Kiva herätä lauvantai yänä siihe, kun kaveri tunkee munaansa mun suuhu.
Eikä ollu millekkää ku kysyin mitä touhuut saatana. Halus vaa et imisin sitä:D
Kiva herätys mitä hel.... kaveri tunkee suuhu:O
5
699
Vastaukset
- munasuuhunvaan
Oisit vaan alkanu imee. Veikkaan, että vähän ajan päästä oisit alkanu nauttii touhusta. Ja viimestään sillon kun oisit saanu lämpimät lastit suuhus:)
- Perkulessuuhu
Ei käyny mieles ku tollai tungetaa.
Jos seuraava kerra ku oon hereil:D
Jäi sitten imemättä?
- äoputs
No mutta yllätysherätys voi miellyttääkin. Mä nukkuvan naisen herätin, alasti, mahallaan se nukkui. Persvakoa raotin, rasvatun keskisormen peräreikään hivutin. Heti heräsi, silmäkulmastaan vilkaisi, että mitä nyt? Silmät heti sulki, kivaahan on tämä, räplää vain.
- Perkulessuuhu
No tuliha sitä kaverii sit, vuodenvaihtees imettyy. Ja tuun kyllä imee useemmingi.
Tykkäsin ja kaveri tykkäs, yhtene harrastus:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529