Miehet on romanttisempia kuin naiset

Pillujen--asiantuntija

39

169

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tindermies

Ostan kukkia naisille mutta ei ne arvosta sitä.

• RomanttinenElekö

Annoin itse tekemäni joulukortin ihastukselleni, jossa sanoin kehuin naista.
        Nainen tykkäsi kovasti, kiitti ja arvosti antamaani pientä joulun toivotusta, joka oli tehty ajatuksella ja sydämellä ainoastaan tätä naista varten....

• Normaalinainen

Miesten viinanhuuruiset viikonloput ei ole romanttisia ja niitä on joka viikonloppu.

• Buhahaha

Mitäs raahaat kotiisi niitä viinaan meneviä miehiä etkä kelpuuta raittiita.

• vaikkaeiraahaa
        Buhahaha kirjoitti:

Mitäs raahaat kotiisi niitä viinaan meneviä miehiä etkä kelpuuta raittiita.

Asian tietää raahaamattakin.

• Buhahaha
        vaikkaeiraahaa kirjoitti:

Asian tietää raahaamattakin.

Väitäkö väkisin ettei raittiita miehiä olekaan? Kyllä heitä on, mutta eivät naiset heitä halua, koska naiset eivät halua romantiikkaa raiitiilta mieheltä vaan rajua panoa viinaan menevältä jännämieheltä.

• Tuntuu että kaikki iltalehden tutkimukset on jotenki päälaellaan. :D

• werfw4rwefefwef

Oletan että tuossa puhutaan ns. nykymiehistä, kuinkas toimivaa tuo sitten on jos miehille naisen saaminen on nykyään vaikeampaa. Tod.näk. nykyään kun on löysä ja helppo elämä sekä huonot testot niin on tunteellisempi, eli romanttisempi, ja näin epämiehekkäämpi.

• Allekirjoitan. Mutta tässä näkyy myös oikominen. Romanttisuus on monesti vaan kulissi...ei ajateltu ja todellinen ajatus/tunne. Se on suorastaan uhriutumista ja heittäytymistä.

Romantiikkaa ja pehmeitä asioita ei tarvitse lakaista maton alle, vaikka suhde perustuisi järjelle. Tunteille löytyy aina käytännön syy. Ei ne ilmesty taivaista.

• EnTiedäVielä

Mitäs me oikein keksitään tälle Pillujen--asiantuntijalle, että päästään siitä eroon?

• Sinkkunainen--

Miehet ei ole yhtään romanttisia. En ole yhtää kukkasta saanut koskaan.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Mies ajattelee aina romanttisesti miten voisi hemmotella naisia. Naiset ei varmaan ole saaneet mitään romanttisia tekoja jännämiehiltä.

• levypyörii

Ei tarvitse nähdä kun nimimerkki niin tietää että kyse on kyseisen miehen idoleista.

• Kiltti-ja-kunnollinen
        levypyörii kirjoitti:

Ei tarvitse nähdä kun nimimerkki niin tietää että kyse on kyseisen miehen idoleista.

Olen ostanut kukkia naisille ja askartelin kortin mutta nainen heitti kukat roskiin.

• ymmärrettävää
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

Olen ostanut kukkia naisille ja askartelin kortin mutta nainen heitti kukat roskiin.

Oliko kyse lepyttelykukista eli yritit saada anteeksi vaikka pettämisen?

• Tää oli huvittava ja jokseenkin heikko esitys.

"Tutkijat järkeilivät tutkimuksessaan, että jos mies tunnustaa rakkautensa juuri ennen seksiä, se on keino lisätä seksin todennäköisyyttä. Naisen hälytyskellot eivät kuitenkaan tällaisessa tilanteessa soi."

- Ai ei soi? Voi nyt helvettiläinen kun vitsin murjaisivat! Kyllä vaan soi ja kova, jos hetipian kättelystä aletaan rakkautta tunnustamaan.

Romanttisuus on pikemmin taas luonnekysymys ja asia, kun sukupuoliasia. Kuten sekin miten nopea rakastuja/ihastuja on. On tavattoman romanttisia ja tunteellisia miehiä, joiden silmät suorastaan muuttuu sydämiksi...mutta niin on naisiskin.

Kuten on myös niitä, joiden sydämeen ei tunnu kukaan yltävän...koskaan.

• iijoijoicd

No onkos se nainen heti antamassa?

• iijoijoicd kirjoitti:

No onkos se nainen heti antamassa?

Riippuu niin naisesta ja miehestäkin kyllä. Joku voi antaa heti jollekin, muttei jollekin toiselle tai olla antamatta kellekkään heti tai koskaan. ☺️

Ei nää ole mitään mustavalkoisia juttuja joko tai. Kyllä tai ei.

• iijoijoicd

Eivät tietenkään ole mutta itse oletan tuossa tarkoitettavan että se rakkauden tunnustus tulee ikäänkuin viimeisenä varmistuksena juuri ennen, että lämmittely on jo aloitettu.

• iijoijoicd kirjoitti:

Eivät tietenkään ole mutta itse oletan tuossa tarkoitettavan että se rakkauden tunnustus tulee ikäänkuin viimeisenä varmistuksena juuri ennen, että lämmittely on jo aloitettu.

Viimeisenä varmistuksena mistä? Rakkaudesta toiset höpöttää vasta saamisen jälkeen, ei ennen. Molemmissa tapauksissa vuodatus voi olla vain aivokemian hurmostilaa. Joka laantuu yhtä pian, kun alkoikin.

• iijoijoicd

Ennen kuin pääsee pykälään, "Tutkijat järkeilivät tutkimuksessaan, että jos mies tunnustaa rakkautensa juuri ennen seksiä, se on keino lisätä seksin todennäköisyyttä."
        '

• iijoijoicd kirjoitti:

Ennen kuin pääsee pykälään, "Tutkijat järkeilivät tutkimuksessaan, että jos mies tunnustaa rakkautensa juuri ennen seksiä, se on keino lisätä seksin todennäköisyyttä."
        '

😂🤣

Hetihän tuon tajuaa, että pesälle pääsyä varmistellaan, mutta etteikö naiset sitä tjuis...se oli se vitsi.

• 0184151115515656611
        monnom kirjoitti:

😂🤣

Hetihän tuon tajuaa, että pesälle pääsyä varmistellaan, mutta etteikö naiset sitä tjuis...se oli se vitsi.

Eli naisten pitäisi antaa useammalle ja nopeammin niin laajentavat rakkauden löytämisen mahdollisuutta.

• 0184151115515656611 kirjoitti:

Eli naisten pitäisi antaa useammalle ja nopeammin niin laajentavat rakkauden löytämisen mahdollisuutta.

Ei, vaan pistää poika jäähylle miettimään mitä tuli sanottua ja miksi. Rakkaudenluritukset on vakavia asioita. Ei niitä nakella pillun hingussa kuulkaa ensinkään...🤣😂

• 12121212121212
        monnom kirjoitti:

😂🤣

Itse asiassa eivät tajua.

Ei fiksu mies sano "minä rakastan sinua" vaai "olen hulluna sinuun/teet minut hulluksi/katso mitä sait minut tekemään" tms, osoittaen että mies on naisen pauloissa. Sitä kutsutaan LMR-taktiikaksi.

• 12121212121212 kirjoitti:

Itse asiassa eivät tajua.

Ei fiksu mies sano "minä rakastan sinua" vaai "olen hulluna sinuun/teet minut hulluksi/katso mitä sait minut tekemään" tms, osoittaen että mies on naisen pauloissa. Sitä kutsutaan LMR-taktiikaksi.

Vielä läpinäkyvämpää! Mulle kun sanos noin saisi kämmenen vasten naamaa. Talk to this.. et sitten keksinyt mitään nasevampaa?

Kyllähän nuo nyt kuka vaan tajuaa bensaksi liekkiin, ei niin tyhmää ihmistä ole olemassakaan...eri asia sitten jos antaa vaan haluilleen vallan ja pitää lätinää rohkaisuna. Mutta läpinäkyvää kaikki maaliin tähtäävät puheet anyway...

Läpäläp ja kohta ollaan jo kimpussa...heh jos ei lamppu syty, voi tarkistaa onko lamppua ensinkään. 🙂

• jebbbbsep

Jos kerran naiset kaiken mukamas huomaavat niin miksi sitten antavat huonoille miehille mistä sitten jälkikäteen valittavat? Usein kaverit huomaavat heti millainen mies on mutta nainen ei usko, siinä se "tietäminen",

• 12121212121212
        monnom kirjoitti:

Vielä läpinäkyvämpää! Mulle kun sanos noin saisi kämmenen vasten naamaa. Talk to this.. et sitten keksinyt mitään nasevampaa?

Kyllähän nuo nyt kuka vaan tajuaa bensaksi liekkiin, ei niin tyhmää ihmistä ole olemassakaan...eri asia sitten jos antaa vaan haluilleen vallan ja pitää lätinää rohkaisuna. Mutta läpinäkyvää kaikki maaliin tähtäävät puheet anyway...

Läpäläp ja kohta ollaan jo kimpussa...heh jos ei lamppu syty, voi tarkistaa onko lamppua ensinkään. 🙂

Helppoa on sanoa noin täällä palstalla. Mutta kun taulussa on muutama shotti ja pikkarit ovat kosteina taitavan pelimiehen, siis tarkoitan ihanan tavallisen miehen, käsittelyssä...asia muuttuukin toisenlaiseksi.

Helppoa on sanoa noin täällä palstalla. Mutta kun taulussa on muutama shotti ja pikkarit ovat kosteina taitavan pelimiehen, siis tarkoitan ihanan tavallisen miehen, käsittelyssä...asia muuttuukin toisenlaiseksi.

Mulle se on helppoa missä vaan sanoa noin, shoteilla tai ilman. Mutta onhan niitäkin joille ei tuo helppoa ole. Onneksi olen syytön muiden valinnoista.

Kalsarit ei kastu ellei mee pissa housuun tai ole vatsatautia. ☺️

No hiki voi joskus kastella reunoisra, jos on oikeen hikipinnassa juossu päivän.

• jebbbbsep kirjoitti:

Jos kerran naiset kaiken mukamas huomaavat niin miksi sitten antavat huonoille miehille mistä sitten jälkikäteen valittavat? Usein kaverit huomaavat heti millainen mies on mutta nainen ei usko, siinä se "tietäminen",

Jaa-aa kuten sanoin...eri asia sitten jos antaa vaan haluilleen vallan ja pitää lätinää rohkaisuna.

Kyse tuskin on siitä ettei tajua, ei vain välitä pikemminkin. Ts.antaa vaan mennä. Kyllähän naisetkin osaa seksistä nauttia, harvemmin vaan kukaan nauttii sydämen särkymisestä. Voihan joku uskoakin vuosisadan rakkaustarinaan, heti kättelyssä. Mutta ite vaan oon skeptinen.

Mies joka heti pian tavattuaan hölisee rakkaudesta on epätoivoinen parinetsijä tai pillunkipeä korvaan läähättäjä. Tai molempia.

Rakastuminen ottaa aikaa ja tuntemista, ihastuminen taas on joskus hyvinkin nopeeta...

• 12121212121212
        monnom kirjoitti:

Mulle se on helppoa missä vaan sanoa noin, shoteilla tai ilman. Mutta onhan niitäkin joille ei tuo helppoa ole. Onneksi olen syytön muiden valinnoista.

Kalsarit ei kastu ellei mee pissa housuun tai ole vatsatautia. ☺️

No hiki voi joskus kastella reunoisra, jos on oikeen hikipinnassa juossu päivän.

Noin kaikki naiset sanovat.

Mutta teot ratkaisevat, tässä tapauksessa se että olet seurustellut pelimiesten kanssa.

Noin kaikki naiset sanovat.

Mutta teot ratkaisevat, tässä tapauksessa se että olet seurustellut pelimiesten kanssa.

Nimenomaan seurustellut, en pelannut. 😂

• 12121212121212
        monnom kirjoitti:

Nimenomaan seurustellut, en pelannut. 😂

Niin?

Yhtä kaikki, se todistaa että pidät pelimiehistä. Et ehkä rationaalisella tasolla, mutta selkeästikin mummosloggisi kostuivat soidinmenorutiineja esittäville naisten pyörittäjille.

Se että olet _seurustellut_ pelimiesten kanssa viittaa siihen että naiset eivät todellakaan tunnista pelimiestä, ja kuvatut "lepertelyt" menevät läpi 100-0.

Niin?

Yhtä kaikki, se todistaa että pidät pelimiehistä. Et ehkä rationaalisella tasolla, mutta selkeästikin mummosloggisi kostuivat soidinmenorutiineja esittäville naisten pyörittäjille.

Se että olet _seurustellut_ pelimiesten kanssa viittaa siihen että naiset eivät todellakaan tunnista pelimiestä, ja kuvatut "lepertelyt" menevät läpi 100-0.

En muuten pidä. Jos pitäisin olisin kai edelleen sellaisen kanssa? Enkä kiltin koti-isin kanssa? :)

Kyse ei ole kostumisesta, ei ole ollut koskaan. Seksi kun ei ole se mulle merkittävä asia suhteessa. Olen toki aina tajunnut, että enemmistölle on. Jopa syy miksi mennä yksiin jonkun kanssa. Siinäpä se suurin virhe lienee tapahtunutkin, yrittänyt mennä yksiin ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta, kun minä.

Toki olen mennyt halpaan uskoessani, että toinen on yhtä tosissaan liikkeellä.

Onneksi parista virheestä voi jo oppia. :)

Ettei ne sanat, vaan ne teot.

• 12121212121212
        monnom kirjoitti:

En muuten pidä. Jos pitäisin olisin kai edelleen sellaisen kanssa? Enkä kiltin koti-isin kanssa? :)

Kyse ei ole kostumisesta, ei ole ollut koskaan. Seksi kun ei ole se mulle merkittävä asia suhteessa. Olen toki aina tajunnut, että enemmistölle on. Jopa syy miksi mennä yksiin jonkun kanssa. Siinäpä se suurin virhe lienee tapahtunutkin, yrittänyt mennä yksiin ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta, kun minä.

Toki olen mennyt halpaan uskoessani, että toinen on yhtä tosissaan liikkeellä.

Onneksi parista virheestä voi jo oppia. :)

Ettei ne sanat, vaan ne teot.

Naisena ajattelet että nuoruus oli oppimisen aikaa, lopulta kolmekymppisenä itsevarmana ja kokeneena naisena "tiesit mitä halusit".

Miehen näkökulmasta on niin että nainen on parhaimmillaan nuorena, ja toisaalta naisen saaminen on vaikeinta nuorena.

Siksi se millaisia miehiä valitsit ikävuosina 17-25 (tai 17-22), ratkaisee eniten.

Naisena ajattelet että nuoruus oli oppimisen aikaa, lopulta kolmekymppisenä itsevarmana ja kokeneena naisena "tiesit mitä halusit".

Miehen näkökulmasta on niin että nainen on parhaimmillaan nuorena, ja toisaalta naisen saaminen on vaikeinta nuorena.

Siksi se millaisia miehiä valitsit ikävuosina 17-25 (tai 17-22), ratkaisee eniten.

Nuoruus on todellakin oppimisen kulta aikaa. Virheiden kautta voittoon...

Tiesin aina mitä halusin, en vain kuinka löydän sen ja mistä tunnistan sellaisen. En ole koskaan ollut tuuliajolla sen suhteen mitä haluan ja millaisen ihmisen kanssa voin olla onnellinen. Mutta olen ollut tuuliajolla sen suhteen millainen ihminen on aito ja tosissaan ja millainen ei todellakaan...metkut ja meininki.

Kesti tovin oppia tuntemaan ihmisyys ja ihmiset monine kasvoineen, kipeimmän kautta.

• TotuudenÄäni

Totta. Naiset on jotenkin loogisempia kumppaninvalinnassaan, varmaan potentiaalisen raskauden takia. No se on sitä genetiikkaa. Miehet on vaan kehittynyt itsenäisiksi olennoiksi joille jokainen nainen merkitsee eri tulevaisuutta josta voi karata milloin vain. Naisista on helpompi valita muutenkin, naisten ei tarvitse erottua joukosta lähettämällä kukkia toisen työpaikalle tai laulamalla serenaadi, usein pelkkä jatkuva hymy ja nauru riittää ;)

• sinkkunainenn

Ei miehet osaa elää itsenäisesti.

• nainen-miettikääsitä

Ehkäpä nainen ei tee mitään jotta ei suhdetta synny koska miehet on paskoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3675
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe