Onko Tokijoon mänijöitä - juna män justiinsa!

a-a-a-a-no-no-no

Katsoin aikataulusta, niin piti lähteä 09:44:40, niin lähtikin 09:44:20! Olin vielä aseman penkillä muistelemassa haniani, kun se lähti! https://www.stara.fi/2017/11/17/japanilainen-junayhtio-pyysi-anteeksi-juna-lahti-20-sekuntia-liian-aikaisin/
Vaikka tossa linkissä lukee, että Lahteen oli menossa, niin kylläkin Tokioon meni!


Tässä Malesiassa kuvattuja lumiauroja junissa;
https://www.youtube.com/watch?v=EMHbPrPn6Ow
Tässä talvista menoa ohjaamosta kuvattuna - oisko Parkanon läheltä ja matut ohjaamossa: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg
Tässä radanvarren kukkienkastelujunia, raiteidenhitsausjunia och raiteidenkiillotusjunia:
https://www.youtube.com/watch?v=UywWjoB2jgo

Onko sinulla ollut klous enkaunter erikoisjunien kanssa?

Näytä vähemmän

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asemamies.muistelee

      Onko sariinimies kuitenkin ajallaan tullut junaan?

      • a--no

        Tarkoitatko sardiinimiestä eli kyse on siis ruotsalaisesta hapansilakasta eli surströmmingistä? Ei sitä saa kuljettaa julkisissa kulkuvälineissä Japanissa, eikä muuallakaan!

        Koska Charles Mansonkaan ei ehtinyt kiireittensä vuoksi osallistumaan murhiin, niin tuskin tuo hapansilakkaäijäkään itse olisi sitä iskua tehnyt! Silti kumpikin tuomittiin elinkautiseen! Sinä, kun olet kiinnostunut kaloista ja Charles Mansonista, niin voisitko tehdä RIP- ketjun jälkimmäisen muistoksi tälle palstalle? Itse en kovan aikatauluni johdosta ehdi!


      • asemamies.eläkel
        a--no kirjoitti:

        Tarkoitatko sardiinimiestä eli kyse on siis ruotsalaisesta hapansilakasta eli surströmmingistä? Ei sitä saa kuljettaa julkisissa kulkuvälineissä Japanissa, eikä muuallakaan!

        Koska Charles Mansonkaan ei ehtinyt kiireittensä vuoksi osallistumaan murhiin, niin tuskin tuo hapansilakkaäijäkään itse olisi sitä iskua tehnyt! Silti kumpikin tuomittiin elinkautiseen! Sinä, kun olet kiinnostunut kaloista ja Charles Mansonista, niin voisitko tehdä RIP- ketjun jälkimmäisen muistoksi tälle palstalle? Itse en kovan aikatauluni johdosta ehdi!

        Charles Manson oli surkein huuhaa-vedättäjä. Vain höperöt sitä kannattivat. Sen sijaan Perry Masonia aikanaan dikkasin.
        P.M oli kuvattu kovanaamaksi. Myöhemmin kerrottiin että hän olisi sortunut maissiviinaan.


    • OLis kyllä haluja mennä tokijoon...mutta luulenpa että lähimmäksi pääsee junalla kouvola-xian jos jäniksenä menee . Sieltä keski-kiinasta taitaa olla kuitenkin aika pitkä matka tokijoon.

    • Joo toki joo.. Japani auringon nousun maa kun oma aurinko on jo laskemassa.

    • "Yhtiön edustajien mukaan yksikään matkustajista ei ollut valittanut aikataulumuutoksesta."

      Matkustajat eivät tietenkään valittaneet vaan ne, jotka eivät ehtineet junaan.

    • Juuan.turunen

      Lähenkin tästä tapaa serkkuani Maritei Tsurusta Tokioon. Toki oon turusia Pohjois-Karjalasta. Ihme, että ne Martin hyväksyivät ja antoivat kansalaisuuden.
      Juon siellä sakea aamukuuteen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe