Mitä mieltä olette poikaystävän lähdöstä yksin kahden viikon lomamtkalle? Minua ei haittaa, mutta monet ystävistäni ovat ihmeissään Olen 25 ja hän 28. Olemme molemmat aika itsenäisiä, joten ihmettelen, miksi pitää aina olla kahdestaan? Luotan poikaystävääni. Olenko siis ainoa, joka ei kiukuttele miehen menemisistä? Tuntuu, että tällä palstalla ainakin suurin osa naisista haluaa kontrolloida kaikkea parisuhteessa. Minua sellainen lähinnä huvittaa...
poikaystävä yksin lomalle
18
2043
Vastaukset
- : )
Juu,
ole vain AIKUINEN oma itsesi : )
Mustasukkaiset "toisten elämän rajoittajat",
eläköön omaansa...
Tekee varmasti suhteellenne extrahyvää,
kun olette muutenkin hyvässä, rehellisyyteen ja luottamukseen perustuvassa suhteessa : )
Kyllä te kerkeätte yhdessä (ja yksinkin)
vielä reissaamaan!!!
Älä välitä muiden mielipiteistä,
te elätte varmasti antoisampaa elämää,
ilman TURHIA rajoitteita!
Kokemuksen syvällä rintaäänellä!!!- Cajun
näin, järkipuhetta tuli tässä, vähästä aikaa.
- Nti Näsä
EIKÖ SILLÄ PERSAUKISELLA OLE VARAA KUSTANTAA MATKAA TEILLE KUMMALLEKIN?!
- onnelliset yhdessä ja erillään
Eihän pariskunnan tarvi siamilaiseksi muuttua!
- nainen86
Miksi sä sitten kysyt muiden mielipidettä poikaystäväs lomalle lähdöstä,jos sä kerran luotat siihen ihan täysil.
Kyl mä ymmärsin,oot silti pikkasen huolissas jos joku super sexikäs exoottinen kaunotar sais sittekki sun miehen pään kääntymää...
Älä välitä,toi tunne on normaalii.
Jos se on sun arvonen jätkä ni kyl se pysyy sul lojaalina.- joopa joo
joo, eli minulla ei ole lomaa tänä talvena, hänella kk. Ja olemme kyllä lähdössä yhdessä lomalle ensi kesänä. Ja mitä johonkin superkauniiseen ja seksyyn tulee, pidän itseäni kauniina ja seksikkäänä.. ;) olenhan puoliksi lähi-idästä, joten saa mieheni kyllä mieheni eksootisuutta ihan täällä kotosuomessa jo kokea. Jos hän haluaa pettää, voihan sen tehdä myös suomessa. Minulla ei ole tarvetta kontrolloida asioita, joihin en voi vaikuttaa.
- kunnioituksella...
Jos olet syntynyt vuonna 86, en yhtään ihmettele asennettasi. Totuus on vaan se, että ketään jätkää et pysty kahlitsemaan, jos yrität, niin se on loppu sitten stoorille. Anna miehelle vapaus, ja jos se munaa, niin se on sitten over. as simple is that.
- PVC
On hienoa,jos pystyy olemaan niin aikuinen, että luotta toiseen eikä ole tarvetta kontrolloida. Luottamus on oikeasi hyvän parisuhteen edellytys.
Kirjoituksesi herätti kuitenkin kysymyksiä. Jos luotat mieheesi noin kovasti, niin miksi joidenkin ystävien mielipiteet häiritsevät? Vai kirjoititko tänne vain saadaksesi kehuja siitä, kuinka hyvä ja ihana nainen olet?
Jos miehesi on pettääkseen, sillä ei ole mitään väliä mitä rotua edustat, oletko kaunis vai ämpäriruma ja oletko seksin jumalatar vai et. Miehesi loma on ihan ok, jos yhteinen loma ei muuten onnistu. Meillä loma olisi sovittu vain viikoksi pelkästään siksi, että edes joskus olisi enemmän aikaa yhdessä.
Mutta meillä molemmat tekevätkin 3-vuorotyötä eikä meillä nähdä juurikaan koskaan. Parisuhde menee aina omien lomien edelle.- mariah
Toki ymmärrän ja tiedän nämä perusasiat. Ja se, että pettääkö mies vai ei, johtuu monista eri tekijöistä. Ei ulkonäöstä. Minua on petetty ja minä olen pettänyt, ja olen ollut sinkkuna ennen nykyistä suhdettani n. kolme vuotta, asunut yksin, sekä ollut ulkomailla töissä yksin vuoden. Tästä johtuen olen pakostakin itsenäinen, mikä ei kuitenkaan sulje pois parisuhdetta, missä molemmilla on myös oma elämä ja ystäväpiiri. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että suhde toimii paremmin tältä pohjalta, kuin, että takerrutaan toisiinsa ja ollaan epävarmoja.
- suhde
Mitä oikeastaan on väliä sillä, meneekö hän yksin vai kanssasi? Kerrot teidän olevan itsenäisiä. Parisuhteen itsenäisyys tarkoittaa lähinnä vain sitä, että parisuhde on pelkästään kulissi. Kulissi, jolla vältetään "miksi olet yksin" -kysymykset.
Eli: kirjoituksesi on kuin onkin väärässä paikassa ollessan parisuhde-palstalla.
Hyvää jatkoa kuitenkin, mariah.- Nainen
Parisuhteessa PITÄÄ olla itsenäinen. Muuten se toimi. Parisuhde, jossa ollaan riippuvaisia toisesta on pikemminkin se kulissi. Katsos kun itsenäisten ihmisten EI tarvitse pitää kulissia, mutta riippuvaisten täytyy.
- kaatui siihen
kun olimme liian tiiviisti yhdessä. Omaa elämää pitää olla. Toinen mielestäni tärkeä kommentti: Eikös tuo ole teidän suhde eikä niiden muiden?Mitä väliä muiden kommenteilla?
- Nainen
voi lähteä kumppaninsa kanssa, yksin, kavereiden/ystävien kanssa (tai lasten, omien tai sukulaislasten kanssa). Kaikki toimii, ellei siis AINA tarvitse olla kahdestaan. Suosittelisin terapeuttia jos tarvitsee.
- mie vaan
se on ihan ok että lähtee matkalle. monella ihmisellä on matka haaveita ja aina yksinkertaisesti molempien lomat esim. mene yksi yhteen niin olisi väärin kieltää toista.
mielestäni silloin voi kieltää kun mies lähtee 8 hengen porukalla 4 viikoksi jouluna pattayalle ja jättää sinut kotiin vaikka onkin luvannut yhteisen matkan. minulle kävi näin.
tämä on sellainen asia että varmasti jokainen nainen olisi ollut vittuuntunut. Kaikesta päätellen osaatte elää yhdessä ja antaa myös tilaa toisillenne. Ihailtavaa, onnittelen!
En itse tiedä parempaa kuin hyvä parisuhde, jossa molemmilla on hyvä olla ja jossa voi luottaa toinen toisiinsa - varauksetta. Teillä taitaa molemmilla olla parempi itsetunto kuin ihmettelevillä (ja kateellisilla?) ystävillänne.
Tiedän monia kaltaisiasi. Itsekään en ole koskaan tuntenut tarvetta vahtia tai vakoilla kumppaniani ja hänen menemisiään, vaikka kuulunkin vanhempienne ikäluokkaan. Eletään ja annetaan muidenkin elää tavallaan ;))- onnelliset yhdessä ja erillään
Sulla on terve itsetunto ja viestistäsi päätellen teillä on hyvä suhde.
- n20
Mun poikaystävä (26v) on myös lähdössä kahdeksi viikoksi ulkomaille. ja hän kysyi minulta lupaa lähteä, johon sanoin, että tottakai saat mennä, ei kai tuota tarvitse kysyäkään. Ei kai sitä aina tarvitse kylki kyljessä joka paikkaan mennä. Myös mun kaverit ihmetteli, kun olin niin ok asian suhteen. "Mä en ainakaan olis päästäny" -kommentteja tuli paljon.
- aada
mun avomieheni lähtee viikoksi Lappiin yhden kaverinsa kanssa. Aluksi heitä piti lähteä iso kaveriporukka ja minuakin pyydettiin mukaan, mutta nyt he lähtevät kahdestaan.
Minulla on silloin töitä ja olisi ollut hankalaa saada juuri silloin lomaa. Toisaalta tekee varmaan ihan hyvääkin olla 1 vko erossa toisistamme.
Ja vielä kun minä en osaa ollenkaan lasketella, niin mieheni varmaan turhautuisi opettamaan minua. Eri asia olisi jos olisimme sopineet lähtevämmekin kahdestaan, niin tottakai mieheni jaksaisi minua opettaa, mutta nyt hän kuitenkin menee kaverinsa kanssa ja pääsee nauttimaan ansaitusta lomastaan täysillä.
Myös mulla on "lupa" lähteä etelänmatkalle kaverini kanssa sitten kun minä haluan. Eli on hyvä tehdä yhdessä matkoja ja kavreiden kanssa matkoja, ja muutenkin viettää aikaa kaikkien läheistensä kanssa, ei vaan elämänkumppaninsa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428