Naiset kelpuuttaa jännämiehiä

Kiltti-ja-kunnollinen

7

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-nainen-

Myös miehet kelpuuttaa jännänaisia. Ei kelpaa kunnollinen nainen miehille.

• Nuo on yleensä kateellisia pikku ätmejä. :D

Hitleriki oli yks kiveksinen ätmi.. Kattokaa mitä se teki..

Stalin oli pienikokoinen ätmi... Kattokaa mitä se teki..

Ätmien ulkomuoto antaa harmittoman kuvan mutta todellisuudessa ätmit ovat väkivaltasia pikku otuksia.

:D

• Totuus-

Ätmillä on puhdas rikosrekisteri. Seurustelevilla jännämiehillä on pitkä lista rikoksia.

• ikisinkkunainen

Mies voi olla vittumainen ilman rikosrekisteriäkin.
        Näitähän ne jännämiehet yleensä onkin. Vittumaisuus paljastuu vasta perheen perustamisen jälkeen. Joskushan se rikosrekisteri saa alkunsa. Ei kellään ole syntyessään sellaista.

• totuus.asiasta
        ikisinkkunainen kirjoitti:

Mies voi olla vittumainen ilman rikosrekisteriäkin.
        Näitähän ne jännämiehet yleensä onkin. Vittumaisuus paljastuu vasta perheen perustamisen jälkeen. Joskushan se rikosrekisteri saa alkunsa. Ei kellään ole syntyessään sellaista.

Naisten kaksinaamaisia selityksiä. Naiset ovat heikkoina "bad boy" renttuihin ja kun saavat heiltä näpeillensä, niin teeskennellään "ei me tiedetty", vaikka kaikki miehen olemuksessa huusi, että tähän ei kannata sekaantua.

• omatotuutesi
        totuus.asiasta kirjoitti:

Naisten kaksinaamaisia selityksiä. Naiset ovat heikkoina "bad boy" renttuihin ja kun saavat heiltä näpeillensä, niin teeskennellään "ei me tiedetty", vaikka kaikki miehen olemuksessa huusi, että tähän ei kannata sekaantua.

Minunkin ex muuttui jännäksi 30 vuoden jälkeen. Ei huutanut olemuksessa mikään silloin kaksikymppisenä.
        Kiltti töissä käyvä mies oli.
        Eihän niitä kilttejä ole olemassakaan koska sellaisista ei löydy linkkejä koskaan. Linkit on aina tappajiin joita miehet ihannoi.

• Yksinäinen-ätmi

Tuollaiset apulinjat saisi lopettaa heti. Naisille ei mitään apua kannata antaa, se on naisen valinta jos kelpuuttaa jännämiehen ja sen kanssa naisen tulee elää silloin. Yhteiskunnan varoja ei apulinja humpuukkiin pidä kuluttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3480
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3169
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3022
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2710
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2192
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1774
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1741
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1715
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1638
    Aihe