Okmetic, tuotannon prosessoijan työ?

Okmetic näyttää hakevan paljon prosessoijia tuotantoon, joten onko kellään kokemusta kyseisestä työpaikasta? Millainen ilmapiiri? Palkka? Paljonko noin kuussa tulee palkkaa? Ja miten tuo lakkaamaton kolmivuorotyö on sujunut? Työpaikka kuulostaa mielenkiintoiselta mutta haluan tietää hieman enemmän kokemusta omaavilta.
Olisi mahtava kuulla paikasta enemmän ennen kuin laitan hakemuksen sisään! Kiitos teille jotka jaksatte vastailla :)
Ilmoita

Eikö löydy ketään kellä kokemusta?
Ilmoita
Ihan ok homma, palkka pieni ja työnantaja kohtelee työntekijöitä aika huonosti.
1 VASTAUS:
helppo uskoo sua...ne tienaa ketkä ss-joukoissa ja lojaaleja

OTAN OSAA..:(
+Lisää kommentti
Ei huono paikka, jos kiinnostaa työskennellä tuotannon tiloissa. Helppoa rahaa sitä haluaville. Kaikki lisät nostavat peruspalkkaa. Itse töissä täällä
1 VASTAUS:
Oletko työskennellyt kauan siellä? Ja miltä työilmapiiri vaikuttaa? Sekä miten tuo vuorotyö ja vapaat menee? Onko se AAIIYY vai?

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
ONko tuolla minkä ikäistä porukkaa töissä?
Ilmoita

Ilmoita
Hei tuolla työskentelevät, mikä on about keskipalkka?
Ilmoita
Vuosiansio ekana vuonna n. 26000€:a, et mieti sitä.
2 VASTAUSTA:
Miten voi olla noin surkea palkka? Nouseeko se tuosta enää mihinkään?
Ei se mitään onhan mahdollista löytää joku elättäjä...mulla tyttöystävä maksaa melkein kaikki. Mun palkka menee röökiin kalkaan ja autoon. Ja virvelöintiin....mut hömelö tyttöä tekee kahta duunii ja astelee et mä...
+Lisää kommentti
Mulla ei ole omakohtasta kokemusta, mut joitain vuosia sit kaveri oli siellä duunissa. Sen mielestä siellä oli ihan ok liksat. Työvuorot meni muistaakseni jotenkin niin, että 5 aamua ja 1 vapaata, 4 iltaa ja 2 vapaata, 3 yötä ja 5 vapaata. Duuni oli suhtkoht tylsää piikiekkojen hiomista tiettyyn paksuuteen koneiden avulla. Hänen mielestään parhaita oli yövuorot, kun kaikki oli väsyneitä niin läppälens. Eli tyypillistä prosessiduunii.
Ilmoita
toihan on ihan ok duuni jos suostut käräyttämään laiskat duunikaverisi pomolle niin likas aon kohdallaan ja saat kyhää kaikki sunnuntaiöverit hyvällä liksalla mut jos on yhtään moraalia niin kiertäkää kaukaa kyseinen duunimesta mäkkärilläkin tienaa paremiin
Ilmoita
Poistettu näköjään aika paljon kommenteja täältä, eli kertoo jo jostain ja paljon.
-Huono palkka vuorotyöksi.
-Kyttätäys-mentaliteetti. (Käräytä kaverisi)
-Suositaan perheenjäseniä.
-Toimitusjohtaj EK:n hallituksessa. (Palkat eivät nouse ikinä)
-Ylimielinen johtaminen ja tiedottaminen valheellista (jopa propagandistista?)
-Ammattitaidoton esimiesporras (aivan kuuttamolla kaikesta).
-Osaamisen /ammattitaidon järjestelmällinen aliarviointi (Rahaa tekevä duunari on paaria-luokkaa)
-Moraalisesti/ eettisesti arveluttava. (Kiinalais omisteinen, mutta valmistaa tuotteita esim. amerikkalaiselle sotilasteknologialle) (Tiananmen, Taivaallisen rauhan aukio 1989)
-Rajoittaa yksilönvapauksia mm. kieltämällä tupakoinnin yksipuolisesti, näennäisesti "ensin kuulemalla" henkilöstöä. (Taitaa kiinalaiset opit tulevan muutenkin.)
-Huono työilmapiiri. (työkaverit mm. varastaa toisiltaan)

Ja taas... Mäkkäri voittaa palkassa!
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
22€ kta
1 VASTAUS:
Kuinka Syvällä kieli on käynyt?

+Lisää kommentti
Vastaan original kysyjälle paskaan ei tosiaan kannata astua, kiertäkää kaukaa tää duunimesta. Nois edellisis kommenteis on paljon totta ja kauheimmat jutut kuten itsemurhan partaalle ajautuvat duunairit ei mun mielestä kuullu nykypäivän työelämään !
Ilmoita
Siisti sisätyö. Palkka on siihen nähen hyvä ettei tarvii palella ulkona pakkasilla eikä sukeltaa paskakaivoon.
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

niin varmaan...kesä tai talvi parempi liksa...vaikka lajittelee himassa postin spamin pudotettuja roskaposteja työttömänä
+Lisää kommentti
Joo palkkahan ei oo mikään huippu, mutta eipähän mene sitten sosiaaliset etuudetkaan. Asumistuet ja muut sosiaaliset edut ei palkan takia mene.
Ilmoita
Kertokaa millä mäkkärin kassalla tienaa n. 45t/vuosi. Vaihan heti.
1 VASTAUS:
eli kuulut trolleihin....tai suklaa osaston kavereihin...no oon kyllä tienanut 40.000e vuodessa 2h ja 4pvä viikossa...13,5 vuotta mut ny työtön

eli paskaliksa sul edelleen

mikä sun e/tuntituristi
+Lisää kommentti
Kuka Okmeticin duunareista tienaa 45kiloo vuosi? Sanohan Öööööö....
Ilmoita
kävin työhaastattelussa mutta tuntuu ettei sinne kukaan kelpaa...ensin 20 avointa paikkaa nyt 30

kannattaa kysellä tänäpäivänä tutuilta ja kavereilta työpaikkoja....hakee nasan insinööriä 2000e kk liksalla...

sitten sanotaan ettei suomessa ole osaajia heh,heh sijottajat haluu ja kokoomus yrittää toteuttaa että suomessa otetaan orjatyövoima taas käyttöön

2030 varmaan suomessa kastijärjestelmä ku intiassa...
Ilmoita
Minulle sanottiin että alkuvaiheessa palkka on noin 2000e luokka, mutta vuoden päästä on jotain 2500 ja 3-5 vuoden päästä 3000e... ei varmaan pitää paikansa vai?
Ilmoita
Em menis sontapaikkaan...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Okmetic, tuotannon prosessoijan työ?

Okmetic näyttää hakevan paljon prosessoijia tuotantoon, joten onko kellään kokemusta kyseisestä työpaikasta? Millainen ilmapiiri? Palkka? Paljonko noin kuussa tulee palkkaa? Ja miten tuo lakkaamaton kolmivuorotyö on sujunut? Työpaikka kuulostaa mielenkiintoiselta mutta haluan tietää hieman enemmän kokemusta omaavilta.
Olisi mahtava kuulla paikasta enemmän ennen kuin laitan hakemuksen sisään! Kiitos teille jotka jaksatte vastailla :)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta