorotuksesta olisi päätynyt mediaan jo ennen valtuuston tes-kokousta.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1243
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43