Kaksi tämän hetken naisvartaloihannetta

eioleoikeaavastausta

56

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisinhuomauttaa

Ensimmäinen on ollut ihanne kautta aikojen, ei pelkästään tänä päivänä.

• vääräpalsta
      • Tindermies

Tuo on just seksikäs. En minä mitään lihaa panisi vaan tuommoista

• tänkstulihyvämieli
        Tindermies kirjoitti:

Tuo on just seksikäs. En minä mitään lihaa panisi vaan tuommoista

Kiva kuulla :) Vaikka olenkin jo 40 , minun vartalo muistuttaa noista kolmesta juuri tuota :))

• sinkkumiess_35

Täältäkin ääni tuolle tytölle<3

• Naisasialooser.1
        tänkstulihyvämieli kirjoitti:

Kiva kuulla :) Vaikka olenkin jo 40 , minun vartalo muistuttaa noista kolmesta juuri tuota :))

Paitsi, että sinun ihosi on nahistunut kuin vanha kanankoipi.

• tänkstulihyvämieli
        Naisasialooser.1 kirjoitti:

Paitsi, että sinun ihosi on nahistunut kuin vanha kanankoipi.

Ei muuten ole. Ihan sileä, valkea ja kuulas :))) Ja nämä adjektiivit kuultu ihan miehen suusta. Enkä itsekään mikään sokea ole.

• Kaisanoasaa
        tänkstulihyvämieli kirjoitti:

Ei muuten ole. Ihan sileä, valkea ja kuulas :))) Ja nämä adjektiivit kuultu ihan miehen suusta. Enkä itsekään mikään sokea ole.

Haluaisin panna sinua.

• Teknodonna

Mjaa-a

Tällaiset monivalintatehtävät ovat suhteellisen haastavia, sillä vaihtoehtoja on tässä tapauksessa vain kaksi.

Periaatteessa vaikuttaa sekavalta olla sitä mieltä, että molemmat ovat tasavertaisia.

(Naurua)

• Teknodonna

Esmes mulle käy vaiskuvien (fotojen) kanssa usein niin, että ällini alkaa välittömästi yhdistää nähtyä koettuun. Eli siis mä skannaan jotain kokemaani päänsisällöstä.

Nyt kävi niin että eka misu muistutti mun mutsistani otettuja vanhoja valokuvia, ja seuraavasta fotosta tuli mieleen mun naapuri (sinkku).

(Reps)

• mutsisoli
        Teknodonna kirjoitti:

Esmes mulle käy vaiskuvien (fotojen) kanssa usein niin, että ällini alkaa välittömästi yhdistää nähtyä koettuun. Eli siis mä skannaan jotain kokemaani päänsisällöstä.

Nyt kävi niin että eka misu muistutti mun mutsistani otettuja vanhoja valokuvia, ja seuraavasta fotosta tuli mieleen mun naapuri (sinkku).

(Reps)

Entisajan naisilla oli tuollainen vyötärö ja lantio luonnostaan. Nykyään sitä tavoitellaan kaikin tavoin, vaikka sitten kylkiluita poistaen, kuten Kardishianin siskokset.

https://im.mtv.fi/image/4912194/landscape16_9/1024/576/d09472d5974213a37959231a0c17e1f9/pY/tiimalasivartalo-vyotaro-pin-up.jpg

• Teknodonna
        mutsisoli kirjoitti:

Entisajan naisilla oli tuollainen vyötärö ja lantio luonnostaan. Nykyään sitä tavoitellaan kaikin tavoin, vaikka sitten kylkiluita poistaen, kuten Kardishianin siskokset.

https://im.mtv.fi/image/4912194/landscape16_9/1024/576/d09472d5974213a37959231a0c17e1f9/pY/tiimalasivartalo-vyotaro-pin-up.jpg

Mjaa

Mää saan tosta sellaisen käsityksen, että sun mielestä tällainen naiskuva, tai -tyyppi, jollaisena koet todellisen naisen, on kuollut sukupuuttoon.

En minä tiedä. En vain tapaa kuljeskella kadulla mittanauha kädessä, joten en senkään vuoksi tiedä.

(Naurua)

• sesoppii

Tuolle tiimalasille haluaisin heti pukea tiukat farkut. Tai vaihtoehtoisesti viiskytluvun jakkupuvun ja sukkanauhaliivit. Molemmat sitten riisuisin pikapikaa, paitsi sukkanauhat jättäisin.

• 958293458239054820935480

Ekassa on oikea tiimalasi, jonka on hyvin vaikea löytää vaatteita kaupasta. Jos kaupasta löytyy helposti vaatetta, ei kyseessä ole tiimalasi - tuokin neitonen on pukeutunut trikoovaatteeseen, joka taas on mahdoton ihmisten ilmoilla.

Ei nainen vartalolon mallilleen mitään voi, joten turha puhua tavoittelemisesta. Itse pidän upeimpana sporttista, pienipyllyistä koipeliinia, tyylikkäin vartalon malli. Tiimalasi on kaikkien vaikein säilyttää hyvännäköisenä, mutta hyvä puoli se, ettei vartalotyypistä ikinä katoa vyötärö (ellei sitten liho aivan hengenvaarallisen lihavaksi). Hyvää myös sääret, jotka jatkavat tiimalasin muotoa (jos ei ole sellaisia sääriä, se ei ole tiimalasivartalo).

• oiythjhccbjhvbjv

Kunnon tiimalasia ei voi kehittää ilman kirurgin veistä jollei siihen ole pohjaa, tuo toinen pötkylä taas on yleisin suomalainen kehotyyppi painosta riippumatta.

• näinpälienee
        oiythjhccbjhvbjv kirjoitti:

Kunnon tiimalasia ei voi kehittää ilman kirurgin veistä jollei siihen ole pohjaa, tuo toinen pötkylä taas on yleisin suomalainen kehotyyppi painosta riippumatta.

Jaa, ennen suomalaista naista pidettiin lähinnä päärynävartalona. Mutta totta, nyt pötkylöitä näkee enemmän. Etelän mailla tiimalaseja ja päärynöitä, uhkeitakin sellaisia näkee joka puolella. Ne seiskyt- ja kahdeksankytluvun nuoret päärynät ja tiimalasit on tainnut lihoa muodottomiksi suurin osa. Mutta ei ihan kaikki.

• 934854093849063869038
        näinpälienee kirjoitti:

Jaa, ennen suomalaista naista pidettiin lähinnä päärynävartalona. Mutta totta, nyt pötkylöitä näkee enemmän. Etelän mailla tiimalaseja ja päärynöitä, uhkeitakin sellaisia näkee joka puolella. Ne seiskyt- ja kahdeksankytluvun nuoret päärynät ja tiimalasit on tainnut lihoa muodottomiksi suurin osa. Mutta ei ihan kaikki.

Vartalon malli on kiinni geeneistä. Tiimalasissa ei ole kyse pelkästä vyötäröstä, vaan reisistä, rinnoista ja takapuolesta myös. Itsekin olen mutulla huomioinut, ettei se ole hirveän yleinen vartalon malli Suomessa, mutta lattareissa on paljon tiimalaseja, mielestäni siellä on eniten todella hyvännköisiä tiimalasivartaloita, joihin kuuluvat vielä todella pitkät jalat.

Vartalon mallissa ratkaisee mielestäni vartalon mittasuhteet. Esimerkiksi pitkät ja hyvänmuotoiset jalat ovat paljon tärkeämmät kuin kapea vyötärö kokonaisvaikutelmassa, jos puhutaan nyt kauniista naisista ilman sen kummempia arvolatauksia. Hartioiden leveys suhteessa lantioon, raajojen pituus jne. Eli sama juttu kuin kasvoissa. Kasvojen malli ratkaisee paljon, esimerkiksi tuttavistani erikoisin nenä on sillä, joka on tunnustetuin kaunotar. Täysin symmetrinen, kaunis naama ei ole se säväyttävin kaunotar, mutta ollakseen kaunis, vaaditaan oikeat mittasuhteet sekä kasvoihin että vartaloon. Niitä ei saa edes kirurgin pöydällä.

• tiimalasiontiimalasi
        934854093849063869038 kirjoitti:

Vartalon malli on kiinni geeneistä. Tiimalasissa ei ole kyse pelkästä vyötäröstä, vaan reisistä, rinnoista ja takapuolesta myös. Itsekin olen mutulla huomioinut, ettei se ole hirveän yleinen vartalon malli Suomessa, mutta lattareissa on paljon tiimalaseja, mielestäni siellä on eniten todella hyvännköisiä tiimalasivartaloita, joihin kuuluvat vielä todella pitkät jalat.

Vartalon mallissa ratkaisee mielestäni vartalon mittasuhteet. Esimerkiksi pitkät ja hyvänmuotoiset jalat ovat paljon tärkeämmät kuin kapea vyötärö kokonaisvaikutelmassa, jos puhutaan nyt kauniista naisista ilman sen kummempia arvolatauksia. Hartioiden leveys suhteessa lantioon, raajojen pituus jne. Eli sama juttu kuin kasvoissa. Kasvojen malli ratkaisee paljon, esimerkiksi tuttavistani erikoisin nenä on sillä, joka on tunnustetuin kaunotar. Täysin symmetrinen, kaunis naama ei ole se säväyttävin kaunotar, mutta ollakseen kaunis, vaaditaan oikeat mittasuhteet sekä kasvoihin että vartaloon. Niitä ei saa edes kirurgin pöydällä.

Kyllä tuo ylimmäinen on tiimalasi, vaikka sillä olisi metrin mittaiset jalat. Silloin se ei ole ihannevartalo, eikä kaunis kokonaisuus, mutta silti tiimalasi. Esimerkiksi Kardashianin siskokset ja Jennifer Lopez ovat lyhytjalkaisia tanttaroita, mutta löytyy niiltä silti tiimalasivartalo. Kardashianit tosin ovat sitä keinotekoisesti, kirurgisesti muokanneet, mutta lopputulos on kuitenkin x-malli. Minusta J.Lo on kaunisvartaloisempi, koska luonnollinen. Ja nämä leidithän käyttävät järkkyjä korkkareita, että jalat saadaan ihannepituisiksi.

• bbbbbbbbv
        näinpälienee kirjoitti:

Mieluummin vaikka muhkea peräisiä päärynöitä kun pelkkiä pötkylöitä, mutta eipä tuo mielipiteellä muutu.

• 94865096845098603498609
        tiimalasiontiimalasi kirjoitti:

Kyllä tuo ylimmäinen on tiimalasi, vaikka sillä olisi metrin mittaiset jalat. Silloin se ei ole ihannevartalo, eikä kaunis kokonaisuus, mutta silti tiimalasi. Esimerkiksi Kardashianin siskokset ja Jennifer Lopez ovat lyhytjalkaisia tanttaroita, mutta löytyy niiltä silti tiimalasivartalo. Kardashianit tosin ovat sitä keinotekoisesti, kirurgisesti muokanneet, mutta lopputulos on kuitenkin x-malli. Minusta J.Lo on kaunisvartaloisempi, koska luonnollinen. Ja nämä leidithän käyttävät järkkyjä korkkareita, että jalat saadaan ihannepituisiksi.

Tiimalasivartalossa jalat jatkavat kaarevaa muotoa, ilman sitä ei ole tiimalasivartaloa niin kuin kirjoitin.

Pitkäsäärisyys on muuten plussaa (liittyen yleisiin kauneusihanteihin, joihin yleensä sekoitetaan tiimalasivartalo, vaikka se on turhan yliampuva ollakseen yleisesten kauneusihantenteiden mukainen).

• heheheh
        94865096845098603498609 kirjoitti:

Tiimalasivartalossa jalat jatkavat kaarevaa muotoa, ilman sitä ei ole tiimalasivartaloa niin kuin kirjoitin.

Pitkäsäärisyys on muuten plussaa (liittyen yleisiin kauneusihanteihin, joihin yleensä sekoitetaan tiimalasivartalo, vaikka se on turhan yliampuva ollakseen yleisesten kauneusihantenteiden mukainen).

Jos jalat on kaarevat, ne on länkisääret :)

• 945843958349068293068
        heheheh kirjoitti:

Jos jalat on kaarevat, ne on länkisääret :)

Länkisääret ovat i h a n eri asia :)

Nää on koomisia keskustelunaiheita, mutta vakavalla naamalla tässä kirjoittelen tiimalasivartalon määritelmää, kun se ymmärretään i h a n päin honkia :)

• höpötitihöpöö
        945843958349068293068 kirjoitti:

Länkisääret ovat i h a n eri asia :)

Nää on koomisia keskustelunaiheita, mutta vakavalla naamalla tässä kirjoittelen tiimalasivartalon määritelmää, kun se ymmärretään i h a n päin honkia :)

Tiimalasilla tarkoitetaan hartiat, vyötärö, lantio suhdetta. Mielellään rinnatkin siinä on hyvä olla samassa linjassa. Eli nämä kolme muodostavat x-kuvion, kuten tiimalasin. Jalat on erikseen. Ne voi olla kauniit tai rumat. mielummin tietysti pitkät, muodokkaat ja sironilkkaiset, mutta jos on paksut pökkelöt, ei se silti tiimalasia mihinkään vie. Kuten ei myöskään ohuet ripakintut, joita joskus voi nähdä hoikilla tiimalaseilla.

• 945843986290682906890236
        höpötitihöpöö kirjoitti:

Tiimalasilla tarkoitetaan hartiat, vyötärö, lantio suhdetta. Mielellään rinnatkin siinä on hyvä olla samassa linjassa. Eli nämä kolme muodostavat x-kuvion, kuten tiimalasin. Jalat on erikseen. Ne voi olla kauniit tai rumat. mielummin tietysti pitkät, muodokkaat ja sironilkkaiset, mutta jos on paksut pökkelöt, ei se silti tiimalasia mihinkään vie. Kuten ei myöskään ohuet ripakintut, joita joskus voi nähdä hoikilla tiimalaseilla.

Reisien ulkopuoli jatkaa lantion kaarta tiimalasivartalossa, ohutsäärinen nainen, jolla ei ole reisien ulkosyrjällä kaarevaa muotoa ei ole tiimalasivartaloinen.

• höpötitihöpöö
        945843986290682906890236 kirjoitti:

Reisien ulkopuoli jatkaa lantion kaarta tiimalasivartalossa, ohutsäärinen nainen, jolla ei ole reisien ulkosyrjällä kaarevaa muotoa ei ole tiimalasivartaloinen.

Reidet onkin osa tiimalasia, mutta ei enää sääret (sääret= polvien alla jatkuva jalan osa)

• 93597589376894768457687
        höpötitihöpöö kirjoitti:

Reidet onkin osa tiimalasia, mutta ei enää sääret (sääret= polvien alla jatkuva jalan osa)

Okei, olmme siis about samaa mieltä, tarkoitin säärillä koko jalkaa viesteissäni. Kyllä olen pitänyt "pitkäsääristä" naista sellaisena, jonka jalka on kokonaisuudessaan pitkä enkä sellaista, jonka jalka polvesta alaspäin on pitkä, se näyttäisi vähän hassulta :) Tiedä sitten mikä sanan sääri merkitys oikeasti on, ehkä kielikorvani on väärässä.

• miellyttää

Ylimmäinen näyttää naiselta, valitsen siis sen. Lantio tekee naisen.

• marilyntiimalasi

• Teknodonna

Mjoo

Aikansa kun talikoi lantaa, niin se helmi aina löytyy.

(Naurua)

• naisnaisnais

• naisnaisnais
        naisnaisnais kirjoitti:

Mahtavan naisellinen kokonaisuus, nuo käsivarretkin, niin naiselliset että heikkoa tekee.

Siis etenkin tässä päivänvarjo kuvassa.

• Ei ole taas mun tyyppiä yhtään..

• No jos oisin naisiinpäin kallellaan, niin kumpi nyt sattuis olemaan sydämellisempi ja rakastava mua kohtaan. Kummankaanlainen kroppa ei ole mulle itselleni mun kropakseni tavoittelemisen arvoinen.

Mulla on omanlaiseni ja kelpaa tämmösenä mulle.

• Teknodonna

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Monica Belluccissa on ollut aina jotain täysin käsittämätöntä "poissaolevuutta," vaikka hän on ollut läsnä.

Mun mielestä tällainen on juuri tavoittelemisen arvoista, ei mikään muu.

(Hirn)

https://screenshots.firefox.com/EHK4DZHRtYYqUpUP/photo.gala.fr

Ja kun nyt vauhtiin päästiin, niin mun mielestä tällaiseen poissaolevuuteen on varmasti monia syitä. Jokaisessa hänestä otetussa kuvassa on aivan sama pohjavirta, kaukaisuus.

En ole löytänyt tähän päivään mennessä vielä yhtään kuvaa, jossa Monica olisi jotenkin "levällään."

Hänellä on jonkinlainen itsesensuuri koko ajan taululla päällä. Minulle sellainen on raastavaa, raapivaa ja kirskuvaa.

(Hirn)

http://1.bp.blogspot.com/-D98YtKNsoFM/UWubYOIYooI/AAAAAAAD0lQ/_Pn9QC-Tee4/s1600/IMG_5520.PNG

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Ja kun nyt vauhtiin päästiin, niin mun mielestä tällaiseen poissaolevuuteen on varmasti monia syitä. Jokaisessa hänestä otetussa kuvassa on aivan sama pohjavirta, kaukaisuus.

En ole löytänyt tähän päivään mennessä vielä yhtään kuvaa, jossa Monica olisi jotenkin "levällään."

Hänellä on jonkinlainen itsesensuuri koko ajan taululla päällä. Minulle sellainen on raastavaa, raapivaa ja kirskuvaa.

(Hirn)

http://1.bp.blogspot.com/-D98YtKNsoFM/UWubYOIYooI/AAAAAAAD0lQ/_Pn9QC-Tee4/s1600/IMG_5520.PNG

Mjoo

Siis Monican eteerisyys ja autiosaarimaisuus on lähes tuskallista kokea.

Jollain tasolla mua puhuttelee absoluuttinen yksinäisyys ja sen kasvot. Ja tällaisena mä Monicaa pidän, vaikka näin ei välttis olisikaan.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Siis Monican eteerisyys ja autiosaarimaisuus on lähes tuskallista kokea.

Jollain tasolla mua puhuttelee absoluuttinen yksinäisyys ja sen kasvot. Ja tällaisena mä Monicaa pidän, vaikka näin ei välttis olisikaan.

(Hihitystä)

Näetkö siis sinäkin Monica Bellucci-unia kuten David Lynch konsanaan (Twin Peaks Return:ssa)?

• Teknodonna
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Näetkö siis sinäkin Monica Bellucci-unia kuten David Lynch konsanaan (Twin Peaks Return:ssa)?

Häh?

Luntsin tekemiset tai tajuamiset ei nyt voisi vähempää kiinnostaa.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Häh?

Luntsin tekemiset tai tajuamiset ei nyt voisi vähempää kiinnostaa.

(Naurua)

Lynch on mahtava, mutta mä en pidä siitä (yli)tulkitsemisesta, mitä sen fanit yleensä tekee. Miksi etsiä merkityksiä jostain, mistä toinen tekee kieli poskessa draamaa? Ei se ole tarkoittanut millään pöllöillä jne. mitään. Ne on pöllöjä.Ylipäätään kaikki merkityksien etsimiset on turhaa oli sitten kyse unista tai mistä vaan. Asiat asioina, pöllöt pöllöinä :)

• Teknodonna

Lynch on mahtava, mutta mä en pidä siitä (yli)tulkitsemisesta, mitä sen fanit yleensä tekee. Miksi etsiä merkityksiä jostain, mistä toinen tekee kieli poskessa draamaa? Ei se ole tarkoittanut millään pöllöillä jne. mitään. Ne on pöllöjä.Ylipäätään kaikki merkityksien etsimiset on turhaa oli sitten kyse unista tai mistä vaan. Asiat asioina, pöllöt pöllöinä :)

Mjaa

Ei kuule kiinnosta edes pöllöinä pöllöt.

(Reps)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Ei kuule kiinnosta edes pöllöinä pöllöt.

(Reps)

Mjuu, en susta puhunutkaan mittään :) Lynchista, faneista ja itsestäni vain, tapani mukaan.

• tätä-tuumitaan

Mjuu, en susta puhunutkaan mittään :) Lynchista, faneista ja itsestäni vain, tapani mukaan.

Mielenkiiintoista.. Teknodonna ärhentelee sulle. En ole muille huomannut tekevän niin. Onx teillä joku historia? Onko se joku rekattu? Tiedätkö mitä sukupuolta on?

• tätä-tuumitaan kirjoitti:

Mielenkiiintoista.. Teknodonna ärhentelee sulle. En ole muille huomannut tekevän niin. Onx teillä joku historia? Onko se joku rekattu? Tiedätkö mitä sukupuolta on?

Juu, se on aina ollut tuommonen mulle :) Musta se on liikkis. Sukupuoli? En ole oikeastaan koskaan edes ajatellut, en osaa sanoa. Ja ei kai kukaan rekattu ole, en usko.

• lataamoon.joutaa
        tätä-tuumitaan kirjoitti:

Darra Tsirralla on vissiin huonoja muistoja miehen logiikalta kun sille vittuiltiin 247 ja miksi ei olisi vittuiltu. Ihme itsensä kanssa höpöttäjä ja tyhjännauraja. En käsitä miten sitä täällä jotkut fanittaa.

• oletgenio
        lataamoon.joutaa kirjoitti:

Darra Tsirralla on vissiin huonoja muistoja miehen logiikalta kun sille vittuiltiin 247 ja miksi ei olisi vittuiltu. Ihme itsensä kanssa höpöttäjä ja tyhjännauraja. En käsitä miten sitä täällä jotkut fanittaa.

Tuskin blondi sille mitään on vittuillut. Kuten ei muutkaan naiset.

• Jos kuvittelisin viehättyväni fyysisesti naisvartalosta, noista kumpikaan ei vetoaisi. Eka muistuttaa liikaa omaa vartaloa ja toka ei viehättäisi vaikka olisi miehen vartalo. Liikaa lihaksia. Joku hyvin hoikka, suora-ja kapealanteinen, poikamainen, tummasilmäinen tyttöpoika se sitten varmaan olis, mihin voisin teoriassa ihastua fyysisessä mielessä. Kun sellaiset pojatkin on usein viehättäneet.

• heheheh

Miki Liukkonen naisena?

• heheheh kirjoitti:

Miki Liukkonen naisena?

Nojoo, vaikka Miki on miehenä (poikana) vielä ihanampi :) Ja Olavi Uusivirta, mun uusi poikasuosikki <3 <3 Kävin nimittäin katsomassa Viulisti-elokuvan, on siinä ihan uskomaton mussu :)

• 12121212121212

Hassua kuinka ei millään päästä yksimieliosyyteen siitä mikä se ultimaattinen naisvartalo on, tai kuuluuko naisen olla pitkä vai lyhyt.

Jos kysyttäisiin miesvartalosta, ei tarvitsisi miettiä onko pitkä parempi kuin lyhyt, raamikas parempi kuin hoikka, leveäharteinen parempi kuin luisuharteinen, jne.

Kummallakin sukupuolella on inhokkinsa, mutta miehillä on huomattavasti laajempi maku suosikkien suhteen.

• ihanselkeetäon

Ei tässä kyllä kukaan ole tuosta lihaksikkaasta pitänyt. Ainakaan kukaan heteromies. Tiimalasia ovat arvostelleet sellaiset naispuskat, joilla tiimalasia ei itsellä ole.

• Kaisanoasaa

Onhan tuo tosi kaunis vartalo johon voisi mällinsä ruiskaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3490
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3179
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3032
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2710
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2202
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1784
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1741
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1715
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1638
    Aihe