Suhteessa. Miksi et ole enää suhteessa?
Kuka palstan miehistä ollut naisen kanssa?
5
60
Vastaukset
Olin naimisissa 11 vuotta. (Koliikkitapaus) sit 3 kpl yli 3 kk suhdetta sen jälkeen. Omalta kohdalta syy oli korvien välistä. Itsetuntemus surkea ja arvostus itseä kohtaan huono=en ollut valmis suhteisiin.
- Normimies38
Oonhan minä ollut kymmenisen vuotta olin naisen kanssa. Minulla ei ollut kunnianhimoa saavuttaa unelmia elämässä joten suhde loppui.
Suhteet on höpöhommia. :D
- tämä.varma
Peris ja darkkis eivät ole olleet kertaakaan :))))))))))))))))))))))))))))))
Tai ehkä keskenään. - Tindermies
Syntyvyys on laskenut kuin lehmän häntä. Se taas johtuu miesten työttömyydestä ja köyhyydestä eli suhteita ei synny kovin paljon. Raha on kemia eikä naiset halua miestä jonka kanssa tulevaisuus näyttää surkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823480
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763169Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683022On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702710Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442192- 621774
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261741- 351715
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601638