Eläinten teurastajat on sairaita

VapauttaKaikille

Eläinten teurastajat ovat sairaita. Päässä on vikaa jos tappaa nisäkkäitä, jälkikasvuaan imettäviä, tuntevia ja älykkääitä eläimiä kaiket päivät.

8

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissamummoltaterveisiä

kyllä ainakin lemmikkien.kissat etenki on haulipyssien lempiruokaa.olet tunteva nuori jatka tietäsi.puolusta noita pieniä ystäviämme.terveiset sinulle.kissamummo

• Nii-in, olisi parempi jos meidän esi-isämme olisivat mussuttaneet pelkästään salaattia. Silloin emme olisi voineet nousta ravintoketjun huipulle emmekä kehittää sanaa lihansyöjä.

• ÄlykäsNisäkäs

Niin kyllähän sitä sanotaan, että jos pystyy tappamaan eläimen, pystyy tappamaan ihmisenkin. No olen minä hyttysiä, kärpäsiä ja kastematoja tappanut, mutta ei minusta ole tappaamaan esim. hiirtä (muuta kuin loukulla).

En pystyisi tuottamaan eläimelle kipua eli kissojen rääkkääjät saa minun puolestani pyöveli hirttää munistaan (jos sellaiset löytyy). :D

Silti maatilalla kasvaneena olen nähnyt teurastuksia pilvin pimein. Ei siinä eläin ehdi tuntea mitään, kun taitavasti ammutaan luoti aivoihin. Tapetaanhan ihmisiäkin ja yleensä nimenomaan tuottamalla tarpeetonta kipua. Tuskin teurastajat sen sairaanpia on kuin muutkaan murhaajat vai onko avaaja sitä mieltä, että vankilat ovat täynnä sairaita ihmisiä? Pitäisikö heidät laittaa elinikäiseen pakkohoitoon vai olisiko parempi vaan lopettaa, jollei heitä pysty parantamaankaan?

• No_syötkö_ne

sitten elävältä?

• Kuolleena

Syötkö elävältä sirkat ja jauhomadot?

• hölmölänasukas

Sirkat laitetaan pakastimeen elävinä.

• Lasselassela

Pitäähän ihmisen nyt syödä terveellisesti.
      Huomenna tekaisenkin jauheliha lasagnen vaikka ei niin terveellistä se makarooni siinä olekaan.

• MinäIhanItse

Olen ihminen ja syön ravintokeljun muita jäseniä hyvällä omalla tunnolla. Niin tekevät kaikki ravintoketjussa olevat. Jos liha ei kiinnosta, aina voi syödä vaikka ituja. Itse syön liki mitä tahansa, mutta selleriä/purjoa/korianteria en pysty syömään. Sammakot, nilviäiset, kalat ja monet muutkin eläimet menevät normaalin riistan ja kotitalouseläimien lisäksi. Eikä omatunto soimaa millään tavalla. Hyvältä maistuu ja näin tulen jatkamaa - en näe mitään syytä lopettaa lihan syöntiä.
      Viljatuotteita olen vähentänyt, eivät ole ihmiselle suurina määrinä hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe