Saanko pyytää???

Täällä tunnutaan nyt poistavan / poistattavan tiuhaan tahtiin keskustelunavauksia joissa tavalla tai toisella mainitaan nimimerkkini tai jotka liittyvät persoonaani. Saanko pyytää, jos joku niitä poistattaa, voisitko lopettaa. Keskustelen kyllä mielelläni noissakin keskusteluissa toiveenani josko joku löytäsisi Kristuksen tätäkin kautta. Itse ie tulisi mieleenikään poistattaa kerskustelua vain siksi että se tavalla tai toisella, hyvällä tai huonolla asenteella viittaa persoonaani. Joten, jos poistatat keskusteluja, voisitko lopettaa. Jos taas ne positetaan automaattisesti, harmi...

76

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti.ja.mieti

Vihje: kukakohan niitä poistattaa? Kukakohan on hyökännyt sinua vastaan syytöksin? Kukakohan on palstan keskustelupoliisi?

• Ehkä emme käy arvuuttelemaan nimiä. Mutta kuka oletkin voisitko ystävällisesti lopettaa.

• omiiiituinen

Eerikaa ei voi ymmärtää kun loukkaantuu ja pitää liian henkilökohtaisina kysymyskiä joita ei ole edes hänelle osoitettu vaan toselle kuten ttk-keskustelussa ja poistattaa asiattomana todennäköisesti siis hän.

• kyllästynytsiihen
        omiiiituinen kirjoitti:

Eerikaa ei voi ymmärtää kun loukkaantuu ja pitää liian henkilökohtaisina kysymyskiä joita ei ole edes hänelle osoitettu vaan toselle kuten ttk-keskustelussa ja poistattaa asiattomana todennäköisesti siis hän.

Käsittämätön eukko.....

• omiiiituinen kirjoitti:

Minua on paljon helpompi ymmärtää kun et kuvittele olemattomia ja pidä niitä sitten totena.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Minua on paljon helpompi ymmärtää kun et kuvittele olemattomia ja pidä niitä sitten totena.

Itkunaurua!

Repesin tästä jumalharhaisen lausunnosta aivan totaalisesti.

• muttasettäs
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Ei tarvitse paljon kuvitella. Mariset kysymyksistä jotka eivät ole edes sinulle esitettyjä ja kitiset kun et osaa osallistua muka keskusteluun. Niitähän sinä sitten ilmiannat ylläpitoon katkeruuksissasi. Jospa antaisit vain meidän muiden keskustella ja kitise sinä itseksesi vaan jos ei miellytä. Täällä oli paljon parempaa ennen kuin tulit!

• vlmökdsfkvmflövsdfvös
        muttasettäs kirjoitti:

Ei tarvitse paljon kuvitella. Mariset kysymyksistä jotka eivät ole edes sinulle esitettyjä ja kitiset kun et osaa osallistua muka keskusteluun. Niitähän sinä sitten ilmiannat ylläpitoon katkeruuksissasi. Jospa antaisit vain meidän muiden keskustella ja kitise sinä itseksesi vaan jos ei miellytä. Täällä oli paljon parempaa ennen kuin tulit!

....niin minäkin sinua, Kristuksessa.

• muttasettäs kirjoitti:

No nyt minä repesin ..... :)

• he-ma kirjoitti:

Itkunaurua!

Repesin tästä jumalharhaisen lausunnosta aivan totaalisesti.

No mutta moi...olet taas maisemissa :)

• muttasettäs kirjoitti:

Teit taas aikamoisen joukon oletuksia ja kerroit omia tulkintojasi ja epäilemättä uskot niihin itse.
        Muuten...kun sanot, että marisen...mitä sillä oikeastaan tarkoitat? Sitäkö, etten saisi sanoa mielipidettäni, onko se mielestäsi marisemista? Onko kaikki mitä minä kirjoitan sinun mielestäsi marisemista?

• muttasettäs kirjoitti:

Kyllä vähän nauratti tuo. Olen lukenut joitain vanhempia keskusteluja ja ihan samanlaista täällä on ollut ennenkin. Mikä saa miettimään, että kenestäköhän se ilmapiiri oikein on kiinni?

• Ahaa___

Täällä taitaa olla nyt jo kaksikin joille sopii diagnoosiksi paranoidinen skitsofrenia.

• liberaalienleikkiä

Uskon, että liberaalit höynäyttelee näitä moderaattoreita poistamaan itselleen ei-mieluisia keskusteluja?

• pipukka

Mikä dikatuuri täällä jyllää, eikös ihmisellä ole oikeus sanoa MIELIPIDETTÄÄN?? Yritetään ALISTAA KANSAA, MILLOIN SUOMESTA ON TULLUT POHJOISKOREA?? NÄYTTÄPPÄ TOTEEN; EN USKO MUUTEEN ??

• Kannattanee olla yhteydessä ylläpitoon, jos ajattelee, että aloituksia tai kommentteja poistetaan asiattomasti. Ylläpito ne poistot tekee ja kone niiltä osin kuin tekee.

• Ehkä niin. Harmillista kun niitä poistellaan koska itse mieleläni keskustelen uskonasioista ja todistan omasta uskostani :-)

• taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Ehkä niin. Harmillista kun niitä poistellaan koska itse mieleläni keskustelen uskonasioista ja todistan omasta uskostani :-)

Harmittaahan se tietenkin, jos oma aloitus tai kommentti poistetaan tai vaikka joku kiinnostava aloitus. Itse uskon kuitenkin niin, ettei täältä juurikaan poistella mielivaltaisesti mitään. Toki kone joskus poistaa jotain koneen logiikalla.

Harmittaahan se tietenkin, jos oma aloitus tai kommentti poistetaan tai vaikka joku kiinnostava aloitus. Itse uskon kuitenkin niin, ettei täältä juurikaan poistella mielivaltaisesti mitään. Toki kone joskus poistaa jotain koneen logiikalla.

Harmittaa kovasti, olipa oma aloitus tai vaikkapa nyt itselle osoitettu kysymys aloituksen muodossa. Keskustelu kantaa hedelmää, poistot eivät. Konelogiikalle jos siitä on kyse emme kai sitten mahda mitään :-)

Harmittaa kovasti, olipa oma aloitus tai vaikkapa nyt itselle osoitettu kysymys aloituksen muodossa. Keskustelu kantaa hedelmää, poistot eivät. Konelogiikalle jos siitä on kyse emme kai sitten mahda mitään :-)

Näinhän se menee. Koke elää koneen elämää ja ihminen ihmisen elämää.

kone....piti kirjoittamani...

En vain osaa olla vakuuttunut että kone olisi vastuussa kaikista noista poistoista. Jospa joku kuitenkin jotakin ennättää saada irti uskonkeskusteluista, vaikka ne pääsääntöisesti saavat vain pienen hetken palstalla olla :-(
        Surullista!

En vain osaa olla vakuuttunut että kone olisi vastuussa kaikista noista poistoista. Jospa joku kuitenkin jotakin ennättää saada irti uskonkeskusteluista, vaikka ne pääsääntöisesti saavat vain pienen hetken palstalla olla :-(
        Surullista!

Ei tietenkään kone ole vastuussa kaikista poistoista. Ylläpito tekee niitä myös.
        Kasvu tulee Jumalalta, joten huoli pois.

• ettäsmuttas

Ei tietenkään kone ole vastuussa kaikista poistoista. Ylläpito tekee niitä myös.
        Kasvu tulee Jumalalta, joten huoli pois.

millä perusteilla sinä ilmoitat vietejä ylläpidolle poistettavaksi?

• pien.huomautus
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Surullista!

Älä luiskahda jankutukseen jankuttajan kanssa....

• Joskus sitä ihmettelee syitä poistamiseen, joskus jopa harmittaa kun ei enää pääse vastaamaan itselle esitettyyn kommenttiin tms. mutta joku syy siinä poiston takana on ollut, tuskin ainakaan moderaattorit ihan huvikseen tai tutkimatta poistavat vain siksi, että joku niin haluaa.

• Ajattelen kyllä myöskin niin, että poistoja tuskin tehdään siksi, että joku haluaa poistettavaksi jotain. Kyllä moderaattori tekee päätöksen poistetaanko joku vai eikö poisteta.
        Tämä poistopolitiikkakin taitaa olla kestoaihe tällä palstalla.

Ajattelen kyllä myöskin niin, että poistoja tuskin tehdään siksi, että joku haluaa poistettavaksi jotain. Kyllä moderaattori tekee päätöksen poistetaanko joku vai eikö poisteta.
        Tämä poistopolitiikkakin taitaa olla kestoaihe tällä palstalla.

No joo, pelkkä "aamen" on mennyt poistoon :-)

Kai se on kielletty täällä kun ei aina oikein yhtään mitään hengellistä meinata sietää :-D

No joo, pelkkä "aamen" on mennyt poistoon :-)

Kai se on kielletty täällä kun ei aina oikein yhtään mitään hengellistä meinata sietää :-D

Voi sen tietenkin selittää niin, ettei tahdota sietää hengellistä. Ylläpito tuskin poistaa sanaa aamen, ja koneen logiikka on koneen logiikka. En ole tietokonenörtti, mutta luulisin, ettei ole ihan helppo ohjelmoida konetta viin, että poistot menisivät aina naååiin. Voi tietenkin olla myös väärässä...ehkä täällä on nörttejä :) jotka osaavat selittää tuota ohjelmointipuolta ja koneen logiikkaa.

Voi sen tietenkin selittää niin, ettei tahdota sietää hengellistä. Ylläpito tuskin poistaa sanaa aamen, ja koneen logiikka on koneen logiikka. En ole tietokonenörtti, mutta luulisin, ettei ole ihan helppo ohjelmoida konetta viin, että poistot menisivät aina naååiin. Voi tietenkin olla myös väärässä...ehkä täällä on nörttejä :) jotka osaavat selittää tuota ohjelmointipuolta ja koneen logiikkaa.

No, minulta on poistettu mm.tuollainen vastaus joka oli pelkkä "aamen". Viestiä johon vastasin ei poistettu. Samoin tässä vasta oli se yksi viesti jossa epäiltiin että sinä ja minä olemme yksi ja sama henkilö. Vastasin sanatarkasti näin: "En ole Eerika". Vastaukseni poistettiin, mutta viesti johon vastasin sai jäädä. Aika sumeaa logiikkaa sanoisin, jos pelkästä logiikasta on kyse.

No, minulta on poistettu mm.tuollainen vastaus joka oli pelkkä "aamen". Viestiä johon vastasin ei poistettu. Samoin tässä vasta oli se yksi viesti jossa epäiltiin että sinä ja minä olemme yksi ja sama henkilö. Vastasin sanatarkasti näin: "En ole Eerika". Vastaukseni poistettiin, mutta viesti johon vastasin sai jäädä. Aika sumeaa logiikkaa sanoisin, jos pelkästä logiikasta on kyse.

Minulta on poistettu kokonainen aloitus ja siinä ei ollut juuri muuta kuin Raamatun sanaa. En kuitenkaan usko poiston syynä olleen Raamatun sana sinänsä.
        Mistä sinun mielestäsi tuossa "En ole Eerika" poistossa oli kyse?
        Konehan ei ajattele, se tekee työtään. Ylläpito ajattelee ja tekee päätöksiä toisella logiikalla kuin kone. En osaa sanoa kumpi on ollut tuon sinun kommenttisi poistaja.
        Poistoista keskusteleminen on sikäli aika hankalaa, koska meillä ei ole mitään mahdollisuutta muuta kuin arvailla poistojen logiikkaa. Sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin minun arvaukseni ja kummankin arvaus saattaa mennä aika reippaasti metsähallituksen puolelle.

Minulta on poistettu kokonainen aloitus ja siinä ei ollut juuri muuta kuin Raamatun sanaa. En kuitenkaan usko poiston syynä olleen Raamatun sana sinänsä.
        Mistä sinun mielestäsi tuossa "En ole Eerika" poistossa oli kyse?
        Konehan ei ajattele, se tekee työtään. Ylläpito ajattelee ja tekee päätöksiä toisella logiikalla kuin kone. En osaa sanoa kumpi on ollut tuon sinun kommenttisi poistaja.
        Poistoista keskusteleminen on sikäli aika hankalaa, koska meillä ei ole mitään mahdollisuutta muuta kuin arvailla poistojen logiikkaa. Sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin minun arvaukseni ja kummankin arvaus saattaa mennä aika reippaasti metsähallituksen puolelle.

Mistäkö kyse? Ei aavistustakaan, mutta harmittaa tuollainen ettei voi koskaan tietää kirjoittaako turhaan :-(

Mistäkö kyse? Ei aavistustakaan, mutta harmittaa tuollainen ettei voi koskaan tietää kirjoittaako turhaan :-(

Ei voi tietää ja mikä on turhaa?

Ei voi tietää ja mikä on turhaa?

Turhaanhan sitä on kirjoittanut jos teksti joutuu poistoon.

Turhaanhan sitä on kirjoittanut jos teksti joutuu poistoon.

Onko? Mitä varten sinä kirjoitat?

Onko? Mitä varten sinä kirjoitat?

Nyt kyselet kerta kaikkiaan kummallisia. Teeskenteletkö ymmärtämätöntä? Miksi?

Nyt kyselet kerta kaikkiaan kummallisia. Teeskenteletkö ymmärtämätöntä? Miksi?

Ei meidän ole pakko keskustella tästä aiheesta, jos et halua. Ja en teeskentele ymmärtämätöntä, miten sellaiseen johtopäätökseen tulit?

Ei meidän ole pakko keskustella tästä aiheesta, jos et halua. Ja en teeskentele ymmärtämätöntä, miten sellaiseen johtopäätökseen tulit?

Keskustellaan vaan mutta teeskennelty jhölmöys ei ole kovinkaan hyvää keskustelua. Eikö mielestäsi kirjoittaminen ole ollut turhaa jos teksti saman tien poistetaan? Mitäkö varten kirjoitat? Ne ovat puheenvuorojani keskusteluissa, ja jos ne poistetaan olen ne turhaan nakuttanut. Miten itse siis suhtaudut esittämiisi kysymyksiin?

Mutta minun on nyt vähitellen mentävä yöpuulle. On noustava taas klo 03.00 ehtiäkseen töihin aamulla.

Mutta minun on nyt vähitellen mentävä yöpuulle. On noustava taas klo 03.00 ehtiäkseen töihin aamulla.

Jos epäilet minun teeskentelevän, voimme jättää keskustelun tähän. Hyvää yötä.

Keskustellaan vaan mutta teeskennelty jhölmöys ei ole kovinkaan hyvää keskustelua. Eikö mielestäsi kirjoittaminen ole ollut turhaa jos teksti saman tien poistetaan? Mitäkö varten kirjoitat? Ne ovat puheenvuorojani keskusteluissa, ja jos ne poistetaan olen ne turhaan nakuttanut. Miten itse siis suhtaudut esittämiisi kysymyksiin?

Myöskään epäily ilmaan heitettynä ei ole kovin hyvä alusta keskustelulle.

Sinä itse olet saanut aikaan sen, että sinuun ei luoteta. Kiemustelelusi ei uppoa enää 😏

Jos epäilet minun teeskentelevän, voimme jättää keskustelun tähän. Hyvää yötä.

Kommenttisi eivät oikein ole linjassa aidon keskustelun pelisääntöjen kanssa.

Kysyin myös perusteluitasi kommenteillesi joten sinulla on mahtava tilaisuus tulla taas ymmärretyksi varteenotettavana keskustelijana.

Kommenttisi eivät oikein ole linjassa aidon keskustelun pelisääntöjen kanssa.

Mikähän mahtaa olla se aito keskustelu? Esitin asiallisen kysymyksen, sain kummallisen vastaanoton. Mutta kuten sanoin, ei meidän tarvitse keskustella tästä aiheesta.

Mikähän mahtaa olla se aito keskustelu? Esitin asiallisen kysymyksen, sain kummallisen vastaanoton. Mutta kuten sanoin, ei meidän tarvitse keskustella tästä aiheesta.

Asiallisenko :-O

Kysyin myös perusteluitasi kommenteillesi joten sinulla on mahtava tilaisuus tulla taas ymmärretyksi varteenotettavana keskustelijana.

Jos keskustelu olisi pysynyt asialinjalla olisin toki jatkanut aiheesta. Minulla on tietenkin oma näkemykseni siihen mikä on turhaa ja mikä ei ole ja toisaalta kirjoittamisen motiiveihin, en kai muuten olisi lähtenyt keskustelemaan siitä.
        Nyt siirryn tekemään joulukortteja, kiitos keskustelusta.

Miksi mahdoit ymmärtää kommenttini epäasialliseksi, jos niin ajattelet?

• anna.olla
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Ihan turhaan jankutat Korkkiruuvin kanssa!

"Keskustellaan vaan mutta teeskennelty jhölmöys ei ole kovinkaan hyvää keskustelua. Eikö mielestäsi kirjoittaminen ole ollut turhaa jos teksti saman tien poistetaan?"

Olipa mielenkiintoinen tulkinta sinulta, minä en ollenkaan ajatellut teeskenneltyä tuossa kohtaa.

Ei kai kirjoittaminen turhaa ole, jos sen kuitenkin joku ehtii lukemaan? Silloinhan siemen on heitetty ja se itää ja kasvaa jos on kasvaakseen.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

"Keskustellaan vaan mutta teeskennelty jhölmöys ei ole kovinkaan hyvää keskustelua. Eikö mielestäsi kirjoittaminen ole ollut turhaa jos teksti saman tien poistetaan?"

Olipa mielenkiintoinen tulkinta sinulta, minä en ollenkaan ajatellut teeskenneltyä tuossa kohtaa.

Ei kai kirjoittaminen turhaa ole, jos sen kuitenkin joku ehtii lukemaan? Silloinhan siemen on heitetty ja se itää ja kasvaa jos on kasvaakseen.

Näin juuri itsekin ajattelen. Me kylvämme sanan ja Jumala pitää huolen lopusta, se ei enää ole meidän murheemme.
        Ajattelen myös niin, että kirjoittaessaan sen, mitä sydämellä on, on jakanut ajatuksensa ja se on tärkeätä myös itselle, joten näkeekö joku kirjoitukseni vai ei, ei ole silloinkaan se määräävin asia. Ja vaikka yksikään ihminen ei olisi ennättänyt nähdä sitä kirjoitusta, on sen nähnyt Jumala. Toki Hän tietää ajatukseni muutenkin,mutta joskus voi olla tärkeätä kirjoittaa jokin ajatus esille.

Jos oikein pohtii tuota kylvämistä Raamatun näkökulmasta, niin meidän ei todellakaan tarvitse kantaa huolta muusta kuin omasta osuudestamme, kaikki se muu jää Jumalan huoleksi ja Hän osaa kyllä sen kasvun ihmeen.
        Niin, mikä lopulta on turhaa? Aika vähän, jos haluaa katsoa asiaa siitä vinkkelistä,ettei Jumalan lapsen elämässä tapahdu mitään Isän tietämättä . Toisaalta emme voi tietää Jumalan tarkoituksia, emme edes näiden poistojen kohdalla. Voi ehkä ajatella, että miten Jumala liittyy suomi24:n poistopolitiikkaan, mutta Jumalahan liittyy kaikkeen. Uskova elää elämäänsä Kristusta seuraten joka hetki ja joka paikassa.. Se Jumalan Henki minussa ei lähde välillä kahvitauolle.

• muttasmuttas

Näin juuri itsekin ajattelen. Me kylvämme sanan ja Jumala pitää huolen lopusta, se ei enää ole meidän murheemme.
        Ajattelen myös niin, että kirjoittaessaan sen, mitä sydämellä on, on jakanut ajatuksensa ja se on tärkeätä myös itselle, joten näkeekö joku kirjoitukseni vai ei, ei ole silloinkaan se määräävin asia. Ja vaikka yksikään ihminen ei olisi ennättänyt nähdä sitä kirjoitusta, on sen nähnyt Jumala. Toki Hän tietää ajatukseni muutenkin,mutta joskus voi olla tärkeätä kirjoittaa jokin ajatus esille.

Jos oikein pohtii tuota kylvämistä Raamatun näkökulmasta, niin meidän ei todellakaan tarvitse kantaa huolta muusta kuin omasta osuudestamme, kaikki se muu jää Jumalan huoleksi ja Hän osaa kyllä sen kasvun ihmeen.
        Niin, mikä lopulta on turhaa? Aika vähän, jos haluaa katsoa asiaa siitä vinkkelistä,ettei Jumalan lapsen elämässä tapahdu mitään Isän tietämättä . Toisaalta emme voi tietää Jumalan tarkoituksia, emme edes näiden poistojen kohdalla. Voi ehkä ajatella, että miten Jumala liittyy suomi24:n poistopolitiikkaan, mutta Jumalahan liittyy kaikkeen. Uskova elää elämäänsä Kristusta seuraten joka hetki ja joka paikassa.. Se Jumalan Henki minussa ei lähde välillä kahvitauolle.

Meniköhän jo vähän hurskastelun puolelle? Tuollaista diiba-daabaa ei sinunkaan tarvi viljellä kun lopetat ilmiantamiset.

• muttasmuttas kirjoitti:

Meniköhän jo vähän hurskastelun puolelle? Tuollaista diiba-daabaa ei sinunkaan tarvi viljellä kun lopetat ilmiantamiset.

Ehkä sinun näkökulmastasi meni??
        Itselläni on kuvaamani tapa suhtautua elämään. Sinun tapasi suhtautua on varmasti toisenlainen ja hyvä niin.

• kummallistameininkiä

Pitkin vuotta kirjoituksiani ei ole julkaistu, koska ne ilmeisesti sotivat ylläpidon poliittisia asenteita vastaan. Siis joku YKSILÖ on niistä vastuussa, ja seuraa kirjoituksia toimistosta käsin. Robotin on aivan mahdotonta poistaa korrektia suomekieltä kirjoittavien asioita.

• Opasteen mukaan homma toimii näin, kyllä joku saattaa pikkusen auttaa niissä poistossa jos on kiusallisia aiheita.

"Jokaisen viestin alapuolella on ILMIANNA-linkki, josta avautuvan lomakkeen avulla voit välittää viestin ylläpidolle. Kirjoita lomakkeeseen sähköpostiosoitteesi sekä perustelu, miksi haluat, että kyseinen viesti poistetaan.
        Moderointi
        Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät ylläpidon moderaattoreille. Käyttäjien ilmoitusten perusteella moderaattorit voivat poistaa viestejä oman harkintansa mukaan. Ilmoituksia käsitellään päivittäin, sekä arkisin että viikonloppuisin."

• Valittaminen ja mariseminen asiasta on turhaa, kaikiltahan poistetaan joskus. Ei joillakin voi olla erioikeuksia.

• Onhan se niinkin, ettei se valittaminen jamariseminen muuta asiaa miksikään. Poistettu ei tule takaisin vaikka kuinka paljon valittaa.

Onhan se niinkin, ettei se valittaminen jamariseminen muuta asiaa miksikään. Poistettu ei tule takaisin vaikka kuinka paljon valittaa.

Sekö on tavoitteesi, poistattaa ja pitää poissa? Vai miksikö sinä ja sage niin iloitsette poisto-kulttuurista?

Sekö on tavoitteesi, poistattaa ja pitää poissa? Vai miksikö sinä ja sage niin iloitsette poisto-kulttuurista?

Ahaa..lähditkin sitten tälle linjalle. Mistäpä keksit että iloitsemme?

• mene.hoitoon

Ahaa..lähditkin sitten tälle linjalle. Mistäpä keksit että iloitsemme?

Mikä vitun urputtaja sä oot!????

• mene.hoitoon kirjoitti:

Mikä vitun urputtaja sä oot!????

Olisinko samanlainen urputtaja kuin sinä??

Onhan se niinkin, ettei se valittaminen jamariseminen muuta asiaa miksikään. Poistettu ei tule takaisin vaikka kuinka paljon valittaa.

Oliko se perjantai vai mikä niin meillä jäi hyvä keskustelut kesken eikä valitettu.

• sage8 kirjoitti:

Oliko se perjantai vai mikä niin meillä jäi hyvä keskustelut kesken eikä valitettu.

Poiston takia.

• sage8 kirjoitti:

Näinhän se on. On aiemminkin poistettu aloitus, jossa meillä oli hyvä keskustelu. Onhan se kurjaa, mutta kun sille ei voi mitään.

• mene.hoitoon

Olisinko samanlainen urputtaja kuin sinä??

Sinun veroistasi ei ole ketään toista!!!!!

Näinhän se on. On aiemminkin poistettu aloitus, jossa meillä oli hyvä keskustelu. Onhan se kurjaa, mutta kun sille ei voi mitään.

Tosiaan, oliko se myöhäisiltaa ja poistettiin vain meidän osuudet. Vähän harmitti silloin niinkuin perjantainakin mutta minkäs teet. Sanat jäi kuitenkin mieleen.

• sage8 kirjoitti:

Tosiaan, oliko se myöhäisiltaa ja poistettiin vain meidän osuudet. Vähän harmitti silloin niinkuin perjantainakin mutta minkäs teet. Sanat jäi kuitenkin mieleen.

Jospa joku kateellinen pyysi poistoa kun ei kestänyt keskusteluamme :)

• Ainakin nyt viimeisessä tuntui siltä, tosin nyt muikunpaistot sun muut eivät kuuluneet ihan viimesen päälle luterilaisuuteen eikä uskontoon kovinkaan paljoa.

• sage8 kirjoitti:

Ainakin nyt viimeisessä tuntui siltä, tosin nyt muikunpaistot sun muut eivät kuuluneet ihan viimesen päälle luterilaisuuteen eikä uskontoon kovinkaan paljoa.

No on sen luterilaisenkin syötävä....ja muikkuja parempaa saa hakea. Toisaalta kala ja kalansaalis kyllä kuuluu luterilaisuuteen :)

No on sen luterilaisenkin syötävä....ja muikkuja parempaa saa hakea. Toisaalta kala ja kalansaalis kyllä kuuluu luterilaisuuteen :)

Kyllä, opetuslapsissakin taisi olla kalastajia kaksin kappalein.

Jatketaanko jutustelua taas huomenna jos aihetta on ja aihettahan taitaa olla? HY.

• sage8 kirjoitti:

Kyllä, opetuslapsissakin taisi olla kalastajia kaksin kappalein.

Jatketaanko jutustelua taas huomenna jos aihetta on ja aihettahan taitaa olla? HY.

Hyvää yötä sage.

Jospa joku kateellinen pyysi poistoa kun ei kestänyt keskusteluamme :)

Tuopa on tullut jonkun kerrran mieleeni. Kukahan täällä kadehtisi ja olisi sen luontoinen että käy ilmiantamaan syyttö keskusteluja, hmmmmm ;-)

Tuopa on tullut jonkun kerrran mieleeni. Kukahan täällä kadehtisi ja olisi sen luontoinen että käy ilmiantamaan syyttö keskusteluja, hmmmmm ;-)

No kun osoitit kysymyksen mnulle niin vastaukseni on etten minä tiedä kuka kadehtisi ja mitä kadehtisi. Onko sinulla jokin ajatus asiasta?
        Heitämpä vastakysymyksen, ajatteletko, että ylläpito poistaa aloituksia, jotka ovan sääntöjen mukaisia?

No kun osoitit kysymyksen mnulle niin vastaukseni on etten minä tiedä kuka kadehtisi ja mitä kadehtisi. Onko sinulla jokin ajatus asiasta?
        Heitämpä vastakysymyksen, ajatteletko, että ylläpito poistaa aloituksia, jotka ovan sääntöjen mukaisia?

Ajattelen että täällä on syystä tai toisesta ilmiantajia ja että ilmiannettuja viestejä poistellaan sen kummemmin asiaan perehtymättä. Ilkeämielisten vallankäyttöä ja kiusaamista siis. Plus sitten automaattipoisto jos sellaista on.

Ajattelen että täällä on syystä tai toisesta ilmiantajia ja että ilmiannettuja viestejä poistellaan sen kummemmin asiaan perehtymättä. Ilkeämielisten vallankäyttöä ja kiusaamista siis. Plus sitten automaattipoisto jos sellaista on.

Tarkoitatko, ettei ylläpito ole tehtäviensä tasalla?

Tarkoitatko, ettei ylläpito ole tehtäviensä tasalla?

Tiedä häntä...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      494
      2452
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2439
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1541
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      38
      1293
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1258
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe